x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

دسته بندی خدمات یا محصولات

 

 
یکی‌از قسمت‌های مهمی که می بایست در برگه اساسی وب سایت وجود داشته باشد، طراحی سایت در مشهد تیم بندی سرویس ها و تولیدات میباشد که قادر است دسترسی مخاطب به آنها‌را معمولی‌خیس نماید. با این فعالیت، مخاطب به محض ورود به ورقه مهم میتواند اساسی‌ترین تولید ها و سرویس ها شما را شناسایی کرده و روی هم رفته با ماهیت تارنما شما آشنا گردد. این بهبود تجارب کاربری سبب ساز میشود که موتورهای کاوش هم سکو بهتری را به وبسایت شما تخصیص دهند.
 
مشتری‌های مثال و تجربه همیاری
یکی از دیگر از قسمت‌های اصلی در شیت اساسی وب سایت، معرفی مشتری‌های مثال و ارائه تجارب آنان میباشد. در شکل قابلیت و امکان می توانید از مشتریان خویش بخواهید در پوسته یک نوشته یا این که کلیپ، تجارب همیاری با شما‌را تعریف نمایند.
 
این زمینه می تواند در جلب اتکا استفاده کننده بسیار موءثر باشد و به شما یاری دهد که بتوانید مشتریان نو بیشتری را جذب نمایید. همینطور میتوانید لوگوی مشتریان بالقوه خویش را هم در کاغذ قرار دهید تا اشخاص به بضاعت و توان شما بیشتر پی ببرند.
 
ارائه اطلاعیه های اساسی
یکی‌از مهم‌ترین موادتشکیل دهنده جان دار در ورقه اساسی وب سایت، ارائه اطلاعیه‌های اصلی میباشد. شما می توانید این اطلاعیه‌ها را در پوسته اسلایدر در بالای ورقه قرار داده یا این که به طور یک بنر پین گردیده در تمامی صفحه های آن را منتشر نمائید.
 
بدین ترتیب مشتریان از تخفیفات، زمان‌ها یا این که تولیدها تازه شما با خبر گردیده و میتوانند به راحتی از روش ورقه اساسی به برگه موردنظر جابجایی یابند.
 
در غایت بایستی بگوییم …
 
کاغذ اساسی وبسایت بایستی مشتمل بر چه عناصری باشد؟ این سوالی میباشد که بایستی برای داشتن یک وب سایت خوشگل و کاربردی از خویش بپرسید. ما درین نوشته‌علمی، مهم‌ترین اجزای کاغذ اساسی تارنما را به شما معرفی کردیم و گفتیم که چه مواقعی در‌این برگه بایستی وجود داشته باشند. ساخت سایت در لاک پشت مبنی بر همین اصول صورت گرفته و با دقت به مهم‌ترین موادسازنده کاغذ مهم، یک پروتوتایپ منحصربه‌فرد برای شما پیاده سازی می گردد تا تمامی چیز به شایسته ترین صورت ممکن به اجرا درآید.
 

انتخاب هاست مناسب برای ساخت سایت

 

 
برای گزینش هاست مطلوب به سراغ کمپانی‌های هاستینگ دارای اعتبار بروید. طراحی سایت در مشهد امنیت، سرعت و منابع وبسایت شما در چنگ کمپانی هاستینگ میباشد؛ پس برای اینکه از ایرادات آینده مثل از عمل افتادن تارنما خودداری نمایید، از همین درحال حاضر شرکتی دارای اعتبار، قابل باور و کیفیت خوب پیدا فرمائید. 
 
خوب میباشد کمپانی هاستینگ تامین آنلاین تک تک وقت داشته باشد تا در شکل بروز اختلال در کمترین مجال به شما یاری دهد. برای یافت کردن هاست مطلوب میتوانید از کارشناسانی که در گروه ما حضور دارا‌هستند امداد بگیرید.
 
سیستم مدیر محتوا
حالا که شغل های نخستین جاری ساختن شد، بایستی محتوای خویش را روی وب سایت بگذارید. برای این عمل می توانید از CMSهای مهیا استعمال نمائید یا این که از کدنویسان وبسایت بخواهید برای شما یک سیستم مدیر محتوا پیاده سازی نمایند. برخی از گونه های متفاوت سیستم رئیس محتوای مهیا عبارتند از دات نیت نیوک، ورد پرس، جوملا، ویکس و غیره. برخی از این سیستم‌های رئیس محتوا مثل دات نت نیوک (DNN) از مزایای چندی برخوردارند که به کارگیری از آن ها ریلکس بوده و در فیض امتیاز به حساب میآید. 
 
این CMS بر‌شالوده گویش نرم‌افزار‌نویسی #C، فناوری Asp.Net و مقر داده‌ی Sql Server بوده و در واقع او‌لین سیستم مدیر محتوای بدون‌پول و اوپن سورس برای دات نت به شمار می‌رود.
 
 
 
تفاوت وبسایت‌های داینامیک و استاتیک چیست؟
در صورتی‌که داده ها سایتتان قرار وجود ندارد دائماً تغییر تحول نماید، میتوانید از وب سایت‌های استاتیک یا این که ایستا به کار گیری نمایید. مقصود از طراحی سایت‌های استاتیک بیشتر معرفی بیزنس شماست. تارنما‌های استاتیک نیاز چندانی به ارائه‌ی سرویس ها آنلاین ندارند. در مجموع هزینه‌ی پیاده سازی و تشکیل داد این تارنما‌ها معدود‌تراست. این تارنما‌ها پنل مدیریتی ندارند و هر توشه که بخواهید تغییر تحول در آنان تولید فرمایید، می بایست به سراغ طراح وب سایت بروید و هزینه بپردازید. 
 
