برای تشکیل داد و راه اندازی یک اینترنت‌وبسایت، سیستم‌های مدیر محتوای زیاد طراحی سایت در مشهد و متنوعی در دنیای وب وجود دارا هستند البته مزایای بعضا از این CMS ها نسبت به سایر بیشتر میباشد؛ مانند وردپرس یا این که WordPress که یکی سامانه های مدیر محتوا به حساب میآید. این CMS پوسته‌های متعددی دارااست و به کارگیری از آن هیچ هزینه‌ای برای استفاده کننده به یار نخواهد داشت.
 
به عبارت دیگر، بدون پول بودن وردپرس یک کدام از مزیت‌های این CMS میباشد. شما برای فعال‌سازی و طراحی وب سایت در وردپرس نیازی به علم تخصصی در حوزه اپلیکیشن‌نویسی ندارید؛ این آیتم یکی‌از دیگر از مزیت‌های اپلیکیشن متن گشوده WordPress به شمار می‌رود. اکنون که میدانیم رابطه سیستم مدیر محتوا و وردپرس چیست، به تحقیق این پرسش می پردازیم که چرا بایستی از وردپرس استعمال کنیم؟
 
 
 
مزایای وردپرس چیست؟
این سامانه مدیر محتوا به جهت توانمند بودن بشدت در میان استحصال و شغل های اینترنتی گوناگون محبوبیت یافته. البته حقیقتا وردپرس چقدر توانا میباشد؟ برای اینکه بفهمید چرا تجارت شما بایستی به ورد پرس تغییر‌و تحول نماید این ۲۴ عامل را بخوانید:
 
۱- وردپرس بدون‌پول میباشد
خواه شما یک بلاگ نویس باشید یا این که بتازگی یک بیزنس اینترنتی را فعال سازی کرده باشید، این حقیقت که وردپرس صد در صد مجانی میباشد و میتواند برای شما بشدت سودآور باشد. از تمامی عالی اینکه شما هیچ‌وقت نباید نگران هزینه‌های اضافه پنهانی باشید که در شکل معروفیت سایتتان شما‌را شارژ می‌نمایند. وردپرس تا ابد برای شما یک نرم‌افزار آزاد خواهد بود.
 
خلال این، وردپرس همینطور متن گشوده میباشد.این به‌این معنیست که شما میتوانید با اعتنا به نیازهای وبسایت سورس کدهای خویش را ارتقاء یا این که تغییر تحول دهید.
 
۲- توان فارغ چارچوب
برخلاف دیگر سیستم‌های مدیر محتوا، وردپرس فورا بعداز نصب مهیا استعمال میباشد. این بدین معناست که شمابرای استعمال از خصوصیت های متعدد وردپرس نیازی به کاوش، نصب و فعال‌ساز‌ی لیست زمان بر از افرونه ها ندارید.
 
۳- انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یک کدام از دیگر از خصوصیت‌های وردپرس میباشد که نمیتوان نادیده گرفت. صرف لحاظ از اینکه برای چه منظوری از وردپرس به کارگیری میکنید، خواه بلاگ فردی، خواه یک وب سایت تجارت دارای اسم و رسم، وردپرس آنقدر کبیر میباشد که بوسیله خصوصیت‌های متنوعش همه نیازهای شمارا برآورده سازد.
 
۴- مطلوب برای موتورهای کاوش
در واقع مشهورترین موتور جستجوها ترجیح می دهند که وبسایت‌‌ها با وردپرس فعال سازی گردیده باشند چون کادر‌ورک آن برای خزنده ها یا این که ربات‌های موتورهای کاوش که مطالب و صفحه ها را ایندکس می‌نمایند با صرفه شد‌ه‌است.