x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

دستور elif در پایتون

فرمان elif از مهم ترین امرها شرطی طراحی سایت در مشهد  در پایتون بوده و برای ساخت و ساز یک شرط میانی در ساختار شرطی if-else استعمال می گردد؛ واژه و کلمه elif به معنای “در غیر این شکل در‌حالتی که” میباشد و به اپلیکیشن‌نویس اذن می دهد بیشتراز یک شرط را تحقیق کند.

 
فرمان elif بعداز امر if و پیش از امر else قرار می گیرد. بلاک کد باطن هرمورد از elif ها فقط هنگامی اعمال می‌گردد که شرط مرتبط با آن elif برقرار باشد و شروط قبل برقرار نباشند.
 
با استعمال از فرمان elif میتوانید یک‌سری شرط مرتبط را تحقیق نمائید. این به شما قابلیت می دهد نرم افزار را به طور بزرگ‌خیس و پویاتر نوشته و همت متفاوتی در عکس العمل به وضعیت متفاوت داشته باشید.
 
مثلا، فرض فرمایید می خواهید نرم‌افزار‌ای بنویسید که نمره علم‌آموز را تحقیق کند و بر پایه ی محدوده‌های نمره، پیام قابل قبولی را اکران دهد. در‌این نمونه، نمره علم‌آموز را اخذ میکنیم و آن‌گاه با به کارگیری از فرمان if، elif و else، نمره را تحقیق می کنیم. بسته به محدوده‌های نمره، پیام‌های متفاوتی اکران داده میگردد.
 
تحت عنوان یک نمونه دیگر، فرض نمایید میخواهیم اپلیکیشن‌ای بنویسیم که یکی را تحقیق کند و در صورتی‌که که عدد مثبت باشد، پیام “عدد مثبت میباشد” را اکران دهد، در شرایطی که که عدد صفر باشد، پیام “عدد صفر میباشد” را اکران دهد و در غیر این شکل، پیام “عدد منفی میباشد” را اکران دهد.
 

ابزار سلنیوم Seleniumچیست؟

سلنیوم در سیستم برهان های ویندوز، لینوکس طراحی سایت در مشهد  و macOS انجام میگردد. این برنامه متن گشوده میباشد. سلنیوم یک ابزار به اسم Selenium IDE را برای آزمایش سوای نیاز به یادگیری لهجه اسکریپت نویسی آماده کرده و همینطور دارنده زبانی به اسم Selenese برای تایپ کردن امتحان ها به گویش های Ruby، Python، PHP، Perl, Java, Groovy، C# و Scala میباشد.

Selenium یک ابزار آزمایش اتوماتیک بدون پول (متن گشوده) برای اپ های اینترنت در همگی مرورگرهای متعدد پلتفرم ها میباشد. سلنیوم تماما به HP Quick Test Pro مشابهت دارااست، با این تفاوت که سلنیوم فقط بر روی خودکارسازی نرم افزار های بر پایه ی اینترنت تمرکز داراست. آزمایش انجام یافته با استعمال از ابزار سلنیوم معمولا تحت عنوان آزمایش سلنیوم نامیده می‌گردد. از آنجایی که سلنیوم دسته ای از ابزارهای گوناگون میباشد، پس دارنده توسعه و گسترش دهندگان گوناگون میباشد.

پیش نویس اول نرم افزار WebDriver API W3C منتشر گردیده سلنیوم یک فریمورک آزمایش کاربردی اینترنت میباشد که به شما اذن می‌دهد تا در اکثری از لهجه های اپلیکیشن نویسی مثل جاوا، سی شارپ، Groovy، پرل، پی اچ پی، پایتون و روبی آزمایش های متبوع را بنویسید. سلنیوم در ویندوز، لینوکس و سیستم استدلال MAC به کارگیری می گردد.
سلنیوم زیر جواز آپاچی منتشر شد‌ه‌است.

با استعمال از ابزار selenium می‌توانید هر سایتی را که بخواهید به طور خود کار تحقیق فرمائید و داده ها لازم خویش را از آن حصول نمائید. همینطور در صورتی نرم افزار نویس یا این که طراح اینترنت می‌باشید می‌توانید فرآورده های خویش را به طور خودکار آزمایش نمایند.
 

