x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

یک راه حل ساده در فعالسازی Https

 طی کردن فرایند بیان شده در مرحله قبلی شاید برای همگی قابلیت طراحی سایت در مشهد و امکان پذیر نباشد و یا این که خیلی ارتفاع بکشد، به همین برهان اکثر یوزرها در‌پی شیوه هایی بی آلایش خیس دراین باره می‌باشند. خوشبختانه سایت کلاود فلر یک راه‌حل در این مورد به ما ارائه داده میباشد تا خاطر راحتی از بابت سود گیری از امنیت سیستم https  داشته باشیم.

شاید بپرسید که با اعتنا به تفاوت http و https سیستم کلاود فلر چه گونه به ما امداد می نماید؟ می بایست ذکر کرد که به مراد به کارگیری از این سیستم صرفا کافی میباشد که وبسایت خویش را وبسایت کلاود فلر تصویب نمائید. پروتکل های مرتبط با سایت کلاود فلر به طوری ترافیک شمارا جابجایی خواهند اعطا کرد که هم در سمت شما و هم در سمت شخصی که از اینترنت سایتتان استعمال می نماید، پروتکل https فعال خواهد شد.
منفعت گیری از سیستم کلاود فلر به شما این قابلیت و امکان را ارائه می نماید تا بتوانید از رمزگذاری بسیار توسعه یافته و خاصی به اسم TLS استعمال نمایید. از آنجایی که‌این رمزگذاری یک کدام از مهمترین ابزارهای مرتبط با ایمنی اشخاص در وب به حساب آورده می شود، خوب میباشد هرچه سریع خیس نسبت به نام نویسی سایت خویش در کلاود فلر مبادرت فرمایید. رمزگذاری TLS هر روزه از میلیون ها مخاطب فعال در وب به طور بی نقص مراقبت می کند و به همین عامل آیتم دقت یوزرها بسیار متعددی قرار گرفته میباشد.
به این ترتیب، در حالتی‌که قصد دارید خیلی ریلکس https را بر روی وبسایت خویش فعال نمائید، می بایست به سراغ فایده گیری از سیستم کلاود فلر بروید. شایان بیان میباشد که‌این سیستم محدودیت خاصی ندارد و اکثر تارنما ها فارغ از نگرانی خاصی می‌توانند به راحتی از آن منتفع شوند.
تأثیرات https بر روی seo تارنما
در موضوع شناخت با تفاوت http و https بایستی به یک گزینه دیگر نیز اشاره کنیم و آن تأثیر بسیار زیاد به کارگیری از پروتکل https بر روی seo وبسایت شما به حساب آورده می شود. مجموعاَ می قدرت خاطرنشان کرد که برای همه موتورهای کاوش برای مثال گوگل، سود گیری از پروتکل https عنایت بالایی داراست. این عنایت به حدی میباشد که وب سایت های دارنده پروتکل https به انگیزه امنیت خوب خویش در درجه های بالاتری قرار می‌گیرند و به همین ادله این سایت ها می‌توانند یوزرها بیشتری را به سمت خویش جلب نمایند.
در‌حالتی که شما هم هنوز از پروتکل http منفعت میبیرید و شاهد ریزش تعداد بالایی از یوزرها خویش می‌باشید، خوب میباشد همین الان پروتکل خویش را تغییر‌و تحول داده و به سراغ پروتکل https بروید تا هم از امنیت بسیار بالای این پروتکل غایت به کارگیری را ببرید و هم خیال و خاطر راحتی از بابت بالا بردن جايگاه خویش در حاصل جستجوی گوگل داشته باشید. متأسفانه اکثری از تارنما های اهل ایران به انگیزه عدم آشنایی همین دستور بی آلایش نمی توانند در ورقه نتیجه ها گوگل درجه نیکی به دست بیاورند و علی رغم محتوای مطلوب، مبتلا ریزش یوزرها می‌شوند.
امروزه در دنیای وب از دو پروتکل خاص با اسم های http و https به کار گیری می‌گردد. این دو پروتکل به مراد جابجایی اشکال اطلاعات از نوع صدا، تصویر، متن و ... آیتم بهره‌برداری قرار می‌گیرند. پروتکل های http و https یک تفاوت مهم دارا هستند و آن تفاوت، امنیت هرمورد از این موردها به حساب می آید. این تفاوت http و https از التفات بالایی برخوردار‌است.
به اعتنا به موردها نقل شده در متن می قدرت ذکر داشت که پروتکل https به جهت وجود یک لایه امنیتی خاص از تمامی داده ها رد و بدل گردیده در میان وبسایت و استفاده کننده نگهداری می نماید. هنگام سود گیری از این پروتکل، مواقعی همانند تاریخچه جستجوی شما و همینطور پسوردهایتان اصلا، نزد ارائه دهندگان وب تصویب نخواهد شد. این دستور به خودی خویش قادر است سبب ساز به خودداری از کسب بقیه افراد و هکرها به اکانت های مالی و فردی شما در فضای وب خواهد شد. امید‌داریم با پژوهش این متن داده ها قابل قبولی را دراین باره به دست آورده باشید.
 

بهترین نکات در طراحی فوتر سایت

• واپسین مقاله ها در شرایطی‌که دوران آپ تو دیت رسانی مقاله‌ها شما کوتاه طراحی سایت در مشهد بازه میباشد میتوانید با قرار دادن عنا وین واپسین مقاله ها خویش درین بخش اشخاص را از وجود نوشته‌ی‌علمی تازه آگاه سازید. • به کار گیری از عبارات کلیدی آیتم دیگر ایده برای فوتر تارنما میتوانید از کلمه ها کلیدی و پیوند دادن به آنها به کار گیری نمائید تا گوگل بتواند به راحتی به ایندکس کردن آنها بپردازد.

 
• آلبوم خرد
یکی‌از دیگر از مواقعی که میتواند به ایده برای فوتر تارنما یاری دهد قرار دادن آلبوم خرد در قسمت فوتر است شما میتوانید با قرار دادن تصاویر خرد از دفتر کار خویش و... اشخاص را کنجکاو به دیدن تصاویر نمائید تا آنها با کلیک بر روی تصاویر بعد ها تعالی آن را مشاهده نمایند.
 
• صحبت مشتریان
دیگر ایده برای فوتر وبسایت ارائه ایده ها رضایت مشتریان است. شما میتوانید ایده ها عده ای که از تارنما شما رضایتمند بودند را در‌این نصیب قرار دهید.
 
• قرار دادن علامت الکترونیک
یک ایده برای فوتر تارنما های فروشگاهی وجود علامت الکترونیک است. درصورتی که ساخت سایت فروشگاهی دارید می بایست به جذب متکی بودن مشتریان سعی فرمائید. یک کدام از مواقعی که بایستی به آن دقت فرمائید علامت الکترونیک است که در قسمت فوتر تارنما قرار گرفته می گردد. اشخاص با دیدن این علامت خیالشان از وجود امنیت در وبسایت شما شل می‌گردد آنگاه به راحتی مبادرت به خرید می نمایند.
 
• قرار دادن نقشه تارنما site map
Site map فایلی میباشد که تمامی ی صفحه ها سایت در آن قرار داده می‌شود که برای بهینه سازی و seo وبسایت ضروری میباشد.
 

فونت در طراحی سایت

 ۱. خوانایی: نکات اصلی در طراحی سایت به ما میگویند که خوانایی طراحی سایت در مشهد فونت‌ها را بیشتراز هر چیز دیگری مدنظر قرار دهید. از فونت‌هایی به کارگیری فرمایید که برای قرائت سهل، به‌ویژه برای متن‌های بلند، مطلوب باشند و مسافت‌ی حروف، طول خط و اندازه فونت را به سیرتکامل‌ای گزینش فرمایید که تلاوت متن آسوده‌خیس گردد.

 
۲. گزینش نوع فونت: از فونت‌هایی استعمال فرمایید که با مدل و نام و نشان کلی اینترنت‌وب سایت‌تان هماهنگ باشند. روی این زمینه تمرکز نمائید که شخصیتی که می خواهید از مارک خودتان ارائه دهید، چیست. مثلا، اینترنت‌سایتی با پیاده سازی امروزی و بی آلایش ممکن میباشد از یک فونت کلی و بی آلایش استعمال نماید، در حالی که یک اینترنت‌وب سایت قانونی یا این که سنتی ممکن میباشد از فونتی غامض‌خیس سود چیره شود.
 
۳. سلسله‌مراتب: با استعمال‌از فونت‌ها، سلسله‌مراتب بصری را برقرار نمائید تا قابلیت و امکان هدایت خوا‌نندگان را داشته باشید. به شما سفارش می دهیم که از اندازه‌ها، وزن‌ها (پر رنگ، بی آلایش، مدل) و استایل‌ها (کج، زیرخط‌دار) برای تمایز در بین عنوان ها به کار گیری فرمایید. این فعالیت در غایت سبب شود تا یوزرها بتوانند با سرعت بیشتری داده ها اساسی را شناسایی نمایند.
 
۴. سازش: فونت‌های گزینش گردیده به وسیله شما می بایست به‌شکل درست اکران داده شوند و در همگی دستگاه‌ها و اندازه‌های نمایشگر به‌خیر و خوبی قابل قرائت باشند. اینترنت‌تارنما خویش را روی دستگاه‌ها و مرورگرهای متفاوت آزمایش فرمایید تا مطمئن گردید فونت‌ها به نیکی خوانده گردیده و ظواهر آیتم انتظار را محافظت می‌نمایند.
 
۵. فضای سپید: از فضای سپید به‌شکل موثری به کارگیری فرمائید تا خوانایی را بهبود اعطا کرد و خلأ قابل قبولی را در نزدیکی متن خویش ساخت‌و‌ساز نمایید. از ساخت کناره و مسافت‌های مطلوب در میان متون به کار گیری نمائید تا متن‌تان خوانایی عالی و ظاهری خوشگل‌خیس داشته باشد.
 
۶. دسترسی: یکی نکات طراحی وب سایت که التفات متعددی هم داراست، به ما می گوید که شما بایستی از فونت‌هایی استعمال نمائید که مدام در دسترس می‌باشند و مشکلی در بار گذاری آنها نیست. در صورتیکه فونت متبوع در دسترس نباشد، همگی متن‌های اینترنت‌وب سایت‌تان با فونت پیش‌فرض مرورگر اکران داده شود و از زیبایی ظاهری آن کاسته می شود.
 
۷. فونت‌های امن برای اینترنت: به مراد اکران یکسان در مرورگرها و سیستم‌های گوناگون، از فونت‌های امن برای اینترنت استعمال فرمایید. این فونت‌ها فونت‌هایی می‌باشند که به صورت کلان در کلیه مرورگرها و پلتفرم‌ها جانبداری میشوند و نیازی به دانلود فولدر‌های مازاد ندارند.
 
۸. آزمایش و بهبود: در غایت، فونت‌های متفاوت را با مخاطبان غرض خویش آزمایش کرده و برخورد آن ها را گردآوری‌آوری نمایید. شما می بایست به‌صورتی منظم، اثر گزینش فونت‌ها را محاسبه فرمائید و در شکل نیاز، تغییرات مورد نیاز را برای بهبود تجارب کاربری اجرا دهید.
 

طرح وب سايت

 طرح اینترنت به پوسته نمایشی و پیاده سازی گرافیکی صفحه های طراحی سایت در مشهد جان دار در سایت میگویند که معرف محتوا و مطالب آن اینترنت سـایت است. طرح اینترنت جلوه بصـری غرض سایت میباشد و او‌لین نصیب از یک ورقه اینترنت میباشد که ذهن استفاده کننده را با خویش مشغول می نماید.

طراح اینترنت با حدس مقصود وب سایت و مخاطبان آن و با استفـاده از المان های متناسب با رویه سـایت و به امداد ذهن ایده پرداز و سلیقه هنری خویش در بکار بردن بعد ها و رنگها، برنامه ای خوی می نماید که علاوه بر ایجـاد یکپارچگی در همگی صفحه ها سایت، نمای تکرار شونده و خسته کننده را به استفاده کننده القا نکند. در وبسایت می بایست از الگوی ثابتی در صفحه های استفاده نمود که استفاده کننده به هنگام دیدن صفحه ها متوجه این میباشد که تمامی صفحه های در یک وبسایت مشخص و معلوم می باشند.
Flash
Flash یک اپلیکیشن ساخت و ساز برنامه کودکان و یا این که اپ کاربردی گرافیکی قدرتمند میباشد که برای سـاخت و ایفا کردن محتوای پویـا، مطالب چندرسانه ای مانند صدا و تصویر و نرم افزار های کاربردی خودمانی بر روی اینترنت و از روش مرورگر (Browser) آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.
نشانه گر مانند اکثر وقت ها پوسته ها و توافقنامه های اینترنتی نبوده و یک مال تـائید گردیده از طرف سازمان استانداردهـا نمیباشد. اشاره گر بسیار محدودکننده خیس از پوسته HTML بوده کـه به هر هم اکنون دیدن آن احتیاج به یک Plugin منحصر دارااست و با بیشتر تجهیزات کاربردی مرورگرهای اینترنت مانند دکمه Back سازش ندارد مگر این که لینکی به یک کاغذ HTML نو از پوشه نشانه گر لینک داده گردیده بـاشد که در این حالت کارتن شیت قبـل می بایست از آغاز استارت گردد، تا جائيکه محدودیتهای جان دار ممکن میباشد با اعتنا به هدف ها ساخت سایت سـایت، بی ربط بنظر برسند.
 
براساس آمـار 98 درصد از یوزرها اینترنت در ایالات متحده اپ اجرای اشاره گر را بـرروی رایانه های خویش نصب کرده اند و حدود 45 تا 56 درصد از آن ها واپسین ورژن این نرم افزار را دارا هستند که ولی نوساناتی نيز در‌این داده های عددی وجود داراست. اکثری از طراحـان گرافیک از پیکان به دلیل در اختیار گرفتن جامعی کـه برروی هر قسمت از طرح به آن ها میدهد و تکان و روحی که به هر المان اضافه می‌گردد به کارگیری میکنند.
برخی از طراحـان نرم افزار های کاربردی به‌این ادله از اشاره گر به کار گیری می نمایند که به آنان اذن سـاخت اپ هائی را می‌دهد که نیازی به مجدد خوانی و یـا رفتن به ورقه نو به ازای هر فعل و انفعـالی را ندارد. نشانه گر توانائی استعمال از فونت هایی که برروی اکثر زمان ها رایانه ها نصب نشده اند را داراست.
سایتهای بخش اعظمی وجود داراست که کاملا در پوسته نشانه گر می‌باشند. سایتهای دیگری نیز از پیکان به مکان فایلهای تصویری jpeg و یا این که gif استفـاده می نمایند، اما با قابلیت و امکان وسعت کمتر فایلهای برداری و سرعت بیشتر اخذ فایلها.
همچنین از نشانه گر می قدرت برای خودداری از نشر و یا این که جستجوی غیر مجاز بهره مند شد.
معارضان اشاره گر داعیه می نمایند که اینترنت سایتهای اشاره گر برنامه ای بی نقص نداشته و اکثر زمان ها دارنده رابط مخاطب مغشوش و غیر استاندارد میباشند. درحال حاضر موتورهای کاوش قدرتمند به فهرست بندی فایلهـای پیکان نیستند که منجر می‌گردد مطالب وبسایت به آسانی پیدا نشده و آیتم کاوش قرار نگیرند، ادله آن این میباشد کـه اکثری از موتورهای کاوش گر، اینترنت سایتها را با توکل بر متن، فهرست بندی می نمایند.
 اما این قابلیت و امکان وجود داراست که برای مرورگرهائی که توانائی اکران فایلهای اشاره گر را ندارند، مطالب جایگزین مشخص و معلوم خواهد شد که‌این مطالب به فهم عالی موتورهای کاوشگر از تارنما می انجامد و منجر بوجود آوردن روئت کرد بهتری از وب سایت می‌گردد.
گویش اسکريپت نويسی اشاره گر، Action Script نامیده می‌شود و بـه لهجه JaveScript همانندی دارااست که البتـه خصوصیت های مفیدی را با یکدیگر ترکیب کرده است. برای مثال راجع‌به اندازه مداد، جواب به رویدادهای زمـان ایفا، امکاناتی برای اشخاص نابینا و بخش اعظمی ويژگیهای دیگر.
ActionScript یک گویش شی گرا بوده که قابلیت و امکان استعمال از CSS ،XML و طرح ریزی های کاربردی اینترنت بر پـایه کلاس های ایجاد کرد یافته را در پیکان به ما میدهد.

چه زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاه لباس مناسب است؟

 قبل از ایفا هرگونه مبادرت در راستای طراحی وب پوشاک آغاز بایستی لهجه اپلیکیشن نویسی طراحی سایت در مشهد تارنما را تعیین فرمایید تا از روش تیم‌ای از کدگذاری‌ها و نماد‌ گذاری‌ها بتوانید صفحه های متفاوت سایت خویش را پیاده سازی کرده و آن‌ها را متناسب با نیاز یوزرها بسط دهید. برای ساخت سایت مغازه پوشاک و یا این که هر نوع وبسایت دیگری، لهجه‌های نرم افزار نویسی مختلفی وجود دارااست که با استعمال از آن ها می توانید سایت خویش را پیاده سازی فرمائید. این گویش‌های نرم افزار نویسی هر یک دارنده مزایا و معایبی می باشند که پیرو به نظارت آن ها می پردازیم.

ساخت سایت مغازه جامه با html
Html یک لهجه نماد گذاری مبنا و مهم برای پیاده سازی صفحه ها وبسایت میباشد. از html برای قرار دادن اجزای گوناگون یک کاغذ همانند عنا وین، متن ها، تصاویر و غیره در تارنما استعمال میگردد. ولی این گویش نشان گذاری هیچگونه استایل و یا این که امکان خاص جهت دستکاری ارکان جانور در یک ورقه نداشته و به همین برهان برای طراحی وب پوشاک با html می بایست از لهجه css استعمال فرمائید؛ چون این لهجه به خیر از html پناه کرده و در واقع تکمیل کننده آن محسوب میشود. ساخت سایت پوشاک با html و css به شما قابلیت می دهد تا بتوانید صفحه ها فروشگاه اینترنتی خرقه خویش را به طور استاندارد پیاده سازی کرده و آنان را مبنی بر ذوق وسلیقه خویش نیز تغییر تحول دهید. html ساختار کلی وب سایت را پیاده سازی می‌نماید و css نیز ساختار ظاهری آن همانند رنگ، فونت، تصاویر دورنما و غیره را از موقعیت پیش فرض به وضعیت موردنظر شما تغییر‌و تحول می دهد.
طراحی وب سایت مغازه جامه اینترنتی با php
php مخفف عبارت Hypertext Preprocessor (پیش پردازنده‌های ابرمتن) میباشد که یک لهجه نرم افزار نویسی یا این که اسکریپت نویسی متن گشوده و سمت سرور بوده و قسمت عمده کارکرد و شغل آن در نصیب پردازشی و بک اند تارنما میباشد. php در نصیب ارائه داده ها گوناگون به مقر داده‌های وبسایت (Database) عمل می‌نماید و برای راه‌اندازی و تولید صفحه ها متفاوت تارنما گزینه به کارگیری قرار میگیرد. php یکی‌از دوست داستنی‌ترین لهجه‌های نرم افزار نویسی جهان میباشد که حدودا 82 درصد از سایت‌های پیاده سازی گردیده در فضای اینترنت با استعمال از این گویش پیاده سازی و بسط داده گردیده‌اند. از مزایا طراحی وب سایت مغازه جامه با php خواهیم توانست به مورد ها ذیل اشاره کنیم:
سرعت و امنیت بالا
انعطاف پذیری بالا جهت بازنویسی کدهای درج شده
امکان سفارشی سازی وبسایت
ارائه ابزارهای توسعه یافته و کاربردی
قابلیت و امکان مخلوط با پلتفرم‌های گوناگون
این گویش اپلیکیشن نویسی برای ساخت وب سایت پوشاک آیتم بسیار قابل قبولی میباشد که به طور متن گشوده و مجانی در مشت شما جای‌دارد.
طراحی وب سایت وبسایت پوشاک با پایتون
پایتون (Python) نیز یک کدام از دیگر از لهجه‌های اپ پرطرفدار برای ساخت سایت میباشد که تحت عنوان یکی گویش‌های دوست داستنی میان برنامه نویس ها مبتدی و تازه کار تا حرفه ای شناخته می شود. پایتون در عین آسانی تجهیزات کاربردی بخش اعظمی را برای طراحی وب سایت پوشاک در دست شما قرار می دهد و دارنده کادر ورک‌های کاربردی همانند جنگو و فلسک میباشد که با یاری آن‌ها میتوانید زیرلایه‌های تخصصی وب سایت خویش پیاده سازی نمائید. برخی از مهم‌ترین مزایای طراحی وب سایت پوشاک با پایتون مشمول:
سهولت طراحی و ایفا
پیاده سازی انعطاف پذیر
فهم و شعور سهل وآسان‌خیس کدها و کدنویسی معمولی‌
دارا بودن ابزارهای توسعه یافته جهت عیب یابی وبسایت
ارائه ابزارهای کاربردی
اکثری از توسعه و گسترش دهندگان در هنگام تعیین گویش نرم افزار نویسی برای ساخت وب سایت پوشاک در میان php و پایتون مردد میشوند. هر مورد از این دو لهجه اپ نویسی دارنده مزایا و معایب خاص خویش می‌باشند و می توانند سایت شمارا به طور حرفه ای پیاده سازی و فعال‌سازی نمایند. البته پایتون نسبت به php یک گویش اپلیکیشن نویسی جدیدتر و توسعه یافته‌تری میباشد که تجهیزات بیشتری را برای ساخت وب سایت در دست شما قرار می دهد و اینک از محبوبیت بالاتری شامل است. البته با این اکنون php نیز تحت عنوان یک لهجه نرم افزار نویسی دیرین، امن و کیفیت خوب شناخته میشود که در طراحی وب‌های بی شماری آیتم استعمال قرار گرفته میباشد.
 

پنهان کردن و نمایش عناصر ناوبری بر اساس اندازه صفحه

اکران یا این که مخفی کردن ارکان ناوبری خاص مبنی بر املاک جانور در برگه اکران. از پرس و جوهای رسانه ای در CSS برای تعریف و تمجید نقاط ناکامی که در آن ارکان ناوبری طراحی سایت در مشهد خاص اکران داده یا این که مخفی میشوند، به کارگیری نمایید. به عنوان مثال، در شیت‌های والا‌خیس، یک منوی افقی بی نقص با یکسری آیتم پیمایش ممکن میباشد قابل مشاهده باشد، در حالی که در ورقه‌های خرد‌خیس، می‌قدرت آن را در یک منوی کشویی یا این که همبرگر برای صرفه‌جویی در گوشه و کنار فشرده کرد.

با اجرای این استراتژی‌های پیاده سازی عکس العمل‌گرا، می توانید اعتقاد نتایج نمایید که پیمایش شما به صورت مؤثر با اندازه‌های متعدد ورقه اکران سازگار میباشد و تجارب‌ای یکدست و کاربرپسند را در سراسر دستگاه‌ها به یوزرها ارائه میدهد.
بهبود ناوبری با عنصرها بصری
تقویت ناوبری با ارکان بصری قادر است امکان به کار گیری و تعامل استفاده کننده را بهبود بخشد. در اینجا چندین تکنیک برای پیش بینی وجود داراست:
نمادها در مسیریابی:
از نمادها یا این که نمادهای بصری برای اکران موادتشکیل دهنده ناوبری استعمال نمایید. آیکون‌ها میتوانند به جابجایی سریع مضمون‌ و کاهش اعتماد به برچسب‌های متنی امداد نمایند.
یقین نتیجه ها نمایید که نمادها به راحتی قابل تشخیص و شعور جهانی می‌باشند. برای باور از وضوح، از نمادهای شناخته گردیده به کار گیری فرمائید یا این که تست مخاطب ایفا دهید.
با ارائه متن جایگزین (برچسب‌های جایگزین) برای نمادها و اعتقاد و باور از اینکه شیت‌خوان‌ها می توانند معنای آنان را به یوزرها نادر بینا منتقل نمایند، دسترسی را در لحاظ بگیرید.
افکت ها و برنامه کودک هاور:
هنگام تعامل یوزرها با موادتشکیل دهنده ناوبری، جلوه‌های شناور دقیق را برای ارائه برخورد بصری ایفا فرمائید. مثلا، تغییر‌و تحول رنگ پس‌مورد، افزودن یک زیرخط یا این که جاری ساختن سایه‌ای جزئی روی شناور.
برای ارتقا تعامل و تعامل، از کارتن به اندازه کافی به کارگیری نمایید. هنگام توسعه و گسترش منوهای کشویی یا این که لغزش در پانل های پیمایش، به کار گیری از جابجایی یا این که جلوه های متحرک را در لحاظ بگیرید.
استعمال از تصاویر و مولتی مدیا برای پیمایش:
از تصاویر مرتبط یا این که عنصرها مولتی مدیا تحت عنوان امداد ناوبری استعمال فرمایید، به خصوص در مواقعی که نماد های بصری موءثر می‌باشند. از جمله، استعمال از تصاویر حایل انگشتی برای اکران مناطق یا این که گروه های متعدد.
یقین نتیجه ها فرمائید که جلوه‌های بصری پیاده سازی کلی را کامل شدن می‌نمایند و بر ناوبری غلبه نمی کنند یا این که از غرض اساسی آن، یعنی ارشادوراهنمایی یوزرها به محتوای آیتم نظرشان، گمراه نمی شوند.
به خاطر داشته باشید هنگام به کارگیری از موادسازنده بصری در مسیریابی، تعادل دربین زیبایی شناسی، قابلیت و امکان به کار گیری و سعی را در حیث بگیرید. اساسی میباشد که تست و تکرار نمائید تا مطمئن گردید که تصاویر سوای ساخت سردرگمی یا این که کاهش هدف ها ناوبری نخستین، تجربیات استفاده کننده را بهبود می بخشند.
استراتژی هایی برای دکوراسیون های مخاطب پسند
در اینجا یکسری استراتژی برای ساخت‌و‌ساز طرح‌بندی کاربرپسند اورده شده میباشد:
طرح بندی F-Pattern و Z-Pattern:
از مطالعات ردیابی چشمی به کارگیری نمایید که الگوهای قرائت یوزرها را آرم میدهد. الگوی F و Z الگوهای رایج تکان دیده در صفحه ها اینترنت می‌باشند.
عنصرها اصلی را در امتداد این الگوها قرار دهید تا حداکثر روءیت کرد را ضمانت نمایید. محتوای اساسی مانند سرفصل‌ها، داده ها کلیدی یا این که دکمه‌های فراخوان می بایست در جایی قرار گیرد که یوزرها طبیعتا آغاز نگاه می‌نمایند یا این که نگاهشان طبیعتا تکان می‌نماید.
فضای سپید و تعادل در پیاده سازی:
از فضای سپید (فضای منفی) برای ساخت‌و‌ساز یک دکوراسیون متعادل و به هم ریخته استعمال فرمایید. اذن دهید ارکان با تولید فضای کافی دربین آن‌ها تنفس نمایند.
فضای سپید خوانایی را ارتقاء میدهد، نویز بصری را کاهش می‌دهد و اعتنا یوزرها را به ارکان کلیدی هدایت می نماید. این سلسله مراتب بصری را بهبود می‌بخشد و سبب می‌گردد که چینش سازمان یافته خیس و دیدنی خیس به لحاظ رسد.
 

بخش های مهم صفحه اصلی سایت فروشگاهی

ورقه اساسی تارنما فروشگاهی شما بایستی محتوایی جامع و منطقی داشته باشد طراحی سایت در مشهد که به یوزرها یاری دهد تا به راحتی به داده ها و تولید ها لازم خویش دسترسی پیدا نمایند. یکی نکات اصلی در رعایت اصول صفحه آرایی اولیه فروشگاه آنلاین، دقت به قسمت های اصلی ورقه مهم میباشد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:
پیاده سازی نوار منو ماهر با امکان دسترسی سهل و آسان
نوار منو بایستی با تمرکز پیاده سازی گردیده و برای یوزرها به راحتی قابل دسترس باشد. از منوها و زیرمنوها برای گروه‌بندی تولیدها و سرویس ها خویش فایده ببرید. مغازه‌های غالب، منوی اساسی تارنما خویش را با دقت به گروه‌بندی‌های مهم تولیدات و سرویس ها خویش بهبود میبخشند تا یوزرها با‌گاز به داده ها متبوع دسترسی پیدا نمایند.
جعبه کاوش برای جستجوی سریع تولیدات
ابزار جستجوی سریع و قابل دسترسی برای یوزرها بسیار اصلی میباشد. این جعبه کاوش بایستی به یوزرها این قابلیت و امکان را دهد تا محصول ها متبوع خویش را تخت گاز پیدا نمایند. همینطور، از خصوصیت‌های جستجوی توسعه یافته برای بهبود تجربیات کاربری به کارگیری نمائید.
سبد خرید
در صفحه ارایی اولیه وب سایت فروشگاهی، سبد خرید بایستی به وضوح اکران داده گردد و به یوزرها این قابلیت و امکان را دهد تا تولید ها خویش را مشاهده و مدیر نمایند. افزودن و حذف محصول ها از سبد خرید بایستی معمولی و راحت باشد.
 
به کار گیری از تصاویر و ویدیو
یکی‌از دیگر از مهم ترین اصول در تشکیل داد برگه مهم وب سایت فروشگاهی، به کارگیری از تصاویر باکیفیت و ویدئوها برای اکران تولید ها و سرویس ها شایسته ترین منش برای جلب دقت یوزرها میباشد. تصاویر با وضوح و ویدئوهایی برای معرفی تولیدات می توانند به یوزرها داده ها ظریف‌تری ارائه دهند.
 
کال تو اکشنCTA
CTA ها میتوانند یوزرها را به مبادرت‌های مشخصی هدایت نمایند. به عنوان مثالً دکمه‌های "خرید نمایید"، "مشاهده جزئیات متاع" یا این که "تصویب‌اسم در روزنامه" می توانند یوزرها را ترغیب نمایند تا شغل های خاصی مانند تماس با تارنما و یا این که اخذ مشورت را اعمال دهند.
 
لوگوی مغازه
در صفحه آرایی اولیه وب سایت مغازه، لوگوی مغازه و رابطه آن با مارک شما بسیار اصلی میباشد. لوگوی شما می بایست در سراسر ورقه مهم قابل مشاهده باشد و به تشخیص خصوصیت‌های مارک شما یاری دهد. برای رعایت اصول صفحه آرایی نخستین وبسایت فروشگاهی بایستی پیرو پیاده سازی یک لوگوی مطلوب و اثرگذار باشید.
 
استعمال از اسلایدر برای جلب اعتنا
از نصیب‌ اسلایدر برای جلب دقت یوزرها به تخفیف‌ها، تولیدها پرفروش یا این که پیشنهادات ویژه به کارگیری نمائید. این نصیب‌ها تحت عنوان نقطه آغاز دیدنی و متمایز برای یوزرها فعالیت می‌نمایند. اعتنا به پیاده سازی هدفمند و اثرگذار اسلایدر قادر است نقش موثری در جذب مشتری داشته باشد.
 
نصیب فوتر در ذیل ورقه
در دیزاین اساسی فروشگاه اینترنتی نصیب فوتر مشمول داده ها تماس مانند شماره تلفن و نشانی، پیوند به صفحه های اساسی، رابطه با ما، و پیوند به کانال‌های اجتماعی برای رابطه با مشتریان می بایست در ذیل برگه اساسی قرار داشته باشد.
 
اکران داده ها تماس و پیوند‌ کانال‌های اجتماعی
هنگام ایجاد کرد شیت مهم تارنما فروشگاهی بایستی به‌این نکته دقت داشته باشید که داده ها تماس مانند شماره تلفن و نشانی بایستی به وضوح در ورقه اساسی اکران داده شوند. همینطور، لینک و پیوند به کانال‌های اجتماعی شما می بایست به یوزرها قابلیت و امکان دسترسی به صفحه ها کانال‌های اجتماعی شمارا بدهد.
 
بنرها برای تبلیغ و پیشنهادات ویژه
بنرها و تبلیغات میانی در صفحه ارایی اولیه تارنما فروشگاهی میتوانند برای ارائه تخفیف‌ها، تولید ها تازه، سرویس ها مازاد یا این که هرگونه داده ها اصلی دیگر استعمال شوند. این بنرها بایستی دیدنی و جلب‌کننده باشند و به یوزرها علت خرید و شرکت کردن بیشتر را بدهند.
 
با رعایت این اصول در دیزاین اساسی وبسایت فروشگاهی خویش، می توانید تجربیات کاربری بهبود یابد، بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل فرمایید و توفیق بیزنس خویش را ضمانت نمایید.
 

تفاوت توسعه دهنده وب سایت با طراح سایت در چیست؟

با آنکه استخراج و امور در شبکه‌های‌مردمی متعدد مانند اینستاگرام اکانت کاربری دارا‌هستند، و در‌این کانال ها فعال اند البته طبق بررسی‌ها اکثری از اشخاص به تولیدها و سرویس ها ارائه گردیده آنها اعتقادوباور طراحی سایت در مشهد کافی ندارند.  طبق گزارشات امروزه ۸۴ درصد از مصرف کنندگان معتقدند اینترنت سایتی که دارنده پیاده سازی رضایت بخشی از حیث زیبایی شناختی باشد و همینطور تلاش صدق داشته باشد قادر است هر استخراج و کاری را حرفه‌ای خیس و دارای اعتبار جلوه دهد. نیازی به اشاره وجود ندارد که اکثر اشخاص برای یافت کردن یک تارنما خاص یا این که سرویس ها و تولیدات موردنیازشان از موتورهای جست و جو به کارگیری می نمایند. اشخاص به جز گوگل از یاهو!، بینگ ، بایدو و بخش اعظمی موتورهای جستجوی دیگر هم استعمال می نمایند. براین اساس می‌توانید انتظار داشته باشید وجود تارنما سبب خواهد شد تعداد اشخاص بیشتری به سراغ تجارت شما بیایند. جای این که ساخت‌و‌ساز وبسایت را خودتان جاری ساختن دهید، از متخصصان به کار گیری فرمائید تا در فعال سازی سایت حصول و کارتان به شما یاری نمایند. ولی بایستی بدانید که از دربین بسط دهنده سایت  (Website Developer) و طراح وبسایت  (Website Designer) کدام یک را استخدام فرمایید. کمپانی آوینا پرداز جزئیات این قضیه را گستردن میدهد تا متوجه تفاوت آن‌ها بشوید.

 
گسترش دهنده وبسایت (Website Developer) که می باشد؟
گسترش دهنده وبسایت کارشناس اپلیکیشن نویسی میباشد که برای طراحی وب از صفر از گویش های کدنویسی ای مثل #HTML ، PHP، JavaScript، CSS ، Python، SQL، jQuery، C و اکثری دیگر به کارگیری می نمایند. گسترش دهنده وبسایت نظرات و مفاهیم ایجادشده به وسیله طراح تارنما را به حقیقت تبدیل می نماید.
 
وظیفه توسعه و گسترش دهنده تارنما آن میباشد که کارکرد بدون نقص و صحیح ساختار هسته سایت را محافظت نماید و ضمانت دهد که تارنما به واسطه خیل‌عظیم بازدیدکنندگان و جست و جو در صفحه های وبسایت انقطاع نشود (یا این که اصطلاحا کِرَش نکند).
 
این مورد هنگام مطرح شدن موضوع مراقبت و امان از سایت پررنگ میشود که بعد از اتمام پروسه طراحی وب سایت و راه‌اندازی آن، پیش میاید.
 
اشکال پیشرفت دهندگان سایت :
هر پیشرفت دهنده سایت وظیفه متفاوتی دارااست البته روی هم رفته بسط دهندگان سایت به سه تیم تقسیم می‌شوند: نرم افزار نویس فرانت اند Front-End - اپ نویس Back-End – اپلیکیشن نویس Full-Stack
 
به دنبال اشکال متفاوت گسترش دهندگان وبسایت و نقش آن‌ها در تولید تارنما ها معرفی میشود.
 
 
فرانت اند
 
وظیفه پیشرفت دهنده تارنما فرانت اند نرم‌افزار نویسی عنصرها بصری تارنما میباشد؛ این عنصرها خصوصیت هایی می باشند که یوزرها در هنگام بازدید از صفحات اینترنت مشاهده خواهند کرد. از‌آنجا‌که به احتمال زیاد نقش این کارشناسان با وظیفه طراحان اینترنت همپوشانی داراست معمولاً به طور همزمان با آن ها همیاری می نمایند.
 
 
بک اند
 
همانطور که از اسم بسط دهنده بک اند سایت برمی آید، این اشخاص نرم‌افزار نویسانی می باشند که در پشت صحنه ساخت‌و‌ساز سایت شغل می نمایند و وظیفه مهم آنان ضمانت کارکرد صحیح تک تک وبسایت میباشد.
 
توسعه و گسترش دهنده بک اند رسیدگی می نماید که آیا از جمله کدنویسی هایی که برای سایت انجام یافته آن را به سرور اینترنت متصل می نماید یا این که خیر و آیا قسمت های متفاوت سایت به صحت عمل می نماید؟ اجرا درست ورود دیتا به وبسایت و یا این که طور نمونه رسیدگی جاری ساختن بی نقص خرید اینترنتی فرآورده از روش وب سایت و اتصال به درگاه بانکی بخشی از وظایف یک اپ نویس بک اند به حساب آورده می شود.
 
 
فول استک
 
این نوع بسط دهنده سایت شخصی کلیه کاره میباشد یعنی می‌تواند وظایف گسترش دهندگان فرانت اند و بک اند را جاری ساختن دهد.برنامه نویس ها Full – Stack این توان را دارا‌هستند که هم نرم افزار نویسی های مرتبط با خصوصیت های ظاهری سایت را اعمال دهند و هم کد نویسی های پشت صحنه و قسمت های مرتبط با همت وبسایت را در دست گرفتن نمایند.
 
تیم مهارت های یک پیشرفت دهنده وبسایت کدم اند؟
 
• داشتن تجارب در تست و رفع انواع (دیباگ کردن) وبسایت
 
• تدبیر از سیستم های رئیس محتوا
 
• دقت به جزئیات
 
• بضاعت و توان تشریح پر‌نور مسائل فنی
 
• مجهز بودن به مهارت های اپ نویسی و داشتن اختراع توانا
 

دایره یا چرخه‌ی رنگ چیست؟

رنگ‌ها به طور سنتی در دایره یا این که چرخه‌ی رنگ نماد داده می گردند و درین چرخه می توانیم رنگ‌ها را به سه مجموعه نخستین یا این که مهم، فرعی یا این که دوم و سوم تقسیم کنیم. همانگونه که تا قبل از اینً اشاره کردیم، سه رنگ اساسی قرمز رنگ، آبی‌رنگ و زرد رنگ می باشند. رنگ‌های دیگر دایره‌ی رنگ از طراحی سایت در مشهد این سه رنگ محور صحیح می گردند. با مخلوط این رنگ‌ها، به رنگ‌های تیم دوم می‌رسیم که نارنجی رنگ، سبز و بنفش می‌باشند. رنگ‌های مجموعه سوم رنگ‌های وسط میباشند مثل سبز-آبی رنگ یا این که سبز-زردرنگ. 

 
این رنگ‌ها از مخلوط رنگ‌های مهم و دوم به دست میایند. عاطفه ها انسانی که رنگ‌ها ذکر می‌نمایند و معنای رنگ‌ها برای آدم‌ها رنگ‌ها بر حسی که اشخاص نسبت به وبسایت شما پیدا می‌نمایند، اثر دارا‌هستند. در واقع تاثیری که رنگ‌ها در سطح ناخودآگاه اشخاص بر مشاهده‌ی اشخاص می گذارند بیشتر از چیزی میباشد که فکرش را بکنید. این مهم‌ترین آموزه‌ی روانشناسی رنگ‌هاست.
 
طبق پژوهش ها موسسه مطالعه‌های رنگ، اشخاص کاسه 90 ثانیه‌ی اولیه یک بررسی ناخودآگاه از گوشه و کنار، اشخاص یا این که محصولی که میبینند دارا هستند و میان 62 تا 90 درصد از این محاسبه، صرفا مبتنی بر رنگ‌هاست.
 
رنگ‌ها تاثیرات متفاوتی بر مشاهده‌ی ما دارا هستند و تعیین رنگ قادر است بر او‌لین تاثیری که بر مشتری مارک خویش می گذارید و تجارب‌ی کلی تارنما، اثر بگذارد. طرز‌ی تعیین رنگ بر کاهش یا این که ارتقا متکی بودن اشخاص به سایت شما و وفاداری آن ها به جنس یا این که سرویس ها شما یاری می‌نماید.
 
هنگامی استفاده کننده وارد وبسایت شما می گردد میخواهید به وبسایت یا این که بیزنس شما متکی بودن نمایند؛ در وبسایت شما بمانند و سریع آو را نبندند؛ اقدامی که مد نظرتان میباشد جاری ساختن دهند. بدین ترتیب می بایست طوری تارنما خویش را پیاده سازی فرمائید که‌این حاصل نتیجه ها شوند.
 
رنگ قرمز‌رنگ نشانه دهنده‌ی اقتدار و اضطرار میباشد؛ رنگ آبی رنگ احساس متکی بودن ساخت و ساز می‌نماید؛ سبز برای پول، تعادل و طبیعت آیتم به کارگیری قرار میگیرد؛ زرد رنگ نمایانگر ابتکار عمل، بازی و مخصوص بودن میباشد؛ نارنجی رنگ شم اضطرار، تداوم و خودباوری را القا می‌نماید؛ بنفش ابهام، توفیق و تخیل را نماد می دهد؛ سیاه جسارت، کلاس و تفاوت را میرساند و سپید احساس صمیمانه، ابهام و کلاس را در خویش داراست. اما هریک از سایه‌های گوناگون این رنگ‌ها معانی خاص خویش را القا می‌نمایند که درپی بیشتر به آنان خوا هیم پرداخت.
 
 
 
نکته‌ای در زمینه ی رنگ‌ها بایستی مطرح کنیم و آن اینکه زمانی می گوییم رنگ سبز برای سایت‌های مرتبط با پول عالی میباشد، منظورمان این وجود ندارد که بایستی برای هر تارنما مرتبط با مبلغی که می‌سازید از این رنگ به کارگیری نمائید.
 
چه طور رنگ‌ها روی مغز آدم تاثیر میگذارند؟
شاید ندانید، یا این که شاید هم بدانید که رنگ‌ها اثر متعددی بر اینکه مغز عالم را چه گونه ببیند، میگذارند. می‌دانستید که در صورتی به دریایی نگاه نمائید که رنگ آن سبز یا این که زردرنگ لیمویی میباشد، مغز شما نسبت به هرمورد از این دو رنگ شم متفاوتی خواهد داشت؟ دلیلش اثر رنگ بر مغز میباشد که سبب به اثر آن بر احساسات و حواس شما می‌گردد.
 
انگیزه اینکه رنگ‌ها بر مغز اثر میگذارند را می‌قدرت این چنین توضیح اعطا کرد؛ رنگ‌ها اثر عمیقی بر فیزیولوژی دارا هستند و میتوانند بر اضطراب، نبض، جریان خون و برانگیختگی اثر بگذارند. یکی دلایل این اثر رنگ‌ها بر حواس نیز یاد میباشد.
 
طبق پژوهش ها علمی، اشخاص خاطر‌ای متعدد در به حافظه آوردن واژگان و رنگ‌ها دارا هستند. طبق حاصل تست‌ها، اشخاص رنگ‌ها را عالی به خیال و خاطر میاورند تا واژگان را. هنگامی از آنها مراد شد شی ءها را در مقابل رنگ‌ها به خیال بیاورند، خاطر‌ی رنگی به نحوه چشمگیری کار کشته‌خیس بود. حتی‌در به خیال آوردن واژگان در مقابل شی ءها، رنگ بیشترین اثر را در به تذکر آنان داشت.
 

وردپرس و نکات آن

 
طی پژوهش ها انجام یافته مشخص و معلوم شد که کمپانی‌هایی که در برهه زمانی طراحی سایت در مشهد ژوئن ۲۰۱۶ تا دسامبر ۲۰۲۱ از روش زخم‌پذیری‌های وردپرس آیتم حمله قرار گرفتند، بیشتراز ۴۳ میلیارد دلار ضرروزیان مالی متحمل شدند. این رقم علامت میدهد که زخم‌پذیری‌های وردپرس می توانند خسارات مالی سنگینی را به توشه آورند. بدین ترتیب، مجموع صاحبان اینترنت‌وب سایت‌های وردپرسی می بایست از التفات پژوهش منظم جراحت‌پذیری‌های وردپرس باخبر باشند. بیایید ببینیم که چه‌طور جراحت پذیری های وردپرس را نظارت کنیم.
 
نکته منفی موضوع این میباشد که هکرها هم مدام در درحال حاضر به‌روز کردن اطلاعاتشان میباشند تا بتوانند راهکارهای جدیدتری را برای نفوذ به اینترنت‌وب سایت‌ها پیدا نمایند. این یعنی ما مدام در یک نبرد کل عیار هستیم و به طبعً می بایست اطلاعاتمان را به‌روز نگه داریم تا بتوانیم شیوه های نفوذ به وردپرس را ببندیم.
 
برای تحقق این غرض، او‌لین گام این میباشد که شیوه رسیدگی جراحت‌پذیری‌های وردپرس را بیاموزیم. ابزارها و افزونه‌های زیادی برای این خواسته پیاده سازی شد‌ه‌است که می توانند روند نظارت زخم پذیری های وردپرس را جاری ساختن داده و بر طبق نتایجی که از این ابزارها به‌دست میاورید، میتوانید امنیت سایتتان را ارتقا دهید. مهم ترین این ابزارها عبارت‌اند از:
 
۱. پلاگین امنیتی Defender
یک کدام از شایسته ترین ابزارهای نظارت جراحت پذیری های وردپرس، Defender میباشد. این افزونه قابلیت و امکان‌های متعددی دارااست که شاید بتوان پژوهش و مسدودسازی بدافزارها را یکی مهمترین آنان دانست که اتفاقاً همین قابلیت و امکان هم به‌شکل بدون‌پول روی این افزونه قرار گرفته میباشد. بعضی از قابلیت و امکان‌های دیگر این پلاگین عبارت‌اند از:
 
قابلیت بلاک کردن IP و مدیر آنان
ابزارهایی برای احراز نام و نشان دو مرحله‌ای (2FA) از روش گوگل
پشتیبانی از اینترنت‌تارنما برای خودداری از نفوذ ربات‌هایی که رمزهای عبور را در نظر گرفتن می زنند
پنهان کردن شیت‌ی ورود به اینترنت‌وب سایت به‌تیتر یکی مهم ترین موردها زخم پذیری وردپرس
 
آزمایش امنیتی وردپرس با پلاگین Defender
در صورتیکه بخواهید از امکان‌های ورژن‌ی غیر بدون‌پول Defender‌ به کار گیری فرمایید، می بایست هر ماه مبلغ ۷.۵ دلار بپردازید که اما نسبت به کارهایی که برای شما جاری ساختن می دهد، حتی برای ما که در جمهوری اسلامی ایران معاش می کنیم و به ریال هم پول درمی‌آوریم، مبلغ چندان متعددی نباشد. این نکته را در حیث داشته باشید که Defender Pro حتی نسخه برداری پوسته‌ و افزونه‌هایی را هم که روی اینترنت‌وبسایت اضافه کرده‌اید را هم جاری ساختن میدهد. این قضیه آنقدر مداقه دارااست که Defender Pro را به‌تیتر شایسته ترین نحوه برای پژوهش جراحت پذیری وردپرس دارای شهرت نموده است.
 
۲. پلاگین امنیتی Wordfence
دو‌مین افزونه برای نسخه برداری امنیتی وردپرس Wordfence میباشد. این افزونه هم میتواند اینترنت‌وب سایت شمارا به‌شکل بی نقص ایفا دهد. ورژن‌ی بدون‌پول این افزونه در واقع یک اسکنر بدافزار یک دست میباشد که هسته، تم‌ها و همینطور دیگر افزونه‌های وردپرس را از نگاه امنیتی نظارت و کُدهای مضر را حذف می‌نماید.
 
روش‌ی کسب درآمد این افزونه هم در نوع خودش دیدنی میباشد! اگرچه ورژن‌ی بدون‌پول این افزونه می تواند اکثری از نیازهای شما‌را پوشش دهد، البته هشدارهای لحظه‌ای امنیت اینترنت‌سایتتان را اخذ نمیکنید. در واقع این هشدارها با تانی ۳۰ روزه به شما آرم داده می شوند.
 
 
کپی امنیتی وردپرس با پلاگین Wordfence
بها ورژن‌ی ماهر این افزونه، حدود ۹۹ دلار در هر ماه برای شما آب میخورد که بها به طور تقریبً بالایی داراست. با استعمال از ورژن‌ی Pro این افزونه، می توانید از قابلیت و امکان‌های ذیل به کارگیری فرمایید:
 
بلاک کردن IP
فایروال حاذق
قابلیت و امکان راه اندازی احراز نام‌و‌نشان دو مرحله‌ای
ابزارهای ماهر برای پناه و رصد اینترنت‌وبسایت
اخذ هشدارهای امنیتی اینترنت‌تارنما به‌شکل لحظه‌ای
قابلیت و امکان مدیر امنیت وردپرس برای بیشتر از یک اینترنت‌وب سایت به‌شکل به طور همزمان
۳. پلاگین امنیتی iThemes Security
سو‌مین پلاگین‌ای که می تواند پروسه پژوهش جراحت پذیری های وردپرس را به‌آسانی و ولی مطمئن اجرا دهد، پلاگین‌ی iThremes Security میباشد. این پلاگین هم مثلِ سایر‌ی پلاگین‌هایی که تا درحال حاضر معرفی کردیم و به دنبال هم با یکسری تایِ دیگر آنها آشنا میشوید، هم ورژن‌ی مجانی دارااست و هم میتوانید از ورژن‌ی ماهر آن استعمال فرمایید. این افزونه میتواند کپی امنیتی وردپرس را به‌شکل بدون نقص برای شما اعمال دهد؛ اما این فقط قابلیت و امکان iThemes وجود ندارد!
 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 صفحه بعد