این تجربیات برای تمامی ما صورت داده میباشد که به اینترنت سایتی طراحی سایت در مشهد مراجعه کرده ایم و به جهت اینکه کاسه دوران تعدادی ثانیه چیره به یافتن چیزی که در جستجوی آن هستم، نشده ایم دکمه back را زده ایم یا این که برگه را بسته ایم. حقیقت این میباشد که اکثر ما به طور شرطی انتظار داریم که آنچه را که در ادامه آنیم در دوران وقتی کوتاهی پیدا کنیم. بازدیدکنندگان شما هنگامی به کاغذ اساسی سایت رسیدند در کثری از ثانیه تصمیم میگیرند در سایت بمانند یا این که آن را سوراخ نمایند و این که صفحه آرایی اولیه وبسایت شما چه‌گونه میباشد بر این تصمیم اثر گذار میباشد و تصمیم مشتریان در بلند مقطع بر سرانجام بیزنس شما اثر میگذارد.
 
به ذکر خیلی ساد، دیزاین اساسی شما به دو بخش پایین تقسیم می‌شود:
 
بالای کاغذ (above-the-fold): این عبارت به طور سنتی برای برگه نخستین خبر نامه به کار گیری می گردد و مراد محتوایی که شما فارغ از اسکرول کردن در ورقه و کم شدن می‌توانید آن را ملاحظه کنید
 
ذیل کاغذ (below-the-fold) محتوایی که برای دیدن آن نیاز دارید به سمت زیر اسکرول فرمایید.
 
با دقت به اینکه محتوای بالای ورقه اولی قسمتی میباشد که بوسیله ورقه اکران کامپیوتر نشان داده میشود. 100% بازدیدکنندگان شما محتوای بالای کاغذ را خواهند روئت کرد و طبق داده های عددی، به محض جنبش به سمت زیر شیت، تعداد کسانی که به محتوای شما اعتنا می نمایند به شدت کاهش مییابد. به همین جهت این که چه مطالبی در بخش بالای برگه و ذیل کاغذ اولیه وب سایت قرار گیرد مداقه بسیار متعددی داراست.
 
چه نوع محتوایی در نصیب بالای کاغذ (above the fold) قرار گیرد
این بخش از تارنما جایی میباشد که شما میخواهید محتوای مهم خویش را در آن قرار دهید. مهم‌ترین قسمت محتوا که بازدیدکنندگان شما مورد نیاز میباشد آن را ببینند. مقصود نخستین از محتوای اساسی شما این میباشد که بازدیدکنندگان خویش را مجاب نمایید برای دریافت اطلاعات بیشتر تامل نمایند و ببینند که شما چه چیزی برای ارائه دارید. محتوای مهم شما می بایست بدیهی، مختصر و معین باشد.
 
 
 
درین بخش به پژوهش آحاد موادسازنده مو جود بخش بالای برگه نخستین وب سایت میپردازیم
 
تیتر مهم
در یک پاراگراف شما بایستی پاسخگوی سوالی باشید که تمامی بازدیدکنندگان شما پیرو آن می باشند و بگویید عمل تجارت شما چیست. یک تیتر بهتر بدین پرسش داغ جواب میدهد در سود مورد نیاز میباشد به طوری بدون نقص، کوتاه و معلوم، تعریف کننده آنچه شما ایفا می دهید باشد. در شرایطی‌که نمی دانید چه چیزی بنویسید، کوشش نمایید از مشتریان بپرسید چرا آنها به تارنما شما برگشت کرده اند، شما میتوانید به راحتی لغت ها را از لهجه آن‌ها بشنوید و از آنان برای تیتر خویش به کارگیری نمائید. از حیث بهینه سازی نیز خوب میباشد این تیتر باطن تگ h1 قرار گیرد.