x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

زبان های برنامه نویسی دیتابیس

جاوا (Java)
می‌توانید یکی از دیگر از گویش های طراحی سایت در مشهد اپ نویسی مقر داده را جاوا  معرفی کنیم در سال ۱۹۹۶ در کمپانی سان مایکروسیستمز (Sun Microsystems) بوسیله جیمز گاسلینگ (James Gosling) ساخت‌و‌ساز شد.
نقاط قوت
یک لهجه اپلیکیشن‌ نویسی شی‌گرا است
به کارگیری از API برای عمل‌ های رابطه با دیتابیس، کانال ‌سازی، تجزیه XML، نرم‌افزار‌ های کمکی و …
ابزار قادر با امکان متن ‌گشوده (open source) و گسترش‌ سریع
وجود تعداد بسیار متعددی از کتابخانه‌ های متن‌گشوده
نقاط ضعف
پرهزینه بودن رئیس یاد در جاوا 
خلا پوسته‌ها (Templates)
کاربرد/ مورد ها به کار گیری
 گسترش نرم افزار‌ های اندروید
نرم افزار‌ های اینترنت و بیگ دیتا 
درآمد
میانگین درآمد سالیانه یک گسترش‌ دهنده‌ جاوا در آمریکا‌ ایالات متحده مبلغ ۱۰۱.۰۱۳ دلار میباشد.
 
جايگاه رنج یادگیری
یادگیری جاوا سهل وآسان و معمولی میباشد.
 
آر (R)
گویش اپ ‌نویسی R صرفا زبانی فی مابین گویش های نرم‌افزار نویسی مقر داده میباشد که در دانش گاه پیاده سازی شد‌ه‌است. این لهجه به وسیله اشخاصی با اسم های رابرت جنتلمن (Robert Gentleman) و مرکز ایهاکا (Ross Ihaka) در ۱۹۹۲ سال ساخت‌و‌ساز گردیده است. ورژن ابتدایی آن در سال ۱۹۹۵ و ورژن پایانی آن در سال ۲۰۰۰ به طراحان معرفی شد.
 
نقاط قوت
یک گویش تجزیه و نظارت آماری و جامع
توسعه و گسترش ایده های نو
کدنویسی آسوده
قابل انعطاف‌ افزار متن‌گشوده است
قابل تغییر و تحول بودن
سازش با مایکروسافت ویندوز و لینوکس/گنو
قابل انجام بر روی سیستم‌ برهان‌ های گوناگون به طور پیوسته 
نقاط ضعف
چگونگی زیر برخی از بسته ها
نداشتن مدیر خاطر مطلوب
کاربرد/ مفاد به کار گیری
پروژه‌ های دانش داده
محاسبات آماری
یادگیری ماشین
درآمد
 دستمزد سالیانه یک بسط‌ دهنده‌ فی مابین ۹۰.۰۴۲ تا ۱۳۶.۶۱۶ دلار میباشد
 
رتبه رنج یادگیری
طاقت فرسا
 
جاوا اسکریپت (JavaScript)
در سپتامبر سال ۱۹۹۵ یکی لهجه های اپلیکیشن نویسی مقر داده در مرورگر نت اسکیپ نویگیتور نسخه ۲.۰ (Netscape Navigator 2.0) با اسم لایواسکریپت (LiveScript) ساخت و ساز شد و بعدا اسم آن به جاوا اسکریپت تغییر و تحول پیدا کرد.
 
نقاط قوت
سمت استفاده کننده (client-side) و بسیار سریع بودن
یادگیری نسبتا راحت
سازش با دیگر اپلیکیشن ها
به کارگیری شدن در بیشتر نرم افزار‌ ها
اعمال در صفحه ها اینترنت خاص
نقاط ضعف
فقط از وراثت یگانه (single inheritance) هواخواهی می ‌نماید
وجود نداشتن مشی نسخه برداری یا این که برابری در JavaScript 
تعبیر و تفسیر شدن جاوا اسکریپت بوسیله مرورگرهای متعدد به صورت مختلف
کاربرد/ مفاد استعمال
توسعه و گسترش نرم افزار‌ های گوشی و اینترنت
توسعه و گسترش‌ بازی‌ ها
پیشرفت‌ نرم افزار ‌های دسکتاپ
درآمد
نسبتاًً  ۱۱۰.۹۸۱ دلار 
 
سکو رنج یادگیری
آسوده
 
سوئیفت (Swift)
سوئیفت یکی از دیگر از لهجه های اپلیکیشن نویسی مقر داده میباشد که در جولای سال ۲۰۱۰ به وسیله کمپانی اپل ساخت و ساز گردیده‌است.
 
نقاط قوت
مجاورت بودن کدهای اپ‌ نویسی سوئیفت به گویش انگلیسی
خوانایی آسوده
ریلکس بودن اضافه کردن خصوصیت‌ های نو به‌این گویش
کد های کوتاه
رئیس یاد‌ اتوماتیک
نقاط ضعف
ناپایدار بودن این گویش به جهت آپ تو دیت‌ های مداوم نسخه ‌های سوئیفت در اپل
محصور بودن مخزنِ (pool) گسترش‌ دهندگان
کاربرد/ مفاد به کارگیری
عمل با فریمورک‌ های Cocoa و Cocoa Touch
تشکیل داد تک تک اشکال نرم افزار‌ های iOS
درآمد
حدودا ۱۳۰.۸۰۱ دلار 
 
سکو مشقت یادگیری
آسوده
 
سی پلاس پلاس (C++)
 سی پلاس پلاس که تحت عنوان یکی لهجه های نرم‌افزار نویسی مقر داده به حساب می‌آید، بوسیله شخصی به اسم بی‌یارنه استراس تروپ (Bjarne Stroustrup) در سال ۱۹۸۳ ساخت‌و‌ساز شد‌ه‌است.
 
نقاط قوت
داشتن کتابخانه و کامپایلر های بسیار زیاد
یادگیری سهل وآسان برای ماهر ها
نقاط ضعف
ساختار غامض
کتابخانه خرد
یادیگری دشوار برای مبتدی و تازه کار ها
مدد نکردن از آشغال عده ‌کن (Garbage Collection) یا این که تخصیص یاد پویا (Dynamic Memory Allocation)
ابتدایی بودن سیستم شی‌گرا در C++ در مقایسه با دیگر گویش‌ ها 
کاربرد/ مورد ها به کار گیری
گسترش‌ بازی ‌ها
محاسبات توسعه یافته و کامپایلرهای گرافیکی
درآمد
به طور تقریب ۱۱۳.۸۶۵ دلار در سال
 
جايگاه مشقت یادگیری
مشقت بار
 
 سی شارپ (C#)
 C# (سی شارپ) ضمن اینکه یک لهجه نرم افزار‌نویسی کامپیوتری میباشد، می تیتر لهجه های نرم‌افزار نویسی مقر داده نیز محسوب می‌شود که  در سال ۲۰۰۱ اولی ورژن‌ آن منتشر شوید.
 
نقاط قوت
دارنده ساختار شبیه لهجه C
یکدست‌ شدن راحت با ویندوز
ترکیب شدن با کتابخانه‌ .NET
امنیت بالا
نقاط ضعف
اذن‌ به کارگیری از اشاره‌گرها در بلاک‌ های ناامن را می‌ دهد.
 
کاربرد/ مفاد استعمال
بسط‌ نرم افزار ‌های سازمانی چندین سکویی (Enterprise Cross-Applications Development)
نرم افزار‌های اینترنت
درآمد
فی مابین ۶۶.۴۹۳ دلار تا ۱۰۱.۷۷۵ دلار در سال
 
جايگاه رنج یادگیری
طاقت فرسا
 
 پی اچ پی (PHP)
 راسموس لردوف (Rasmus Lerdorf) در سال ۱۹۹۴ یکی‌از دیگر از لهجه های نرم‌افزار نویسی مقر داده را با تیتر گویش PHP را ساخت و ساز کرد.
 
نقاط قوت
انجام سهل و آسان
یک لهجه نرم‌افزار ‌نویسی شی گرا و عملیاتی (functional)
دارنده انجمن قابل انعطاف‌ا فزاری عظیم و متن ‌گشوده (open source)
دارنده سیستم ابزار خودکار
نقاط ضعف
قابلیت و امکان رفع انواع در PHP نادر میباشد
امن نبودن
کاربرد/ مورد ها به کار گیری
نرم افزار‌ های اینترنت
سیستم‌ های مدیر محتوا
نرم افزار‌ های بیزنس الکترونیک
درآمد
 ۸۴.۷۲۷ دلار در سال 
 
رتبه مشقت یادگیری
سهل
 

معایب دروپال چیست؟

عدم مدد تخصصی
دروپال یک سیستم بدون‌پول میباشد که هیچ مجموعه یا این که شرکتی، وظیفه حفاظت از کل به کار گیری‌کنندگان آن را ندارد. این سیستم سعی می‌نماید با امداد طراحی سایت در مشهد قیمت آفرینی توسعه و گسترش پیدا نماید. ولی در‌حالتی که هنگام به کار گیری از پوسته دروپال در اینترنت‌تارنما، با مشکلی روبه‌رو گردید، بایستی هزینه نیاز به یک حامی برای رفع خلل اینترنت‌وبسایت را پرداخت نمائید.
 
اختلال امنیتی به‌استدلال محبوبیت بالا
هسته سیستم دروپال، به ‌ادله بدون‌پول و متن گشوده بودن، برای هر شخصی قابل مشاهده و قابل تغییر و تحول میباشد. براین اساس، دروپال را تنها از وبسایت قانونی دانلود فرمائید. همینطور در حالتی‌که نقص‌ امنیتی در یک پوسته تولید گردد، هر سایتی که در حالا استعمال از آن میباشد، ذیل اثر قرار گرفته و امکان هک شدن داراست.
مثال‌های مطابق سیستم دروپال
کمپانی‌های خرد و گران قدر متعددی در جهان، برای اعمال پروژه‌های خویش از سیستم دروپال به کار گیری می‌نمایند و پروژه‌ها و خدمت‌های قابل انعطاف افزاری متنوعی را به مشتریان خویش ارائه میدهند. در‌پی مثال‌‌های جهانی و اهل ایران بر پایه ی سیستم دروپال را در پوسته جدول مشاهده کنید.
شاید پس از قرائت مطالب بالا، این پرسش برای شما ساخت گردیده باشد که لزوم به کارگیری از سیستم دروپال چیست و یادگرفتن دروپال چه ضرورتی دارااست؟
 
به عبارتی‌طور که پیش‌خیس اشاره کردیم، سیستم دروپال انعطاف‌پذیری بالایی داراست و همینطور میتواند تارنما‌های متعدد، با موقعیت مخصوص را نیز پیاده سازی نماید.
سیستم رئیس این اپلیکیشن، بسیار بی آلایش میباشد شما فارغ از گذراندن زمان‌های تخصصی یادگرفتن دروپال، می توانید از آن به کار گیری کرده و اینترنت‌وب سایت خویش را پیاده سازی نمایید.
هزینه‌های به کار گیری از سیستم دروپال، آنقدر ذیل میباشد که اکثری از کمپانی‌های تعالی این سیستم را به‌تیتر سیستم رئیس محتوای خویش تعیین می‌نمایند.
اپلیکیشن دروپال، مستندات متعددی به لهجه انگلیسی داراست، شما می توانید با یاری ویدئوهای آموزشی، داکیومنت‌های متفاوت، مقاله ها مختلف و… به‌راحتی جواب سوال‌های خویش را پیدا نمائید. نکته قابل توجه اینکه، اکثری از این فراگیری‌ها در کشور ایران با زیرنویس وجود دارا‌هستند که شما میتوانید به آسانی به آن ها دسترسی پیدا نمایید.
همگی ما می خواهیم سایتی را فعال سازی کنیم که seo عالی و مناسبی داشته باشد. سیستم دروپال در کدهای خویش، قانون ها seo را به‌نیکی رعایت نموده است. براین اساس می توانید با خاطر شل، برای طراحی وب سایت، سیستم دروپال را گزینش فرمائید تا سایتی با سئوی بهتر داشته باشید.
 

بهترین سیستم های مدیریت محتوا

وردپرس (Wordpress)
وردپرس از سال 2003 به وجود آمده که در اولِ عمل یک سیستم معمولی برای ساخت بلاگ بود. شما می‌توانستید از وردپرس برای طراحی وب سایت فردی یا این طراحی سایت در مشهد که خبری و مثال فعالیت به کار گیری نمایید. البته رفته رفته که ورژن‌های جدیدتری از این سیستم منتشر شد، پلاگین های ماهر مانند ووکامرس هم روی فعالیت آمدند که با قرارگیری در کنار وردپرس میتوان ذکر کرد خویش به نوعی سیستم مدیر محتوا می باشند.
امروزه دیگر از وردپرس نمی‌اقتدار فقط برای ساخت و ساز بلاگ بهره برد. این سیستم به قدری توانمند گردیده که میتوانید از آن برای ایجاد کرد فروشگاه آنلاین، طراحی سایت استفاده کننده مبنا و تشکیل داد گونه های وب سایت شرکتی با وسعت بزرگی از دیتابیس مبادرت فرمایید. وب سایت‌های بسیار متعددی وجود دارا هستند که بر شالوده وردپرس پیاده سازی گردیده و ماهیانه میلیون‌ها بازدید دارا‌هستند.
وردپرس با لهجه نرم‌افزار‌نویسی پی اچ پی (php) درج شده و به وسیله مای‌اس‌کیوال (MySQL) دفاع می‌گردد. این CMS به طور کاملً مجانی و متن گشوده (اوپن سورس Open Source) میباشد و اینک بیش تر از ۷۶ میلیون تارنما در عالم با این CMS فعال سازی گردیده‌ میباشد! 
پرستاشاپ (PrestaShop)
این CMS یا این که سیستم مدیر محتوا تنهاً برای ساخت و ساز فروشگاه آنلاین مطلوب میباشد. پرستاشاپ بعداز جوملا و وردپرس یکی دوست داستنی‌ ترین سیستم‌ های ساخت وب سایت فروشگاهی میباشد که به طور مجانی عرضه شد‌ه‌است. ولی برای اینکه بخواهید به تجهیزات بیشتری در آن دسترسی داشته باشید نیاز به پرداخت هزینه برای خرید اشکال ماژول دارید که همین قضیه منجر می گردد خیلی آیتم استعمال قرار نگیرد و مثلا جوملا چیره خیس باشد.
هزینه‌ ای که برای خرید ماژول و پوسته حرفه ای در پرستاشاپ می بایست صرف فرمایید، نسبت به جوملا و وردپرس بیشتر میباشد و به جهت اینکه گستردگی کمتری نسبت به دو سیستم گذشته داراست، پیشرفت دهنده‌ های کمتری نیز روی این سیستم فعالیت می‌ نمایند و از دید امنیتی خوب میباشد به وسیله برنامه نویس ها آیتم بازنگری قرار گیرد. همین مسائل سبب گردیده که برنامه نویس ها برای طراحی وب فروشگاهی از جوملا و یا این که در برخی مواقع از وردپرس به کار گیری نمایند و بسته به نیاز مخاطب این CMSها را فردی سازی نمایند.
مزایای استعمال از CMS یا این که سیستم رئیس محتوا
به کارگیری از CMS یا این که سیستم رئیس محتوا به جا شیوه قديمی و منسوخ گردیده صفحه ها اثبات، از دید تجاری و اقتصادی مزايای بسيار زيادی به یار و همدم داشته میباشد. به عنوان مثال مزایای استعمال از CMS یا این که سیستم رئیس محتوا می شود به مورد ها پایین اشاره نمود:
1- معمولی خیس و سریع خیس شدن ايجاد و آپ تو دیت رسانی صفحه ها اینترنت
برهه زمانی بار گذاری همین نوشته ی علمی ای که در درحال حاضر پژوهش آن میباشید، کمتر از نیم ساعت فرصت می‌برد؛ در حالی که در صورتی‌که می خواستیم این نوشته ی علمی را فارغ از CMS یا این که سیستم مدیر محتوا و با به کارگیری از اپ نویسی فراهم کنیم، مسلماً تعدادی ساعت سرگرم می شدیم.
 
 
 
2- هواخواهی ریلکس خیس و نادر هزینه خیس از وبسایت
 
گفتیم که خلال صرفه جویی در طول لود مطالب و محتوا، هر کسی می‌تواند با CMS یا این که سیستم رئیس محتوای تارنما شما فعالیت نماید. این در حالیست که در حالتی‌که از صفحه های اثبات به کار گیری نمائید و بهر دلیلی با نرم افزار نویس وب سایت جدا همیاری فرمائید، حتی برای بقیه برنامه نویس ها نیز مدد از وب سایت شما و ساخت تغییر و تحول در آن طاقت فرسا خواهد بود بدین ترتیب سیستم های رئیس محتوا یا این که CMS ها پدید آمدند تا حفاظت از وبسایت ها ریلکس خیس و تمامی گیرتر گردد.
 
شما میتوانید بعد از طراحی وب سایت بوسیله نرم‌افزار نویس مدنظرتان، خودتان کلیه شغل های سایت تان را برعهده بگیرید و دیگر نیازی به صرف هزینه برای این عمل نخواهید داشت.
 
نکته قابل توجه: استعمال از CMS ها و یادگیری بدون نقص آنان نباید به منزله استعداد شما برای جدا همیاری با اپلیکیشن نویس تارنما تان تلقی گردد. شما هنوز هم برای ارتقای CMS تارنما به ورژن های جدیدتر و عالی و همینطور پشتبانی از تارنما (مراد از پشتبانی اقداماتی مانند نظارت امنیت وب سایت، بکاپ گیری از مطالب، پیکربندی مرتبط با DNS و سرور و غیره میباشد) به همیاری با برنامه نویس ها اینترنت سایتتان نیاز دارید!
 
 
 
3- امنيت فراتر اینترنت‌ سايت
 
موسسه ها ارائه دهنده سیستم های رئیس محتوا همواره در هم اکنون بهبود CMS ها می‌باشند که مطرح ترین قضیه نیز برای آن‌ها قضیه امنیت میباشد. همینطور اکثر این سیستم های مدیر محتوا متن گشوده یا این که اوپن سورس میباشند؛ به این مضمون‌ که برنامه نویس ها میتوانند آنان را تغییر تحول داده و بهبود ببخشند و حتی با به کارگیری از تالارهای گفت‌و‌گو در تارنما این CMS ها، ورژن های فردی سازی گردیده خویش را در مشت سایرین نیز قرار دهند.
 
این شرکت ها از این شیوه به نوعی صدها هزار نرم افزار نویس در سراسر عالم دارا هستند که بر روی ورژن های گوناگون CMS ها عمل می نمایند و واضح میباشد که سیستمی که بوسیله هزاران اپ نویس زبده رصد میگردد و میلیون ها مخاطب در هم اکنون به کارگیری از آن می‌باشند، مسلماً امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.
 
گشوده هم به‌این مورد اشاره میکنیم که‌این امنیت بالا به منزله این وجود ندارد که دیگر نیازی وجود ندارد برنامه نویس ها بر امنیت وب سایت رسیدگی نمایند و شما نیاز دارید برای ادامه کار اینترنت سایتتان از نرم‌افزار نویس سایتتان یاری بگیرید.
 

آیا زبان برنامه‌نویسی، در موفقیت وبسایت تعیین‌کننده است؟

می بایست بدانید که با هر لهجه اپ‌نویسی می‌اقتدار یک سایت فروشگاهی عالی یا این که بد نوشت. یعنی گویش اپ‌نویسی گزینش‌کننده‌ی توفیق یا این که عدم توفیق یک وب سایت فروشگاهی وجود ندارد. طراحی سایت در مشهد در واقع توانمندی یک اپ‌نویس در تنظیم و خوی الگوریتم می‌باشد که به خصوص در نصیب بک‌اند مداقه متعددی داراست. این الگوریتم بایستی طوری پیاده سازی خواهد شد که بتواند به طور کاربردی پاسخگوی نیاز یک فروشگاه آنلاین باشد و اشتباهات خاص آن را حل نماید. پیاده‌سازی یک الگوریتم معمولاً در مجموع گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی مطرح قابل اجرا میباشد.‌ بدین ترتیب واحد سنجش توفیق یک وب سایت اینترنتی با لهجه نرم‌افزار‌نویسی که برای آن مصرف شده میباشد، انتخاب نمی شود.
آیا مایحتاج میباشد که کلیه چیز را از اولیه کد‌نویسی کنیم؟
با صداقت بی نقص می بایست به شما بگوییم که گروه‌های حرفه ای اپ‌نویسی برای پیاده سازی یک وب سایت به هیچ‌وجه کلیه قسمت‌های سایت را از آغاز کد‌نویسی نمیکنند. ادله این فرمان آن است که ابداً نیازی به اینگونه کاری وجود ندارد و حتی ممکن میباشد با این شغل، خطاها و مشکلات ارتقا یابد. در سال‌های قبل سیستم‌های مدیر محتوا یا این که به عبارتی CMSهایی مانند وردپرس،جوملا و دات‌نت‌نیوک بر اساس‌ی php و asp ساخت و ساز گردیده‌اند که شغل با این گویش‌های نرم افزار‌نویسی را بسیار شل نموده است.
سؤال صحیح چیست؟
با توضیحاتی که در صدر ذکر شد می بایست بگوییم سؤال صحیح و کاربردی در واقع این می‌باشد که «شایسته ترین CMS برای تشکیل داد فروشگاه آنلاین چیست؟» CMSها در واقع سیستم‌های مدیر محتوا می‌باشند که با داشتن پوسته‌های مهیا و همینطور تجهیزات قابل انعطاف‌افزاری و اپ‌نویسی مطلوب، سرعت پیاده سازی یک سایت را به شدت ارتقا می دهند و طراحان را از تایپ کردن کدهای تکراری که پیش از اینً درج شده میباشد، بی‌نیاز می‌نمایند. به این ترتیب عالی میباشد CMSها باهم مقایسه شوند تا لهجه‌های مادری آنان.
همگانی‌ترین سیستم رئیس محتوا که احتمالاً شما هم آن را می شناسید وردپرس (wordpress) میباشد که یک سیستم مدیر محتوای سطح ذیل به حساب می‌آید و برای وب سایت‌های معمولی کاربرد داراست. مدیران تارنما‌های وردپرسی به خصوص از نوع فروشگاهی آن‌ها، مطلقاً در هنگامی که ترافیک وب سایت آنان ارتقاء مییابد و واحد سنجش تراکنش‌ها بیشتر میگردد با ایرادات امنیتی و کاهش سرعت وب سایت دست به یقه خواهند شد. ماشین کرایه ای بمان و کارشناسان دپارتمان وبکده مدتهاست برای پرهیز از این ایرادات از یک CMS سطح فراتر به اسم دات‌نت‌نیوک (DotNetNuke) یا این که به اختصارDNN‌ برای وب سایت‌های فروشگاهی استعمال می‌کنند تا از مشکلاتی که برای تارنما‌های ورپرسی پیش می‌‌‌آید، دوری خواهد شد.
معرفی CMS دات‌نت نیوک
این CMS‌ فعلا قویترین سیستم مدیر محتوای جانور در بازار هست. دات نت نیوک (DotNetNuke) یا این که به اختصار DNN یک کدام از دیگر از گونه های سیستم رئیس محتواست که بر طبق چارچوب
دات نت (.Net) مایکروسافت تاسیس شده است و از گویش‌هایی مانند MS-SQL و SQL Express به کارگیری می‌نماید. خبر عالی این میباشد که به کار گیری از دات‌نت‌نیوک مانند وردپرس نیازی به علم نرم افزار‌نویسی ندارد. یوزرها این سیستم اعتراف می‌نمایند که توان آن از وردپرس بسیار بیشتر میباشد و به کارگیری از آن در خیلی از مفاد از وردپرس شل‌خیس میباشد.
مزایای به کار گیری از دات‌نت‌نیوک در مقایسه با وردپرس
استعمال از وردپرس به خصوص برای یک فروشگاه آنلاین که دارنده تراکنش مالی بالا میباشد و درپی بازدیدکنندگان زیاد میباشد، خطرها متعددی میتواند داشته باشد که به خصوص در حین تکان رو به بالا تارنما به سمت ارتقا بازدید و کسب درآمد، خویش را علامت می دهند. در پی به مزایای دات‌نت‌نیوک در مقایسه با وردپرس می پردازیم:
عدم کاهش سرعت با ارتقاء تعداد صفحه های و محتوا
در یک وب سایت وردپرسی، در اولِ عمل زمانی تعداد صفحه ها و تولیدها نادر میباشد، نقص‌ خاصی نیست البته پیرو عمل هنگامی تعداد تیم‌بندی‌ها، وسعت عکس‌ها، تعداد مقاله‌ها و تعداد بازدیدکنندگان در روز و در لحظه بالا می‌رود، سرعت وب سایت‌ معدود می‌گردد. این ایراد بارها چشم گردیده است و یک زمینه اثبات‌گردیده میباشد. در وبکده با استعمال از DNN با ارتقا تعداد صفحه ها به سمت بی‌غایت و ارتقاء مقاله ها، هیچ مشکلی در سرعت مغازه شما پیش نخواهد آمد و میتوانید اپلیکیشن‌ریزی بلند مقطع برای ارتقاء محتوای خویش داشته باشید.

