3. محتوا سلطان میباشد
چگونگی محتوای شما بایستی معادل یا این که خوب از رقبای مهم باشد. موتورهای طراحی سایت در مشهد کاوش مانند گوگل به اینترنت‌وب سایت‌های عمیق و آموزنده بها میدهند. گوگل می گوید که اینترنت‌وب سایت‌ها می بایست غرض مفیدی داشته باشند. سرمایه‌گذاری روی استانداردهای کیفی، نوشتار ماهر و پیاده سازی‌ خلاقانه ضمانت می‌نماید که اینترنت‌سایتتان غرض مخاطب را برآورده ‌نماید، سبب اگاهی‌رسانی، فراگیری و سرگرمی وی گردد یا این که او‌را به خرید ترغیب نماید.
 
باتوجه‌بدین‌که یک مخاطب ساده ​​88 درصد بیشتر در اینترنت‌وبسایت‌های دارنده ویدئو وقت میگذراند، برندها می بایست محتوای ویدیویی خویش را بسط دهند، چون بینندگان بعد از تماشای یک پیام 95 درصد آن را متوجه می گردند، درحالی‌که با تلاوت پیام تنها 10 درصد آن را می فهمند. در‌صورتی‌که در برگه فرود اینترنت‌سایتتان ویدئو بگذارید، احتمال دیدن شدن آن در کاغذ نخستین نتیجه ها گوگل 53 درصد بیشتر می‌گردد. یادتان باشد زمانی دفعه به موفق شدن جوایز اینترنت‌تارنما و استخراج جايگاه رفیعتر در گوگل می رسد، چگونگی مدام بر کمیت برتری داراست.
 
 
 
4. تجربیات کاربری بایستی متناسب با روندهای آجل پیاده سازی خواهد شد
صنعت بازی یک کدام از توسعه یافته‌ترین صنعت های برای ارائه محصول ها دیجیتال پیروز در سطح جهانی میباشد و بها آن به بیشتراز 300 میلیارد دلار میرسد که بیشتر از کل قیمت دو صنعت فیلم و موسیقی میباشد. هیچ‌کس با کاربری طاقت فرسا یک سیستم کنار نمی‌آید. بازی‌ها برای درگیر کردن مخاطب ساخت و ساز میگردند. پس بدین تصور کنید که به چه شکل میتوانید تجربیات کاربری شبیه بازی‌ها را در حیطههای مهمی مثل طراحی وب سایت و کاوش، تعامل و اخذ برخورد استفاده کننده به فعالیت گیرید.
 
تمرکز زیاد بر سرگرمی، اینترنت‌سایتتان را از رقبا متمایز می‌نماید و سبب می شود کاربری آن سریع، راحت و جالب گردد. یک استراتژی پیشرفت بهتر قادر است اینترنت‌سایتتان را برای سال‌ها بیمه نماید و سبب ساز صرفه‌جویی فراوان در هزینه‌ها گردد. به‌مکان این‌که هر سال آحاد سیستم را از آغاز بسازید، با یک تجدید بنا محصور عصر‌ای می توانید برندتان را مدام رقابتی و مطرح نگه دارید. اینترنت‌سایتتان می بایست این روند را معمولی نماید. اینترنت‌سایتتان را برای آتی پیاده سازی فرمائید و به دورنمای طاقت فرسا‌افزار در سال‌های آتی تصور کنید. پایه توفیق اینترنت‌وب سایت پیش‌بینی دستگاه‌های مورداستفاده یوزرها در 3 تا 5 سال آجل میباشد.
 
 
 
5. بایستی یک پلتفرم یا این که CMS سفارشی بسازید
هیچ زمان نمی‌توانید با یک کت‌وشلوار دست‌دوز سفارشی رقابت فرمایید. صرف‌لحاظ از ارزشمندی تولیدات خیره کننده و خاص، کلیه در غایت ترجیح میدهند محصولی بخرند که دقیقا متناسب با نیازهایشان تشکیل شده باشد. دستیابی‌وکار و اینترنت‌سایتتان هم از همین اصل تقلید می‌نماید. اگرچه میتوانید اینترنت‌سایتتان را با یک پلتفرم رایج و بدون‌پول بسازید، ولی وقتی فرامی‌برسد که هر مارک عالی به یک مزیت رقابتی در حوزه دیجیتال نیاز دارااست. هیچ پلتفرم یا این که سی‌ام‌اس دیرین به‌اندازه پلتفرم‌هایی که به صورت منحصربه‌فرد برای استخراج‌وکار و نیازهای خاص شما پیاده سازی گردیده قادر وجود ندارد. تشکیل داد اینترنت‌سایتی که کلیه اصول بالا را در لحاظ بگیرد و سرویس ها بهتری به کاربرانش ارائه دهد خیر‌فقط فوق‌العاده میباشد، بلکه سعی حصول‌وکارتان را افزایش میدهد و در غایت سبب ساز فایده و درآمد بیشتر می‌گردد.