x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

چند نکته برای افزایش امنیت سایت

 اما درسته که راهکارهای متعددی وجود دارااست برای بازگردانی تارنما به شرایط نخستین البته به عهد پزشکان پیشگیری عالی از معالجه میباشد. داشتن سایت از مجال بسط ابزار و سرویس ها بهتر در فضای اینترنت توسعه یافته خیس شد‌ه‌است. طراحی سایت در مشهد سیستم های مدیر محتوا (CMS) مانند ساخت وب سایت با وردپرس، جوملا ، دروپال، ماگنتو و سایرافراد به صاحبان بیزنس اذن می‌دهند در وب حضور سریع و پررنگی داشته باشند.

 
سهولت طراحی وب سایت تجاری یا این که فردی آنلاین بهتر میباشد.
 
با این هم اکنون، بعضی از عوارض جانبی منفی هم در این‌شیوه وجود داراست که شما می بایست به نیکی پشت راز بگذارید.
 
ما شاهد اکثری از مدیران اینترنت هستیم که نمی دانند به چه شکل می‌توانند سایت خویش را امن نگه دارا هستند. وقتی که به تأمین امنیت سایت التفات می‌دهند.
 
 
امنیت وبسایت چیست ؟ | چه‌طور امنیت سایتمان را بالا ببریم؟
امنیت وب سایت چیست ؟
 
۱ – آپ تو دیت رسانی، آپدیت رسانی، آپ تو دیت رسانی تارنما خویش
این چیزی میباشد که ما نمی توانیم به صورت کافی در اینجا بطور بدون نقص در مودر آن بپردازیم.
 
وبسایت های بی شماری در دنیای وب میباشند که به انگیزه داشتن برنامه کهن و ناامن هر روز به خطر می‌افتند.
 
به محض اینکه یک افزونه نو یا این که ورژن CMS در دسترس میباشد، فوق العاده اساسی میباشد که تارنما خویش را سریع به روزرسانی نمایید.
 
 این آپ تو دیت رسانی ها ممکن میباشد صرفا دربردارنده گسترش های امنیتی یا این که زخم پذیری باشند.
 
اکثر تهاجم ها سایت اتوماتیک می باشند. رباتها دائما هر وب سایت را که میتوانند برای هر سیرتکامل مجال افتتاح، کپی نمایند.
 
 این دیگر به اندازه کافی بهتر وجود ندارد که یک توشه در ماه یا این که حتی یک توشه در هفته به روزرسانی خواهد شد چون رباتها پیش از اینکه شما آن را پچ نمائید،منش شکننده را پیدا میکنند.
 
به همین عامل سفارش می‌کنیم با به کارگیری از فایروال وبسایت خویش، که به محض تکثیر ورژن ها ، حدودا از فی مابین می رود.
 
در‌حالتی که شما یک تارنما وردپرس دارید، اینجانب شخصا پلاگین WP Updates Notifier را سفارش میکنم، به شما نشانی اینترنتی میدهد تا به شما اگاهی دهد که یک افزونه یا این که آپ تو دیت رسانی مهم WordPress در دسترس میباشد.
 
۲ – رمزهای عبور امن برای وب سایت
داشتن یک تارنما امن بستگی متعددی به حالت امنیتی شما دارااست. آیا تا به هم اکنون اندیشه نموده اید چه‌گونه گذرواژه هایی که به کار گیری می‌کنید می‌توانند امنیت وبسایت شمارا انذار نمایند؟
 
به مراد پاک کردن تارنما های آلوده و کثیف، اکثر زمان ها ما بایستی با استعمال از داده ها کاربری رئیس خویش، به تارنما یا این که سرور وارد شویم. با ورود به سیستم مانند admin شما نیز ممکن میباشد هیچ راز عبور نداشته باشید.
 
لیست های متعددی از لغات عبور شکسته در وب وجود دارااست.
 
هکرها این را با لیست کلمات لغت طومار مخلوط خواهند کرد تا لیست های بالقوه یار عبارات عبور بالقوه ساخت‌و‌ساز نمایند.
 
در صورتی گذرواژه هایی که به کارگیری میکنید بر روی یکی‌از این لیست ها قرار داشته باشند، به طبع وب سایت شما گزینه حمله قرار می‌گیرد و اینکار برای هکرها چندان طاقت فرسا وجود ندارد.
 

افزونه های کروم برای طراحان وب

 پلاگین های کروم برای طراحان اینترنت | Exernote Web Clipper

احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده که در اکنون اینترنت‌گردی باشید و با محتوای متنی، تصویری و ویدئویی جالبی روبه رو گردید و به همین واسطه رغبت داشته باشید تا آنان‌را در یک قسمت جدا از هم ذخیره فرمایید. طراحی سایت در مشهد پلاگین Exernote Web Clipper بستر قابل قبولی را برای شما مهیا کرده تا بتوانید توسط آن هر محتوایی به نظرتان دیدنی می رسد را در حساب فردی خویش ذخیره فرمایید.
این محتوا می تواند مشتمل بر پیوند، تصاویر، متن و مواقعی از این قبیل باشند که با یک کلیک معمولی به راحتی روی حساب شما ذخیره خواهند شد. در سود به مکان ستاره دار کردن یک کاغذ می توانید محتوای متبوع خویش را به طور بدون واسطه در قسمت مشخصی ذخیره فرمائید و در شکل نیاز آن ها گزینه استعمال خویش قرار دهید.
پلاگین های کروم برای طراحان اینترنت | StyLebot
به امداد پلاگین StyLebot میتوانید ظواهر هر کاغذ از وبسایت را به یاری css سفارشی‌سازی کرده و هر سیرتکامل تغییرات متبوع خویش را روی آن اجرا نمایید.
این تغییرات قادر است مشتمل بر تغییر تحول رنگ و اندازه فونت، ساخت فریم و کناره در برگه و مواقعی از این قبیل باشد. همینطور در حالتی‌که با لهجه css آشنا باشید با به کار گیری از این پلاگین به راحتی می توانید به طور دستی کد‌های مو جود در هر کاغذ را نیز تغییر تحول دهید.
پلاگین های کروم برای طراحان اینترنت | Eye Dropper
به امداد پلاگین StyLebot یک پلاگین متن گشوده (open source) میباشد که قابلیت برداشتن رنگ‌های جان دار در هر شیت اینترنت را برای شما مهیا می‌نماید.
این پلاگین حدود ۲۲۰ هزار استفاده کننده فعال داراست و همینطور توانسته دربین پلاگین‌های هم منزلت خویش امتیاز بالایی را دستیابی نماید. چنانچه در حوزه طراحی وب سایت کار میکنید، توصیه میکنیم به طبعً این پلاگین کاربردی را آیتم استعمال خویش قرار دهید.
پلاگین های کروم برای طراحان اینترنت | Photomania دیگر پلاگین کروم برای طراحان اینترنت Photomania میباشد که به استفاده کننده این قابلیت و امکان را میدهد، تا با استعمال حدود ۴۰۰ غربال گوناگون، تصاویر متبوع خویش را ادیت و فردی‌سازی نماید. کلاً این پلاگین منحصر به فرد ادیت خاص و هنری تصاویر متفاوت ذیل اینترنت پیاده سازی گردیده است.
پلاگین های کروم برای طراحان اینترنت | WriteWell
به یاری پلاگین WriteWell میتوانید متن‌های مختلفی را بنویسید و آن‌ها‌را از نگاه اشتباه‌های املایی و نوشتاری بررسی فرمایید.
همینطور پلاگین به طور پیش‌فرض الگوهای مختلفی را در چنگ شما قرار میدهد تا در شکل نیاز بتوانید با دقت به ذوق از آنها به کار گیری فرمائید. در شرایطی که دنبال یک افزونه کروم برای بازنویسی شل و ظریف متن‌ها خویش میباشید، این پلاگین شایسته ترین آیتم به حساب می آید.
پلاگین های کروم برای طراحان اینترنت | DomFlags
تحت عنوان دیگر پلاگین کروم برای طراحان اینترنت بایستی به DomFlags اشاره کنیم که با استعمال از آن می توانید برای موادسازنده DOM جانور در برگه، کلید بین‌بر(Shortcut Keys) ساخت و ساز نمایید. این پلاگین کاربردی سرعت بسیار بالایی دارااست و در روند پیاده سازی صفحه ها اینترنت، عمل شمارا سهل و آسان می‌نماید. پلاگین های کروم برای طراحان اینترنت | Highly Highlighter پلاگین Highly Highlighter قابلیت هایلایت کردن قسمت‌های گوناگون یک شیت را به شما می دهد. در واقع به یاری این اپ می توانید از صفحه های اینترنت اسکرین شات بگیرید به راحتی قسمت‌های متفاوت آن را هایلایت فرمایید.
پلاگین های کروم برای طراحان اینترنت | CSS viewer
پلاگین  CSS viewerجزوه پلاگین ‌های اصلی کروم در اپ‌ نویسی میباشد. با استعمال از این پلاگین می توانید لایه‌های متفاوتی را در پوشه css متبوع خویش ساخت و ساز فرمایید. رابط کاربری این پلاگین نسبتاً معمولی بوده و به سیرتکامل‌ای پیاده سازی گردیده که برای آحاد یوزرها قابل فهم و شعور باشد.
 

چگونه یک طراح سایت حرفه ای شویم؟ مهارت‌های مورد نیاز یک طراح حرفه‌ای سایت

 برای ساخت وب سایت مانند اکثری از مشاغل ماهر دیگر، می بایست یک نقشه روش داشته باشید. همین طور به علم تئوری که در دانش کده یا این که عصر های آموزشی دانش گاه ها و اموزشگاه ها گذرانده اید نباید اکتفا فرمائید.

یادگیری T صورت
این قاعده ای کلی میباشد که هر طراح وب سایت کل عیاری آن را تجارب طراحی سایت در مشهد نموده است، قاعده ای که می‎ گوید درمورد موضوعات گوناگون بازرسی کن، ولی در یکی آنان عمیق شو! در پی لیستی از موضوعات و علم هایی که یک طراح تارنما بایستی آنان‌را بداند می آوریم. البته برای جواب به سوال چه‌گونه یک طراح وبسایت ماهر شویم، آنچه درین ناحیه می بایست عمیقا بیاموزید چیست؟
مرحله اولیه: یادگیری HTML
آیا خصوصیت‌های ظاهری وب سایت‌های سال‌های یک یا این که دو دهه گذشته را به خیال و خاطر دارید؟ صفحه های آنان صرفا از یکسری المان بی آلایش و ابتدایی تشکیل می شد ولی امروزه تغییرات بسیار خیر در طراحی وب سایت‌ها ساخته شده است و در جواب بدین سؤال که به چه شکل طراح تارنما بشوم؛ بایستی بگوییم اولی و مهمترین چیزی که می بایست خاطر بگیرید لهجه علامت گذاری HTML میباشد.
 
اچ تی ام ال که به آن گویش آرم گذاری ابر متن میگویند، درواقع یک گویش اپ نویسی وجود ندارد بلکه گویش نماد گذاری یا این که Markup Language میباشد. برای فهم خوب این لهجه به نمونه پایین نگاهی بیندازید.
 
My cat is very grumpy
از این گویش نماد گذاری برای ساختار کلی سایت و صفحه ها آن به کار گیری میگردد و آنچه در اچ تی ام ال اساسی میباشد به کار گیری درست از تگ ها میباشد. تگ های اکثری درین لهجه وجود داراست که هر یک برای کاری تشکیل‌شده اند مانند تگ تیتر یا این که تایتل.
مرحله دوم: یادگیری CSS
همان طور که گفتیم گویش HTML، به تکوین چهارچوب وبسایت امداد می‌‎نماید و در آن از علامت‌های مختلفی به کارگیری می گردد که تلاوت این آیه‌ها برای یوزرها خیر فقط طاقت فرسا بلکه غیرممکن میباشد. پس شما مستلزم ابزار دیگری برای از فی مابین بردن ضعف های اچ تی ام ال می‌باشید. این ابزار در واقع لهجه CSS اسم دارااست.
 
CSS، زبانی میباشد که به خواسته خوشگل سازی و همینطور هیبت دهی به ظواهر وبسایت، ابتکار گردیده و مخفف عبارت Cascading Style Sheets و در معنای ورقه‌های آبشاری میباشد. بعد از به کار گیری از لهجه HTML، به یاری  CSS می‎‌توانید رنگ، فونت، بعدها و دکورا سیون ارکان مو جود در صفحه ها را ساخت نمایید.
 مرحله سوم: یادگیری JavaScript
بعداز احاطه به دو گویش کلیدی بالا، درحال حاضر دفعه به یادگیری جاوا اسکریپت می رسد. عالی میباشد بدانید که از JavaScript برای پویا کردن وب سایت ها استعمال می گردد. پویا کردن وبسایت یعنی چه؟ در واقع وب سایت ها در دو نوع ایستا یا این که استاتیک (Static) و داینامیک (Dynamic) می‌باشند که درپی توضیح مختصری در باب آنان می‎‌دهیم.
وبسایت ایستا یا این که (Static)
وبسایت هایی می باشند که نیاز به تغییرات و به‌روزرسانی مداوم ندارند و حدودا کل المان‌ها و موادسازنده تولید کننده آن، اثبات میباشد و امروزه تعداد تارنما‌های ایستا بسیار کمتر از پیشین میباشد.
داینامیک (Dynamic)
وب سایت‌هایی تعاملی می باشند که مانند کانال‌های اجتماعی و یا این که وبسایت‌های محتوا مبنا، دایم مستلزم بروزرسانی می‌باشند. امروزه تارنما‌های مو جود به جهت به عبارتی خواص تعاملی بودن با یوزرها، از نوع داینامیک یا این که پویا میباشند که در آن از لهجه جاوا اسکریپت استعمال می‎‌خواهد شد.
 
در کل، JavaScript یک لهجه تمامی حرفه رقیب و بی نقص میباشد که در نرم افزار نویسی‌های سمت سرور و حتی نرم افزار‌های تلفن همراه و بازی‌ها از آن به کارگیری میشود. برای عمل با جاوا اسکریپت، بایستی بتوانید از Library‌ های این گویش، همانند جی کوئری نیز به کارگیری نمایید.
 
Library یا این که کتابخانه مشابهت متعددی به قاب ورک دارااست به طوری که چندین کتابخانه در کنار هم می‌‎توانند یک Framework را تشکیل دهند. ولی قاب‌ورک (Framework) چیست؟ کادر ورک، دسته ای از ابزارها، کتابخانه ها، کدها و کلاس‌های از پیش رقم خورده برای برنامه نویس ها میباشد. به عبارت دیگر، کادر ورک یا این که چارچوب، به آن‌ها امداد می‌نماید تا کدهای کمتری را بنویسند.
مرحله چهارم: تعیین لهجه اپ‌نویسی سمت سرور مانند PHP
در‌این بخش برنامه نویس ها تارنما‌ها، به دو تیم تقسیم میشوند. دسته اولیه اپ نویس‌های سمت استفاده کننده (Client-side) می باشند که به پیاده سازی ظواهر وبسایت می پردازند. مجموعه دوم برنامه نویس ها سمت سرور (Server-side) می‌باشند که اصطلاحا منطق وبسایت را پیاده سازی می‌نمایند یعنی آنان برای ساخت وب سایت می بایست نیاز یوزرها را به خیر و خوبی شناسایی کرده و طبق آن مبادرت به پیاده سازی نمایند.
ولی برنامه نویس ها تیم سو‌مین هم وجود دارا هستند که به آن‌ها Full Stack گفته میگردد و در هر دو قضیه بالا شغل می‌نمایند. لهجه PHP به شما یاری می‎‌نماید تا فی مابین مخاطب، مقر داده و سرور رابطه ساخت و ساز نمایید یعنی داده ها را از یوزرها بگیرید و بعداز پردازش، مجددا این داده ها را به استفاده کننده بازگردانید.
 

معرفی هاست و کاربرد آن در طراحی سایت

 یکی مهمترین و شالوده ای ترین چیزهایی که بایستی برای ساخت وب سایت با آن آشنا گردید هاست (Host) یا این که میزبانی اینترنت است. در صورتیکه به طور بی آلایش بخواهیم بگوییم هاست به عبارتی طراحی سایت در مشهد فضایی میباشد که داده ها تارنما خویش را در آن قرار داده تا در بستر اینترنت به اکران در بیاید. در‌این نوشته ی علمی به طور جامع و بی نقص به معرفی هاست، کاربرد آن در دعوا طراحی وب سایت و اشکال متعدد آنان می بپردازیم.

هاست چیست؟
فرض نمایید میخواهید یک سوئیت بسازید برای تشکیل داد سوئیت به مصالح ساختمانی مثل خشت، سیمان، اسکلت ساختمان و…  نیاز دارید البته اساسی خیس از کلیه اینها به یک فضایی هم احتیاج دارید که‌این مصالح را در آن قرار داده و به ساخت سوئیت خویش بپردازید. در پیاده سازی وب سایت هم قوانینی شبیه برقرار است. همه وب سایت هایی که در سطح وب مشاهده می‌کنید از کدهای بسیار زیاد، عکس، ویدئو و مورد ها دیگر تشکیل میگردند و به آن داده ها وب سایت گفته می گردد. برای اینکه بتوانید پیاده سازی وب سایت تان را استارت فرمائید همچون تشکیل داد سوئیت به یک گوشه و کنار نیاز دارید تا بتوانید داده ها خویش را در آن قرار دهید البته این توشه در بستر وب که به آن هاست ( Host) یا این که فضای میزبانی گفته میگردد.
سرور چیست و چه تفاوتی با هاست دارااست؟
در فضای وب و کانال یک معنی دیگر هم به عنوان سرور (Server) وجود داراست که شاید نامش را زیاد شنیده باشید، ولی کاربردش را ندانید. سرور در لهجه فارسی به معنای خدمت دهنده است و در واقع به کامپیوتر بسیار قادر و مدام روشنی گفته می‌گردد که مدام به وب متصل بوده و منجر می‌شود تا یوزرها از رمز تا راز عالم بتوانند از وبسایت تان بازدید نمایند. همینطور هاست که داده ها وب سایت تان در آن قرار می‌گیرد بخشی از آن میباشد.
 
از جمله زمانی شما وارد وبسایتی میشوید در واقع به یک سرور وصل گردیده و اطلاعت آن وب سایت را از روش آن اخذ می‌کنید.
 
اعتنا داشته باشید که سرورها هم مانند بقیه کامپیوترها دارنده Ram و CPU و همچنین سیستم برهان می‌باشند. در مقایس خرد خیس و معمولی خیس برایدرک شل خیس این مسئله، فرض فرمایید کامپیوتر خانگی تان سرور و هارد باطن آن که اطلاعاتی مثل سیستم ادله کامپیوتر، عکس ها، فیلم ها، ترانه ها و بقیه داده ها تان در آن ذخیره گردیده‌است هاست میباشد.
 
سیستم استدلال سرور یا این که هاست چیست؟
سیستم استدلال سرور که به آن سیستم دلیل هاست هم گفته می گردد دارنده اشکال مختلفی هستند که پرکاربردترین آنان سیستم ادله های ویندوز و لینوکس است. اعتنا داشته باشید که در حالتی‌که میخواهید سایت تان را با وردپرس پیاده سازی فرمائید به طبع بایستی از هاستی به کارگیری فرمائید که سیستم عاملش لینوکس باشد و ویندوز نباشد. هاست با سیستم دلیل ویندوز بیشتر مطلوب وب سایت هایی می‌باشند که با لهجه های نرم‌افزار نویسی مایکروسافتی مثل asp.net بسط داده گردیده باشند.
خصوصیت های هاست مطلوب
آغاز بایستی بدین مورد بپردازیم که امروزه شرکت ها هاستینگ خدمت های میزبانی شان را، در پلن های متنوعی ارائه می‌دهند که هر یک از این پلن ها مشتمل بر خصوصیت های مختلفی است و مقادیر مختلفی از وسعت RAM ،CPU و پهنای باند را مشتمل بر می گردند که شما با دقت به نیازی که دارید میتوانید یک از آن پلن ها را خریداری نمائید.
همینطور ما در نوشته‌علمی ای به عنوان معیارهای تعیین هاست مطلوب برای تارنما تک تک نکاتی که مرتبط با تعیین هاست مطلوب است را با جزئیات زیاد و تماما تفصیل داده ایم که با رسیدگی آن میتوانید به روئت کرد خیر و خوبی در این زمینه برسید البته مجموعاَ تعدادی گزینه خیلی اصلی در موقع خرید هاست وجود دارااست که بایستی به آن ها اعتنا ویژه ای داشته باشید و به طور ذیل است:
امان کمپانی هاستینگ
آپتایم یا این که پایداری
پشتیبانی گرفتن
فضای هاست
پهنای باند
سرعت و امنیت
پیرو به توضیح مختصری درخصوص هرکدام از موردها بالا خوا‌هیم پرداخت تا عنایت هرکدام در خدمت اینترنت هاستینگ را عالی فهم نمایید.
۱-جانبداری کمپانی هاستینگ
 به صورت انقطاع یکی بدون شوخی ترین مواقعی که در هنگام خرید هاست می بایست به آن اعتنا ویژه ای داشته باشید امان کمپانی هاستینگ است که عالی میباشد به طور ۲۴ ساعته و در حین ۷ روز هفته باشد.
در حین شغل ساخت سایت و همینطور بعد ممکن میباشد بارها به اشتباهات زیادی بر بخورید و چه بسا این ایرادات از طرف هاست تان باشد و نیاز به ارشادوراهنمایی داشته باشید درین مواقع بایستی مشکلی که با آن مواجه گردیده اید را با حفاظت هاست تان مطرح کرده تا آن را برای شما برطرف نمایند. توجه داشته باشید که هواخواهی کمپانی هاستینگ بایستی به موقع و به شایسته ترین نحو، پاسخگوی شما باشد در غیر اینصورت ضررهای متعددی را متحمل خواهید شد. ولی این آیتم را بیشتر به طور تجربی می قدرت فهمید یااینکه از یک دارای تخصص می بایست ارشاد بگیرید چرا‌که معمولا همگی موسسات هاستینگ داعیه می نمایند که از حفاظت بهتر برخوردارند!
۲- آپتایم یا این که پایداری
پایداری یا این که آپتایم (Uptime) سرور آرم دهنده فرصت در دسترس بودن وبسایت است که در زمان آن فرصت یوزرها می‌توانند وارد آن شوند. در مقابل در حالتی‌که سرور یک تارنما در دسترس نباشد یا این که اصطلاحا داون (Down) گردیده باشد کسی نمی تواند وارد آن وب سایت خواهد شد. دقت داشته باشید که در شایسته ترین وضعیت، آپتایم یک سرور ۹۹ درصد به بالا میباشد البته آپتایم ۱۰۰ در صدی در هیچ کمپانی هاستینگی نیست. به دلیل آن که بهرحال مجال هایی هم می گردد فیس میدهد که سرورها داون شوند ولی هرچه درصد آپتایم یک سرور به ۱۰۰ مجاورت خیس باشد عالی خواهد بود.
برای تشخیص اینکه آپتایم یک سرور چقدر میباشد و  درک کردن صحت ادعای شرکتهای هاستینگ می‌توانید از وب سایت هایی مثل host-tracker ،pingdom، Uptime Robot به کار گیری کرده و نرخ آپتایم یک سرور را به دست آورید. اما این نکته را هم در حیث داشته باشید برای اینکه بتوانید از روش سایت های بالا آپتایم خدمت هاست مد نظرتان را نظارت نمایید بایستی دست کم یکی‌از نشانی های سرورهای آن را داشته باشید که میتوانید آن را از کمپانی هاستیگ درخواست نمایید.

 

افزایش حجم آپلود در وردپرس

ارتقا وسعت آپلود– وردپرس تحت عنوان یکی‌از سیستم‌های رئیس محتوا (CMS) کار کشته و دوستداشتنی در سراسر دنیا، برای بسط و مدیر سایت‌ها بسیار پر کاربرد میباشد. با این هم اکنون، یکی معضل‌هایی طراحی سایت در مشهد که اکثری از یوزرها وردپرس با آن روبرو میگردند، محدودیت‌های مربوط به وسعت آپلود فولدر‌هاست. با دقت به رویش مداوم ساخت‌و‌ساز محتواهای چندرسانه‌ای و نیاز به آپلود پوشه‌های با وسعت بالا مانند تصاویر با باکیفیت و فولدر‌های صوتی و ویدیویی، ارتقاء حداکثر وسعت آپلود در وردپرس امری بحرانی میباشد. البته خوشبختانه، راهکارها و نحوه‌های فنی برای این خلل وجود دارا‌هستند.

 
در‌این نوشته‌علمی، به رسیدگی و یادگرفتن طریق‌های ارتقا وسعت آپلود در وردپرس می پردازیم. با به کار گیری از این نحوه‌ها، شما به راحتی می توانید حداکثر وسعت آپلود فولدر‌ها را در وردپرس ارتقا داده و شایسته ترین سعی را از وب سایت خویش به دست آورید. آغاز به نظارت دلایل محدودیت وسعت آپلود در وردپرس میپردازیم و آن‌گاه شیوه‌های متعدد برای ارتقا حداکثر وسعت آپلود را نظارت میکنیم. همینطور، توضیح خوا هیم اعطا کرد که به چه شکل می توانید این نحوه‌ها را طراحی فرمائید و سود بهتری در آپلود فولدر‌ها در وردپرس خویش به دست آورید.
 
به این ترتیب، در شرایطی که شما یکی یوزرها وردپرس میباشید که با محدودیت‌های وسعت آپلود روبرو میباشید و میخواهید تا سود‌وری بیشتری از این سیستم رئیس محتوا ببرید، این نوشته‌ی‌علمی مطلوب شماست. با یادگیری شیوه‌های ارتقا وسعت آپلود در وردپرس، به راحتی میتوانید محدودیت‌های فنی را برطرف کرده و تجربیات بهتری در به کارگیری از وردپرس داشته باشید.
 
نحوه های ارتقا وسعت آپلود در ورپرس
در وردپرس، معمولاً وسعت آپلود پوشه بوسیله خدمت‌های میزبانی اینترنت محصور می گردد. این محدودیت نماد دهنده حداکثر اندازه فایلی میباشد که می توانید بر روی تارنما خویش در وردپرس لود فرمائید. البته شما میتوانید با اعمال اقدامات تحت، وسعت آپلود فولدر خویش را ارتقا داده و به محدودیت حجمی خویش نقطه نهایی دهید:
 
 
ارتقا وسعت آپلود فیلم و عکس در وردپرس
به کار گیری از پلاگین
بعضی از پلاگین‌های وردپرسی مانند “Increase Max Upload Filesize” و “WP Maximum Upload File Size” به شما اذن می دهند تا حداکثر وسعت آپلود پوشه را تغییر‌و تحول دهید. با نصب و فعالسازی یکی این پلاگین‌ها، میتوانید محدودیت وسعت آپلود را برطرف نمایید.
 
2. بازنویسی فولدر functions.php: به طور دستی کد پایین را در انتهای پوشه functions.php پوسته خویش قرار داده و وسعت آپلود را تغییر و تحول دهید:
@ini_set( 'upload_max_size' , '64M' );
@ini_set( 'post_max_size', '64M');
@ini_set( 'max_execution_time', '300' );
 
درین نمونه، وسعت آپلود فولدر به ۶۴ مگابایت تغییر و تحول می‌نماید. شما می توانید این عدد را براساس نیاز خویش تغییر تحول دهید.
 
تغییر‌و تحول فولدر php.ini
در شکل دسترسی به پوشه php.ini، میتوانید مستقیماً وسعت آپلود پوشه را تغییر تحول داده و خطوط پایین را به آن اضافه نمایید:
upload_max_filesize = 64M
post_max_size = 64M
max_execution_time = 300
 
مانند نمونه گذشته، در اینجا وسعت آپلود فولدر به ۶۴ مگابایت تغییر‌و تحول می‌نماید.
 
به کار گیری از فولدر .htaccess
با به کارگیری از فولدر .htaccess، می توانید تنظیماتی را در اینترنت سرور Apache انتخاب نمایید تا وسعت آپلود را ارتقا دهید.
 
ارتقا وسعت آپلود فولدر در وردپرس، می تواند با تغییرات در فولدر .htaccess صورت پذیرد. البته برای این فعالیت، شما نیاز دارید تا روند پایین را اجرا دهید:
 
کشف کردن پوشه .htaccess
بایستی به دایرکتوری مهم وردپرس خودرفته و فولدر .htaccess را در آن فایل پیدا فرمائید. درصورتی که که پوشه نیست، شما می توانید یک پوشه نو با اسم “.htaccess” ساخت فرمائید.
 
مفتوح کردن فولدر .htaccess
با به کار گیری از یک ویرایشگر متنی، پوشه .htaccess را گشوده کرده و آیتم “Edit” را تعیین فرمائید تا برگه بازنویسی پوشه گشوده خواهد شد.
 

سابقه ی شرکت طراحی سایت را بررسی کنید

 اساسی وجود ندارد که سوابق ی یک کمپانی ساخت وب سایت تعدادی سال باشد، طراحی سایت در مشهد در واقعیت اکثری از موسسه ها تازه، ایده های براق و تکنیک های امروزی تری نسبت به رقبای دیرین خویش دارا هستند. نکته اینجاست که کمپانی ساخت سایت چقدر با صنعت شما آشنا باشد و اینکه آیا راه و روش حلی شبیه با فعالیت شما برای مشتریان دیگر خویش جاری ساختن داده اند؟ چقدر در پروژه های گذشته خویش ابداع داشته اند و در جلب رضایت مشتریان قبلی پیروز بوده اند؟

 
کاری که شما بایستی اعمال دهید: از کمپانی ساخت سایت در خواست نمائید تا تکنولوژی های گزینه به کار گیری خویش، مشتریان غالب و چاره های انتخابی شان را به شما معرفی نمایند.
 
با کمپانی ساخت سایت در تعامل باشید و از آن ها خاطر بگیرید
تغییرات دائمی وبسایت ها و تکنولوژی ها کلیه چیز را حتی برای ما که با سایت نفس میکشیم و معاش میکنیم، مشقت بار و معضل برانگیز نموده است. به این ترتیب اصلی میباشد که بدانید که کمپانی متبوع شما درمورد چه چیزی سخن می نماید و در درحال حاضر اجرا چه کاری میباشد.
 
وقتی که شما با یک کمپانی ساخت وب سایت وارد گفتگو می‌شوید، آن‌ها می بایست درکنار شما باشند و اهتمام ورزند تا شما‌را مجاب نمایند که چه کاری اجرا میدهند و چه گونه این عمل را اعمال داده اند و از همگی اصلی خیس چرا این فعالیت را جاری ساختن میدهند.
 
درصورتی که شما در بخشی از مذاکرات سردرگم شدید و یا این که متوجه بخشی از اصطلاحات و لغت ها نشدید، این تقصیر شما وجود ندارد، تقصیر کار کمپانی طراحی وب شما میباشد.
 
کاری که شما بایستی ایفا دهید:از کمپانی ساخت سایت، در خصوص فرآیند و طرز کارشان پرسش فرمایید و همینطور در خصوص ادله پیشنهاد هایشان و تصمیماتشان پرسش بپرسید. در‌حالتی که متوجه بخشی از پروژه نشدید مطلقا پرسش فرمایید. صراحت دارد که شما وظایف و گرفتاری های خودتان را دارید البته این هم صحیح وجود ندارد که در باره ی آنچه در آن سپرده گذاری می‌کنید دیدی نداشته باشید.
 
تنظیم محتوا وظیفه شماست خیر کمپانی ساخت وب سایت
شما بی شک برای تشکیل داد و یا این که فعال سازی دوباره یک تارنما دلایل خاص خویش را دارید.اکثر زمان ها زمان ها اولی چیزی که به ذهن میرسد، ظواهر وب سایت و قابلیت و امکان های آن میباشد.ولی که اینها فاکتور های با اهمیتی می باشند ولی فاکتور مهمتر که اکثرا هم نادیده گرفته میگردد، محتوای مطلوب میباشد.
 
طراح و مشاور وب سایت شما بایستی عمیقتر به مسائل نگاه نماید، آن ها بایستی در مورد مشتریان شما، کسب و کار و صنعت متبوع شما سوالاتی بپرسند، در صورتی‌که اینگونه سوالاتی از شما پرسیده نشد، خوب میباشد که سریعتر آنجا را سوراخ نمائید. با اینکه این گزینه تحت عنوان قدم پنجم ذکر شد، ولی صادقانه بایستی اعتراف کرد که مهم‌ترین جنبه ی گزینش کمپانی طراحی وب، در همین مرحله میباشد. یک کمپانی طراحی وب باید در صدر مداقه محتوا را بداند.
 
می بایست دقیقا مشخص و معلوم فرمائید که چه اطلاعاتی می بایست در روءیت کرد مشتریان و مخاطبان شما قرار گیرند و مقصود شما ارائه چه محتوایی در نگاه اولیه میباشد. در لحاظ داشته باشید که تنظیم محتوا وظیفه طراح وبسایت شما وجود ندارد و هیچ کس خوب از خویش شما نمیتواند متن‌ها ارائه گردیده در وبسایت را تنظیم نماید. جاری ساختن این موردها شمارا مطمئن می نماید که وبسایت شما حمل کننده پیام آیتم نظرتان خواهد بود و چگونگی فعالیت سالها باقی می‌ماند.
 
کاری که شما بایستی اجرا دهید: از محتوای خویش برای یاری به مشتریانتان به کارگیری نمائید. محتوا مشتمل بر هرچیزی مثل نوشته ها، تصاویر، کلیپ و مواقعی از این قبیل میباشد. کمپانی ساخت وب سایت متبوع شما می بایست قبلی ازهنر، به ارائه درست محتوا التفات دهد.
 

Ajax و کاربرد آن در طراحی سایت و سئو سایت

 Ajax چیست؟ : در شرایطی‌که شما از آن گروه اشخاصی می باشید که روزمره با سایت های مختلفی سروکار دارید  ، مطلقا برایتان اتفاق افتاده که برای دیدن یک مقاله نو همیشه در اکنون refresh کردن وبسایت میباشید. و هر توشه با یک شیت سپید و از تازه بار گذاری شدن محتوای وبسایت مواجه میشوید. از طرفی طراحی سایت در مشهد دیگر گاهی شاهده وبسایت هایی هستیم که چنین نیستند و فارغ از refresh کردن محتوایشان عوض میشود. که‌این مزیت موجب ارتقا سرعت تارنما به خواسته ارتقاء رضایت مشتریان میگردد. Ajax (ای جکس یا این که ای ژاکس) ، سرواژه های عبارت Asynchronous Java and XML (مخلوط نامتقارن جاوا اسکریپت و XML) میباشد. این فانوری جدید تغییری در صفحه های و اینترنت و پروتکل HTTP به وجود آورده که به صورتی که به مکان REFRESH کردن صفحه های صرفا بخش هایی که دارنده مطالب نو می‌باشند را تغییر تحول می‌دهد. این روال توسعه و گسترش دهندگان وبسایت ها را قدرتمند به ساخت نرم افزار های بسیار کاربردی زیر اینترنت می نماید.

طراحی Ajax با استعمال از قاب ورک  jQuery در طراحی وب سایت
طراحی Ajax با به کار گیری از قاب ورک  jQueryیکی از آسوده ترین طریق های طراحی Ajax است. درپی به تحقیق چندین قطعه کد میپردازیم. با ما یار و همدم باشد…
همان گونه که میبینید به جز تگ های تبلیغاتی سه تگ با عنایت در کدهایمان داریم
این تگ ها دربرگیرنده مفاد نام برده در پایین میشوند :
تگ
ul
با آیدی
menu
تگ
div
با آیدی
loading
(مشتمل بر تصاویر لودینگ
تگ
div
با آیدی
content
(مشمول محتوای تارنما)
به یاری jQuery نصیب محتوا (content) را سوای نیاز به refresh  کردن شیت می اقتدار تغییر‌و تحول بخشید. همینطور در نصیب Head کدهای فراخوانی css و jQuery وجود دارا‌هستند و بعداز این ها کد فراخوانی menu.js که وظیفه اش جاری ساختن کردن میباشد وجود داراست.
اکنون به کدهای پوشه  menu.js نگاه نمایید.
در شرایطی‌که که به jQuery و جاوا اسکریپت مسلط باشید به راحتی حاذق به درک این کدها خواهید شد ولی جهت خوب فهمیدن بازدیدکنندگان به توضیح این کدها میپردازیم.
گام نخستین؛ از بار گذاری شدن محتوایمان مطمئن می شویم.
گام دوم؛ سه متغیر تمجید میکنیم و به امداد سلکتوهای jQuery تگ های فوق الذکر را درونشان قرار میدهیم.
گام سوم؛ جهت روی داد click برای section تعدادی توابع تمجید می نماییم.
لین تابعی که تعریف و تمجید کردیم تابع showloading بود که وظیفه اش ظواهر کردن تصاویر لودینگ میباشد. بعداز این یک ساخختار switch تعریف‌و‌تمجید کردیم که وظیفه اش تشخیص دادن برگه ی متبوع مخاطب است و بر پایه ی آن صفحه های آیتم نظرمان را به یاری تابع load که یکی‌از مهم‌ترین تابع های jQuery میباشد را به طور Ajax ، load می نماید و برای استفاده کننده چاپ می نماید.
گام چهارم؛ تابع hideLoading تصویر loading را از فی مابین می‌برد و در سود محتوای کاغذ سوای نیاز به refresh کردن شیت تغییر میکند.
بارگذاری jQuery روی wordpress با استعمال از Ajax در ساخت سایت
گام اولیه؛ بایستی با یک کامنت در header یک الگوی ورقه سفارشی با ساخت‌و‌ساز یک پوشه php در دایرکتوری ریشه ساخت
به مراد مفهوم شناسی ما آن را Ajax می نامیم البته در نوشته های آموزشی مولف ی اساسی از آن با تیتر Triqui Ajax حافظه نموده است.اعتنا داشته باشید که نامی که برای پوشه php ایی که ساخته اید را به حافظه داشته باشد چون در گام چهارم به آن نیاز دارید.
گام دوم؛ به محض اجرا این عمل می‌توانید الگوی کاغذ سفارشی به غیر از افزودن خطوط ( 2 الی 5 ) اپلیکیشن نویسی نمایید.
 
گام سوم؛ زمانی که الگوی کاغذ سفارشی خویش را ساخت‌و‌ساز کردید ، می بایستی وارد wp-admin بشوید. آنگاه به نصیب
Setting -> permalinks
 رجوع نمایید و از آنجا Day and Name یا این که  Custom Structure را تهیه و تنظیم نمائید. ساختار آن بایستی مانند تحت باشد:
                                                /%year%/%monthnum%/%day%/%postname%/
این که آیا شما Custom Structure یا این که گزینش Day and Name را بصورت دستی نوشته اید یا این که نه؟ بایستی مشابه قطعه کد بالا باشد .
گام چهارم؛ هم اکنون به بخش ساختن یک شیت نو بروید. یک برگه ی نو بسازید. نام آن را هر چیزی که دوست دارید بگذارید البته عالی میباشد امس که تعیین میکنید مانند اسمی باشد که برای الگوی شیت در گام اولیه گزینش کردید.
آن را تحت عنوان یک ورقه ی خالی save نمائید. اکنون مهترین نصیب اینجا میباشد شما نیاز دارید مطمئن گردید از اینکه لینک و پیوند اثبات ورقه دقیقا دارنده اسم پوشه ساخت‌و‌ساز گردیده در گام اولیه میباشد. فقط تفاوت این میباشد که آحاد حروف می بایست خرد باشند.
گام پنجم؛ پیش از save کردن شیت ، مطمئن گردید پوسته کاغذ را از منوی select گزینش کردید. در شرایطی‌که این منو را نمیبینید ، بدین انگیزه میباشد که پوشه سر مشق را صحیح نساخته اید یا این که در دایرکتوری ریشه صحیح نساخته اید یااینکه کد هدر را به صدق وارد نکرده اید. اصولا منو اکران داده نمی‌شود در‌صورتی‌که هیچ الگوی شیت ای نساخته باشید. بلکه صرفا اگر دیده میشود که الگوی برگه سفارشیتان در دایرکتوری ریشه تمتان ذخیره گردیده باشد.
خلاصه؛ شما هم اکنون بایستی یک فولدر php داشته باشید. و همین طور یک شیت در wp-admin. ورقه بایستی داشته باشد URL یک لینک و پیوند اثبات که با اسم پوشه php  هم خوانی باشد (با حروف خرد) و به الگوی شیت ی پوشه تخصیص داده گردد.
 

بهترین روش استفاده از جاوا اسکریپت در طراحی سایت چیست؟

 بعضا از بسط دهندگان ترجیح میدهد برای طراحی وب سایت با جاوا اسکریپت، از Vanilla JS استعمال نمایند. اما این اصطلاح به یک فریمورک یا این که کتابخانه اشاره ندارد؛ بلکه به کدهای خالص جاوا اسکریپت گفته میگردد که فارغ از هیچگونه فریمورک یا این که کتابخانه درج شده باشند! طراحی سایت در مشهد ولی برخی دیگر از پیشرفت دهندگان که منابع، وضعیت یا این که نیازهای متفاوتی نسبت به تیم نخستین دارا هستند، ترجیح میدهند از فریمورک‌های متعدد جاوا اسکریپت برای طراحی وب سایت به کار گیری نمایند. این گسترش دهندگان بسته به نیاز خویش، فریمورک مطلوب را تعیین کرده و خاطر می گیرند تا بتوانند پروژه موردنظر خویش را طراحی نمایند. درین میان، ممکن میباشد این پیشرفت دهندگان قصد به گسترش نصیب Back-end پروژه با جاوا اسکریپت بگیرند. برای این شغل نیز فریمورک‌های خاصی گسترش و منتشر گردیده‌اند.

 
در‌پی، به معرفی برخی از مشهورترین فریمورک‌های فرانت اند و بک اند برای طراحی وب با JS می پردازیم.
 
شایسته ترین فریمورک‌‌های ساخت وب سایت با جاوا اسکریپت
پیش از معرفی این فریمورک‌ها، خوب میباشد نکته‌ای را بدانید. در مجموع، فریمورک‌های جاوا اسکریپت در پیاده سازی فرانت اند کاربرد دارا‌هستند؛ ولی برخی از آنان دارنده یک فریمورک منحصر به فرد برای خویش می باشند که قابلیت و امکان بسط سمت سرور را برای آن‌ها مهیا می‌نماید. این زمینه به اشتباهات سازش با سئو در رندرگیری CSR در تارنما‌های درست شده با این فریمورک‌ها مربوط میگردد؛ ولی برای پیشرفت سمت سرور در وب سایت‌هایی که فارغ از به کارگیری از این فریمورک‌ها بسط پیدا کرده‌اند نیز راهکارهایی وجود داراست.
 
ری‌اکت React
فریمورک React یکی‌از شایسته ترین فریمورک‌های هم اکنون حاضر برای توسعه و گسترش اینترنت و نرم‌افزار‌های SPA با جاوا اسکریپت میباشد. این فریمورک به وسیله کمپانی فیسبوک پیاده سازی و تشکیل شده و به طور بدون‌پول منتشر گردیده‌است. با استعمال از این فریمورک می توانید وب سایت‌ها و اینترنت‌نرم افزار‌های مقیاس پذیر با تجهیزات و عدم وضوح‌های بالا را بسط دهید. این فریمورک دارنده یک فریمورک دیگر به اسم Next.js میباشد که برای گسترش سمت سرور و برطرف کردن اشتباهات React.js در سئو کاربرد دارااست.
 
انگولار Angular.js
دومی فریمورک پیشنهادی ما برای ساخت سایت با جاوا اسکریپت، فریمورک Angular.js میباشد که به وسیله کمپانی گوگل منتشر شد‌ه‌است. این فریمورک بسیار حاذق بیشتر برای گسترش نرم‌افزار‌های گرانقدر و سازمانی، وب سایت‌های گرانقدر و پروژه‌های بسیار غامض کاربرد دارااست و برای بسط وب سایت‌های خرد، چندان مطلوب وجود ندارد! انگولار نیز صحیح مانند ری‌اکت، دارنده مشکلاتی میباشد که با به کار گیری از فریمورک Angular Universal پوشش داده گردیده است.
 
ویو جی‌اس Vue.js
فریمورک Vue.js تحت عنوان یک جایگزین معدود‌وسعت و مدل‌خیس برای Angular.js شناخته می شود که نسبتاً مجموع تجهیزات و خصوصیت‌های مثبت انگولار را باطن خویش مکان داده میباشد. به کار گیری از ویو جی‌اس برای توسعه و گسترش وبسایت‌های خرد تا گران قدر و حتی پروژه‌های سازمانی قابلیت‌پذیر میباشد؛ ولی از آنجایی که‌این فریمورک به طور متن‌گشوده ارائه گردیده و هیچ سازمان یا این که کمپانی مطرح در مسئله تکنولوژی از آن جانبداری نمی‌نماید، محبوبیت کمتری نسبت به دو فریمورک قبل دارااست. Vue.js نیز دارنده اشتباهات شبیه در موضوع سئو میباشد که با به کار گیری از فریمورک Nuxt.js قابل رفع میباشد.
 
نود جی‌اس Node.js
آحاد فریمورک‌های بالا برای ساخت سایت با جاوا اسکریپت در قسمت‌های فرانت اند و بک اند مورداستفاده قرار می گیرند؛ ولی در مواقعی، ممکن میباشد از هیچکدام از این فریمورک‌ها استعمال نکنید البته نیاز به گسترش بک اند وب سایت با جاوا اسکریپت داشته باشید. در‌این مجال، Node.js ظواهر می شود.
 
از دید فنی، نود جی‌اس دارنده تجهیزات بیشتری نسبت به یک فریمورک میباشد و به نوعی، یک اطراف اجرایی real-Time به حساب می‌آید که قابلیت و امکان پردازش و اجرای کدهای JS در سرور را آماده می‌نماید. با به کار گیری از Node.js می توانید وب سایت خویش را فقط با استعمال از لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت توسعه و گسترش دهید و نیازی به یادگیری یک لهجه سمت سرور نظیر PHP نداشته باشید! این یعنی تبدیل شدن به یک بسط دهنده فول استک سوای نیاز به یادگیری یک گویش دیگر!
 

مهم ترین ویژگی‎های یک سایت خوب

 به عبارتی‎طور که بارها آورده شده اولی تاثیرگذاری، واپسین تاثیرگذاری طراحی سایت در مشهد میباشد، یعنی تجارب نخستین یک استفاده کننده با اینترنت‎وبسایت شما اساسی‎ترین و اولی تاثیرگذاری بیزنس، چگونگی و مارک شمارا بر وی پیرو خواهد داشت. وقتی که شما در هم اکنون تولید یک اینترنت‎وبسایت نو میباشید یا این که می‎خواهید اینترنت‎وبسایت فعلی خویش را به شایسته ترین صورت ممکن در آورید، با تلاوت این مقاله می‎توانید با خصوصیت‎های یک وبسایت بهتر آشنا ‎گردید تا سایتی جالب و نفیس برای استفاده کننده بسازید.

خصوصیت‎های یک وبسایت بهتر:
۱- محتوای جدید و بی‌‎همتا
کلیه شنیده‎ایم “محتوا پاد شاه میباشد”. هرچه وب سایت شما محتوای مرتبط‎خیس و به‎روزتری داشته باشد، کاربردپذیری آن بیشتر شود. محتوای کیفیت عالی اطلاعاتی که مخاطب پیرو آن می‎خواهد شد را در اختیارش قرار می‎دهد. محتوا هم‎اینگونه به شما اذن می‎دهد خویش را تحت عنوان متخصص یا این که کارشناس حوزه شغل وبسایت خویش معرفی نمایید. هنگامی که بازدیدکنندگان تارنما شما به‌دنبال یک خرید می باشند، درصورتی که پشت گرمی و رضایت آن‎ها را از روش محتوایی که در سایتتان قرار داده‎اید به دست آورده باشید، حس راحتی بیشتری در خرید محصول ها و سرویس ها شما خواهند داشت.
 
محتوایی که از لحاظ لغت ها کلیدی باصرفه‎سازی گردیده باشد یکی‌از دست اندرکاران اصلی برای استحصال مرتبه‎های بالا در موتورهای کاوش میباشد. اکثر یوزرها وب به موتورهای کاوش در امداد به آن‎ها برای کشف کردن چیزی که در‌پی آن می‌باشند، پشت گرمی دارا هستند. هنگامی را صرف ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی فرمائید تا در پی ارتقا جايگاه‎بندی در موتورهای کاوش فیض مثبت آن را ببینید.در ساخت وب سایت خویش به بخش وب لاگ بیشتر اعتنا نمائید.
 
۲- مسیریابی کاربرپسند
 
سیستم مسیریابی یک وب سایت بهتر مانند یک جی‎پی‎اس میباشد که به استفاده کننده امداد می‎نماید محتوای مربوط به نیاز خویش را در اینترنت‎وبسایت شما پیدا نماید. در حالتی که تارنما شما محتوای فراوانی داراست، یک قاب کاوش ساخت فرمایید تا بازدیدکنندگان بتوانند سریعا چیزی که در پی آن می‎گردند را پیدا نمایند.
سیستم ناوبری (مسیریابی) خویش را از یک ورقه به برگه دیگر به صورت پیوسته نگهداری فرمایید تا جلوی هرگونه گیجی احتمالی مخاطب گرفته خواهد شد. سیستم ناوبری و لینک و پیوند‎ها فرصتی را برای نظر کردن عنصرها گرافیکی در وبسایت به وجود میاورند، اما استعمال از این سیستم نباید به شکلی باشد که استفاده کننده نداند برای رفتن به ورقه دیگر می بایست کجا کلیک فرمائید. معدل قدمت دقت بازدیدکننده درتوان یکسری ثانیه میباشد و در صورتیکه به رنج چیزی که می‎خواهد را پیدا نماید، شما سریعا او‌را از دست خواهید بخشید. پیوند به اصلی‎ترین صفحه های بایستی به سادگی در هر کاغذ پیدا شوند. تحت عنوان یک ضابطه اصلی از شیت هوم وب سایت شما می بایست با دو کلیک به هر کاغذ رسید. (ممکن میباشد در وبسایت‎های بزرگتر این مسئله قابلیت و امکان‎پذیر نباشد)
۳- پیاده سازی معمولی و فن‎ای
یک وب سایت عالی می بایست به طور اتومات اعتنا استفاده کننده را به سوی خویش جلب نماید. مطمئن گردید که سطح کنتراست رنگ‎ها بهتر میباشد و متن شما برای احضار شدن نیاز به ذره‎میان ندارد!
هنگامی که یک عنصر نو پیاده سازی به وبسایت خویش اضافه می‎فرمایید، نگاهی به عقب بیاندازید و مطمئن گردید که در راستای غرض شما میباشد و از کاربردپذیری وب سایت معدود نمی‎نماید. متن را با به کار گیری از ذیل تیتر‎ها و فهرست‎بندی جالب نمایید تا قابلیت کپی متن بیشتر گردد.
اینترنت‎وب سایت‎هایی که از مکان نما و تصاویر متحرک بیشتراز حدی استعمال می‎نمایند می‎توانند منجر حواس‎پرتی فراوان استفاده کننده شوند. از پیاده سازی به کار گیری نمائید تا پیام شمارا به بازدیدکنندگان برساند، خیر این‎که آن‎ها را از آن به دور فرمائید. رنگ‎ها نباید برای دیده‎ها زننده باشند و متن بایستی به سادگی خوانده گردد.
۴- سرعت
سرعت بدین زمینه اشاره می‎نماید برای لود یک برگه پیش از این‎که مخاطب بی‎خاطر آن گردد و تارنما را سوراخ نماید، یکسری ثانیه نیاز میباشد. کدها، تعداد موادتشکیل دهنده گرافیکی، سرعت سرور، وسعت ترافیک اینترنت‎تارنما و سیستم کامپیوتری مخاطب بر روی سرعت یک اینترنت‎وب سایت اثر می‎گذارد
۵- بهینه سازی
seo در معنای سئو موتور کاوش میباشد. seo تکنیکی میباشد که به موتورهای کاوش (مانند گوگل، یاهو و بینگ) امداد می‎نماید تارنما شمارا پیدا و آن را در مقایسه با میلیون‎ها وبسایت دیگری که وجود دارا‌هستند در صفحه ها جستجوی حاصل در جايگاه‎های بالاتری قرار دهند. بدین ترتیب بهینه سازی به شما یاری می‎نماید از سوی موتورهای کاوش برای وبسایت خویش ترافیک به دست آورید. seo یکی نادیده گرفته گردیده‎ترین جنبه‎های یک وب سایت میباشد البته سایتی که استفاده کننده نتواند آن را پیدا نماید، منفعت‎ای هم ندارد.
حتی جستن اینترنت‎سایتی که در دیگر حوزه‎ها حاذق فعالیت نموده است البته سطح باصرفه‎سازی ضعیفی داراست برای یوزرها دشوار می‎گردد. اکثری از استحصال و امور کاربرپذیری را نادیده می‎گیرند. کاربردپذیری برای توفیق هرگونه اینترنت‎سایتی اصلی میباشد و هیچ گاه نباید نادیده گرفته گردد. کاربردپذیری عالی می‎تواند سبب ساز پیشرفت در عملکرد اینترنت‎وبسایت شما گردد و احتمال توفیق آن را ارتقا دهد. هم‎اینگونه می‎تواند سبب ساز ارتقاء فروش و درآمد بیزنس شما خواهد شد.

صفحه 404 چیست؟ خطای 404 را چگونه برطرف کنیم؟

 در‌حالتی که صاحب و مالک استخراج و کاری باشید و یا این که در طراحی سایت در مشهد حوزه دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی کار داشته باشید به طبع با ارور های متفاوت وبسایت واکنش داشته اید. می خواهیم ارور 404 را نظارت و شیوه های برطرف کردن آن را ذکر کنیم.

 
شیت 404 چه کاری اعمال می‌دهد؟
هنگامیکه درخواستی به سرور ارسال می گردد، سرور پاسخی به آن درخواست می فرستد ، جواب 404 در صورتیکه که مخاطب نشانی خاصی را در نوار نشانی مرورگر خویش تایپ نماید، البته ورقه ای هم اندازه آن وجود نداشته باشد ساخت می‌گردد. خطای 404 مشخص و معلوم کننده این میباشد که کاغذ متبوع بر روی وبسایت نیست و روباتهای موتورهای کاوش متوجه میشوند که‌این کاغذ دیگر نیست و آن را از لیست خویش بیرون می نمایند. کدهای ارسالی سرور به درخواست های اصطلاحا HTTP response codes گفته می شود این کد ها از عدد 100 استارت و به 599 ختم میشود و هر مورد یک مفهوم و معنی دارا‌هستند . قابلیت و امکان توضیح آحاد این کدها درین نوشته‌ی علمی ممکن وجود ندارد و ما فقط به ارور 404 خوا‌هیم پرداخت.
 
چرا بایستی برگه 404 داشته باشیم؟
در صورتیکه ورقه ای در وب سایت ما برای نشانه دادن به مخاطب در شکل نبود کاغذ ای که استفاده کننده در‌پی آن بوده میباشد وجود نداشته باشد، صرفا یک پیام اشتباه به مخاطب نشان داده میشود. وجود برگه 404 موجب میگردد که یوزرها چنانچه که نتوانند کاغذ مد لحاظ خویش را بیابند، بتوانند به شیت اولیه وب سایت و یا این که برگه جستجوی وب سایت منتقل گردد. یوزرها انتظار دارا هستند در‌صورتی‌که که نشانی شیت ای را خطا تایپ نمایند با کاغذ ای مواجه شوند که آنها‌را به صفحه های دیگر وبسایت منتقل نماید. از طرف دیگر روبات ها متوجه حذف شدن کاغذ میشوند و آن را از لیست خویش بیرون می نمایند، حذف شدن شدن صفحه ها، پیوند های شکسته و لینکهای فرنگی که رقبا عمدا به وبسایت ما می‌دهند بیشترین عامل بوجود وارد شدن خطای 404 در ورقه می‌باشند.
 
بیشتر بخوانید: کد شرایط HTTP یا این که http status code چیست؟
 
کاغذ 404 بایستی چه خصوصیت هایی داشته باشد؟
وبسایت های متفاوت برای کاغذ 404 خویش استراتژی های مختلفی را در لحاظ می گیرند. برخی تارنما ها کارایی میکنند در شکل رخدادن ارور 404 شیت ای را به استفاده کننده آرم دهند که اورا بخنداند، از جمله سایتی با تصویری این پاراگراف را به یوزرها علامت می‌دهد: یا این که ما این کاغذ را حاد کرده ایم و یا این که شما بلد نیستید تایپ نمائید . ما درین نصیب از نوشته‌علمی بجای رسیدگی استراتژی های چنین نگاهی به استراتژی های کاربردی می اندازیم.
 
وقتی که استفاده کننده نشانی ورقه ای را غلط وارد می نماید دو استراتژی کاربردی مهم وجود دارااست :
 
اکران ورقه 404 با قابلیت رجوع به شیت نخستین وب سایت و اکران منوی وبسایت برای جابجایی استفاده کننده به صفحه های دلخواه و فریم کاوش ، برای جستجوی مخاطب برای برگه دلخواه خویش.
ریدایرکت کردن استفاده کننده به ورقه اساسی وبسایت . در‌این نحوه در شکل بروز کد 404 استفاده کننده به ورقه مهم تارنما بازخواهد گشت.
هر دوی این سیاست ها به وسیله وبسایت های بزرگی اتخاذ گردیده اند و در مزایا و معایب هریک مطالب ضد و نقیضی وجود دارااست. بدین ترتیب تصمیم برای اتخاذ یکی‌از این دو استراتژی را به خودتان واگذار می کنم. اما این نکته را به خیال داشته باشید که تجربیات کاربری اکثر وقت ها یوزرها دیدن یک برگه 404 جداازهم میباشد ، براین اساس دلیلی برای دلسرد کردن کاربرانمان نداریم.
 
کاغذ 404 چیست
 
امنیت تارنما و کاغذ 404
شاید اکثری از یوزرها و حتی طراحان اینترنت به کاغذ 404 مانند بقیه صفحه ها تارنما نگاه نمایند. البته این کاغذ می تواند نقش امنیتی مهمی در تارنما بازی نماید. در واقع متخصصان امنیت وبسایت تعداد درخواست های سبب ساز گردیده به احضار برگه 404 بوسیله یک IP را برای نظارت احتمال هک شدن وب سایت رسیدگی می نمایند. در صورتی بخواهیم این زمینه را به زبانی معمولی توضیح دهیم می توانیم بگوییم: در‌حالتی که یک IP خاص در دوران مجال یه خرده تعداد متعددی درخواست به سرور شما بفرستد که سبب ساز به بروز کد 404 شوند، احتمال اینکه این IP به وسیله فرد یا این که بد افزار قصد هک کردن وبسایت شما‌را داشته باشد بسیار زیاد میباشد. شما تحت عنوان صاحب یک دامنه می بایست این قبیل IP ها را بلاک نمائید، تا نتوانند به تارنما شما دسترسی داشته باشند. افزونه های مهیا اکثری برای این مراد در اینترنت مو جود میباشد. که معرفی و توضیح آن‌ها در محدوده این نوشته ی علمی وجود ندارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایتی که از آن سیستم رئیس محتوای خویش را تنظیم نموده اید برای ابزار های امنیتی کاوش کرده و ابزار های مایحتاج را به تارنما خویش اضافه فرمایید.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد