x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

ایده طراحی سایت

3. ساخت سایت فروش کتاب الکترونیکی یپشرفت تکنولوژی منجر شد تا بازار طراحی سایت در مشهد کتاب های کاغذی هم پاره ای افت نماید. به دلیل آنکه کتاب های الکترونیکی به بازار آمدند و در بازه هنگامی کوتاه هواداران متعددی پیدا کردند. مزایایی که‌این کتب دارا‌هستند بسیار زیاد میباشد. بزرگترین مزیت آنها نگهداری دور و بر زیست میباشد چرا‌که مصرف برگه را به صورت کبیر ای کاهش میدهند. همینطور مکان فیزیکی را اشغال نمی‌کنند. شما میتوانید به آسانی آن‌ها را در موبایل هوشمند یا این که هر دیوایسی که میخواهید دانلود نمائید. پس در کلیه جا در دسترس شما می باشند. از طرفی بها معدود تری نسبت به ورژن های کاغذی دارا‌هستند. فروش اینگونه کتاب هایی قادر است درآمد خیلی خیر برای وب سایت شما به ارمغان آورد.

4. ساخت سایت برای فروش عصر های آموزشی
فراگیری مدام سوژه مهمی بوده میباشد و همگی به آن عنایت می‌دهند. شما می‌توانید یک تارنما پیاده سازی فرمائید. در هر حوزه ای که تخصص دارید، فراگیری های ویدیویی تنظیم نمائید و آن‌ها را در وبسایت قرار دهید. برخی از آنان را به طور مجانی و بعضا را به طور مبلغی یا این که اشتراکی به یوزرها بفروشید. این شغل یکی‌از پولساز ترین نظرها برای طراحی وب سایت در سال های اخیر به‌حساب می‌آید. اینک اشخاص اکثری بدور های آموزشی برای بورس، اپلیکیشن نویسی، طراحی وب سایت، کانال، ورزش و… را در تارنما های خویش به فروش می‌رسانند. طبق بیان ها و شواهد نیز درآمد این اشخاص بسیار عالی و قابل قبول میباشد. پس در حالتی که در حوزه ای تخصص دارید و بضاعت و توان یادگرفتن را دارید اصلا این ایده پولساز را فراموش نکنید.
5. ساخت سایت سرویس ها ترجمه
تحت عنوان واپسین ایده پولساز بایستی بگوییم که مطلقا بایستی لهجه های فرنگی را به نیکی بلد باشید. به این دلیل که یکی‌از روش های پولساز در دستیابی و شغل های اینترنتی سرویس ها ترجمه میباشد. اکثری از اشخاص به جهت عدم احاطه بر لهجه فرنگی مستلزم میباشند تا مدارک و یا این که مقاله‌ها درسی خویش را به زبانی ترجمه نمایند. شما می‌توانید سایتی در‌این خصوص پیاده سازی فرمائید و با قبول توصیه، ترجمه مشتریان خویش را اعمال دهید. به گذر زمان و با رونق استحصال و کارتان میتوانید دایره گویش هایی که ترجمه میکنید را با جذب نیرو کبیر خیس فرمائید. به همین آسانی میتوانید یک شروع آپ قادر در حوزه سرویس ها ترجمه فعال سازی و درآمد دستیابی نمایید.

طراحی سایت مینیمال

 

 
استراتژی ساخت سایت مینیمال، استراتژی میباشد که به‌دنبال بی آلایش سازی طراحی سایت در مشهد روابط با حذف موادتشکیل دهنده غیر ضروری یا این که محتوایی میباشد که چندان کاربردی و ضروری وجود ندارد. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی توضیح میدهیم که چرا پیاده سازی مینیمال داشته باشید و نکات اصلی در ساخت وب سایت مینیمال چیست.
 
چرا ساخت وب سایت مینیمال؟ چون در تارنما های مینیمالیستی به جهت رابط کاربری بی آلایش و ازبین رفتن کارداران پرت کننده حواس، جابجایی داده ها به مخاطب راحتتر شکل میگیرد. دسترسی به بخش های متعدد معمولی میباشد، تمامی ی این کارداران به علاوه ی پیاده سازی خوشگل و بی آلایش، مخاطبان بیشتری را به تارنما شما جذب می نماید.
 
درابتدا شما نیاز به یک چارچوب اول و یا این که وایفریم دارید. در وایفریم موادسازنده اساسی وب سایت مانند اجزایی مورد نیاز و ضروری و آن هایی که می بایست حذف شوند مشخص و معلوم میشود. به مکان صرف کردن سا‌عتها وقت برای توضیح دادن طرحتان به مشتری می‌توانید توسط وایفریم آن را به طور بی آلایش به مشتری توضیح دهید.
 
 
مزایای پیاده سازی وب سایت مینیمال
طراحی وب سایت به طور مینیمال مزیت های متعددی دارااست که تعدادی مثال از آن‌ها را در تحت ذکر می‌کنیم:
 
هدایت دقت مخاطب به المان های اساسی
ساخت ظواهر امروزی و خاص در سایت
راحتی استعمال و دسترسی ریلکس به قسمت های متعدد تارنما
ارتقاء سرعت بارگذاری وب سایت
کاهش هزینه محافظت و توسعه و گسترش وب سایت
آپ تو دیت و بازنویسی شل خیس وب سایت
خلا المان های جزئی و کاهش حواسپرتی مخاطب
القای احساس ماهر بودن
پیمایش شل تارنما با پیاده سازی مینیمال
ساخت سایت مینیمالیم برگزیدگان میل پیاده سازی
بدین تصور کنید که  روی یک سایت کلیک می‌کنید و با وسعت بیشتراز حد متن و تصاویر مواجه میشوید. شما حتی نمی دانید برای خریداری نمودن اطلاعاتی که نیاز دارید، به کجا نگاه نمایید یا این که کجا کلیک نمایید. در مقابل، یک پیاده سازی پاک و مینیمالیستی تعداد عنصرها را در یک ورقه اینترنت کاهش می‌دهد و ناوبری را بسیار معمولی خیس می نماید. طراحی وب سایت مینیمالیسم بین برگزیدگان میل های ساخت سایت قراردارد.
 
پیاده سازی مینیمال در صفحه های لندینگ یا این که فرود
پیاده سازی مینیمال برای صفحه های فرود بسیار پر استفاده میباشد. زمانی هیچ نقطه تمرکز واحدی برای جلب دقت بیننده نیست، ورقه مانند ترکیبی از ارکان سرگردان کننده به لحاظ می‌رسد. داشتن یک نقطه کانونی واحد، پاک البته تاثیرگذار، برای مثال، یک لوگو یا این که یک شعار با تایپوگرافی معمولی و جسورانه، ضریب اثر سایت و کاغذ فرود شما‌را بهبود میبخشد.
 