زبان جاوا قابل حمل

شاید شنیدن این گزاره برایتان طراحی سایت در مشهد تعجب آور باشد، ولی زمانی وارد دنیای اپ نویسی گردید این مزیت جاوا را به نیکی ادراک خواهید کرد. زمانی از قابل حمل بودن این گویش سخن می زنیم بدین نکته اشاره داریم که جاوا یک لهجه نرم‌افزار‌نویسی سطح بالا میباشد و میتواند به طور کلیه‌کاره و چند‌منظوره فعالیت نماید. بدین مضمون‌ که جاوا قابلیت و امکان اجرای نرم‌افزار‌های متعدد را داراست و می تواند شغل های متنوعی را جاری ساختن دهد.

یکی‌از امکان‌های حمل و همگی‌کاره بودن جاوا، پتانسیل فعالیت با معماری گوناگون میباشد. به عبارت دیگر، اپ‌های مندرج با جاوا میتوانند بر روی اشکال سیستم‌ادله‌ها مانند ویندوز، مک، لینوکس و غیره انجام شوند. این قابلیت و امکان به نرم‌افزار‌نویسان یاری می‌نماید تا جای این که نرم افزار را برای هر پلتفرم غیر وابسته بنویسند نرم‌افزار را یکبار کدنویسی کرده و بر روی پلتفرم‌های متعدد ایفا نمایند.
خلال این، جاوا یک لهجه جدا از دشوار‌افزار میباشد، به‌این معنا که نیازی به تغییر‌و تحول کد منبع اپلیکیشن برای سازش با گونه های مشقت بار‌افزارها ندارد. این خصوصیت به پلتفرم نویسان قابلیت و امکان میدهد تا اپلیکیشن‌های قابل حمل را بنویسند که بر روی گونه های دشوار‌افزارها قابل انجام باشند.
 
حرف آخر! ۲۰۲۴ و جاوا
با دقت بدین زمینه اساسی که فناوری همواره در حالا توسعه میباشد، بعضا از اشخاص کارایی برای یادگیری اصول اساسی را نادیده میگیرند. مبتدیان مجال حضور در‌این عرصه میل دارا‌هستند که ریشه‌های اساسی ایده‌های مؤثری که در فناوری روز مؤثر بوده میباشد را فراموش نمایند. براین اساس، مداقه آغاز یادگیری گویش جاوا در اینجا پر رنگ‌خیس میباشد. امروزه جاوا خیر صرفا یک لهجه اپ‌نویسی حیاتی و ارزشمند میباشد، بلکه به نحوه‌ای در حالا پرورش میباشد که اعلام گردیده در دو دهه آتی در توسعه و گسترش فناوری نقشی مؤثر داشته باشد و برای آجل‌ای غیر قابل پیش‌بینی مقام خاصی پیدا خواهد کرد. 
در‌صورتی‌که برای یادگیری این لهجه دست به عمل گردیده‌اید به حافظه بسپارید که جاوا به جهت ساختار، معماری و استعمال از ماشین مجازی جاوا (JVM)، قابلیت و امکان اجرای نرم‌افزار نویسی در اطراف‌های گوناگون را به شما می دهد. همینطور، با به کار گیری از کتابخانه‌ها و تعلق‌هایی که در جاوا وجود داراست، میتوانید تنوع متعددی از امور را با استعمال از جاوا جاری ساختن دهند. در واقع می توانید اپلیکیشن‌های کانال، نرم‌افزار‌های اینترنت، نرم‌افزار‌های تلفن همراه، بازی‌های کامپیوتری و غیره را با به کار گیری از این گویش بنویسند و درآمدزایی نمایید.
 

انواع سبک های انیمیشن سازی

 در اینجا خواسته طراحی سایت در مشهد  از مدل های کارتن سازی از دید فنی میباشد.

خیر از نظر مدل های برنامه خردسالان سازی که در نوشته‌علمی ای جدا از هم به آن پرداختیم.
 
روی هم رفته برنامه کودک هایی که برای بازی ها ساخته میشوند در یک کدام از سه گروه ی ذیل قرار میگیرند :
 
موتور بازی سازی
به طور طبیعی اولی آیتم ایجاد کرد برنامه خردسالان درون خویش موتور بازی سازی میباشد.
با این آیتم شما می‌توانید به طور یک پارچه هم ساختار بازی را درون خویش موتور طراحی فرمائید و هم قسمت مرتبط با کارتون های آن.
 
برای شناخت با شایسته ترین موتورهای بازی سازی به نوشته ی علمی ی مربوطه ی آن بروید.
 
برنامه کارتون سازی
قابل انعطاف افزارهای برنامه خردسالان سازی قابل انعطاف افزارهایی می باشند که مختص ایجاد کرد کارتن پیاده سازی گردیده اند.
قابل انعطاف افزارهایی مانند : مایا ، 3ds max ، Cinema4d و …
به‌این وضعیت برنامه کودکان سازی ، برنامه کودکان سازی CGI نیز میگویند.
 
با دقت به توضیحاتی که به‌دنبال خوا هیم بخشید ، در بعضا موردها به انگیزه محدودیت های موتور بازی سازی شما بدون چاره می باشید به سمت قابل انعطاف افزارهای کارتن سازی برای تشکیل داد کارتن بروید.
 
برای شناخت با شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای کارتون سازی سه آجل و دو آجل کلیک نمایید.
 
موشن کپچر
در شرایطی که در ارتباط با موشن کپچر اطلاعاتی را ندارید ما در نوشته ی علمی ی موشن کپچر در بازی سازی به طور بی نقص با این تکنولوژی آشنا گردیده ایم.
 
برای این نصیب درین حد بدانید که ماهر ترین و طبیعی ترین نوع کارتن ها با استعمال از موشن کپچر ساخته میگردند.
موشن کپچر روی هم رفته برای تشکیل داد برنامه کودکان های واقع گرایانه آیتم به کارگیری قرار میگیرد.
و در آن بازیگران حقیقی اجرای نقش کرده و بعد از آن حرکات ضبط گردیده با به کار گیری از سنسورهای متصل به هنرپیشه ، وارد قابل انعطاف افزارهای مربوطه برای سبک سازی و مشابه سازی حرکات میگردد.
 

 

پرش یا بانس چیست؟

در صورتیکه بانس را خیلی بی آلایش طراحی سایت در مشهد  کنیم یعنی استفاده کننده وارد تارنما گردد و به دنبال شغل های متبوع مارا جاری ساختن ندهد.
در نمونه فروشگاه ما تحت عنوان فروشنده دوست داریم مشتری هنگامی وارد شد سخن بزند، پرسش بپرسد و در غایت خرید نماید؛ ولی در دنیای وب تک تک وبسایت‌ها مغازه نیستند و مقصود پایانی آحاد صاحبان وبسایت‌ها فروش فرآورده وجود ندارد.

ما تحت عنوان مالک یا این که مدیریت سایت دوست داریم هنگامی کاربری وارد سایتمان شد شغل های مختلفی اجرا دهد. کارهایی مثل:

بازدید از برگه‌های متفاوت
کلیک روی تبلیغات
خرید
تایپ کردن لحاظ تحت مقاله ها
عضویت در تارنما
ارسال پیام یا این که درخواست پناه و مشورت کردن
تماشای ویدئو
دانلود پوشه
چنانچه کاربری وارد تارنما گردد و هیچ تعاملی نداشته باشد یعنی یک پریدن پیش آمده میباشد.

خب اکنون ببینیم از حیث فنی بانس را چطور تشخیص می دهند و چطور اکانت می‌نمایند.

نرخ پریدن (Bounce Rate) چطور اکانت می‌گردد؟
راحت‌ترین روش پی بردن بانس ریت وب سایت از گوگل آنالیتیکس میباشد.



گوگل آنالیتیکس برای این که نرخ پریدن را اکانت نماید از دو مضمون‌ دیگر به اسم سشن (session) و هیت (Hit) استعمال می‌نماید. بیایید ببینیم قصه از چه قرار میباشد و این دو مضمون‌ قرار میباشد چه کمکی در به حساب آوردن bounce rate بکنند.
 

نقش الگوریتم در کد نویسی

 یادگیری یک لهجه نرم‌افزار نویسی طراحی سایت در مشهد  مثل یادگیری حروف الفبای انگلیسی می باشد؛ در همین حد بی آلایش و جاری و ریلکس. البته چیزی که شخص را تبدیل به یک کد نویس ماهر میکند، ذهنیت اپ نویسی میباشد. کلاً نرم افزار نویسی یعنی حل کردن مسائل مختلفی که در سیستم کامپیوتری تولید خواهد شد. پس اپلیکیشن نویس عالی کسی میباشد که الگوریتم های بهتری برای حل کردن مسائل گوناگون طراحی نماید.

الگوریتم نویسی به معنای داشتن یک مسیر مرحله به مرحله برای ایفا یک عمل میباشد. این مسیر می‌تواند بر روی شیت مندرج یا این که در ذهن مراقبت خواهد شد. شما هر روز صبح از چند فرایند برای تصحیح کردن دمنوش به کار گیری می کنید؛ ظرفی را آب کرده، بر روی شعله گاز گذاشته و بعد از جوش وارد شدن آب، معیار دمنوش مدنظر را به آب جوش اضافه می‌کنید. به‌این پروسه مرحله به مرحله، الگوریتم تهیه و تنظیم دمنوش می‌گوییم.
 
حالا نقش الگوریتم در اپ نویسی چیست؟ بهتر الگوریتم نهاد و شالوده اپلیکیشن نویسی به حساب میآید. به هیچ عنوان اصلی وجود ندارد که شما روند تایپ کردن نرم‌افزار مدنظر را بر روی برگه بنویسید یا این که در ذهن خویش نگه دارید. چیزی که عنایت دارااست، ذهن شما در حل مسائل غامض میباشد. الگوریتم نویسی منجر مهیا سازی ذهنیت شما در جهت استارت کد نویسی شود. پس با الگوریتم می‌توانید به ذهنیت اپلیکیشن نویسی دست یابید.
 

چرا در دنیای وب کم کردن حجم عکس بسیار با اهمیت است؟

پس از ظهور کامپیوتر و طلبه شدن آن، اختلال طراحی سایت در مشهد  کمبود خاطر تبدیل به یکی‌از گرفتاری‌های مهم یوزرها شد. با اینکه تکنولوژی‌‌های ذخیره‌ سازی در امسال‌ها نیز توسعه متعددی داشتند و وسعت امکانات ذخیره‌ سازی بالا رفتند، البته هنوز هم اختلال یاد برقرار میباشد. تصاویر با وسعت بالا تخت‌گاز خاطر را لبریز می‌نمایند.

همینطور به کارگیری از عکس‌های کیفیت بالا در دنیای وب منجر مصرف زیاد پهنای باند و در فیض کاهش سرعت لود تارنما‌ها می شود. زمان‌ها گذشته گوگل خاطرنشان کرد که سرعت بار گذاری وب سایت، یک پارامتر بسیار اساسی در seo و در سود سکو‌ بندی وبسایت‌‌ها است. از طرفی دیگر میدانیم که وسعت وب بیشتر یوزرها محصور میباشد. اکنون در صورتی‌که سایتی داشته باشیم و صفحه ها آن را با عکس‌های حجیم و هنگفت مالامال کنیم، مسلما این پارامتر ارزشمند را از دست میدهیم و خلال مصرف پهنای باند ما و یوزرها، سبب ساز کاهش سرعت وبسایت و در غایت بهینه سازی آن میشود.
چه ابزارهایی برای نادر کردن وسعت عکس وجود دارا‌هستند؟
امروزه الگوریتم‌‌های مختلفی برای کاهش وسعت تصاویر سوای افت چگونگی پیاده سازی گردیده‌ میباشد. اپلیکیشن‌ نویس‌‌ها میتوانند این الگوریتم‌ها را در صورت‌های مختلفی به شغل بگیرند. از جمله یکی‌از ابزارهای رایج کاهش وسعت تصاویر قابل انعطاف‌افزارهای فشرده ساز می باشند. یعنی میتوانید یکی قابل انعطاف‌افزارهای این حوزه را تعیین کرده و روی دستگاه خویش نصب نمایید.
یکی‌از دیگر از ابزارهای کاهش وسعت تصاویر، وب سایت‌ها می‌باشند. امروزه کاربردهای اینترنت‌ وبسایت‌‌ها بسیار متنوع گردیده‌ میباشد و حدودا هر حیطهای را پوشش می دهند. مزیت اساسی کاهش وسعت عکس آنلاین، راحتی فعالیت با این وبسایت‌ها میباشد. کافیست تصویر خویش را به وبسایت موردنظر بدهید و خودش ترتیب شغل را میدهد. در‌این نوشته‌علمی 8 تارنما حاذق و بهتر را برای کاهش وسعت عکس معرفی خوا‌هیم کرد.

هاست بخریم یا سرور مجازی؟

در حالتی که برایتان مداقه داراست، بایستی طراحی سایت در مشهد  این را بدانید که سرورمجازی در سرعت صحبت نخستین را می‌زند؛ به این دلیل که دیگر یوزرها تارنما شما در صف انتظار بازدیدکنندگان نخواهند بود.

 
در هاست اشتراکی، در صورتی‌که تارنما های دیگر از منابع جانور بیشتر استعمال نمایند، در پروسه تارنما شما اخلال تولید می‌شود و وب سایت شما نماید می‌شود.
 
آیتم دومین که می بایست در حیث داشته باشید، امنیت میباشد که فاکتور مهمی برای تعیین به‌حساب می‌آید. همان طور که انتظار می رود، میزبانی سرورهای مجازی، پایدارتر و ایمن خیس میباشد البته در طول مدیر منابع، بغرنج خیس میباشد.
 
این دسترسی در سرور مجازی برای شما قابلیت پذیر میباشد که اپلیکیشن و نیز قابل انعطاف افزارهایتان را سفارشی و تنظیمات فرمایید و همت سایت خودتان را ارتقاء دهید.
 
ضمن این، سرورمجازی دسترسی روت را به شما ارائه می نماید تا بر اساس با نیازهای خودتان، نصیب روت سرور را فردی سازی نمایید.
 
در هاست، میزبانی و مدیر سهل و آسان تری را شاهد هستیم ولی از آزادی فعالیت چندانی در این مورد ها بهره مند وجود ندارد و داشتن یک در دست گرفتن پنل در معیت میزبانی مشترک، شمارا صرفا به پیکربندی سرور استاندارد محصور می نماید، داشتن اینگونه مزایایی (فضای ذخیره سازی و پهنای باند بیشتر) مخارج بیشتری نیز نسبت به هاست اشتراکی داراست.
 
در شرایط کلی خرید هاست اشتراکی یا این که سرور مجازی، در غایت به سیستم سایت شما بستگی دارااست و شما بایستی با پژوهش مزایا و معایب هر یک، نسبت به گزینش مبادرت فرمائید.
 

مزایای آموزش یادگیری عمیق

دو برهان اصلی وجود داراست که یوزرها  طراحی سایت در مشهد و دانشمندان حوزه علم ها کامپیوتر را مشتاق می‌سازد تا از یادگیری عمیق به‌تیتر زیرمجموعه‌ای از هوش تصنعی استعمال نمایند. درپی، آن دو برهان نقل شده میباشد.
 
در پروسه یادگیری عمیق، داده ها برچسب گذاری گردیده در سطح بزرگ و به‌شکل لحظه‌ای در درون Labeled Dataها قرار میگیرد. از جمله، ماشین‌های سوای راننده، می بایست اطلاعاتی مانند ویدئوی خیابان‎‌ها و تصاویر مرتبط با‌آنان را با جزئیات در Labeled Data داشته‌باشند تا با پردازش‌های موردنیاز به‌صحت به‌وظیفه خویش کار نمایند.
یادگیری عمیق قابلیت و امکان احتساب‌گری بسیار بالایی دارااست. به‌طوری که در‌این الگوریتم، پردازنده های گرافیکی، ساختاری متوازن با توان همت مناسب دارا هستند و این مزیت منجر میگردد؛ در حین به حساب آوردن داده ها در حوزه وسیع داده و به طور خوشه‌ای، فرصت یادگرفتن برای مراحل یادگیری عمیق کم شده و به‌دستکم مجال ممکن رسد.
تفاوت های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
دوستان عزیز، همانگونه که تا قبل از اینً هم در یادگرفتن یادگیری عمیق اشاره شد؛ Deep Learning ذیل شاخه‌ای از یادگیری ماشین میباشد. در روند یادگیری ماشین (Machine Learning)، استارت سیستم به‌وسیله دستیابی دستی خصوصیت‌ها کلید میخورد. به‌نحوی که از همین خصوصیت‌ها برای ایجاد کرد سبک مجموعه‌بندی به کار گیری میشود. این درحالی میباشد که در یادگیری عمیق، روند حصول خصوصیت‌ها اصلا دستی نبوده و این عمل در الگوریتم یادگیری عمیق تماماً اتوماتیک اعمال میگیرد.
 

ویژگی‌های ری اکت کدامند؟

مکان‌ها و امکاناتی که ری اکت  دراختیار شما طراحی سایت در مشهد  قرار می دهد، منجر گردیده تا بخش اعظمی از گسترش‌دهندگان اینترنت‌وبسایت‌ها میل‌ به به کار گیری از آن داشته باشند. اساسی‌ترین خصوصیت‌های این کادر‌ورک دوست‌داشتنی عبارتند از:

 
۱. ری اکت میتواند یک DOM مجازی را بسازد. این زمینه از آنجایی استارت شد که توسعه و گسترش‌دهندگان متوجه شدند DOM مجازی جاوا اسکریپت بسیار سریع‌خیس از DOM ساده میباشد. این زمینه در غایت سبب ساز شد تا کوشش اپلیکیشن‌ها به‌شکل آشکاری ارتقاء پیدا نماید.
 
۲. ری اکت به شما اذن خواهد اعطا کرد تا رابط‌های کاربری جذابی را ساخت نمایید.
 
۳. معمولا موتورهای کاوش میتوانند وبسایت‌هایی که با به کارگیری‌ از ری اکت توسعه و گسترش داده گردیده‌اند را سریع‌خیس شناسایی و جايگاه‌بندی نمایند.
 
۴. فیسبوک توانسته‌ تا در معماری‌های متعدد بسط اینترنت نرم افزار را در ری اکت مخلوط نماید.
 
۵. ری اکت میتواند همه روند‌های مرتبط با اسکریپت‌نویسی را راحت‌خیس نماید.
 
۶. در صورتی‌که شما در تارنما خویش از ری اکت استعمال نمائید، پروسه تعمیر و نگه‌داری اپلیکیشن‌های توسعه یافته، آسوده‌خیس شود و خروجی شما‌را هم ارتقاء خواهد اعطا کرد.
 
۷. اینترنت نرم افزار‌هایی که پیشرفت داده‌اید با سرعت بیشتری تیزهوش می گردند.
 
۸. ری اکت به شما اذن خواهد اعطا کرد تا برای تلفن همراه‌های هوشمند هم خروجی متبوع خویش را اخذ فرمائید.
 
۹. ری اکت بوسیله تعداد متعددی از اپلیکیشن‌نویسان دفاع می‌گردد.
 
۱۰. قابل به کارگیری با سیستم‌های گوناگون در هر دو سمت کلاینت و سرور میباشد.
 
شاید ری اکت قابلیت و امکان‌های متعددی داشته باشد، البته محدویت‌هایی هم دارااست که از مهم ترین آن ها می‌قدرت به طاقت فرسا‌خیس بودن نشانی دادن اجزای گوناگون برگه اشاره نمود.
 
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد