یکی‌از قسمت‌های مهمی که می بایست در برگه اساسی وب سایت وجود داشته باشد، طراحی سایت در مشهد تیم بندی سرویس ها و تولیدات میباشد که قادر است دسترسی مخاطب به آنها‌را معمولی‌خیس نماید. با این فعالیت، مخاطب به محض ورود به ورقه مهم میتواند اساسی‌ترین تولید ها و سرویس ها شما را شناسایی کرده و روی هم رفته با ماهیت تارنما شما آشنا گردد. این بهبود تجارب کاربری سبب ساز میشود که موتورهای کاوش هم سکو بهتری را به وبسایت شما تخصیص دهند.
 
مشتری‌های مثال و تجربه همیاری
یکی از دیگر از قسمت‌های اصلی در شیت اساسی وب سایت، معرفی مشتری‌های مثال و ارائه تجارب آنان میباشد. در شکل قابلیت و امکان می توانید از مشتریان خویش بخواهید در پوسته یک نوشته یا این که کلیپ، تجارب همیاری با شما‌را تعریف نمایند.
 
این زمینه می تواند در جلب اتکا استفاده کننده بسیار موءثر باشد و به شما یاری دهد که بتوانید مشتریان نو بیشتری را جذب نمایید. همینطور میتوانید لوگوی مشتریان بالقوه خویش را هم در کاغذ قرار دهید تا اشخاص به بضاعت و توان شما بیشتر پی ببرند.
 
ارائه اطلاعیه های اساسی
یکی‌از مهم‌ترین موادتشکیل دهنده جان دار در ورقه اساسی وب سایت، ارائه اطلاعیه‌های اصلی میباشد. شما می توانید این اطلاعیه‌ها را در پوسته اسلایدر در بالای ورقه قرار داده یا این که به طور یک بنر پین گردیده در تمامی صفحه های آن را منتشر نمائید.
 
بدین ترتیب مشتریان از تخفیفات، زمان‌ها یا این که تولیدها تازه شما با خبر گردیده و میتوانند به راحتی از روش ورقه اساسی به برگه موردنظر جابجایی یابند.
 
در غایت بایستی بگوییم …
 
کاغذ اساسی وبسایت بایستی مشتمل بر چه عناصری باشد؟ این سوالی میباشد که بایستی برای داشتن یک وب سایت خوشگل و کاربردی از خویش بپرسید. ما درین نوشته‌علمی، مهم‌ترین اجزای کاغذ اساسی تارنما را به شما معرفی کردیم و گفتیم که چه مواقعی در‌این برگه بایستی وجود داشته باشند. ساخت سایت در لاک پشت مبنی بر همین اصول صورت گرفته و با دقت به مهم‌ترین موادسازنده کاغذ مهم، یک پروتوتایپ منحصربه‌فرد برای شما پیاده سازی می گردد تا تمامی چیز به شایسته ترین صورت ممکن به اجرا درآید.