 تارنما های مینیمالیستی در موبایل
سئو  تارنما های مینیمالیستی برای دستگاه های گوشی سهل و آسان خیس میباشد. در کل هر چه تارنما شما بی آلایش خیس باشد، سئو آن برای گوشی سهل خیس می‌شود. با خلاص شدن از شر ارکان مازاد یا این که غیر ضروری، واحد سنجش سئو ما یحتاج خویش را کاهش می دهید. اینترنت‌تارنما‌های مینیمالیستی روی گوشی نیز به خیر و خوبی فعالیت می‌نمایند، چون کاغذ‌های نامرتب به راحتی در شیت تلفن همراه شما بهم ریخته میگردد.
 
 
نکات اساسی در طراحی وب مینیمال
1 . عناصرغیرضروری را حذف فرمایید
همانگونه که در ابتدا توضیح دادیم در طراحی وب مینیمال، بخش های غیر ضروری را حذف فرمایید و آیکون های مازاد را پنهان فرمایید. اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که باحذف یا این که مخفی کردن محتوای ما یحتاج یوزرها، وظایف مهم آنها را دشوارتر نمیکنید. محتوا و متن را تا میتوانید معمولی البته کاربردی بنویسید و از تصاویر پرزرق و برق دوری کنید.
 
2 . از فضای منفی استعمال نمایید
حذف ارکان از یک ورقه لزوما خلأ باقی می‌گذارد که به آن فضای منفی( فضای سپید) می‌گویند. پیش از به کار گیری از فضای منفی در ساخت وب سایت مینیمال، غرض مهم خویش را معین فرمائید و براساس آن از این دور و بر به صحت به کارگیری نمائید. از این دور و اطراف می‌توانید برای جلب اعتنا یا این که ادراک راحتتر محتوا برای یوزرها استعمال نمایید. تحت عنوان برخی از وب سایت هایی که به طور درست از فضای منفی استعمال کرده اند می شود به اپل و گوگل اشاره نمود.
 
 
 
3 . از رنگ های مطلوب استعمال فرمائید
از رنگ های پر‌نور استعمال فرمایید، ولی اجرای آنها در مینیمالیسم قادر است مشقت بار باشد. دور‌نما های زنده دقت استفاده کننده را جلب می نماید البته رنگ زیاد آزار دهنده میباشد، بیشتر از سه رنگ هم‌زمان استعمال نکنید چون سبب ساز عدم وضوح در پیاده سازی و غربت از اصل آسانی می‌گردد.
 
 
 
4 . تایپوگرافی فاکتور اساسی در طراحی وب مینیمال
به جهت محصور بودن به کارگیری از تصاویر در ساخت وب سایت تایپوگرافی قادر است بسیار اساسی باشد و جلوه های بصری متعددی ساخت نماید. در تایپوگرافی خوانا بودن از مداقه متعددی برخوردار‌است چون در قضیه آگهی به فعالیت می رود.
 

دایره یا چرخه‌ی رنگ چیست؟

رنگ‌ها به طور سنتی در دایره یا این که چرخه‌ی رنگ نشانه داده می شوند و طراحی سایت در مشهد درین چرخه قادر خواهیم بود رنگ‌ها را به سه مجموعه نخستین یا این که اساسی، فرعی یا این که دوم و سوم تقسیم کنیم. همان طور که تا قبل از اینً اشاره کردیم، سه رنگ اساسی قرمز‌رنگ، آبی رنگ و زردرنگ می‌باشند. رنگ‌های دیگر دایره‌ی رنگ از این سه رنگ شالوده صحیح می شوند. با مخلوط این رنگ‌ها، به رنگ‌های مجموعه دوم می‌رسیم که نارنجی رنگ، سبز و بنفش می باشند. رنگ‌های مجموعه سوم رنگ‌های وسط می‌باشند مثل سبز-آبی‌رنگ یا این که سبز-زردرنگ. 

 
این رنگ‌ها از مخلوط رنگ‌های مهم و دوم به دست میایند. عاطفه ها انسانی که رنگ‌ها ذکر می‌نمایند و معنای رنگ‌ها برای بشر‌ها رنگ‌ها بر حسی که اشخاص نسبت به وب سایت شما پیدا می‌نمایند، اثر دارا هستند. در واقع تاثیری که رنگ‌ها در سطح ناخودآگاه اشخاص بر مشاهده‌ی اشخاص میگذارند بیشتر از چیزی میباشد که فکرش را بکنید. این اساسی‌ترین آموزه‌ی روانشناسی رنگ‌هاست.
 
طبق پژوهش ها موسسه بازرسی‌های رنگ، اشخاص پیاله 90 ثانیه‌ی نخستین یک تحلیل ناخودآگاه از دور و اطراف، اشخاص یا این که محصولی که میبینند دارا هستند و در میان 62 تا 90 درصد از این چک، فقط بر طبق رنگ‌هاست.
 
رنگ‌ها تاثیرات متفاوتی بر مشاهده‌ی ما دارا‌هستند و تعیین رنگ قادر است بر اولی تاثیری که بر مشتری مارک خویش میگذارید و تجارب‌ی کلی تارنما، اثر بگذارد. نحوه‌ی تعیین رنگ بر کاهش یا این که ارتقاء متکی بودن اشخاص به وبسایت شما و وفاداری آنها به جنس یا این که سرویس ها شما امداد می‌نماید.
 
هنگامی استفاده کننده وارد تارنما شما می شود میخواهید به وبسایت یا این که تجارت شما متکی بودن نمایند؛ در سایت شما بمانند و سریع آو را نبندند؛ اقدامی که مد نظرتان میباشد اجرا دهند. به این ترتیب بایستی طوری تارنما خویش را پیاده سازی نمائید که‌این حاصل نتایج شوند.
 
رنگ قرمز رنگ نماد دهنده‌ی توان و اضطرار میباشد؛ رنگ آبی رنگ شم اتکا ساخت و ساز می‌نماید؛ سبز برای پول، تعادل و طبیعت آیتم به کار گیری قرار میگیرد؛ زردرنگ نمایانگر ابتکار عمل، بازی و منحصربه‌فرد بودن میباشد؛ نارنجی رنگ احساس اضطرار، تداوم و خود باوری را القا می‌نماید؛ بنفش ابهام، توفیق و تخیل را آرم میدهد؛ سیاه جسارت، کلاس و تفاوت را می رساند و سپید احساس صمیمانه، عدم وضوح و کلاس را در خویش داراست. ولی هریک از سایه‌های متفاوت این رنگ‌ها معانی خاص خویش را القا می‌نمایند که پیرو بیشتر به آن ها خوا‌هیم پرداخت.
 
 
 
نکته‌ای درباره‌ی رنگ‌ها می بایست مطرح کنیم و آن اینکه هنگامی می گوییم رنگ سبز برای تارنما‌های مرتبط با پول بهتر میباشد، منظورمان این وجود ندارد که می بایست برای هر تارنما مرتبط با مبلغی که می‌سازید از این رنگ به کارگیری فرمایید.
 