تارنما‌های داینامیک یا این که پویا نقطه‌ی مقابل تارنما‌های استاتیک میباشند. دایم در اکنون تغییر تحول داده ها و محتوای آن خواهید بود. در صدر هزینه‌ی بیشتری برای پیاده سازی میپردازید، ولی زیرا پنل مدیریتی دارا هستند، هزینه‌های آتی برایتان نخواهند داشت.
 
برای آرایش و پیرایش و بازنویسی وبسایت چه کارهایی می‌اقتدار اجرا اعطا کرد؟
در حالتی‌که بعداز طراحی وب سایت از نصیب‌هایی از آن راضی نبودیم چه می بایست بکنیم؟ وب سایت شما به راحتی قابل دستکاری و آرایش میباشد. اما در‌حالتی که با وب سایت‌هایی که از قبلی قالبی دارا هستند فعالیت می کنید، پیش از بالا آوردن تارنما نیز می توانید فعالیت آرایش و دستکاری را اجرا دهید. بعضا کارهایی که می‌اقتدار اعمال بخشید عبارتند از:
 
• فونت وبسایت را تغییر تحول دهید یا این که فونت تازه اضافه فرمایید؛
 
• نصیب تازه در تارنما ساخت‌و‌ساز نمائید؛
 
• بخشی از وب سایت را حذف فرمایید؛
 
• رنگ تم تارنما را تغییر و تحول دهید؛
 
• شمایل وبسایت و صفحه ها خویش را تغییر‌و تحول دهید و غیره
 
قبل از استارت به طراحی سایت بایستی چه کارهایی اجرا دهیم؟
1. پیش از هر کاری بایستی مشاهده کنید چه سایتی میخواهید؛ شرکتی، وبلاگی، فروشگاهی، کاتالوگ و غیره؛
 
2. در زمینه‌ی مشتریان غرض خویش رسیدگی فرمائید و ملاحظه کنید مشتری غرض شما چه کسی است؛
 
3. میزان دارایی‌تان چقدر میباشد؟
 
4. راجع‌به سیستم‌های ساخت وب سایت داده ها کافی به دست آورید؛
 
5. در حالتی که میخواهید پیاده سازی را برون سپاری نمایید، کمپانی پیاده سازی قابل قبولی را پیدا نمائید؛
 
6. طرح مطلوب را گزینش فرمائید؛
 
7. برای توصیه یا این که طراحی وب مبادرت فرمائید.
 

رازهای طراحی سایت موفق

 

 
3. محتوا سلطان میباشد
چگونگی محتوای شما بایستی معادل یا این که خوب از رقبای مهم باشد. موتورهای طراحی سایت در مشهد کاوش مانند گوگل به اینترنت‌وب سایت‌های عمیق و آموزنده بها میدهند. گوگل می گوید که اینترنت‌وب سایت‌ها می بایست غرض مفیدی داشته باشند. سرمایه‌گذاری روی استانداردهای کیفی، نوشتار ماهر و پیاده سازی‌ خلاقانه ضمانت می‌نماید که اینترنت‌سایتتان غرض مخاطب را برآورده ‌نماید، سبب اگاهی‌رسانی، فراگیری و سرگرمی وی گردد یا این که او‌را به خرید ترغیب نماید.
 
باتوجه‌بدین‌که یک مخاطب ساده ​​88 درصد بیشتر در اینترنت‌وبسایت‌های دارنده ویدئو وقت میگذراند، برندها می بایست محتوای ویدیویی خویش را بسط دهند، چون بینندگان بعد از تماشای یک پیام 95 درصد آن را متوجه می گردند، درحالی‌که با تلاوت پیام تنها 10 درصد آن را می فهمند. در‌صورتی‌که در برگه فرود اینترنت‌سایتتان ویدئو بگذارید، احتمال دیدن شدن آن در کاغذ نخستین نتیجه ها گوگل 53 درصد بیشتر می‌گردد. یادتان باشد زمانی دفعه به موفق شدن جوایز اینترنت‌تارنما و استخراج جايگاه رفیعتر در گوگل می رسد، چگونگی مدام بر کمیت برتری داراست.
 
 
 
4. تجربیات کاربری بایستی متناسب با روندهای آجل پیاده سازی خواهد شد
صنعت بازی یک کدام از توسعه یافته‌ترین صنعت های برای ارائه محصول ها دیجیتال پیروز در سطح جهانی میباشد و بها آن به بیشتراز 300 میلیارد دلار میرسد که بیشتر از کل قیمت دو صنعت فیلم و موسیقی میباشد. هیچ‌کس با کاربری طاقت فرسا یک سیستم کنار نمی‌آید. بازی‌ها برای درگیر کردن مخاطب ساخت و ساز میگردند. پس بدین تصور کنید که به چه شکل میتوانید تجربیات کاربری شبیه بازی‌ها را در حیطههای مهمی مثل طراحی وب سایت و کاوش، تعامل و اخذ برخورد استفاده کننده به فعالیت گیرید.
 
تمرکز زیاد بر سرگرمی، اینترنت‌سایتتان را از رقبا متمایز می‌نماید و سبب می شود کاربری آن سریع، راحت و جالب گردد. یک استراتژی پیشرفت بهتر قادر است اینترنت‌سایتتان را برای سال‌ها بیمه نماید و سبب ساز صرفه‌جویی فراوان در هزینه‌ها گردد. به‌مکان این‌که هر سال آحاد سیستم را از آغاز بسازید، با یک تجدید بنا محصور عصر‌ای می توانید برندتان را مدام رقابتی و مطرح نگه دارید. اینترنت‌سایتتان می بایست این روند را معمولی نماید. اینترنت‌سایتتان را برای آتی پیاده سازی فرمائید و به دورنمای طاقت فرسا‌افزار در سال‌های آتی تصور کنید. پایه توفیق اینترنت‌وب سایت پیش‌بینی دستگاه‌های مورداستفاده یوزرها در 3 تا 5 سال آجل میباشد.
 
 
 
5. بایستی یک پلتفرم یا این که CMS سفارشی بسازید
هیچ زمان نمی‌توانید با یک کت‌وشلوار دست‌دوز سفارشی رقابت فرمایید. صرف‌لحاظ از ارزشمندی تولیدات خیره کننده و خاص، کلیه در غایت ترجیح میدهند محصولی بخرند که دقیقا متناسب با نیازهایشان تشکیل شده باشد. دستیابی‌وکار و اینترنت‌سایتتان هم از همین اصل تقلید می‌نماید. اگرچه میتوانید اینترنت‌سایتتان را با یک پلتفرم رایج و بدون‌پول بسازید، ولی وقتی فرامی‌برسد که هر مارک عالی به یک مزیت رقابتی در حوزه دیجیتال نیاز دارااست. هیچ پلتفرم یا این که سی‌ام‌اس دیرین به‌اندازه پلتفرم‌هایی که به صورت منحصربه‌فرد برای استخراج‌وکار و نیازهای خاص شما پیاده سازی گردیده قادر وجود ندارد. تشکیل داد اینترنت‌سایتی که کلیه اصول بالا را در لحاظ بگیرد و سرویس ها بهتری به کاربرانش ارائه دهد خیر‌فقط فوق‌العاده میباشد، بلکه سعی حصول‌وکارتان را افزایش میدهد و در غایت سبب ساز فایده و درآمد بیشتر می‌گردد.
 

برای زبان‌های راست‌ به‌ چپ یا برعکس هم طرحی داشته باشید

 

 
در‌حالتی که قرار میباشد طراحی وب سایت فی مابین المللی ایفا دهید، پس می بایست طراحی سایت در مشهد به همگی جوانب آن اعتنا نمائید. یک کدام از این جوانب، پژوهش گویش‌های راست‌به‌چپ و برعکس میباشد. آقای رابرت دودیس که یک کدام از بسط‌دهندگان SteelKiwi میباشد و برای خبرنامه Smashing می‌نویسد، گفته میباشد که پیاده سازی برای TRL با تغییر‌و تحول رابط هم‌مفهوم میباشد. مثلا، خوب میباشد به سراغ یکی‌از پلتفرم‌های پرطرفدار، یعنی فیسبوک برویم. تصویر ذیل مثال‌ای از چینش چپ‌به‌راست میباشد:
 
 
 
تصویر آجل که می بینید، طرح فیسبوک با دکوراسیون راست‌به‌چپ میباشد:
 
 
 
در صورتی برای هر دو گویش LTR و RTL پیاده سازی می کنید، بایستی اعتنا نمایید که در پیاده سازی‌تان اختلالی پیش نیاید و تغییری نکند.
 
6- از نمادها و تصاویر ضد فرهنگی و نژادپرستانه به کار گیری نکنید
شما به‌تیتر یک شخص در جامعه، دارای تعهد‌های اجتماعی هم میباشید. روزی وبسایت شما تبدیل به یک وب سایت مشهور شود و یوزرها متعددی در آن رفت‌ و‌ آمد خواهند داشت؛ پس می بایست توجه فرمائید که از تصاویر، نمادها و مواقعی از این دست به‌ نحو احسن استعمال فرمایید و به هیچ قومیت، تابعیت، گویش، رنگ‌ پوست و موردها شبیه این‌ها توهین نکنید.
 
در صورتیکه قرار میباشد در کره‌ جنوبی سایتتان را عرضه فرمائید، پس می بایست از عده ای با فیس‌های آسیای‌ شرقی به کار گیری نمایید. به عنوان مثال به تصویر برگه‌ اساسی وبسایت فرانسوی‌الاصل Clarins توجه نمایید. زنی که در تصویر می بینید، یک خانم قفقازی میباشد که همانندی متعددی به فرانسوی‌ها داراست!
 
 
 
ولی هنگامی ورژن کره‌ای این وبسایت را مشاهده میکنید، میبینید که به‌مکان این خانم، تصویر یک زن کره‌ای قرار داده شد‌ه‌است.
 
 
 
شاید باورتان نشود؛ البته گزینش اموجی هم خیلی اصلی میباشد! در تصویر تحت 3 کره‌ زمین را مشاهده میکنید. توجه فرمائید که یک کدام از این کره‌ها، سرزمین خاصی را علامت نمی‌دهد و همین، شایسته ترین مورد برای استعمال در ساخت سایت در بین المللی میباشد!
 
 
 
7- در گزینش رنگ‌ها توجه نمائید
رنگی که برای ساخت سایت گزینش میکنید، می بایست متناسب با نوع حصول‌وکارتان و فرهنگ و تمدن کشوری که قرار میباشد سایتتان را در آن عرضه فرمایید، باشد. به‌تیتر نمونه در کشورهای آسیایی، رنگ قرمز‌رنگ معمولا نشانه سعادت و خوش‌شانسی میباشد، در کشورهای غربی، قرمز رنگ نشانه علاقه، پر نمک، شوق و اشتیاق و خطر میباشد و در کشورهای آفریقایی، این رنگ نشانه مرگ و پرخاشگری میباشد! معمولا آبی‌رنگ ایمن‌ترین رنگ برای یک تارنما میباشد. به‌طور نمونه در ساخت سایت فروشگاهی که مواد غذایی عرضه می‌نماید، می توانید از رنگ نارنجی رنگ به کار گیری فرمائید.
 

صفر تا صد طراحی سایت

در صورتی‌که به ساخت سایت عشق دارید و میخواهید طراحی سایت در مشهد در مسئله ساخت وب سایت درگیر به فعالیت باشید می بایست صفر تا صد ساخت وب سایت را به صحت فراگیرید تا تحت عنوان یک طراح وب سایت پیروز با درآمد بالا شناخته گردید. برای این که صفر تا صد طراحی وب سایت را به نیکی فراگیری ملاحظه کنید قبلی هر چیز مفاهیم و اصطلاحات تخصصی دراین باره را حافظه بگیرید. بعداز آن لهجه متبوع خویش را تعیین فرمائید و به صورت تخصصی صفر تا صد ساخت وب سایت با لهجه دلخواه را فراگیری ملاحظه کنید. مجموعه نونگار از اشخاص مجربی استعمال می نماید که به گزینش شما صفر تا صد ساخت وب سایت را یادگرفتن می‌دهند. از آن جا طراحی وب سایت جنبه های متعدد بخش اعظمی داراست گروه نونگار این قابلیت و امکان را قرار داده تا به گزینش خویش پکیج متبوع را گزینش فرمایید و صفر تا صد طراحی وب را یادگرفتن ملاحظه کنید.

 
فراگیری طراحی وب سایت دیجی متاع
دیجی محصول برای مثال تارنما های فروشگاهی غالب میباشد که منجر گردیده اکثری از اشخاصی که ایده ی تجارت اینترنتی را در راز دارا‌هستند به فراگیری ساخت سایت دیجی محصول تامل نمایند یا این که حدالامکان سایتی شبیه دیجی مال داشته باشند. در یادگرفتن طراحی وب دیجی جنس یادگرفتن می‌بینید که دیجی فرآورده از چه قالبی استعمال نموده است و چه امکاناتی ارائه داده که اینک یک کدام از پیروز ترین وب سایت های فروشگاهی میباشد. فراگیری طراحی وب سایت دیجی مال با محاسبه همگی بخشها و تجهیزات آن به شما یاری می نماید تا وب سایت مشابهی با دیجی متاع داشته باشید که روزمره درآمد بالایی را حصول فرمایید بنابرابن با فراگیری ساخت وب سایت دیجی فرآورده می‌توانید وارد بازار فعالیت گردید.
 
مهمترین نکات برای داشتن طراحی وب سایت بهتر عبارتند از:
1. نادر کردن منوها : عملکرد فرمائید منوها را کمتر فرمایید بخش های داخلی منو ها را تقسیم بندی نمائید تا مخاطب حیران نشود
2. ضابطه یک برگه یک فرمان جاری ساختن : هر برگه از طراحی سایت شما بایستی مخاطب را وادار به اجرا کاری نماید ممکن میباشد از انها بخواهید فرآورده شما‌را خریداری نمایند در هر ورقه از تارنما خویش کلید یا این که لینک و پیوند کاری که می‌خواهید کاربرانجام دهد قرار دهید
3. شماره های تماس را در شیت ی اولیه قرار دهید : در طراحی وب سایت طهران یکی نکات اصلی قرار دادن شماره های تماس میباشد پس ضمن شیت ی تماس با ما، شماره های مهم را در ورقه اولیه وب سایت و پیاده سازی نرم افزار نیز قرار دهید
4. افزودن سا‌عتها کاری : امروزه مداقه افزودن سا‌عتها کاری کمتر از افزودن شماره های تماس وجود ندارد با درج ساعت‌ها کاری در بخش های مهم تبلیغات اینترنتی ساخت سایت مخاطب را باخبر سازید که چه ساعاتی با کمپانی شما تماس بگیرد
6. افزودن جای یاب : گوگل مپ ابزاری بدون پول میباشد که به راحتی می‌توانید نشانی خویش را در ان درج نمایید این ابزار برای کسانی که جی پی اس دارا هستند بسیار بهره مند میباشد
7. افزودن کاغذ درباره ما : در طراحی وب سایت خویش داده ها مفیدی از خویش و پرسنل اضافه نمائید تا یوزرها بیشتر با شما اشنا شوند و با این فعالیت منجر جلب پشت گرمی بیشتر یوزرها بشوید
8. برندسازی را بدون شوخی بگیرید : ایا برای طراحی وب خویش لوگو یا این که رنگ خاصی در لحاظ گرفته اید این شغل به اعتبار شما و ساخت و ساز برندسازی یاری می نماید و سبب ساز می گردد عالی در ذهن یوزرها بمانید
9. افزودن منابع : در‌حالتی که میخواهید تحت عنوان یک کمپانی دارای اعتبار در رسته ی شغلی خویش معرفی گردید می بایست منابع معتبری را به طراحی وب خویش اضافه نمائید در این باره پیوند های دارای اعتبار، مقاله‌ها و خبرها و روی داد های اصلی ان صنعت قادر است امداد متعددی به شما بکند.
 
تغییر تحول در تصاویر ساخت وب سایت
تعدادی درس آموزشی وجود دارااست که بضاعت تغییر و تحول یک عکس یا این که یک تصویر را به طرح خودکار داراست. یادگرفتن هایی وجود دارااست که به به کار گیری از سهام دیده در پیاده سازی سایتی امداد می نماید. این آموزشها با موعظه بدون نقص و کتابچه راهنمای راهبرد بی نقص ارائه گردیده است.
که دستور کار های پهناور ای را برای رتوچ کردن پوست با یاری آن در ساخت وب سایت ارائه می‌دهد. یکسری فراگیری وجود دارااست که فراگیری روش ساخت و ساز تصاویر بگراند داغ از بت ترانه را ارائه میدهد. این یادگرفتن ویژه یاری می نماید تا طراحان طراحی وب سایت با استعمال از ماسک های لایه خاطر بگیرند. این طراحان را حاذق می سازد تا گرندر بردار تولید نمایند که بعدا قادر است برای ساخت وب سایت در فتوشاپ با به کارگیری از جی آی ام پی مصرف شود.
 