فضای سفید در طراحی سایت چیست؟

 اکثر وقت ها تحت عنوان فضای منفی یا این که فضای گشوده نیز نامیده میگردد، فضای سپید فضای مانده دربین موادسازنده یک ورقه میباشد.

کلیه چیز از مسافت خطوط و حروف گرفته تا فضای دور و اطراف طراحی سایت در مشهد متن و تصاویر گرفته تا حواشی و منوها را پوشش می‌دهد.
به آن تحت عنوان چسبی که موزاییک ها را به هم متصل می نماید یا این که بدون صدا و ژرف اندیشی در موسیقی نگاه فرمائید. سوای آن، چیزها فارغ از ساختار و نا مرتب میمانند، مقداری مشابه به نویز سپید. فضای سپید پیاده سازی شما‌را کنار هم نگه می‌دارد و به تکوین جریان کلی ورقه یاری می نماید. فضای سپید یک عنصر فعال و یک بلوک اصلی برای پیاده سازی عالی میباشد.
فضای سپید در برخی مواقع به آن فضای منفی نیز میگویند، حوزه‌ خالی محیط و باطن عنصرها ساخت سایت نظیر تصاویر، لوگوها و متن میباشد. مفاد پایین اشکال مختلفی از فضای سپید را دربرگیرنده می‌گردد:
کناره های تک تک ورقه
مسافت‌های در بین بلوک‌های نوشتاری و مسافت‌های میان هر سخن (که در تایپوگرافی تحت عنوان هسته نیز شناخته میشود)
فضای منفی داخل یا این که گوشه و کنار تصاویر
فضای سپید در نصفه اولیه قرن بیستم محبوبیت پیدا کرد. از آن مجال، هنرمندان و طراحان اینترنت به عنایت و تطبیق پذیری آن پی برده اند و آراستهً فضای سپید را درطراحی خویش گنجانده اند.
 
هنگام پیاده سازی یک وبسایت، فضای سپید میتواند یک حوزه‌ بصری را متعادل خیس نماید، دیده بازدیدکنندگان را به بخشها خاصی هدایت نماید و حتی تجارب کاربری را بهبود بخشد. فضای سپید مورد نیاز وجود ندارد سپید یا این که حتی یک رنگ اثبات باشد.
 
در اینجا راهنمای به کار گیری اثر گذار از فضای سپید در طراحی وب سایت را برای شما آورده ایم.
 
1. بهبود خوانایی متن
متنی که مسافت پاره ای دارااست، نامرتب میباشد و قرائت آن طاقت فرسا میباشد. هرچند در حالتی‌که آن را خیلی هم از هم به دور فرمایید، خواننده شم جدا رابطه می نماید و میتواند مقام خویش را در متن از دست بدهد. در هنگامی که یوزرها با اضافه توشه داده ها مواجه میگردند، چنانچه مصرف محتوای خویش را برای آن‌ها سهل و آسان نکنید، آن‌ها به آسانی حس مزاحمت و اذیت شدن خواهند کرد.
 
استعمال درست از فضای سپید در متن قادر است خوانایی را تا 20 درصد ارتقاء دهد. هنگام پیاده سازی صفحه ها خویش به لبه جمله ها و مسافت خطوط تصور کنید.
 
 
مقدار فضای سپید می بایست منعکس کننده ژرف اندیشی هایی باشد که بازدیدکننده هنگام تفحص اجرا می‌دهد. فضای سپید در ساخت وب سایت در واقع فضای تنفس بصری برای دیده مخاطب میباشد.
2. سازماندهی محتوا
ضابطه نزدیک، کیفیت فهم دیده آدم از ارتباط فی مابین موادسازنده بصری را توضیح می‌دهد. چیزهایی که در حدود هم مجموعه بندی گردیده اند به لحاظ مرتبط می باشند، در حالی که تصور میگردد چیزهایی که از یکدیگر مسافت دارا‌هستند، مختلف از هم می باشند.
 
مقدار فضای سپید در میان محتوای شما تحت عنوان یک آرم بصری فعالیت می نماید و به بازدیدکنندگان ارتباط دربین موادسازنده متعدد محتوا را آرم میدهد. شی ها را می قدرت با کاهش فضای سپید در بین آن‌ها، دسته بندی کرد یا این که با ارتقا آن، آن‌ها را تقسیم و از هم متمایز کرد.
 
از دید متن، ضابطه نزدیک به ما امداد می نماید تا متن را تحت عنوان یک آحاد ادراک کنیم و از گزاره ها برای تیم بندی نظرها با هم به کار گیری کنیم. همینطور هنگام پیاده سازی هیبت ها، نزدیکتر قرار دادن برچسب ها به عنصرها مربوطه برای وضوح بیشتر اثر گذار میباشد.
 
3. ساخت تمرکز و تاکید
یک رابط کاربری نامرتب بازدیدکنندگان شما‌را ذیل تأثیر قرار میدهد، آن ها را با داده ها بیشتراز حد سرگردان می نماید و پیام مهم شیت را در جنجال از در میان می‌برد. با حذف این حواس پرتی ها، دیده بازدیدکنندگان را به مهم‌ترین عنصر ورقه خویش جلب نمایید. هر چه فضای سپید محیط یک شی بیشتر باشد، دیده بیشتر به سمت آن کشیده میشود.
 
 وبسایت MailChimp از تکنیک به کار گیری از فضای سپید برای تولید نقاط اساسی در قالب گرافیکی وبسایت خویش به زیبایی به کارگیری نموده است. وقتی که در ورقه اساسی آنان قرار می‌گیرید، بلافاصله دیده شما به دکمه فراخوان عملیات بسیار اساسی آنان یعنی نام نویسی بدون پول در اواسط برگه جلب می گردد.
 
همینطور یک تکنیک خوب برای به کارگیری در متن میباشد. در‌صورتی‌که میخواهید روی عنصر خاصی از متن تأکید نمایید، و برای یقین از اینکه حقیقتا اعتنا یوزرها را به آن جلب می کنید، همت فرمائید مسافت میان حروف آن را ارتقا دهید. این فعالیت باعث شکستن الگوی فکری در ذهن مخاطب میشود و اعتنا آن‌ها‌را به خویش جلب می نماید.
 
نیاز به یاری یا این که مشورت کردن دارید؟ با شماره 77637159-021 تماس حاصل نمایید. ما مهیا پاسخگویی هستیم!
4. ساختاردهی محتوا
استعمال استادانه از فضای سپید می‌تواند دیده را به تکان از یک عنصر به عنصر دیگر هدایت نماید و به سلسله مراتب اطلاعات دردسترس در ورقه برای هدایت بصری استفاده کننده به آنچه میخواهید یاری دهد و خواننده را در مسیری که مقصود میباشد پند نماید.
 
یک فرمول دوستداشتنی برای ساختاردهی به محتوا، به کار گیری از طرح Z صورت میباشد که از عادات طبیعی دیده مخاطب در طول کپی محتوا طبعیت می نماید (دیده یوزرها مطالب وبسایت های انگلیسی گویش را به طور صحبت Z و تارنما های فارسی گویش را به طور سخن Z برعکس نسخه برداری می نماید). همانگونه که در نمونه تحت علامت داده شد‌ه‌است، خوانند‌گان از کناره سمت چپ بالا آغاز میگردند و یک خط افقی را به سمت راست دنبال می‌نمایند، آنگاه پیش از تعقیب کردن یک خط افقی دیگر، به زیر سمت چپ جنبش می‌نمایند.
 

کال تو اکشن (CTA) چیست

 چرا به کال تو اکشن CTA نیاز دارید؟ طراحی سایت در مشهد هم وب سایت ها و هم پست الکترونیک ها از یک کال تو اکشن call to action مطلوب برای ذیل اثر قرار دادن و انگیزش یوزرها سود میبرند.

اصلی وجود ندارد مال یا این که سرویس ها شما تا چه اندازه بهتر میباشد، این تولیدها یا این که سرویس ها به خودی خویش تقاضا ساخت و ساز نمیکنند. از یک کال تو اکشن توانا، چه به صورت دکمه، بنر، پاپ آپ یا این که هر چیز دیگری استعمال فرمائید.
ایده اساسی تبدیل یوزرها به مشتریان و ساخت و ساز ترافیک بیشتر میباشد. شما به CTAها برای تبدیل ترافیک سایت به مشتریان و ارتقا درآمد از کمپین های بازاریابی ایمیلی نیاز دارید.
ایده مهم این میباشد که یوزرها را مجاب نمایید تا روی سفارش بیزنس شما کلیک کرده و از آن به کارگیری نمایند. کال تو اکشن برای ساخت علت در مخاطبان بایستی قانع کننده باشد.
چه گونه یک کال تو اکشن دیدنی بنویسید؟
متاع یا این که خدمتی که میخواهید تبلیغ فرمایید را تعیین فرمائید.
هدف ها را گزینش فرمایید.
راجع‌به نوع کال تو اکشن تصمیم بگیرید.
محل درج CTA را معلوم نمائید.
اقتدار یک کال تو اکشن عالی در ارتقا سودآوری بیزنس خویش را هیچوقت دستکم نگیرید. مکتب بازاریابی اینترنتی دهلی آمارهای ارزشمندی را در امر معیار اثربخشی CTA به اشتراک گذاشت که میان آن می‌توانید متوجه گردید که 70% از حصول و شغل های خرد کال تو اکشن حاذق را حذف می نمایند و CTAهای فردی سازی گردیده نسبت به CTAهای بی آلایش 42% بازدیدکنندگان بیشتری را به لید تبدیل می نمایند.
 
فکر کنید که دست مخاطب را گرفته اید و اورا به سمت پروسه خرید هدایت میکنید. در اینجا یک راهنمای مختصر برای ساخت یک CTA حاذق مرحله به مرحله نقل شده میباشد:
 
متاع یا این که خدمتی که می‌خواهید تبلیغ نمائید را تعیین فرمایید. برخی از اشخاص کارایی می نمایند یک کال تو اکشن شبیه را برای محصول ها یا این که سرویس ها متعدد همزمان به کار گیری نمایند. بسیار اساسی میباشد که کاربر خویش را به صدق غرض قرار دهید. یک منش متنوع برای صفحه های لندینگ متفاوت خویش ساخت‌و‌ساز نمایید. یک کال تو اکشن برای تمامی راه‌حل ها پاسخ نمی دهد. در شرایطی‌که تولیدات مختلفی می فروشید، CTAهای مختلفی برای هر مورد از صفحه های لندینگ ساخت‌و‌ساز نمائید. بدین ترتیب،‌ میتوانید به صدق به هر مشتری مجاورت گردید.
هدف ها را انتخاب نمایید. به هدف ها نخستین بیزنس خویش که میخواهید ازطریق کال تو اکشن به آنها دست یابید، تصور کنید و فهرستی با حق تقدم بندی هدف ها تنظیم نمایید. مثلا، در شرایطی‌که میخواهید یک ارتباط تجاری تولید نمایید، ایده نیکی میباشد که از کال تو اکشنی مانند «داده ها را برای اینجانب ارسال فرمایید»، به کارگیری نمایید. دکمه های دانلود برای ایجاد لید کارایی خیلی خیر دارا هستند چون علت ای را برای یوزرها مهیا می نمایند.
در زمینه‌ی نوع کال تو اکشن تصمیم بگیرید. مرسوم ترین گونه های CTAها عبارتند از دکمه های خرید، هیبت های گردآوری داده ها، نام نویسی در اشتراک، دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، یاری و لغات خاص مانند بیشتر بخوانید یا این که همین هم اکنون آزمون فرمائید. تعیین شما به ورقه ای که کال تو اکشن را در آن درج می‌کنید و نیز مرحله چرخه قدمت مشتری بستگی دارااست. برای لیدها و مشتریان دارای مسئولیت پیشنهادهای مختلفی را بر پایه ی با نیازهایشان ساخت فرمایید. از جمله، یک استفاده کننده نو پیش از پرداخت به داده ها بیشتری درباره ی مارک شما نیاز دارااست.
محل درج CTA را مشخص و معلوم فرمائید. محل درج CTA معلوم می نماید که چه مقدار ترافیک می‌تواند جذب نماید. جای های رایج برای درج کال تو اکشن بر روی یک وب سایت دربرگیرنده آغاز برگه، پس از یک پست وبلاگی، در یک آدرس اینترنتی، در محل خوشامدگویی و در نوار کناری میباشد. یکبار دیگر، ایده خیر و خوبی میباشد که آزمایش نمائید کدام محل بیشترین ساخت و ساز لید را خواهد داشت. برای هرکدام از این جای ها یک کال تو اکشن ساخت‌و‌ساز نمایید و ارزیابی های خویش را با تمرکز ذیل لحاظ داشته باشید.
 

چرا باید از پایگاه‌های داد‌ه استفاده کنیم؟

 همانگونه که میدانید، مقر‌های داده کاربرد‌های اکثری دارا هستند و می‌اقتدار از آنان برای ذخیره‌سازی و مدیر گونه های مختلفی از داده‌ها بهره مند شد که‌این داده‌ها مشمول مواقعی مانند سابقه بیماران طراحی سایت در مشهد و پزشکان یک درمان‌گاه، داده ها و لیست نمرات علم آموزان یک مکتب، داده ها خرید مشتریان … میگردند. دسترسی، یکپارچگی و امنیت سه مزیت اصلی مقر‌های داده هست که سبب برتری آن ها نسبت به بقیه سیستم‌های ذخیره‌سازی داده بی آلایش‌خیس (مانند پوشه‌های متنی و صفحه های بزرگ، …) میشوند.

مزایای به کار گیری از مقر‌داده:
امکان ذخیره‌سازی و رئیس وسعت متعددی از داده‌ها
قابلیت و امکان دسترسی هم‌زمان، سریع و راحت به اعطا کرد‌ه‌ها
داشتن امکان جست‌وجو و مر‌تب‌سازی
قابلیت و امکان تغییر و تحول ساختار اعطا کرد‌ها
قابلیت و امکان یک پارچه کردن بخشید‌ه‌ها
سلامت ماندن داده‌ها در شکل فساد سیستم
داشتن قابلیت و امکان پشتوانه‌گیری
امنیت و انعطاف‌پذیری بالا
قابلیت و امکان دادن جواز‌های دسترسی گوناگون به یوزرها
قابلیت حذف، اضافه و به‌روزرسانی اعطا کرد‌ه‌ها
مقیاس‌پذیری بالا
موتور پردازش داده کار کشته و ظریف
مقر‌داده از چه نصیب‌هایی ساخته شده میباشد؟
کل مقر‌های داده با وجود تفاوت‌های جزئی که دارا هستند، از پنج مؤلفه مهم درست شده‌اند:
 
hardware: تک تک قابل انعطاف‌افزارهای دیتابیس بر روی یک دستگاه فیزیکی ایفا میگردند. طاقت فرسا‌افزار در واقع یک دستگاه ذخیره‌سازی فیزیکی میباشد که برای ذخیره‌سازی داده ها در مقر‌ها داده‌ها گزینه به کارگیری قرار میگیرد و مشتمل بر کامپیوتر، سرور ، هارد‌دیسک، … میگردد.
اپ: یوزرها از روش قابل انعطاف‌افزارها یا این که نرم افزار‌های‌ مقر‌‌داده می توانند داده‌های خویش را مدیر نمایند. برای مدیر مقر‌های داده از اپ سیستم مدیر مقر‌داده (DBMS) استعمال می شود. مجموعاَ نصیب قابل انعطاف‌افزاری مقر‌بخشید‌ه دربرگیرنده خویش اپ مقر‌داده، نرم افزار‌های مربوط به دسترسی به داده‌ها، سیستم‌برهان و یک اپ کانال می‌گردد که با به کار گیری از آن می‌اقتدار اعطا کرد‌ه‌ها را در میان یوزرها به اشتراک گذاشت.
داده‌ها: داده ها خامی میباشند که بوسیله یک DBMS گردآوری، ذخیره و پردازش میشوند. بخشید‌ه‌ها دربرگیرنده اعداد، حروف، نمادها، تصاویر، … می شوند.
لهجه اپلیکیشن‌نویسی: مقر‌های داده در واقع به وسیله یک گویش نرم‌افزار نویسی در اختیار گرفتن می شوند. SQL رایج‌ترین گویش‌ دیتابیس میباشد. ما برای درج، به‌روزرسانی، حذف و اصلاح داده‌ها به یک گویش اپلیکیشن‌نویسی نیاز داریم.
منش‌ها: راه و روش‌ها انتخاب کننده شیوه تلاش مقر‌داده، کیفیت رئیس داده‌ها و مقررات مرتبط با آنان می باشند که کلیه یوزرها بایستی آن ها را رعایت نمایند. خط مش‌ها در واقع دسته‌ای از شیوه نامه‌ها و شرایطی میباشند که به شما در به کارگیری از DBMS امداد فراوانی می‌نمایند.
سیستم مدیر مقر‌داده (DBMS) چیست؟
هر مقر‌داده‌ معمولاً به قابل انعطاف‌افزاری جامع نیاز داراست که تحت عنوان سیستم مدیر مقر‌داده (DBMS) شناخته می شود. یک DBMS در واقعیت تحت عنوان رابطی بین دیتابیس و یوزرها (و یا این که نرم‌افزار‌های) آن شغل می‌نماید و یوزرها با استعمال از آن می توانند اعطا کرد‌ه‌ها را سازماندهی، با صرفه‌سازی، بازیابی، به‌روزرسانی و در یک سخن رئیس نمایند. سیستم‌های مدیر مقر‌داده پدیده جدیدی در دنیای کامپیوتر نیستند و برای نخسین بار در دهه ۶۰ میلادی پیاده‌سازی شدند. Oracle ، MySQL ، PostgreSQL، Oracle، ASE، SQL Server و RDS مثال‌ای از سیستم‌های رئیس دیتابیس می باشند که برای برای ذخیره‌سازی و بازیابی داده‌ها از تکنیک‌های مختلفی استعمال می‌نمایند. مجموعاَ DBMSها به ۴ سبک سسله‌مراتبی، شی‌گرا، ارتباط‌ای و کانال‌ای مجموعه‌بندی میشوند که پرکاربردترین آنان سبک ارتباط‌ای میباشد که اعطا کرد‌ها را در پوسته‌های جدولی ذخیره ‌می‌نماید و بر طبق لهجه SQL میباشد. در پی با مهم ترین مزایای و معایب DBMS آشنا می‌شویم.
 
 
مزایای DBMS:
سهل وآسان‌خیس شدن مراحل مدیر دیتابیس
قابلیت و امکان‌پذیر شدن کارهایی مانند تحقیق بر کوشش مقر‌های ‌داده، تولید و حذف اعطا کرد‌ه، تهیه و تنظیم و پشتوانه‌گیری
کاهش مجال مایحتاج برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های اینترنت
قابلیت محصور کردن دسترسی یوزرها به دیتابیس
ارتقاء امنیت و یکپارچگی مقر‌های داده
معایب DBMS:
اشغال ترازو متعددی از یاد و فضای هادر دیسک
عدم بضاعت در ایفا محسابات بغرنج
نیاز به علم فنی خیر و خوبی دارااست.
ممکن میباشد به جهت فساد نرم افزار یا این که قطعی برق جراحت بدون شوخی ببیند یا این که از در بین برود.

برای طراحی سایت چه سیستمی لازم است؟

در عصری که ذیل سلطه منظره دیجیتال بود، ساخت وب سایت تحت عنوان یک دسته مهارت محوری ظهور نموده است که نوآوری را با مهارت فنی ادغام می نماید. چه طراحی سایت در مشهد یک طراح اینترنت مجرب و چه دانشجویی باشید که به دنیای جالب طراحی سایت میروید، گزینش لپ‌تاپ برای شما یک تصمیم بسیار اصلی میباشد. این نوشته ی علمی به ابهام‌های یافتن لپ‌تاپ متناسب با نیازهای مخصوص طراحان اینترنت، مشتمل بر مشاغل مرتبطی مانند طراحی وب سایت فروشگاهی، حفاظت تارنما، seo و مشورت بهینه سازی وبسایت و بقیه جنبه‌های اساسی میپردازد. این محتوا جامع ترین راهنما برای خرید سیستم مطلوب طراحی وب سایت،نرم افزار نویسی و حتی شغل های گرافیکی میباشد؛ در شرایطی‌که قصد خرید لپتاپ دارید توصیه می‌کنیم تا نقطه پایان این نوشته‌علمی همپا ما باشید.
 
نکات حیاتی که پیش از خرید سیستم مطلوب طراحی وب سایت بایستی به آن‌ها دقت نمایید 
توان پردازندگی قابل انعطاف افزاری لبتاپ: بوم یک طراح اینترنت بسیار بالاتر از قلمروهای متعارف هنر میباشد. این دربرگیرنده کدنویسی غامض، پیاده سازی گرافیکی و یک دست سازی چندرسانه ای میباشد. بدین ترتیب، لپ‌تاپ‌ای که هماهنگ شدن با کارایی و پیاده سازی داشته باشد، ضروری می گردد. RAM با صرفه (خاطر دسترسی ) و یک پردازنده قادر پیش نیازهای اجرای یک دست قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی گرافیکی مانند Adobe Creative Suite یا این که Sketch می‌باشند. شیت اکران لپ تاپ می بایست یک بوم رنگی ظریف و با وضوح بالا ارائه دهد و باور نتیجه ها نماید که هر پیکسل سند بر نگرش طراح میباشد.
 
 
پناه اینترنت: یک عنصر انتخاب کننده: طراحان اینترنت در دنیایی معاش می نمایند که در آن سازش و تطبیق پذیری از فضیلت هایی میباشد. لپ‌تاپ‌ای که گزینش میکنید بایستی یک متحد اثبات گام در مسیریابی در دیده‌انداز پویا پیشرفت اینترنت باشد. اعتقاد و باور نتایج فرمائید که از جدیدترین فناوری‌ها و چارچوب‌های اینترنت مدد می‌نماید و به شما قابلیت میدهد از روندهای صنعت آگاه گردید. لپ تاپ با سازش با HTML، CSS، جاوا اسکریپت و بقیه لهجه های ضروری اینترنت غیرقابل رای زنی میباشد. خلال این، می بایست به‌طور یکدست با سیستم‌های مدیر محتوای دوستداشتنی (CMS) مانند وردپرس ترکیب خواهد شد و گردش عمل جاری را برای طراحان تسهیل نماید.
بهینه سازی: ارتقاء مشاهده کرد و اثر: در حوزه دیجیتال رقابتی، سئو موتورهای کاوش (سئو) محوری میباشد که رویت کرد تارنما را انتخاب می نماید. یک لپ‌تاپ برای طراحان اینترنت بایستی از ابزارها و پلتفرم‌های بهینه سازی امان نماید و به آنان اقتدار دهد تا اینترنت‌تارنما‌ها را برای موتورهای کاوش با صرفه نمایند. خصوصیت هایی مانند رندر سریع، ساخت‌و‌ساز کد کارآمد و سازش با پلاگین های seo برای بی آلایش سازی روند seo ضروری می باشند. همانگونه که ارتباط همزیستی در میان ساخت سایت و بهینه سازی همچنان در اکنون تکامل میباشد، لپ تاپ شما می بایست ملازمت قابل پشت گرمی در استخراج به روءیت کرد آنلاین با صرفه برای اثرها شما باشد.
گروه ابزار طراحان اینترنت: بالاتر از قلمرو قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی سنتی، گروه ابزار طراحان اینترنت به ویرایشگرهای کد، سیستم های در اختیار گرفتن ورژن و پلتفرم های مشترک بسط می‌یابد. لپ تاپی را تعیین فرمایید که به صورت یک دست با ویرایشگرهای کد دوست داستنی مانند Visual Studio Code یا این که Sublime Text مخلوط خواهد شد. سازش با سیستم های در دست گرفتن ورژن مانند Git، همیاری کارآمد و ردیابی ورژن را ضمانت می نماید که برای پروژه های گسترش اینترنت در مقیاس گران قدر حیاتی میباشد. ضمن این، گنجایش ذخیره‌سازی و سرعت لپ‌تاپ نقشی اصلی در رئیس مخازن کبیر و بودجه‌های چندرسانه‌ای دارااست.
تعادل توان و امکان حمل: برای دانشجو در درحال حاضر تکان و ناوبری ماهر میان فضاهای کاری، قابل حمل بودن لپ تاپ یک نکته کلیدی میباشد. ساخت و ساز تعادل مطلوب دربین اقتدار و امکان حمل ضروری میباشد. یک لپ تاپ با پیاده سازی مدل وزن، باتری بادوام و اقتدار پردازش کافی ضمانت می نماید که می‌توانید وبسایت ها را از هر مکانی پیاده سازی، کدنویسی و seo فرمایید. ضمن این، مورد‌های اتصال لپ‌تاپ، به عنوان مثال پورت‌های USB، HDMI، و Wi-Fi پرسرعت را در حیث بگیرید تا از یکپارچگی یک پارچه با دستگاه‌ها و کانال‌های فرنگی اعتقاد و باور نتایج نمایید.
سپرده گذاری: طراحی وب سایت یک مسئله مدام در هم اکنون گسترش میباشد که فناوری با سرعتی سریع در هم اکنون توسعه و گسترش میباشد. حفظ از سپرده گذاری لپ تاپ شما در آتی برای اعتقاد و باور از رابطه آن در سال های آتی بسیار اصلی میباشد. لپ‌تاپ‌هایی با اجزای قابل ارتقاء، مانند حافظه موقت و فضای ذخیره‌سازی، گزینش نمایید که به شما قابلیت میدهد تا با نیازهای قابل انعطاف‌افزاری در حالا تکامل سازگار گردید. با فناوری های نوظهور مانند حقیقت افزوده (AR) و حقیقت مجازی (VR) آشنا گردید و لپ تاپی را گزینش فرمائید که بتواند به صورت یک پارچه این توسعه و گسترش ها را در جریان عمل پیاده سازی شما ترکیب نماید.
پیمایش در اسمان دیجیتال: در حوزه پویای ساخت سایت، لپ تاپی که گزینش میکنید فقط یک ابزار وجود ندارد، بلکه گسترشی از اقتدار ابتکار شماست. از کوشش و پیاده سازی گرفته تا هواخواهی اینترنت، ترکیب بهینه سازی و ثابت بعدی، ملاحظات متنوع و یکسری وجهی می باشند. با سنجیدن ظریف این عامل ها، میتوانید سفری را شروع فرمائید که در آن لپ‌تاپ شما به شریکی ضروری در زنده کردن نگرش‌های دیجیتال شما تبدیل میگردد. در منظره مدام در حالا دگرگونی اینترنت، تعیین لپ تاپ مطلوب تنها یک تصمیم وجود ندارد، بلکه یک سپرده گذاری استراتژیک برای توفیق شما تحت عنوان یک طراح اینترنت یا این که یک دانشجو در مسئله طراحی وب سایت میباشد.
مهار ابتکار با ابزارهای توسعه یافته: پالت رنگی طراحان اینترنت امروزی بالاتر از صفحه ها اینترنت استاتیک به تجارب استفاده کننده پویا و تعاملی بسط مییابد. برای جلوتر ماندن از منحنی، لپ‌تاپ انتخابی شما بایستی ترکیب ابزارها و فناوری‌های پیاده سازی نوظهور را تسهیل نماید. به‌دنبال لپ‌تاپ‌هایی باشید که از جدیدترین نرم افزار‌های پیاده سازی مانند Figma، InVision یا این که Adobe XD امان می‌نماید و شما‌را کار کشته می‌سازد تا رابط‌های کاربری یکدست و تجارب‌های مخاطب دیدنی ساخت‌و‌ساز فرمایید. امکان‌های شیت لمسی، دفاع از مداد و خصوصیت‌های قابل تبدیل 2 در 1 میتوانند لایه‌ای از تطبیق‌پذیری را اضافه نمایند و به شما قابلیت و امکان می دهند با تمرکز یک هنرمند دیجیتالی طرح، مثال‌سازی اول و تکرار نمائید.
 

 

انتخاب عکس مناسب برای محصول

 از آنجایی که در خرید اینترنتی، مشتریان قابلیت لمس تولیدها را از مجاورت ندارند، تصاویر تولیدها می بایست بگونه ای باشد، که مشتری شم نماید به طور حضوری خرید میکند. طراحی سایت در مشهد مسلما دکان هایی را چشم اید که از یک جنس، چند عکس قرار داده اند. یک سری تصویر از زوایای گوناگون، این قابلیت را به مشتری می‌دهد، تا متاع را به خیر و خوبی تحقیق کند و گزینش صدق داشته باشد. تصاویر محصول ها را میتوان به دو گروه تقسیم کرد:

 
تصویر مهم متاع: این نوع تصاویر، عموما دورنما سپید داشته و فقط تصویر جنس در آن نشانه داده گردیده است، فارغ از اینکه از آن جنس در مکانی مستعمل باشد یا این که شم هیجان، شعف و یا این که لذت خرید را به مخاطب القا نماید. 
تصاویر مدل معاش: این نوع از تصاویر کاربرد مال متبوع را نیز نشانه می دهند. به عنوان مثال، در صورتی‌که دکان شما یک دکان پوشاک میباشد، ضمن اکران تصویر جنس، تصویر جامه را در تن یک سبک نیز علامت دهید، تا مشتری بتواند تماما از تعیین مال مطمئن خواهد شد. این آیتم در تصویر پیشین هم اشاره شد.
بیشتر بخوانید: عکس برای وبسایت فروشگاهی
 
3. امکان غلو تصاویر
در حالتی‌که به فروشگاه آنلاین دیجی فرآورده راز زده باشید، متوجه خواهید شد که تصاویر تولیدات، قابلیت و امکان غلو یا این که اصطلاحا زوم ذره بینی دارااست. این امکان به استفاده کننده این قابلیت را می‌دهد، تا بتواند در توان قابلیت از متاع، بافت و جزئیات کالا آگاه خواهد شد. مثلا قابلیت و امکان غلو برای تولید ها آرایشی یا این که پوشاک، خرید مطمئن تری را برای مشتریان مهیا خواهد کرد. این قابلیت یکی‌از مهم ترین اصول ساخت و ساز یک کاغذ مال حرفه‌ای در دکان های اینترنتی به شمار میرود.
 
 
 
 
 
4. توضیحات دیدنی و بی نقص
تصاویر به تنهایی گویای تک تک مزایا و خصوصیت های کالا نیستند. نصیب توضیحات کالا، این قابلیت را به شما می‌دهد تا در حالتی که با امداد تصویر مشتری را جذب نکرده اید، بابیان خصوصیت های پر رنگ فرآورده متبوع، مشتری را جذب فرمائید.
 
نکته مهمی که می بایست به آن دقت فرمائید، نوع جمله ها به عمل رفته در توضیحات میباشد. از وضعیت کلیشه ای و سابق بیرون گردید. مثلا، چنانچه می‌خواهید خصوصیت های یک دستمال مرطوب منحصر به فرد خردسالان را مطرح نمایید، به مکان "توضیح در زمینه‌ی ساختارکالا، ضد آلرژی بودن، نوع مواد به عمل رفته در آن " از " این دستمال، پوست بچه دلبند شما‌را قابل انعطاف و لطیف کرده و از التهاب پوست حساس آن‌ها خودداری میکند." به کارگیری فرمائید.
 
 در واقع چیزی را در توضیحات مطرح نمائید، که استفاده کننده می‌خواهد بشنود و به وی حس خوشایند می دهد. آنطور بنویسید که شم لذت خرید آن مال را در دل استفاده کننده بوجود بیاورید. همان طور که گفتیم توضیحات مال در جذب مشتری نقش موثری دارااست به همین ادله محتوای " فراگیری تایپ کردن توضیحات مال " را مطلقا تحقیق نمائید.
 
 
 
5. نرخ‌گذاري اصولی تولیدها
بعد از تصاویر و توضیحات یک مال، سومی موردی که برای استفاده کننده التفات دارااست، بها آن میباشد. ارزش کالا می بایست همیشه آپ دیت گردیده و برای هر فرآورده به طور روشن بیان گردد. در‌صورتی‌که بها جنس، متناسب با تغییر تحول بعضا مشخصات، مانند رنگ یا این که وزن، عوض میشود، آن را برای مخاطب معلوم فرمایید. در تارنما فروشگاهی خویش، بها ثانویه نیز تمجید نمائید و گاهی با گذاشتن تخفیف، مال را به آن ارزش بفروشید. این شغل سبب ساز ساخت‌و‌ساز شم چیره بودن به استفاده کننده می‌دهد و خرسند میباشد که فرآورده را با قیمتی زیر از بها حقیقی و واقعی تهیه و تنظیم کرده است.
 
 
 
6. قابلیت و امکان اضافه کردن به سبد خرید
دکمه اضافه کردن به سبد خرید را در شایسته ترین جای از ورقه قرار دهید. به‌این نوع از دکمه ها اصطلاحا call to action می‌گویند. به‌این مضمون‌ که مخاطب را دعوت به عملی میکند. این دکمه می بایست به اندازه کافی جلب دقت نماید، پس در رنگ و سایز مطلوب قرار دهید. از طرفی چگونگی سبد خرید، در فروش شما و رضایت مشتری نقش مهمی دارااست. مشتری بایستی بتواند، پس از گزینش تولیدات و تعیین دکمه سبد خرید، در شکل نیاز توشه دیگر توصیه خویش را را به سادگی بازنویسی نماید. درصورتی که شما قصد دارید، یک فروشگاه آنلاین، با شایسته ترین تجهیزات تنظیم فرمائید، بدین خصوصیت مغازه نیز اعتنا نمایید. هر فرصت بتوانید برای مخاطب فروشگاه آنلاین خویش تجربیات کاربری راحت به وجود بیاورید به احتمال زیاد آن مخاطب به یک مشتری دارای تعهد تبدیل میشود و برای خرید های دیگر نیز ترجیح میدهد از فروشگاه آنلاین شما خرید نماید.
 

انواع هدرهای سایت

هدر تک خطی با لوگوی راست چین
این نوع سربرگ، متداول ترین پیاده سازی هدر وب سایت میباشد. لوگوی مارک در بخش طراحی سایت در مشهد راست قرار گرفته و بعد از آن منو و در غایت نوار کاوش و دکمه های عضویت، خرید یا این که تصویب توصیه جای دارد. اعتنا داشته باشید که در صورتی‌که محتوای تارنما شما به انگلیسی یا این که بقیه گویش هایی که از چپ نوشته می‌شوند باشد، لوگو چپ چین خواهد بود.
هدر با صرفه گردیده برای تلفن همراه با منوی همبرگری
هیچوقت فراموش نکنید که سایت خویش را برای تلفن همراه باصرفه نمایید. به اصطلاح به‌این شغل ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا میگویند. از آنجایی که در کاغذ خرد موبایل، جایی برای اکران بی نقص المان های هدر به طور معمولی وجود ندارد. بایستی ترفند دیگری استعمال شود که آن هم منوی همبرگری میباشد.
در‌این منو از آیکونی به صورت سه خط پایین هم به کارگیری می‌گردد که با کلیک روی آن المان های منو نشان داده میشود. در شرایطی که منو بسته باشد، صرفا لوگو و آیکون منو قابل مشاهده می باشند.
هدر هایبرید دسکتاپ و گوشی
در‌این منو چه در ورژن دسکتاپ و چه در ورژن گوشی، المان های یه خرده در منو مشاهده میشود، رنگ ها اکثر زمان ها خنث می باشند و در هر دو ورژن از منوی همبرگری استعمال می گردد.
هدر با مگا منو
در شرایطی که خصوصی به مغازه های آنلاین زده باشید مطلقاً این نوع منو را زیاد چشم اید. تک تک تیم بندی ها با آحاد ذیل تیم ها و محصولاتی که دارا‌هستند در منو وجود دارااست. به صورتی که زمانی نشانگر را روی یک کدام از آن‌ها می بردید، منویی گشوده میشود که حدوداً تک تک ورقه را می پوشاند.
 
اینگونه منوهایی اکثر وقت ها دو خطی می‌باشند. در خط اولیه المان های معمول مثل «تماس با ما»، «درباره ما»، «عضویت»، «ورود» و لوگو وجود دارا‌هستند و در خط آتی، تیم بندی های مهم مگا منو چشم میگردند. مثلا در یک فروشگاه آنلاین که تمامی چیز میفروشد، پیاده سازی سربرگ وب سایت می‌توانند مشتمل بر مواقعی مثل «کالای دیجیتال»، «اسباب خانه»، «خوراکی ها» و غیره باشد.
 
هدر عمودی
مطلقاً وبسایت هایی را چشم اید که منوی آن‌ها در بالای ورقه وجود ندارد، بلکه مانند سایدبار در کنار جای دارد. اکثر زمان ها استحصال و کارهایی که با سرویس ها پذیرایی راز و عمل دارا هستند از این منو استعمال می نمایند. از جمله پیاده سازی هدر وبسایت به طور عمودی میتواند برای هتل ها و رستوران ها استعمال شود.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 صفحه بعد