چه گونه رنگ‌ها روی مغز بشر تاثیر می‌گذارند؟
شاید ندانید، یا این که شاید هم بدانید که رنگ‌ها اثر متعددی بر اینکه مغز عالم را به چه شکل ببیند، میگذارند. می‌دانستید که در شرایطی‌که به دریایی نگاه نمائید که رنگ آن سبز یا این که زردرنگ لیمویی میباشد، مغز شما نسبت به هر مورد از این دو رنگ حس متفاوتی خواهد داشت؟ دلیلش اثر رنگ بر مغز میباشد که سبب ساز به اثر آن بر احساسات و حواس شما می‌گردد.
 
انگیزه اینکه رنگ‌ها بر مغز اثر می گذارند را می‌قدرت این چنین توضیح اعطا کرد؛ رنگ‌ها اثر عمیقی بر فیزیولوژی دارا هستند و میتوانند بر اضطراب، نبض، جریان خون و برانگیختگی اثر بگذارند. یکی‌از دلایل این اثر رنگ‌ها بر حواس نیز یاد میباشد.
 
طبق پژوهش ها علمی، اشخاص خاطر‌ای مختلف در به حافظه آوردن واژگان و رنگ‌ها دارا هستند. طبق نتیجه ها تست‌ها، اشخاص رنگ‌ها را عالی به خیال و خاطر می آورند تا واژگان را. هنگامی از آن ها منظور شد اشیاء را در مقابل رنگ‌ها به خیال بیاورند، یاد‌ی رنگی به نحوه چشمگیری کارکشته‌خیس بود. حتی‌در به خیال آوردن واژگان در مقابل شی ها، رنگ بیشترین اثر را در به تذکر آنها داشت.
 

استفاده از الگوهای پروپوزال وبسایت رایگان برای ایجاد تجارت بیشتر

 

 
ممکن میباشد به لحاظ رسد که تایپ کردن پروپوزال‌ها مجال متعددی را صرف می نماید، طراحی سایت در مشهد البته نیازی وجود ندارد که برای هر پروژه تازه یک پروپوزال تازه ساخت‌و‌ساز فرمائید. در ازای، استعمال از یک پوسته پروپوزال وردپرس را در لحاظ بگیرید، مانند قالبی که در Bonsai در دسترس داریم.
 
استعمال از یک پوسته فرایند تایپ کردن پروپوزال‌ها را سرعت میبخشد، بدین ترتیب می توانید روی پروژه آحاد گردیده تمرکز فرمائید: بسط سایت‌های وردپرس با باکیفیت برای مشتریان.
 
شغل های بعداز نصب وردپرس؛ بدون نقص ترین فهرست موجودمقاله خواندنی
هنگام به کار گیری از یک سر مشق، به طبعً پروپوزال را فردی‌سازی فرمایید و آن را برای خویش مخصوص نمایید. لوگوی کمپانی خویش یا این که شکوفایی‌های دیگر را اضافه فرمایید تا مطمئن گردید که سفارش شما از دربین جمعیت متمایز میباشد.
 
 
پروپوزال وب سایت وردپرس چیست؟
طریق تایپ کردن یک پروپوزال وبسایت وردپرس
هر پروژه پیاده سازی تارنما تازه مخصوص میباشد، ولی همانندی‌هایی برای هر پروژه وجود داراست که تایپ کردن پروپوزال را آسانتر می‌نماید. چه قصد به استعمال از یک پوسته پروپوزال طرح وردپرس داشته باشید یا این که منحصراً برای مشتریان دیگر پروپوزال‌هایی ساخت فرمائید، مقصود آخری ساخت‌و‌ساز بیزنس پیاده سازی تارنما بیشتر میباشد. پروپوزال‌های بیشتر امضا گردیده به درآمد بیشتری برای شما تبدیل می شود.
 
اولی گام ساخت و ساز پروپوزال‌هایی میباشد که به مشتریان نماد میدهد شما توانمند به برآوردن نیازهای آن‌ها می‌باشید. برای جاری ساختن این فعالیت، شما می بایست در به عبارتی ورقه با مشتری خویش با آنچه از تارنما تازه خویش میخواهند، باشید.
 
فقط چیزی که موردنیاز میباشد مکالمه میباشد تا بفهمید آنان دقیقاً در‌پی چه چیزی می باشند.
 
دقیقاً بفهمید مشتری چه می خواهد
یک سفارش بهتر به شما و مشتریانتان امداد می‌نماید تا در خصوص سرویس ها ارائه گردیده به توافق متقابل برسید. برای اینکه در به عبارتی کاغذ باشید، می بایست یک گرد‌همایی کامل با مشتری احتمالی داشته باشید.
 
شیوه اجرا مکالمه، حضوری، تلفنی یا این که مجازی اصلی وجود ندارد. آنچه اساسی میباشد این میباشد که دقیقاً معلوم خواهد شد مشتری از سایت خویش چه می خواهد.
 
وقتی که یک کمپانی یک طراح تارنما وردپرس غیر وابسته را استخدام می‌نماید، معمولاً جنبه‌های ما یحتاج برای ساخت پروژه خویش را فهم و شعور نمی‌نماید. برای یقین از اینکه مشکلی در این‌راه نیست، بایستی سوالهای مفصلی بپرسید تا دامنه پروژه را در سطح عمیق‌تری شعور نمایید. پی بردن اینکه چه سوالاتی بایستی بپرسید به مشتریان شما امداد می‌نماید تا پروپوزال را تخت‌گاز امضا نمایند و تجارت بیشتری برای شما ساخت نمایند.
 
همان گونه که بیزنس آزاد شما رویش می‌نماید، با سوالاتی که بایستی بپرسید بیشتر آشنا می شوید که به دوری از علائم خطر احتمالی یا این که پرهیز از ایرادات آجل یاری می‌نماید. چنانچه فعالیت فریلنسری خویش را آغاز میکنید، دسته‌ای از سوالهای را در حیث بگیرید که ممکن میباشد در طی مسیر بخواهید به آن‌ها جواب دهید. به پیشنهاداتی نیاز دارید؟ ما شما‌را زیر پوشش داریم.
 
در اینجا یک‌سری پرسش وجود داراست که بایستی هنگام کلام با مشتریان درباره ی ارائه سرویس ها وردپرس از آن ها بپرسید:
 
آیا الگوهای مرتبط یا این که یک سایت زنده شبیه آنچه که آنان در ادامه آن می باشند وجود دارااست؟
آیا مثال‌ها یا این که خصوصیت‌هایی از محتوایی که میخواهند در سایت نو تولید نمایند، دارا هستند؟
آیا خصوصیت‌ها یا این که پلاگین‌های خاصی وجود دارااست که بخواهند در وب سایت خویش یا این که پوسته وردپرسی که ساخت و ساز می کنید قرار دهند؟
چه فونت‌ها، رنگ‌ها یا این که بقیه عنصرها پیاده سازی برای استعمال در دسترس می باشند؟
آیا بیزنس یک راهنمای مدل برای به کار گیری در هنگام توسعه و گسترش سایت و پوسته‌های شیت دارااست؟
آیا مشتری خدماتی ارائه میدهد یا این که محصولاتی را می فروشد که بایستی در سراسر تارنما یا این که پوسته وردپرس ارائه شوند؟
برگه ساز وردپرس چیست؟نوشته‌ی علمی خواندنی
پرسیدن سؤالات صحیح قبل از موعد ضمانت می‌نماید که پروپوزال سایت شما نماد می دهد که دقیقاً آنچه را که مشتری می خواهد ارائه می‌دهید. به‌علاوه، به شما امداد می‌نماید تا انتخاب نمایید چه سرویس ها مازاد را برای فروش بیشتر و درآمد مداوم در سراسر پروپوزال ارائه دهید.
 