التفات جی آی ام پی در ساخت وب سایت
فراگیری جی آی ام پی وجود دارااست که به شما یاری می نماید که یک موج یا این که چشمه آب را به یک چلپ چلوپ یا این که یک توپ از حریق در طراحی وب سایت تبدیل نمایید. بعضا از این آموزشها از لولز و سروس برای کامل شدن این فعالیت استعمال می نمایند و در ساخت سایت ها و کاتالوگ های آنلاین بسیار اثر گذار میباشند. طراحان ضمن به کارگیری از ابزارهای فریب دادن و سوزاندن، قابلیت و امکان استعمال از بردارهای متفرق و همینطور ابزار مسیر را دارا‌هستند.
 

دلایل کند شدن سرعت اینترنت

1. اتصال تعداد متعددی دستگاه منزل‌های ما به صورت فزاینده‌ای طراحی سایت در مشهد آکنده از دستگاه‌هایی هستند که هر یک با نشانی IP خاص خویش در کانال Wi-Fi قرار دارا‌هستند. کلیه وسایل هوشمند خانه شما به وب متصل می‌شوند که‌این ها دربرگیرنده تلفن های یار و همدم، لپتاپ، دوربین های مدار بسته و تلویزیون های هوشمند و غیره می شوند. با پژوهش نوشته‌ی‌علمی دیگر ما درباره‌ی وب شی ءها IOT بیشتر بدانید.

برای حل این اختلال هر تعداد از دستگاه هایی که ضرورتی برای اتصال به وب ندارند را انقطاع فرمائید تا سرعت بالاتری داشته باشید.
 
2. محدوده قرار گیری مودم
جایی که مودم WIFI خویش را قرار می دهید، مهم‌ترین عاملی میباشد که بر سرعت WIFI منزل شما تأثیر می‌گذارد.
روترهای WIFI هم سیگنال 2.4 گیگاهرتزی و هم 5 گیگاهرتز (ac) را جابجایی می‌دهند. کانال 5 گیگاهرتز سریعتر میباشد ولی از آنجایی که سیگنال 2.4 گیگاهرتز نفوذ بهتری داراست میتواند ریلکس خیس از دیوارها و بقیه اجسام جامد عبور نماید و بیشتر تکان نماید.
نیازی به نگرانی درخصوص تفاوت‌های فنی ظریف وب نیست، البته بایستی بدانید که سرعت‌ها مودم های بی‌سیم پایین تأثیر اجسام جامد قرار میگیرند، بدین ترتیب هر چه چیزهای در میان دستگاه شما و مودم شما بیشتر باشد، کارایی کانال شما بدتر خواهد بود.
بعضی اوقات، به جهت محل اتصال فیبر نوری ورودی یا این که خط تلفن، قابلیت انتقال مودم نیست. در‌این‌حالت‌، کابل وب را به مکان دیگری در منزل منتقل نمایید، بعد از یک مودم مازاد صرفا برای Wi-Fi به کارگیری فرمائید.
 
 
3. یوزرها بیش تر از حد
سرعت وب شما بسیار سریع میباشد و این سرعت با هر مخاطب دیگری در منزل و همگی دستگاه‌های آنان به اشتراک گذارده می شود. بدین ترتیب، خلال چیزهای واضح مانند رایانه، تلفن و تبلت، تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های بازی، که تمامی ممکن میباشد در یک بازه هنگامی خاص اطلاعاتی را ارسال یا این که اخذ نمایند. ممکن میباشد در حالی که Xbox شما واپسین محتوای DLC را اخذ می نماید، ویندوز در درحال حاضر آپ تو دیت رسانی باشد و ست تاپ جعبه در هم اکنون پخش یک فیلم درخواستی ، در تبلت خویش در حالا گشت و گذار در اینترنت باشید.
همگی این کار ها اندکی از تک تک پهنای باند مو جود شمارا مصرف می نمایند و این تنها هنگامی وجود ندارد که شما از آن ها به کارگیری میکنید آپدیت رسانی خود کار اکثر اوقات سوای سمع و نظر شما ایفا می‌گردد. برخی از دستگاه‌ها حتی می توانند خویش را برای به‌روزرسانی بیدار نمایند.
برای حل این خلل آغاز، کاغذ مدیر مودم خویش را تحقیق نمایید تا ملاحظه کنید آیا دستگاه های که پهنای باند را اینک به کار گیری می نمایند را فهرست می نماید یا این که نه، و ملاحظه کنید آیا می‌توانید یک مخاطب اضافه را شناسایی نمائید.
 
