به عبارتی‎طور که بارها آورده شده اولی تاثیرگذاری، واپسین تاثیرگذاری طراحی سایت در مشهد میباشد، یعنی تجارب نخستین یک استفاده کننده با اینترنت‎وبسایت شما اساسی‎ترین و اولی تاثیرگذاری بیزنس، چگونگی و مارک شمارا بر وی پیرو خواهد داشت. وقتی که شما در هم اکنون تولید یک اینترنت‎وبسایت نو میباشید یا این که می‎خواهید اینترنت‎وبسایت فعلی خویش را به شایسته ترین صورت ممکن در آورید، با تلاوت این مقاله می‎توانید با خصوصیت‎های یک وبسایت بهتر آشنا ‎گردید تا سایتی جالب و نفیس برای استفاده کننده بسازید.

خصوصیت‎های یک وبسایت بهتر:
۱- محتوای جدید و بی‌‎همتا
کلیه شنیده‎ایم “محتوا پاد شاه میباشد”. هرچه وب سایت شما محتوای مرتبط‎خیس و به‎روزتری داشته باشد، کاربردپذیری آن بیشتر شود. محتوای کیفیت عالی اطلاعاتی که مخاطب پیرو آن می‎خواهد شد را در اختیارش قرار می‎دهد. محتوا هم‎اینگونه به شما اذن می‎دهد خویش را تحت عنوان متخصص یا این که کارشناس حوزه شغل وبسایت خویش معرفی نمایید. هنگامی که بازدیدکنندگان تارنما شما به‌دنبال یک خرید می باشند، درصورتی که پشت گرمی و رضایت آن‎ها را از روش محتوایی که در سایتتان قرار داده‎اید به دست آورده باشید، حس راحتی بیشتری در خرید محصول ها و سرویس ها شما خواهند داشت.
 
محتوایی که از لحاظ لغت ها کلیدی باصرفه‎سازی گردیده باشد یکی‌از دست اندرکاران اصلی برای استحصال مرتبه‎های بالا در موتورهای کاوش میباشد. اکثر یوزرها وب به موتورهای کاوش در امداد به آن‎ها برای کشف کردن چیزی که در‌پی آن می‌باشند، پشت گرمی دارا هستند. هنگامی را صرف ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی فرمائید تا در پی ارتقا جايگاه‎بندی در موتورهای کاوش فیض مثبت آن را ببینید.در ساخت وب سایت خویش به بخش وب لاگ بیشتر اعتنا نمائید.
 
۲- مسیریابی کاربرپسند
 
سیستم مسیریابی یک وب سایت بهتر مانند یک جی‎پی‎اس میباشد که به استفاده کننده امداد می‎نماید محتوای مربوط به نیاز خویش را در اینترنت‎وبسایت شما پیدا نماید. در حالتی که تارنما شما محتوای فراوانی داراست، یک قاب کاوش ساخت فرمایید تا بازدیدکنندگان بتوانند سریعا چیزی که در پی آن می‎گردند را پیدا نمایند.
سیستم ناوبری (مسیریابی) خویش را از یک ورقه به برگه دیگر به صورت پیوسته نگهداری فرمایید تا جلوی هرگونه گیجی احتمالی مخاطب گرفته خواهد شد. سیستم ناوبری و لینک و پیوند‎ها فرصتی را برای نظر کردن عنصرها گرافیکی در وبسایت به وجود میاورند، اما استعمال از این سیستم نباید به شکلی باشد که استفاده کننده نداند برای رفتن به ورقه دیگر می بایست کجا کلیک فرمائید. معدل قدمت دقت بازدیدکننده درتوان یکسری ثانیه میباشد و در صورتیکه به رنج چیزی که می‎خواهد را پیدا نماید، شما سریعا او‌را از دست خواهید بخشید. پیوند به اصلی‎ترین صفحه های بایستی به سادگی در هر کاغذ پیدا شوند. تحت عنوان یک ضابطه اصلی از شیت هوم وب سایت شما می بایست با دو کلیک به هر کاغذ رسید. (ممکن میباشد در وبسایت‎های بزرگتر این مسئله قابلیت و امکان‎پذیر نباشد)
۳- پیاده سازی معمولی و فن‎ای
یک وب سایت عالی می بایست به طور اتومات اعتنا استفاده کننده را به سوی خویش جلب نماید. مطمئن گردید که سطح کنتراست رنگ‎ها بهتر میباشد و متن شما برای احضار شدن نیاز به ذره‎میان ندارد!
هنگامی که یک عنصر نو پیاده سازی به وبسایت خویش اضافه می‎فرمایید، نگاهی به عقب بیاندازید و مطمئن گردید که در راستای غرض شما میباشد و از کاربردپذیری وب سایت معدود نمی‎نماید. متن را با به کار گیری از ذیل تیتر‎ها و فهرست‎بندی جالب نمایید تا قابلیت کپی متن بیشتر گردد.
اینترنت‎وب سایت‎هایی که از مکان نما و تصاویر متحرک بیشتراز حدی استعمال می‎نمایند می‎توانند منجر حواس‎پرتی فراوان استفاده کننده شوند. از پیاده سازی به کار گیری نمائید تا پیام شمارا به بازدیدکنندگان برساند، خیر این‎که آن‎ها را از آن به دور فرمائید. رنگ‎ها نباید برای دیده‎ها زننده باشند و متن بایستی به سادگی خوانده گردد.
۴- سرعت
سرعت بدین زمینه اشاره می‎نماید برای لود یک برگه پیش از این‎که مخاطب بی‎خاطر آن گردد و تارنما را سوراخ نماید، یکسری ثانیه نیاز میباشد. کدها، تعداد موادتشکیل دهنده گرافیکی، سرعت سرور، وسعت ترافیک اینترنت‎تارنما و سیستم کامپیوتری مخاطب بر روی سرعت یک اینترنت‎وب سایت اثر می‎گذارد
۵- بهینه سازی
seo در معنای سئو موتور کاوش میباشد. seo تکنیکی میباشد که به موتورهای کاوش (مانند گوگل، یاهو و بینگ) امداد می‎نماید تارنما شمارا پیدا و آن را در مقایسه با میلیون‎ها وبسایت دیگری که وجود دارا‌هستند در صفحه ها جستجوی حاصل در جايگاه‎های بالاتری قرار دهند. بدین ترتیب بهینه سازی به شما یاری می‎نماید از سوی موتورهای کاوش برای وبسایت خویش ترافیک به دست آورید. seo یکی نادیده گرفته گردیده‎ترین جنبه‎های یک وب سایت میباشد البته سایتی که استفاده کننده نتواند آن را پیدا نماید، منفعت‎ای هم ندارد.
حتی جستن اینترنت‎سایتی که در دیگر حوزه‎ها حاذق فعالیت نموده است البته سطح باصرفه‎سازی ضعیفی داراست برای یوزرها دشوار می‎گردد. اکثری از استحصال و امور کاربرپذیری را نادیده می‎گیرند. کاربردپذیری برای توفیق هرگونه اینترنت‎سایتی اصلی میباشد و هیچ گاه نباید نادیده گرفته گردد. کاربردپذیری عالی می‎تواند سبب ساز پیشرفت در عملکرد اینترنت‎وبسایت شما گردد و احتمال توفیق آن را ارتقا دهد. هم‎اینگونه می‎تواند سبب ساز ارتقاء فروش و درآمد بیزنس شما خواهد شد.