آنچه شما‌را متمایز می‌نماید پر رنگ فرمایید
 
زمانی که با مشتری ملاقات کردید، دفعه به ساخت‌و‌ساز پروپوزال میرسد. به خاطر داشته باشید، پروپوزال شما احتمالاً یکی‌از بسیار پروپوزال‌هایی میباشد که کمپانی در هم اکنون رسیدگی میباشد. شما می خواهید یک پروپوزال موفق ساخت نمائید که پررنگ باشد و امضای آن را برای بیزنس بسیار راحت نماید.
 
برای اینکه به‌تیتر یکی‌از پروپوزال‌های بهتری که اخذ می‌نمایند پر رنگ گردید، محدوده فعالیت را در پوسته طرح پروپوزال خویش به سیرتکامل‌ای تعریف فرمائید که مشتری را مشغول نماید و بر نیازهای وی تمرکز نماید. درباره‌ی جدول هنگامی پروژه و تولیدها قابل تحویل خویش راستگو باشید. به آنان نشانه دهید که به مهارت‌های تجاری خویش باور دارید و گسترش‌دهنده اینترنت وردپرس برای حل ایرادات آنان میباشید.
 

ویژگی منوها در طراحی سایت

 

 
یکی‌از مهم‌ترین نکات در طراحی وب سایت اعتنا به مسیریابی درست و ساختار منو تارنما میباشد.مسیریابی (Navigation) در سایت درواقع قابلیت و امکان کلیدی آن برای جذب و نگهداری استفاده کننده به حساب طراحی سایت در مشهد آورده می شود.در صورتی ساختار منو (Menu)و مسیریابی یک تارنما  بخوبی پیاده سازی نشود و برای یوزرها حیران کننده و بهم ریخته به حیث رسد هیچ وقت نخواهند توانست مطالب و موضوعات اصلی وب سایت را پیدا نمایند و احتمالا خیلی زود خسته گردیده و از آن بیرون میشوند.
 
1- منوی تارنما را در دسترس استفاده کننده قرار دهید
 
یوزرها دنیای آنلاین بسیار معدود شکیبایی و شکیبایی می باشند و درصورتی که که ساخت وب سایت به نحوی باشد که منوی وب سایت در دسترس آن‌ها قرار نگیرد و تخت‌گاز پیدا نشود سود اش ساخت و ساز حس ناخرسندی و احتمالا رخنه‌ تارنما خواهد بود.ساخت سایت بایستی به طوری باشد که منوها در جایی که مخاطب توقع دارد پیدایشان نماید قرار گیرند.معمولا منوی مهم تارنما در بالای کاغذ به طور افقی و یا این که در سمت راست ورقه و به طور عمودی پیاده سازی میشود و استفاده کننده توقع دارد درین دو جا آن را پیدا نماید.
 
اعتنا داشته باشید اینکه منوی تارنما را بصورت های خیلی نامتعارف و در جاهای غیرقابل مشاهده کرد پیاده سازی نمائید سبب ساز نخواهد شد که طراحی وب شما خلاقانه به لحاظ رسد بلکه بر عکس ممکن میباشد تارنما را ناکارآمد و غیرحرفه ای جلوه دهد.کاری فرمایید که یوزرها، منوها و عنصرها مسیریابی داخل سایت شمارا در سریع ترین فرصت ممکن ببنید تا مبتلا حس سردرگمی نشوند.
 
2- منوها را همواره در مکانی اثبات قرار دهید
 
منوهای وب سایت خویش را به طوری پیاده سازی فرمائید که در تک تک صفحه ها وب سایت در یک جای اثبات و با ظاهری به طور کامل یکسان قرار گیرند.صورت و شرایط ، نوع فونت و رنگ منو بایستی در کل صفحات یکسان باشد.این عمل سبب ساز می‌گردد که استفاده کننده با ساخت سایت اصلاحا اُخت بگیرد، به آن عادت نماید در آن شم راحتی کند.در صورتی طراحی وب سایت به طوری باشد که منوی تارنما ناگهان از بالای برگه به سمت راست آن بپرد، ناپدید خواهد شد یا این که در هر بخش وب سایت رنگ و ظواهر آن عوض خواهد شد منجر گیجی و سردرگمی مخاطب و نهایتا خروج آن از وب سایت گردد.
 
3- مورد های منوی وب سایت بایستی بدیهی و مصرح باشند
 
از اینکه موضوعات منوی تارنما شما بغرنج و خیلی کلی به حیث برسد خودداری کنید.به کارگیری از عباراتی نظیر " منابع " یا این که "ابزارها" که مخاطب را بدون چاره نماید که برای جستن موضوعی که درپی آن می‌شود به چند کاغذ متفاوت وارد گردد به هیچ وجه مطلوب منوی تارنما وجود ندارد.موضوعات منوی وب سایت بایستی تماما معلوم و مصرح باشد.عباراتی نظیر "تولید ها"، "درباره ما" یا این که "خبر‌ها"  از مثال های بهتر برای به کار گیری در نوار منوی تارنما محسوب می گردند.
 
بخاطر داشته باشید نظم دهی درست وبسایت و دکوراسیون صحیح منوها یک کدام از نکات کلیدی مرتبط با seo و seo تارنما به اکانت میایند.در صورتی می‌خواهید گوگل به شما سکو بهتری بدهد کارایی نمائید از موضوعات مصرح و معلوم در پیاده سازی منوی وبسایت خویش به کارگیری فرمایید.
 
4- موضوعات منوی وب سایت را به دست‌کم برسانید
 
هنگام پیاده سازی منوی وبسایت خویش تک تک همت خویش را جاری ساختن دهید که تعداد مورد های منوهای تارنما خویش را به دستکم برسانید بجای اینکه یوزرها را با آپشن های متعددی مواجه نمائید.اکثر اوقات یوزرها از این که به اینترنت سایتی وارد شوند که دوجین مسئله متفاوت در منوی خویش به او برای کلیک کردن سفارش دهد شم راحتی و خوشنودی نخواهند کرد.
 
در واقع طبق تحلیل ها حداکثر تعداد موضوعات اساسی که در منوی تارنما قرار میگیرد عالی میباشد بیش تر از 7 عدد نشود.در واقعیت طبق نظارت محققان یاد کوتاه مقطع آدم معمولا می‌تواند در غایت 7 گزینه را در خویش ذخیره نماید و به کارگیری از این مورد در طراحی وب سایت و منوها میتواند به خوب شدن کاربری وب سایت و در غایت بهبود بهینه سازی تارنما امداد کند.
 
در وبسایت هایی که گزینه های متعددی برای معرفی به استفاده کننده وجود داراست استعمال از منوهای کشویی بسیار امداد کننده میباشند.استفاده کننده نشانگر موس خویش را بروی یکی‌از موضوعات مهم می‌برد و زیرمجموعه های آن مورد برای او نشان داده می شود.به تازگی به کار گیری از مگا منوها (Mega Menu) در ساخت سایت نیز بسیار معمول گردیده که بیشتر برای ساخت وب سایت های فروشگاهی تبارک نظیر دیجی محصول به کارگیری می‌شود بدین ترتیب که با گزینش یک سرشاخه، تحت شاخه های آن بصورت گرانقدر که گاهی نیمی از شیت را نیز می‌گیرد به همدم عکس ظواهر میشود و به مخاطب برای کشف کردن مال یا این که مورد متبوع خویش یاری متعددی می کند.
 

فضای سفید در طراحی سایت چیست و چه کاربردی دارد؟

 
فضای سپید در طراحی وب سایت تحت عنوان یک کدام از مهم ترین موادسازنده طراحی سایت در مشهد طراحی سایت شناخته میگردد که اکثر اوقات گزینه بی توجهی قرار می گیرد. ولی خواسته از فضای سپید در طراحی وب سایت چیست و به چه مفهومی اشاره داراست؟ فضای سپید در طراحی وب به خلأ و استعمال نشده دربین موادسازنده متعدد وبسایت اشاره دارااست که نقش حائز اهمیتی را در بهبود تجارب یوزرها انجام می‌نماید. طراحان اینترنت در طول ساخت سایت به‌این عنصر اصلی دقت ویژه‌ای دارا هستند ولی صاحبان وبسایت اکثر زمان ها آن را فضای هدر رفته تصور کرده و رغبت دارا‌هستند از حداکثر گنجایش صفحه ها وبسایت خویش به کارگیری نمایند.
 
اگر که اینگونه وجود ندارد و وجود فضاهای خالی در وب سایت تحت عنوان یک بایستگی در حیث گرفته می‌گردد و از التفات بالایی برخوردار‌است. فضای سپید در واقع موجب تولید نوعی تعادل در ورقه، سازماندهی محتواها و همینطور بهبود تجربیات بصری یوزرها گردد. به دنبال این مقاله معنا فضای سپید در طراحی وب سایت را کاملا گزینه پژوهش قرار میدهیم و شما‌را با مزایای به کارگیری از این عنصر اصلی در طراحی سایت نیز آشنا خوا‌هیم کرد. با وبکده یار و همدم باشید.
 
فضای سپید در ساخت سایت چیست؟
فضای سپید (Whitespace) یا این که فضای منفی (Negative Space) در ساخت سایت به هرگونه خلأ و به کارگیری نشده در بین عنصرها متفاوت تارنما به عنوان مثال متن، تصاویر، کناره‌ صفحه ها، هدر و فوتر اشاره داراست که بکارگیری درست آن موجب بهبود تجربیات یوزرها شود. در طی پیاده سازی صفحه های سایت الزاما نباید از همه گنجایش یک کاغذ استعمال کرده و هیچگونه خلأ در آن باقی نگذارید. استعمال از فضای سپید در ساخت وب سایت به شما قابلیت میدهد تا بین موادتشکیل دهنده متعدد یک شیت تعادل ساخت و ساز کرده و آن‌ها را از یکدیگر متمایز سازید.
 
حتما یوزرها در مواجه با یک کاغذ نا مرتب که هیچ مسافت‌ای در میان ارکان متعدد آن نیست، در گیر سردرگمی گردیده و به احتمال زیاد تارنما شما‌را شکاف خواهند کرد. چون مغز بشر در هنگام مواجه با وسعت متعددی از داده‌های بصری در یک فضای خرد در گیر نقص‌ گردیده و توانمند به پردازش درست آن‌ها نخواهد بود. به همین ادله به کارگیری از فضای سپید در طراحی وب به محتواهای آن فضایی برای تنفس داده و عنصرها متفاوت وب سایت را نیز سازماندهی می‌نماید. ولی به‌این نکته حائض اهمیت نیز دقت داشته باشید که فضای سپید در ساخت سایت برخلاف اسم آن به محدوده سپید رنگ در صفحه ها وبسایت اشاره ندارد؛ بلکه غرض از فضای سپید، فضاها و نواحی خالی در یک برگه میباشد که می تواند با هر رنگ دیگری غیر از سپید نیز پیاده سازی گردد.
 
 
 
گونه های فضای سپید در طراحی وب
فضای سپید در ساخت وب سایت عموما به دو مجموعه فضای سپید میکرو (Micro) و فضای سپید ماکرو (Macro) طبقه بندی میشود که هریک از آنان با غرض خاصی در وبسایت گزینه استعمال قرار می گیرند. از این رو برای پیاده سازی یک سایت استاندارد و مخاطب پسند عالی میباشد از فضای سپید میکرو و ماکرو به طور هم زمان به کارگیری فرمایید.
 
فضای سپید میکرو به فضای دور و بر موادسازنده خرد‌خیس وبسایت به عنوان مثال حروف، لغات، جمله‌ها و پیوند‌های ناوبری (Navigation Links) اشاره داراست که ساخت و ساز آن در صفحه های وب سایت موجب بهبود خوانایی محتواها گردد.
 
فضای سپید ماکرو نیز به فضاهای گرانقدر‌تری از طراحی وب سایت همانند کناره صفحه های، فضای محیط لوگو در هدر، فضای دربین قسمت‌های متعدد یک کاغذ، تصاویر تارنما، دکمه CTA و قسمت‌های جداکننده محتوای مهم تارنما از سایدبار اشاره دارااست. ساخت‌و‌ساز فضای سپید ماکرو در وبسایت موجب بهبود ساختار کلی تارنما، سازماندهی محتواها و بهبود تجربیات کاربری بازدیدکنندگان شود.
 
بدین ترتیب برای پیاده سازی یک وبسایت با صرفه بایستی از هر دو نوع فضای سپید در وبسایت خویش استعمال کرده و مسافت‌ای مطلوب و استاندارد دربین اجزای متفاوت آن ساخت و ساز کنید.
 

رنگ ها در طراحی سایت

وقتی که قصد به ساخت سایت می‌گیرید نکات مهمی را می بایست در حیث طراحی سایت در مشهد بگیرید که یک کدام از این نکات گزینش رنگ مطلوب میباشد. چون با تعیین رنگ مطلوب میتوانید تجربیات فوق العاده ای به مشتریان خویش جابجایی دهید که ای دستور منجر میشود تا آن ها را مشغول مارک خویش نمایید.

فکر کنید که یک تارنما مطلوب برای خویش فعال‌ساز‌ی نموده اید. همگی چیز بی عیب میباشد؛ طرح، تلاش، پیمایش. همگی اینها تجارب رویایی را برای یوزرها شما ساخت‌و‌ساز می نماید و عموم از آن لذت می‌برند که صرفا در شکل گزینش طیف رنگ مطلوب وب سایت حاذق به اجرا آن خواهید بود.
نقش رنگ در ساخت سایت 
رنگ نقشی اصلی در طریق فهم و شعور ما از عالم دارااست. در سود، قادر است به صورت بنیادی بر شعور ما از یک وبسایت تأثیر بگذارد. البته زمانی دفعه به طراحی وب سایت می‌رسد، التفات تعیین رنگ معین می‌شود. برای اینکه شایسته ترین طیف رنگی را گزینش فرمائید عالی میباشد با تئوری یا این که روانشناسی رنگ ها آشنا باشید. ما درین نوشته‌ی علمی کوشش کرده ایم تا شش نکته حائض اهمیت را تیتر می‌کنیم که می‌تواند برای ساخت و ساز یک طرح رنگی عجیب در ساخت وب سایت گزینه استعمال قرار گیرند:
 
اصول روانشناسی رنگ را بشناسید
با تئوری رنگ آشنا گردید
به مخلوط رنگ‌ها تصور کنید
آسانی را در حیث بگیرید
کنتراست رنگ‌ها را در حیث بگیرید
برندینگ خویش را ترکیب نمائید
چه شما علم عملی از تئوری رنگ دارید یا این که از تفاوت در بین رنگ اساسی و ثانویه به طور کاملً مطمئن نیستید، این نکات به شما یاری می نماید هنگام ساخت سایت خویش، طیف رنگ ایده آل را تعیین نمائید.
1- اصول روانشناسی رنگ را بشناسید
روانشناسی رنگ در بازاریابی نقش مهمی دارااست که در اینجا به مهم ترین جزئییات آن می‌پردازیم.
تداعی معانی رنگ ها توانمند می‌باشند. ما زمانی نوزاد هستیم آنان را پرورش میدهیم و آن ها معمولا مادام العمر با ما میمانند. این تداعی ها غریزی و غالبا ناخودآگاه می باشند.
بخش اعظمی از این تداعی ها به طور کامل جهانی می باشند. برای مثال، کلیه حافظه میگیرند که سبز را با برگ و طبیعت و زرد رنگ را با خورشید لینک دهند.
با این درحال حاضر، برخی فرهنگی می باشند. یک بازرسی نشانه اعطا کرد که آمریکایی ها حسادت را با سیاه، سبز و قرمز‌رنگ مرتبط میدانند، در حالی که روس ها میپندارند رنگ های سیاه ، بنفش و رنگ زرد مربوط به حسادت میباشد.
2- با تئوری رنگ آشنا گردید
به صورت خلاصه، تئوری رنگ، دانش طرز کارکرد رنگ میباشد. آغاز، شما می بایست رنگ های اساسی، ثانویه و سوم را ادراک فرمایید. رنگ های مهم رنگ هایی می باشند که با ادغام کردن دو رنگ دیگر نمی قدرت آن‌ها‌را تشکیل داد. سه رنگ اساسی وجود دارااست: قرمز‌رنگ، زرد رنگ و آبی رنگ.
 
رنگ های ثانویه با اختلاط دو رنگ مهم ساخت و ساز میشوند. از جمله، هنگامی آبی‌رنگ و زردرنگ را ادغام میکنید (دو رنگ اساسی)، سبز (یک رنگ ثانویه) به دست می‌آید.
 
رنگ های سوم با ادغام کردن یک رنگ مهم و یک رنگ ثانویه که روی چرخ رنگ در کنار یکدیگر میباشند ساخت و ساز میشوند. اینها رنگهای ترکیبی ساخت می نمایند. مثلا، ادغام کردن آبی رنگ (نخستین) و بنفش (ثانویه) آبی‌رنگ بنفش (سوم) ساخت می نماید.
 
آن‌گاه می بایست با رنگ های گرم و سرد شناخت داشته باشید. قرمزها، نارنجی رنگ ها و زردها تحت عنوان گرم طبقه بندی می گردند، در حالی که آبی رنگ ، سبز و بنفش سرد میباشند.
 
بایستی بدانید که هر رنگی که می‌بینید یک رنگ خالص وجود ندارد. اکثری از رنگ هایی که بصورت آنلاین مشاهده میکنید به طریقی ذیل تأثیر قرار گرفته اند.
 
ممکن میباشد tint (رنگی که سپید به آن اضافه گردیده)، shade (رنگی که سیاه به آن اضافه گردیده باشد) یا این که tone (رنگی به رنگ خاکستری به آن اضافه خواهد شد) را ملاحظه کنید.
3- به ادغام رنگ‌ ها تصور کنید
غرض شما تعیین طرح رنگی برای ساخت سایت شماست. مضمون‌ آن چیست؟ بهتر، شما درپی مخلوط خیر و خوبی از رنگ می‌باشید. بسته به اینکه در غایت با چه رنگی عمل می‌کنید، طرح رنگی شما ممکن میباشد مشتمل بر یکسری ادغام رنگ باشد.
پنج ادغام مهم رنگ وجود دارااست: کامل کننده، تکمیل کننده تقسیم گردیده، سه گانه و چهارگانه، شبیه و تک رنگ.

 

طراحی سایت ریسپانسیو با طراحی سایت موبایل فرندلی چه تفاوتی دارد؟

 

 
شاید هنوز هم ندانید که ساخت وب سایت ریسپانسیو و گوشی فرندلی چه تفاوت هایی با طراحی سایت در مشهد هم دارا‌هستند! آنچه که معین میباشد سرچ در موتورهای کاوش به واسطه تلفن همراه به نسبت رایانه بیشتر شد‌ه‌است. این مسئله باعث میگردد تا عنایت طراحی وب سایت برای شرایط تلفن همراه معلوم گردد.
 
 
 
طراحی وب سایت ریسپانسیو در یک نگاه
اسم دیگری که برای ریسپانسیو در لحاظ گرفته می گردد عکس العمل گرا میباشد. طراحی وب ریسپانسیو بدین معنا میباشد که وبسایت متبوع در تلفن همراه، تبلت و ... نیز در سایز صحیح و سوای بهم ریختگی فونت، تصاویر، فیلم و ... اعمال خواهد شد. این مسئله به جايگاه دهی وبسایت از نگاه seo امداد متعددی می نماید. این روز ها موتورهای کاوش تاکید متعددی روی ریسپانسیو بودن سایت دارا‌هستند. در ساخت وب سایت ریسپانسیو مخاطب قادر است به شایسته ترین صورت ممکن در شیت تکان نماید. به زبانی بی آلایش خیس از جمله تارنما متبوع در سایز دستگاه های خرد، اسکرول افقی نمی‌خورد. همچنین اندازه ورقه و تصاویر و همچنین فونت ها مبنی بر سایز دستگاه تهیه می گردد. این طریق طراحی وب سایت به انعطاف پذیری بالا در رزولوشن های متفاوت یاری می نماید. از سوی دیگر منجر بهبود مرتبه وب سایت در گوگل میگردد. بازدیدکنندگان تارنما بیشتر گردیده و در غایت محبوبیت وب سایت نیز بیشتر می‌شود. راجع‌به ساخت سایت ریسپانسیو سخن شد و تعریفی از آن در ذهن صورت گرفت. درحال حاضر دفعه آن رسیده در امر پیاده سازی تلفن همراه فرندلی نیز سخن کنیم.
 
 
 
ساخت وب سایت تلفن همراه فرندلی در یک نگاه
به کلمه و واژه mobile-friendly توجه فرمایید. این کلمه دقیقاً به تناسب وبسایت با اشکال رزولوشن های تلفن همراه و تبلت اشاره می نماید. برای پیاده سازی گوشی فرندلی شیوه های مختلفی وجود دارااست و طراحی وب ریسپانسیو یکی طریق های اصلی آن میباشد. از سوی دیگر طریق آداپتیو نیز وجود داراست. این طریق فقط برای سایز های خاصی از کاغذ پیاده سازی شکل می‌گیرد. طرز amp نیز وجود دارااست که یک کاغذ به صورت غیروابسته با کدهای خاص پیاده سازی می گردد. در‌این‌حالت‌ در صورتی مخاطب با گوشی وب سایت را گشوده کند به برگه متبوع می‌رسد. توجه فرمایید که‌این شیوه برای استاندارد تک شیت ای جاری ساختن می‌گردد. تا به اینجای قصه احتمالاً هنوز نمی دانید که فرق ساخت وب سایت ریسپانسیو و گوشی فرندلی چیست؟ و کدام یک خوب میباشد؟
 
 
 
 
 
 
 
تفاوت ساخت وب سایت ریسپانسیو و گوشی فرندلی
در پیاده سازی گوشی فرندلی شما نیاز به یک سایت غیروابسته از وب سایت خویش دارید. یعنی بایستی وب سایت مجزایی از وب سایت خویش (با نشانی دیگر یا این که با به عبارتی نشانی) ساخت فرمائید. سایتی که ساخت می‌کنید صرفا می‌تواند با تلفن همراه سازگار باشد. سایت جدا شما می‌تواند از لحاظ محتوا با وب سایت اساسی یکسان و یا این که مختلف باشد. ولی در طراحی وب ریسپانسیو دیگر نیازی به طراحی وب جدا ندارید. یعنی به عبارتی وبسایت به شکلی پیاده سازی می‌گردد که روی کلیه دستگاه های هوشمند به طور خودکار سازگار میشود.
درحال حاضر میخواهیم به زبانی دیگر این قضیه را توضیح دهیم. هنگامی وبسایت دیگری برای موقعیت تلفن همراه به طور غیر وابسته پیاده سازی گردد. گوگل ضمن دسکتاپ یک نشانی url جداگانه و در واقع یک پوشه کدنویسی غیروابسته برای موقعیت گوشی فراخوانی می نماید. درحال حاضر در حالتی‌که این فراخوانی بیشتر و بیشتر گردد (ورودی یوزرها ارتقاء یابد)، سکو وبسایت شما در گوگل منفی می‌شود. در غایت سرعت وبسایت کاهش می‌یابد. البته در‌حالتی که ساخت سایت تلفن همراه فرندلی با یک نشانی یا این که URL صورت پذیرد، کدهای تارنما تلفن همراه فرندلی مستقل از شرایط دسکتاپ فراخوانی میشود و از لحاظ الگوریتم های گوگل نیز عالی میباشد. همینطور، در ساخت سایت ریسپانسیو نیز شما صرفا یک url دارید. یعنی محتوا متمرکز روی یک فولدر میباشد. این منش دسترسی یوزرها را آسانتر می نماید. یوزرها می‌توانند مطالب وبسایت را به آسانی به اشتراک بگذارند و این مورد سبب ساز می گردد که وبسایت کاربرد پسند باشد.
 

چگونه می توان یک سایت مینیمال طراحی کرد؟

 

 
در طراحی وب سایت خلال تمرکز بر چگونگی محتوا، ساختار کلی طراحی سایت در مشهد و بصری آن نیز در معیار ورودی یوزرها نقش مهمی داراست. از این رو هرچه جابجایی داده ها و مفاهیم به بیننده بی آلایش‌خیس و کاربردی‌خیس باشد معیار رضایت به کار گیری‌کنندگان از وب سایت فراتر خواهد رفت.
به این مراد در سال‌های اخیر وب سایت های مینیمال تحت عنوان یکی‌از مدل‌ های پرطرفدار و کاربردی از محبوبیت بالایی منتفع گردیده ‌میباشد؛ به همین‌خیال و خاطر ما در‌این نوشته‌علمی قصد داریم طریق ساخت سایت مینیمال را فراگیری داده و گزینه بررسی در اختیار بگذاریم، پس یاور ما باشید.
 
 
 
به چه وبسایت هایی مینیمال می‌ گویند؟
پیش از جواب به‌این پرسش آغاز می بایست به تعریفی کلی از کلمه مینیمال اشاره نمود؛ مدل مینیمال یا این که مینیمالیسم جنبشی هنری میباشد که در آن تولید کننده تاثیر تلاش دارااست به آسانی و فارغ از هیچگونه اضافه‌گویی با کمترین المان‌ها غرض خویش را به استفاده کننده ذکر نماید.
در واقع آنچه در‌این نوع مدل گزینه دقت می باشد آن میباشد که حداکثر مفاهیم از روش دستکم تجهیزات یا این که ابزارها منتقل خواهد شد؛ بدین ترتیب در هر عرصه‌ای بتوانیم این اساسی را انجام کنیم، مبنی بر مدل مینیمال خوی کرده‌ایم.
 
با اعتنا به تعریف‌و‌تمجید بالا در عرصه اینترنت، نیز به وب سایت‌هایی مینیمال میگویند که در آن طراح توانسته ‌میباشد با حذف موادسازنده مازاد و استعمال از فاکتورهای ضروری داده ها را به شکلی بی آلایش، کاربردی و در عین اکنون دیدنی به مخاطب منتقل نماید.
 
اگرچه تارنما مینیمال در بالا امری بی آلایش به لحاظ می آید، ولی در کار امری میباشد تخصصی که بایستی با قانون ها آن آشنا بود؛ به این دلیل‌که در صورتی به قواعد آن آشنا نباشید بازهم در دام اضافه‌گویی خواهید به‌زمین‌خورد.
مانند اکثری از وبسایت‌هایی که با اولی کلیک کاربر با هجمه‌ای از تصاویر، رنگ‌ها، داده ها غیرضروری و ... مواجه می شود که نهایتا سبب به سردرگم شدن او میگردد و ورقه را شکاف می‌نماید.
 
 
 
وب سایت‌ های مینیمال برای چه عده ای مطلوب میباشد؟
در وبسایت به مدل مینیمال چه در محتوا و چه در فاکتورهای بصری زیرا محور بر بی آلایش‌گویی میباشد صرفا یک معنا اساسی به کاربر منتقل می‌ خواهد شد؛ بدین ترتیب بایستی ذکر کرد که‌این مدل پاسخگوی نیاز مخاطبان آن مجموعه از تارنما‌ هایی که در مورد فروش مال و سرویس ها شغل می‌ نمایند وجود ندارد!
پس هنگام فعال سازی اینترنت قطعا می بایست پیش از تصمیم برای استعمال از نوع مدل، آغاز نیازسنجی نمائید که آیا مدل مینیمال مطلوب وبسایت شما می باشد یا این که نه؟
 
البته در کلیت می‌ اقتدار ذکر کرد که مدل مینیمال مطلوب تمامی اشکال تارنما‌ها به جز وب سایت‌هایی میباشد که مورد فعالیتشان ارائه سرویس ها متنوع و فروش و بازاریابی متاع میباشد. بدین ترتیب افرادی که دارنده تارنما‌های هنری، شرکتی و ... می باشند می‌ توانند از مدل مینیمال جهت ساخت وب سایت خویش به کار گیری نمایند.
 

طراحی ریسپانسیو چیست؟

 
ریسپانسیو به معنای جواب گرا یا این که واکنشگرا بودن میباشد. به‌این معنا که طراحی وب می بایست به نحوی باشد که تارنما با تغییر و تحول سایز دستگاه به صحت اکران داده گردد. از جمله، طراحی سایت در مشهد وقتی که شما از روش تلفن همراه یا این که تبلت وب سایت را تماشا میکنید ساختار ظاهری وبسایت به نحوی تغییر‌و تحول پیدا می نماید که امکان پیمایش وب سایت در‌این ابزارها به راحتی آماده خواهد شد. همینطور، در مانیتورهای با رزولوشن بالا نیز تارنما می بایست به صحت اکران داده خواهد شد. به عبارت دیگر هنگامی یوزرها با هر دستگاهی تارنما شمارا مشاهده  می نمایند از محتوا و ظواهر وبسایت تجربیات کاربری نیکی را به دست خواهند آورد.
 
 پیاده سازی برخورد گرا سبب ساز می گردد که به صورت اتوماتیک محتوا و عنصرها وب سایت متناسب با اندازه ورقه نمایشی که در آن به چشم می خورد، تغییر و تحول نماید. از بزرگتر شدن تصاویر از پهنا کاغذ خودداری می‌ نماید و بازدیدکنندگان دستگاه‌ های موبایل نیازی به اسکرول چپ و راست وجود ندارد و مخاطب به راحتی میتواند محتوای وبسایت را به راحتی بخواند.
 
طراحی سایت ریسپانسیو جایگزین تارنما های مخصوص برای تلفن همراه گردیده‌است و با این تکنولوژی دیگر نیازی به پیاده سازی یکسری وب سایت (یک وبسایت برای دسکتاپ و یک وب سایت برای تلفن همراه) وجود ندارد و صرفا پیاده سازی یک تارنما ریسپانسیو کافیست. 
 
 
 
چرا ساخت وب سایت ریسپانسیو التفات داراست؟
پیاده سازی ریسپانسیو در حل بخش اعظمی از اشتباهات سایت یاری دهد. به این دلیل که با ساخت سایت ریسپانسیو، تارنما شما با تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ با سایز های گوناگون سازگار می گردد. زمانی تارنما از لحاظ بصری در دستگاه های متفاوت صحیح نمایش داده میشود و کلیه المان های تارنما صحیح فعالیت می نمایند، مخاطب برهه زمانی فرصت بیشتری را در تارنما باقی میماند. نکته حائض اهمیت دیگر اینکه تارنما ریسپانسیو بر بهینه سازی نیز اثر مثبت داراست و بهبود درجه وب سایت در حاصل کاوش یاری می نماید. 
 
 با دقت به اینکه تمامی یوزرها از یک دستگاه برای مشاهده وب سایت استعمال نمیکنند، برای جذب مشتری، مراقبت مشتری، ارتقاء فروش و توفیق در بیزنس نیاز میباشد که تارنما ریسپانسیو داشته باشید.
 
نکته قابل توجه دیگری که عنایت وب سایت ریسپانسیو را بالا می‌برد، اثر مثبت آن بر بهینه سازی وب سایت میباشد. به این دلیل که در سال 2015 گوگل اظهار کرد، سازش تارنما با تلفن همراه و دستگاه های متعدد یک فاکتور اصلی برای بهبود جايگاه وب سایت در موتور کاوش تبدیل شود. این بدان معناست که وبسایت‌ هایی که با تلفن همراه سازگار نیستند، رده خویش را در حاصل کاوش از دست می‌ دهند، به دلیل آنکه تجربیات کاربری نیکی را برای یوزرها گوشی ارائه نمی‌ نمایند. در ویدیو ذیل وبسایت کیان کسب و کار را مشاهده میکنید که یک تارنما ریسپانسیو با تغییر و تحول سایز کاغذ در وضعیت دسکتاپ و تلفن همراه به صحت اکران دارااست. 
 
 
 
 
 
 
 
مزایای پیاده سازی ریسپانسیو 
1- صرفه جویی در هزینه ها
پیاده سازی و مراقبت تارنما‌ جدا از هم برای گوشی گران خیس میباشد. با به کار گیری از پیاده سازی ریسپانسیو، هزینه وب سایت جدا از هم حذف می‌گردد. 
 
 
 
2- انعطاف پذیری
وقتی که یک سایت با پیاده سازی عکس العمل گرا دارید، می‌توانید تغییرات را سریع و سهل و آسان جاری ساختن دهید و موردنیاز وجود ندارد نگران ساخت تغییرات در دو تارنما باشید. انعطاف‌پذیری یک مزیت تعالی میباشد، مثلا وقتی که شما یک غلط تایپی را در تارنما برطرف نمائید، تنها یکبار ادیت کردن آن کافیست و در هر دو ورژن اجرا شود.
 
 
 
3- بهبود تجارب کاربری
تجارب کاربری برای وبسایت بسیار اصلی میباشد. شما میخواهید که یوزرها تارنما شما‌را دوست داشته باشند، به سادگی از تارنما به کار گیری نمایند و به وبسایت شما بازگردند.
 
 
 
4- سئو موتور کاوش
سئو موتورهای کاوش یا این که seo، یک استراتژی میباشد که به وسیله بخش اعظمی از موسسه ها برای یاری به ارتقای سکو وب سایت به کارگیری می نمایند.
 
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 صفحه بعد