4. کابل های کانال سابق
در صورتی رایانه شما مستقیماً به مودم شما متصل میباشد، یا این که کابل وب در سراسر منزل دارید، بها پژوهش نوع کابل کشی را داراست. در حالی که کابل کشی برق ممکن میباشد 50 سال یا این که بیشتر دوام بیاورد، کابل کشی کانال دستخوش تعدادی ارتقای اصلی گردیده‌است که بر سرعت جابجایی داده تأثیر میگذارد.
معمولی ترین راه و روش برای تحقیق این میباشد که به کابل نگاه فرمایید. شما می بایست ویژگی ها شماره Cat را ملاحظه کنید:
Cat-5 سابق ترین و کندترین کابل کانال میباشد که هنوز به کارگیری می‌گردد. تلاش به 100 مگابیت در ثانیه محصور گردیده است.
Cat-5e شایع ترین کابل کانال مدرن میباشد. از وب گیگابیت (1000 مگابیت بر ثانیه) پناه می نماید.
Cat-6/6a سریع‌ترین کابل‌کشی کانال رایج میباشد و حداکثر 10 گیگابیت (10000 مگابیت بر ثانیه) را پناه می‌نماید.
در شرایطی که از کابل Cat-5 برای رایانه یا این که کانال خویش به کارگیری می‌کنید، کابل وب شما ممکن میباشد سرعت Wi-Fi را کاهش داده باشد. کابل های کانال نیز میتوانند بسیار دقیق باشند. از یک تستر کابل به کار گیری فرمایید تا مطمئن گردید که هر مورد از هشت سیم درون کابل همچنان به انتهای دیگر متصل می‌باشند.
 

وردپرس (wordpress) چیست؟

 وردپرس یک CMS منبع گشوده میباشد که برای نخستین دفعه در سال 2003 منتشر طراحی سایت در مشهد شد.این پلتفرم دوست داستنی رئیس محتوا به گویش PHP مندرج میباشد و از مقر داده MySQL برای ذخیره و مدیر محتوا استعمال می‌نماید. به کارگیری از وردپرس برای کلیه بدون پول میباشد و کد منبع آن در GitHub برای دسترسی و تغییر‌و تحول در خصوصیت‌های دلخواه، در دسترس کلیه قراردارد.

 
پيشنهاد اینترنت راز: ۵ سیستم مدیر محتوای PHP مبنا
 
این ماهیت منبع گشوده به ترازو قابل توجهی به محبوبیت و توفیق وردپرس امداد نموده است، چون به پیشرفت‌دهندگان اذن میدهد تا در رویش و بهبود پلتفرم وردپرس شریک باشند. وردپرس معمولی‌ترین و قدرتمندترین دور و اطراف بلاگ نویسی و آفریننده سایت حالا حاضر دنیاست.
 
همینطور از وردپرس برای ساخت سایت‌های گوناگون به کارگیری میگردد. اشکال وبسایت‌ها اعم از وبسایت‌های فردی، دکان ساز وب لاگ‌ها، تارنما‌های سازمانی، ساخت وب سایت فروشگاهی و نیز اشکال وب سایت‌های خبری و ورزشی و ساخت وب سایت شرکتی با وردپرس قابلیت پذیر میباشد.
 
وردپرس چه‌گونه عمل می‌نماید؟
وردپرس بر طبق سبک مشتری – سرور شغل می‌نماید، یعنی یوزرها می توانند از روش یک مرورگر اینترنت با به کار گیری از اتصال وب به تارنما‌های خویش دسترسی داشته باشند. سرور کلیه فولدر‌های سایت مثلا خویش CMS را ذخیره می‌نماید و در شکل درخواست، در چنگ یوزرها قرار میدهد.
 
زمانی که یوزرها با به کار گیری از رابط CMS تغییراتی در تارنما خویش تولید می‌نمایند، این تغییرات در مقر داده سرور ذخیره میشود که محتوای سایت را در حین حقیقی آپ تو دیت می‌نماید.
 
 
 
در واقع در حالتی‌که بخواهیم پلتفرم پهناور وردپرس را به اجزای کوچکتر البته اساسی آن تجزیه کنیم، بایستی به مفاد ذیل اشاره کنیم:
 
WordPress Core یا این که هسته مهم وردپرس: این نصیب دربرگیرنده فولدر‌های اساسی تشکیل دهنده وردپرس میباشد. پیش از اینکه بتوانید شغل های دیگری اجرا دهید، بایستی آن‌ها را نصب فرمائید، چون این پوشه‌های مهم وردپرس می‌باشند که سبب ساز میشوند وردپرس شغل نماید.
مقر داده: در اینجا همگی محتوا و پیکربندی شما ذخیره میگردد. وردپرس نمی‌تواند سوای مقر داده عمل نماید. چنانچه وردپرس را به طور دستی نصب می کنید، می بایست مقر داده نیز ساخت‌و‌ساز فرمائید. البته در حالتی که از نصب کننده خود کار به کارگیری میکنید، این فعالیت به صورت اتومات ایفا میشود.
فولدر‌های مازاد: ضمن پوشه‌های مهم وردپرس، می توانید پوشه‌‌های مازاد را برای تم‌ها، پلاگین‌ها و تصاویر وب سایت خویش نیز نصب نمائید. این پوشه‌ها سبب میشوند وب سایت شما خوب اعمال خواهد شد و همینطور وب سایت شما مخصوص باشد.
پنل رئیس: برگه‌های مدیر یا این که داشبورد وردپرس، قابلیت و امکان تعامل با دور و بر وردپرس را برای شما آماده می‌نماید. این یعنی میتوانید فارغ از نیاز به تایپ کردن کد، تارنما خویش را مدیر نمایید.
چرا از وردپرس استعمال کنیم؟
وردپرس می تواند سکوی پرتاب خیر برای شما باشد. این پلتفرم دوست داستنی و قدرتمند قابلیت و امکان رویش و بسط سریع تارنما شمارا آماده می‌نماید. وردپرس خصوصیت‌ها و مزایای متعددی داراست که منجر میگردد طراحی وب، راحت و شادی بخش باشد.
 
همینطور پلاگین‌ها و تم‌های متعددی که برای وردپرس درست شده‌اند،‌به شما یاری می‌نمایند تا سایت خویش را مبتنی بر ذوق و سلیقه خویش بسازید و مدیر فرمائید. به‌دنبال به برخی از مزایای وردپرس اشاره میکنیم:
 
۱- استعمال از وردپرس مجانی میباشد
یکی‌از مهم‌ترین مزایای وردپرس این میباشد که استعمال از آن تماما مجانی میباشد. این بدان معناست که هر کسی قادر است سوای هیچ هزینه تایید صلاحیت یا این که هزینه پنهانی، اپلیکیشن را دانلود و بر روی سرور خویش نصب نماید.
 
ولی بایستی در حیث داشته باشید که بعضی تم‌ها و افزونه‌های ممتاز، بدون پول نیستند و بایستی خریداری شوند. اما بخش اعظمی از مورد‌های بدون‌پول با کیفیت خوب نیز وجود دارا هستند که کل عملکردهای موردنیاز را ارائه میدهند.
 

 

وردپرس چیست و چه ارتباطی با سیستم مدیریت محتوا دارد؟

 

 
برای تشکیل داد و راه اندازی یک اینترنت‌وبسایت، سیستم‌های مدیر محتوای زیاد طراحی سایت در مشهد و متنوعی در دنیای وب وجود دارا هستند البته مزایای بعضا از این CMS ها نسبت به سایر بیشتر میباشد؛ مانند وردپرس یا این که WordPress که یکی سامانه های مدیر محتوا به حساب میآید. این CMS پوسته‌های متعددی دارااست و به کارگیری از آن هیچ هزینه‌ای برای استفاده کننده به یار نخواهد داشت.
 
به عبارت دیگر، بدون پول بودن وردپرس یک کدام از مزیت‌های این CMS میباشد. شما برای فعال‌سازی و طراحی وب سایت در وردپرس نیازی به علم تخصصی در حوزه اپلیکیشن‌نویسی ندارید؛ این آیتم یکی‌از دیگر از مزیت‌های اپلیکیشن متن گشوده WordPress به شمار می‌رود. اکنون که میدانیم رابطه سیستم مدیر محتوا و وردپرس چیست، به تحقیق این پرسش می پردازیم که چرا بایستی از وردپرس استعمال کنیم؟
 
 
 
مزایای وردپرس چیست؟
این سامانه مدیر محتوا به جهت توانمند بودن بشدت در میان استحصال و شغل های اینترنتی گوناگون محبوبیت یافته. البته حقیقتا وردپرس چقدر توانا میباشد؟ برای اینکه بفهمید چرا تجارت شما بایستی به ورد پرس تغییر‌و تحول نماید این ۲۴ عامل را بخوانید:
 
۱- وردپرس بدون‌پول میباشد
خواه شما یک بلاگ نویس باشید یا این که بتازگی یک بیزنس اینترنتی را فعال سازی کرده باشید، این حقیقت که وردپرس صد در صد مجانی میباشد و میتواند برای شما بشدت سودآور باشد. از تمامی عالی اینکه شما هیچ‌وقت نباید نگران هزینه‌های اضافه پنهانی باشید که در شکل معروفیت سایتتان شما‌را شارژ می‌نمایند. وردپرس تا ابد برای شما یک نرم‌افزار آزاد خواهد بود.
 
خلال این، وردپرس همینطور متن گشوده میباشد.این به‌این معنیست که شما میتوانید با اعتنا به نیازهای وبسایت سورس کدهای خویش را ارتقاء یا این که تغییر تحول دهید.
 
۲- توان فارغ چارچوب
برخلاف دیگر سیستم‌های مدیر محتوا، وردپرس فورا بعداز نصب مهیا استعمال میباشد. این بدین معناست که شمابرای استعمال از خصوصیت های متعدد وردپرس نیازی به کاوش، نصب و فعال‌ساز‌ی لیست زمان بر از افرونه ها ندارید.
 
۳- انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یک کدام از دیگر از خصوصیت‌های وردپرس میباشد که نمیتوان نادیده گرفت. صرف لحاظ از اینکه برای چه منظوری از وردپرس به کارگیری میکنید، خواه بلاگ فردی، خواه یک وب سایت تجارت دارای اسم و رسم، وردپرس آنقدر کبیر میباشد که بوسیله خصوصیت‌های متنوعش همه نیازهای شمارا برآورده سازد.
 
۴- مطلوب برای موتورهای کاوش
در واقع مشهورترین موتور جستجوها ترجیح می دهند که وبسایت‌‌ها با وردپرس فعال سازی گردیده باشند چون کادر‌ورک آن برای خزنده ها یا این که ربات‌های موتورهای کاوش که مطالب و صفحه ها را ایندکس می‌نمایند با صرفه شد‌ه‌است.
 

چه محتوایی باید در صفحه اصلی قرار گیرد

 

 
این تجربیات برای تمامی ما صورت داده میباشد که به اینترنت سایتی طراحی سایت در مشهد مراجعه کرده ایم و به جهت اینکه کاسه دوران تعدادی ثانیه چیره به یافتن چیزی که در جستجوی آن هستم، نشده ایم دکمه back را زده ایم یا این که برگه را بسته ایم. حقیقت این میباشد که اکثر ما به طور شرطی انتظار داریم که آنچه را که در ادامه آنیم در دوران وقتی کوتاهی پیدا کنیم. بازدیدکنندگان شما هنگامی به کاغذ اساسی سایت رسیدند در کثری از ثانیه تصمیم میگیرند در سایت بمانند یا این که آن را سوراخ نمایند و این که صفحه آرایی اولیه وبسایت شما چه‌گونه میباشد بر این تصمیم اثر گذار میباشد و تصمیم مشتریان در بلند مقطع بر سرانجام بیزنس شما اثر میگذارد.
 
به ذکر خیلی ساد، دیزاین اساسی شما به دو بخش پایین تقسیم می‌شود:
 
بالای کاغذ (above-the-fold): این عبارت به طور سنتی برای برگه نخستین خبر نامه به کار گیری می گردد و مراد محتوایی که شما فارغ از اسکرول کردن در ورقه و کم شدن می‌توانید آن را ملاحظه کنید
 
ذیل کاغذ (below-the-fold) محتوایی که برای دیدن آن نیاز دارید به سمت زیر اسکرول فرمایید.
 
با دقت به اینکه محتوای بالای ورقه اولی قسمتی میباشد که بوسیله ورقه اکران کامپیوتر نشان داده میشود. 100% بازدیدکنندگان شما محتوای بالای کاغذ را خواهند روئت کرد و طبق داده های عددی، به محض جنبش به سمت زیر شیت، تعداد کسانی که به محتوای شما اعتنا می نمایند به شدت کاهش مییابد. به همین جهت این که چه مطالبی در بخش بالای برگه و ذیل کاغذ اولیه وب سایت قرار گیرد مداقه بسیار متعددی داراست.
 
چه نوع محتوایی در نصیب بالای کاغذ (above the fold) قرار گیرد
این بخش از تارنما جایی میباشد که شما میخواهید محتوای مهم خویش را در آن قرار دهید. مهم‌ترین قسمت محتوا که بازدیدکنندگان شما مورد نیاز میباشد آن را ببینند. مقصود نخستین از محتوای اساسی شما این میباشد که بازدیدکنندگان خویش را مجاب نمایید برای دریافت اطلاعات بیشتر تامل نمایند و ببینند که شما چه چیزی برای ارائه دارید. محتوای مهم شما می بایست بدیهی، مختصر و معین باشد.
 
 
 
درین بخش به پژوهش آحاد موادسازنده مو جود بخش بالای برگه نخستین وب سایت میپردازیم
 
تیتر مهم
در یک پاراگراف شما بایستی پاسخگوی سوالی باشید که تمامی بازدیدکنندگان شما پیرو آن می باشند و بگویید عمل تجارت شما چیست. یک تیتر بهتر بدین پرسش داغ جواب میدهد در سود مورد نیاز میباشد به طوری بدون نقص، کوتاه و معلوم، تعریف کننده آنچه شما ایفا می دهید باشد. در شرایطی‌که نمی دانید چه چیزی بنویسید، کوشش نمایید از مشتریان بپرسید چرا آنها به تارنما شما برگشت کرده اند، شما میتوانید به راحتی لغت ها را از لهجه آن‌ها بشنوید و از آنان برای تیتر خویش به کارگیری نمائید. از حیث بهینه سازی نیز خوب میباشد این تیتر باطن تگ h1 قرار گیرد.
 

ویژگی‌های زبان برنامه نویسی ASP

استعمال از لهجه اپلیکیشن نویسی ASP نسبت به دیگر طرز های طراحی سایت در مشهد مزیت ها و همینطور معایب مختلفی داراست که با آشنایی آنان می‌توانید تصمیم صحیحی در ارتباط با ساخت‌و‌ساز وب سایت به امداد این لهجه اپ نویسی گرفت. سرعت بار گذاری وبسایت اکثر زمان ها تارنما هایی که با استعمال از ASP پیشرفته اند از سرعت لود قابل قبولی برخوردارند. البته می بایست دقت داشت که پلتفرم هایی که بر شالوده هر لهجه پیاده سازی می‌شوند بخاطر عدم رعایت بعضا نکات ممکن میباشد سرعت کافی را نداشته باشند، که‌این آیتم غیر وابسته از گویش اپ نویسی میباشد.

 
امنیت تارنما
به کار گیری از لهجه نرم‌افزار نویسی ASP و یا این که قاب ورک های دیگر در پیاده سازی یک وب سایت برهان برای ادعای امن بودن آن نمی‌باشد. ولی اکثر اوقات هدف ها هک گردیده در زمره سیستم های مدیر محتوا و کادر ورک های فراهم می‌باشند و کد نویسی وب سایت به طور منحصر، قابلیت و امکان بروز این خلل را تا حد متعددی کاهش می دهد.
 
امکان توسعه و گسترش وبسایت
یکی خصوصیت‌ ای بهتر ASP این میباشد که قسمت front-end را از back-end مستقل می نماید، براین اساس طراحان و گسترش دهندگان میتوانند هم‌زمان روی یک وب سایت عمل نمایند که‌این یک مزیت بسیار بهتر برای دولوپرها می باشد.
 
حقیقتی درباره ی گویش نرم افزار نویسی ASP
برخلاف سیستم های CMS، برای پیاده سازی یک وب سایت بر پایه ی گویش ASP مایحتاج میباشد آغاز آن را کاملا حافظه بگیرید و علم بزرگ ای در حوزه ساخت سایت داشته باشید.
از این رو مردم اشخاص نمی توانند از این طریق برای طراحی وب سایت به کار گیری کنند و در شکل رغبت برای سود بردن از مزایای ASP شما نیاز دارید یک دولوپر استخدام فرمایید و یااینکه فعالیت ساخت وب سایت خویش را به یک کمپانی ماهر دراین باره بسپارید.
طراح و تولید کننده تارنما مطابق لهجه نرم‌افزار نویسی ASP.Net میباشد. اما اشخاص مبتدی و تازه کار می‌توانند از نرم افزار دسکتاپ پایین ویندوز به اسم visual web developer به کار گیری کنند. این اپ ویرایشگری به عنوان WYSIWYG می باشد.
نکته: درین نرم‌افزار، پوسته هایی فراهم برای طراحی وب با کاربردهای متفاوت به عنوان مثال وبسایت های فروشگاهی و… وجود داراست که عمل شمارا شل خیس می نماید.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد