x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات طراحی سایت

ابزارهای نظارت بر uptime سرور سایت

 چکیده نوشته‌ی علمی :

آیا تا به اکنون در اینترنت سایتی بوده اید و روی لینک نوشته ی علمی کلیک نموده اید و به مکان آن شیت نادرست را مشاهده کردید؟ این ناامید کننده میباشد و شما‌را ناامید می نماید. استخراج‌وکارها می خواهند تمامی چیز مانند فرصت و ساعت پیش برود. این مشتمل بر بالا بودن اینترنت‌تارنما‌ها در هر ثانیه از روز میباشد. طراحی سایت در مشهد چه گونه می‌توانید اعتقاد نتایج فرمایید که‌این حادثه می افتد؟ با هشیار ماندن در رسیدگی بر آپتایم وبسایت. بدین قضیه تصور کنید: در شرایطی که میزبانی اینترنت ماشین بیزنس شماست، پس تحقیق بر فرصت عمل سیستم GPS آن میباشد. این به شما یاری می نماید تا سطح ها کارایی آن را ردیابی نمائید تا مدام بدانید که در کجا جای دارد. درنتیجه میخواهیم ابزارهای متعدد جهت رسیدگی بر uptime سرور وبسایت را معرفی نماییم. در‌این پست بلاگ، می‌آموزید که تحقیق بر آپتایم وب سایت چیست، چرا اصلی میباشد و ابزارهای محبوبی که به اندازه گیری فرصت کارکرد تارنما شما امداد می نمایند را معرفی میکنیم.
 
1- فرصت آپ تایم یک وبسایت چیست؟
آپتایم شما به درصد هنگامی اشاره دارااست که تارنما شما در دسترس یوزرها میباشد. این با مقایسه بازه وقتی که وبسایت فارغ از هیچ ایراد فنی انجام می‌گردد با مجال فساد احتساب میشود.
 
درصورتی که 100% آپتایم را تجربیات می‌کنید، تارنما شما در کل روز و کل شب فارغ از هیچ وقفه ای فعال خواهد بود. از طرف دیگر، در شرایطی‌که تارنما شما در حین یک زمان 8 ساعته 10 دقیقه انقطاع گردد، 99.6 درصد آپتایم خواهد داشت.
 
2- چرا به uptime بالا برای سرور تارنما نیاز میباشد؟
آپتایم بالا نماد می‌دهد که می‌توانید یک تارنما را به صورت مداوم فعال سازی فرمائید. این دستور به ویژه برای صفحاتی که مشتریان به صورت مکرر از آنان بازدید می نمایند موثر میباشد، مانند یک مغازه کسب و کار الکترونیک یا این که یک پلت هیبت سرویس ها آنلاین.
 
در اینجا برخی از مزایای رفیعتر داشتن فرصت بالا برای وبسایت شما نقل شده میباشد.
 
1. تجربیات کاربری را بهبود خواهید داد.
داشتن آپتایم اثبات برای یک تجربیات کاربری بهتر کلیدی میباشد. در حالتی‌که وبسایت شما دائماً از فعالیت افتاده باشد، یوزرها نمی توانند به محتوای متبوع خویش دسترسی پیدا نمایند. حتی ممکن میباشد در مکان دیگری در ادامه محصول ها بگردند. در غایت، این می‌تواند سبب به تلف کردن مشتریان بالقوه گردد.
 
2. آپ تایم شما به بهینه سازی امداد می نماید.
موتورهای کاوش، وقتی که وبسایت شمارا ایندکس می نمایند و محتوای آن را جايگاه بندی می نمایند، فرصت استفاده وبسایت شما‌را در اختیار گرفتن می نمایند. در صورتیکه موتورهای کاوش با فساد های مکرر مواجه شوند، می‌توانند مرتبه وبسایت شمارا در SERP کاهش دهند. این شغل ترافیک ارگانیکی را که میخواهید به دست آورید، از در بین میبرد.
 
3. امکان یقین را نگهداری خواهید کرد.
Uptime معیاری برای قابلیت و امکان اعتقادوباور میباشد. هرچه وبسایت شما قابل اعتمادتر باشد، تجارب بهتری برای مشتری می‌توانید ارائه دهید. این دستور متکی بودن مشتری را به مارک شما تقویت می نماید و سبب به نرخ تبدیل فراتر می‌شود.
 
4. بررسی بر این ترازو منجر صرفه جویی در طی می‌گردد.
با اعلان‌های هشدار، می توانید همت اینترنت‌وب سایت را در طی حقیقی و واقعی رسیدگی فرمائید و مشکلاتی را که به وجود می آیند شناسایی نمایید. این به صرفه جویی در طی یاری می نماید، چون حل خطاها را سریعتر و کارآمدتر می نماید.
 
نظارت آماری چیست ؟
3- به چه شکل مجال uptime تارنما خویش را اندازه گیری کنیم
اندازه گیری مجال آپتایم سایت شما برای اعتقادوباور از تجربیات کاربری خوب اصلی میباشد. در ذیل ملاحظه کنید چه گونه میتوانید فرصت عمل خویش را در اختیار گرفتن نمایید.
 
1. برای یک خدمت پژوهش بر سایت نام نویسی فرمایید.
این ابزارها سایت شما‌را به طور 24 ساعته پژوهش می نمایند و گزارش های دقیقی در باب سطح ها همت و فرصت های آپ دیت ارائه می‌دهند. آن گاه می قدرت از این اطلاعات برای اعمال هرگونه پیکربندی ما یحتاج برای اعتقاد و باور از اینکه وبسایت شما مدام فعال میباشد استفاده نمود.
 
2. پیکربندی رسیدگی را تنظیمات نمایید.
بعداز نام نویسی، می بایست پیکربندی خویش را تنظیمات نمایید. نشانی اینترنت سایتی را که میخواهید بررسی فرمائید وارد نمایید و تعداد دفعات پژوهش را تهیه نمایید. همینطور میتوانید نوع رسیدگی‌هایی را که می خواهید جاری ساختن دهید، مانند HTTP، HTTPS و مفاد دیگر، تنظیمات فرمائید.
 
3. هشدارها را تهیه و تنظیم نمائید.
ابزار مانیتورینگ شما می بایست اعلان‌های بی‌تفکر مرتبط با فساد‌های اینترنت‌تارنما را ارائه دهد. آن گاه میتوانید همت تارنما را ذیل لحاظ داشته باشید و اقدامات اصلاحی را سریع ایفا دهید.
 
هشدارها را مطابق ترجیحات خویش تهیه فرمایید. می توانید از روش آدرس اینترنتی، پیامک، اعلان‌های فشاری و موردها دیگر هشدار درخواست فرمائید.
 
4. پژوهش را استارت نمائید.
بعد از کامل شدن تنظیمات، تحقیق بر وبسایت را آغاز نمایید. اکثر سرویس ها پژوهش بر سایت، داشبوردی را ارائه میدهند که می‌توانید فرصت های آپ دیت و فرصت پاسخگویی را ملاحظه کنید.
 

ساخت قالب جداگانه برای دسته بندی ها در وردپرس

 در‌حالتی که به فراگیری پیاده سازی پوسته وردپرس در بخش کدنویسی عشق دارید و مدتی میباشد که در این مورد آغاز به عمل نموده‌اید احتمالا میدانید که پوسته های وردپرس دارنده تعدادی پوشه با طراحی سایت در مشهد اسم معلوم می باشند که هرمورد از آنان مسئول اکران محتوای خاصی در وبسایت شما میباشد . به عنوان مثال فولدر 404 با پسوند php. برای پیاده سازی ظواهر برگه 404 میباشد و وقتی که مخاطب شما وارد کاغذ‌ای از وبسایت شد که‌این کاغذ حذف گردیده‌است ، هر ظواهر و دیزاینی که شما درین کاغذ انجام کرده باشید به مخاطب اکران داده شود .

درصورتی که استحضار داشته باشید گروه بندی های وردپرس که در نصیب نوشته‌ها قرار دارا‌هستند به وسیله فایلی به اسم :
category.php
درون پوسته در دست گرفتن می شوند که شما بایستی بوسیله یک رینگ while درین کاغذ کدنویسی موردنیاز را جهت اکران پست‌های ( مطالب ) هر تیم‌بندی اجرا دهید تا همه گروه‌بندی هایی که در نصیب نوشته‌ها دارید و برای آنان مقاله نوشتید ، با یک طراحی صفحه معلوم اکران داده شوند .
هنگامی که شما در درون فولدر category با فرمت php. کدنویسی می‌کنید ، فرق ندارد که اسم مجموعه بندی شما ، نامک آن و یا این که شماره آیدی آن چیست ، همه آن ها با ظواهر مشخصی که درون برگه category نرم افزار نویسی گردیده‌است اکران داده شود .
برای تشکیل داد پوسته جدا برای مجموعه‌بندی‌ها در وردپرس می بایست به انتهای اسم فولدر category یک نامک یا این که یک آیدی که مرتبط با مجموعه بندی مدنظر میباشد را اضافه فرمایید و آن‌گاه صفحه آرایی و کدنویسی باطن آن را به دلخواه اعمال دهید !
 
وردپرس یک نمودار به اسم نمودار سلسله مراتب دارااست ، که از این پیوند میتوانید آن را مشاهده کنید ، یعنی بوسیله این نمودار گزینش می شود که اسم گذاری پوشه های پوسته وردپرس چه گونه می بایست صورت پذیرد و کدام شالوده در پوشه‌های شبیه بر یکدیگر حق اولویت دارا‌هستند . از جمله شما در‌حالتی که برای نصیب تیم‌بندی‌ها سرگرم کدنویسی می‌باشید ، طبق نمودار سلسله مراتب وردپرس در حالتی که یک پوشه به صورت ذیل داشته باشید :
 
category-7.php
این پوشه که مرتبط با یک مجموعه بندی با آیدی شماره 7 میباشد ، مقدم بر پوشه category.php میباشد و در صورتی‌که محتواهایی وجود داشته باشند که در گروه بندی با آیدی شماره 7 قرار داشته باشند ، ظواهر اکران آن ها طبق کدهایی خواهد بود که درون پوشه category-7.php در درون فولدر های پوسته وردپرس شما جای دارد .
 
ولی خوب میباشد سلسه مراتب ظریف برای این بخش را بشناسید ، یعنی در شرایطی که قصد دارید تا صفحه های تیم‌بندی با ظواهر مختلف ساخت‌و‌ساز نمائید ، کدام پوشه ها مقدم خواهند بود بر فولدر category.php ! این سلسله مراتب و حق اولویت به صورت ذیل میباشد :
 
category-{slug}.php
category-{id}.php
category.php
archive.php
index.php
طبق این سلسله مراتب ، آغاز فایلی که به صورت category-{slug}.php میباشد الویت بالاتری داراست یعنی در‌صورتی‌که یک مجموعه به اسم وردپرس دارید ( توجه نمایید بخاطر همین وارد همواره پیشنهاد کردیم که نامک مجموعه‌بندی‌ها را روی انگلیسی تهیه و تنظیم فرمایید ) و نامک آن wordpress میباشد و شما بنام category-wordpress.php داشته باشید و ظواهر آن را گوناگون پیاده سازی کرده باشید ، مطالبی که در‌این مجموعه میباشند ، متعدد اکران داده می شود و شما یک برگه با ظواهر متعدد برای این تیم بندی دارید .
 
سلسله مراتب دوم با آیدی تیم بندی تمجید گردد یعنی بصورت category-{id}.php برای اینکه مقدار id را بدست آورید ، کافیست تا به نصیب دستکاری گروه مدنظر رفته و به نوار نشانی بالای مرورگر اعتنا فرمائید و دنبال عبارتی به صورت ذیل باشید :
 
taxonomy=category&tag_ID=82
در‌این بخش شماره درج شده مقابل عبارت ID به عبارتی شماره آیدی تیم بندی شما میباشد و شما می توانید براین اساس یک فولدر با اسم category-82.php بسازید که الویت اکران محتوا با طراحی صفحه این برگه ، پس از موقعیت ایجاد کرد با نامک میباشد .
 
وضعیت سوم در نمودار سلسله مراتب گروه‌ها ، به عبارتی فولدر category.php میباشد که ممکن میباشد با آن بسیار فعالیت کرده باشید . فعلا چنانچه شما پوشه category.php را باطن پوسته خویش نساخته و کدنویسی نکرده باشید البته پوشه archive.php را دارید ، هنگام مشاهده مطالب یک تیم بندی ، در قالب شما از پوسته برگه archive.php به کار گیری شود .
 
از پوشه archive.php عالی میباشد هنگامی به کارگیری نمائید که صفحه آرایی و پیاده سازی شما برای پوشه های category.php و tag.php و همینطور search.php ( که برای شیت اکران حاصل کاوش میباشد ) همه به یک صورت باشد و شما بجای تشکیل داد 3 فولدر در باطن پوسته وردپرسی ، فقط 1 پوشه با اسم archive.php بسازید .
 
در حال حاضر در حالتی که قصد داشتید تا بازهم خلاصه کاری نمایید ، می توانید خویش فولدر archive.php را نیز باطن پوسته نسازید و بجای 4 فولدر category.php و tag.php و search.php و همینطور archive.php فقط از پوشه index.php به کارگیری فرمایید که برای قسمت های گروه بندی ، برچسب ها ، حاصل کاوش و همینطور وب لاگ ( کلیه مطالب ) صرفا 1 شیت با صفحه ارایی واحد و یکسان داشته باشید .
 
پس در شرایطی‌که قصد دارید تا گروه‌بندی‌های خاصی را با صفحاتی در صفحه ارایی گوناگون‌خیس نسبت به سایر اکران دهید ، میتوانید از شرایط های ذیل :
 
category-{slug}.php
category-{id}.php
با دقت به حق تقدم هرمورد به کار گیری نمائید ، ولی اعتنا داشته باشید که در حالتی که در بعدی مجموعه‌بندی شما حذف گردد و شما از وضعیت category-{id}.php به کارگیری کرده باشید ، دیگر قابلیت و امکان برگشت آیدی تیم بندی نیست و در حالتی که مجدد به عبارتی تیم بندی ( با به عبارتی اسم و نامک ) را ساختید ، این‌توشه آیدی آن تغییر تحول خواهد کرد و می بایست اسم فولدر تشکیل شده باطن پوسته را به آیدی تازه تغییر‌و تحول دهید چراکه چنانچه اینکار جاری ساختن نشود دیگر فایلی که با آیدی گذشته درست شده بود قابل به کار گیری وجود ندارد زیرا عملا آن آیدی نیست و مجموعه بندی مرتبط با آن حذف گردیده‌است . ( مگر اینکه از روش دیتابیس کارهایی را اعمال بخشید که از قدرت اشخاص تازه کار بیرون میباشد )
 

نحوه افزودن قسمت های NoFollow و Title به ادیتور وردپرس

 ادیتور وردپرس یکی قسمت هایی میباشد که همگی ما با آن سروکار داریم و بعضا ابزارها در باطن آن برای راحتی عمل ارائه گردیده‌است . تا قبل از این در نوشته‌علمی اضافه کردن ابزارهای طراحی سایت در مشهد بیشتر به ادیتور وردپرس ، محتوایی مرتبط را ارائه کردیم تا بتوانید المان های بیشتری همانند جدول و … را باطن ادیتور داشته باشید . البته درصورتی که به المان های جزئی  و مختصر نیازی داریم ، نیاز به نصب پلاگین های هنگفت نداریم و میتوان با یک پلاگین بسیار معمولی و مدل ، عمل را روش انداخت .

وردپرس در بعضی از بروزسانی های خویش و خصوصا در بروزر رسانی های ورژن 4 ، به گذر زمان بعضا از المان ها را از ادیتور خویش و همینطور بقیه بخشها حذف کرد به عنوان مثال نصیب مرتبط با justify کردن متن و یا این که نصیب مرتبط با ابزارهای نوفالو کردن پیوند و قرار دادن title برای پیوند ها ! در بروزرسانی ورژن 4.2 ، بخش مرتبط با پیکربندی NoFollow و Title از قسمت پیکربندی مرتبط با پیوند ها حذف شد که برای seo از مداقه متعددی بهره مند بود به این دلیل که اکثر لینک و پیوند های فرنگی که از محتوای وبسایت ما ارسال میشوند از نوع نوفالو می باشند و لذا می بایست همواره وارد بخش ” متن ” در ویرایشگر گردیده و خودمان به صورت دستی درون یک صفت از نوع rel مقدار NoFollow را در اختیار بگذاریم . معمولی ترین و شایسته ترین خط مش برای افزودن بخش های NoFollow و Title به نصیب پیکربندی لینک و پیوند ها ، استعمال از یک پلاگین بسیار مدل و کاربردی میباشد که پیرو خدمتتان معرفی شود .
پلاگین Title and Nofollow For Links
معمولا اکثر ما با وجود ارائه شدن ویرایشکر بلوک به وسیله وردپرس ، هنوز هم از ویرایشگر کلاسیک به کارگیری میکنیم به این دلیل که آسانی آن همواره دلنشین میباشد و میتوان به راحتی با نصیب هایی همانند مجموعه و برچسب و تصویرشاخص و … عمل کرد . این پلاگین یعنی افزونه Title and Nofollow For Links ، در ادیتور کلاسیک همت بی نقصی داراست و شما صرفا کافیست تا آن را نصب نمایید . برای دانلود این پلاگین از مخزن مهم وردپرس می توانید از این پیوند به کارگیری فرمایید ( دانلود پلاگین Title and Nofollow For Links ) .
 
وسعت این پلاگین بسیار معدود بوده و در نصیب رئیس اعمال گردد لذا هیچگونه نگرانی از بابت هنگفت شدن وبسایت شما نیست . بعد از دانلود و اتمام فرایند نصب که مطمئنا همه شما به طریق های نصب پلاگین شناخت دارید ، نیاز به جاری ساختن هیچ پیکربندی خاصی ندارید و در شرایطی که به بخش نوشته ها یا این که ورقه ها یا این که هرجایی که ادیتور وردپرس در آن اکران داده می‌گردد مراجعه نموده و لینکی را قرار دهید ، با ورود به بخش پیکربندی پیوند ها خواهید مشاهده کرد که نصیب NoFollow و Title به آن نصیب اضافه شد‌ه‌است .
 
 
 
با یک‌سری کلیک و نصب پلاگین ذکر شده می‌توانید به ورژن های کهن‌خیس وردپرس بازگشته و بخش NoFollow و Title را به آسانی آب میل کردن به ابزارهای ادیتور اضافه فرمائید . ولی اعتنا داشته باشید فراتر چنین گفته شد که لینک و پیوند های فرنگی وبسایت عموما نوفالو می‌باشند . در گفت و گو بهینه سازی پیوند های فالو و نوفالو مداقه بخش اعظمی دارا هستند و ما معمولا پیوند سازی داخلی وب سایت خویش را به صورت نوفالو ایفا نمی‌دهیم البته هنگامی که بدون چاره هستیم تا به منبعی فرنگی از تارنما خودمان پیوند دهیم ، با اعتنا به وضعیت وبسایت غرض و نوع لینک و پیوند سازی فرنگی ، ممکن میباشد به لینک و پیوند نوفالو نیاز داشته باشیم .
 
ولی مشاجره پیوند سازی نوفالو در باطن و سوا وبسایت بسیار کامل میباشد و مقاله ها و یادگرفتن های مرتبط دراین باره در درون وبسایت قرار گرفته میباشد البته در همین حد می بایست بدانید که پیوند سازی فرنگی به وبسایت های دارای اعتبار با وضعیت فالو ، حتی گران بها خیس میباشد به دلیل آنکه توشه محتوایی نوشته‌ی‌علمی شما‌را بسیار ارتقا خواهد بخشید .
 
یک نمونه بی آلایش برای لینک و پیوند های فرنگی نوفالو !
باتوجه به اینکه ما در حالا معرفی پلاگین های متفاوت برای راحتی فعالیت با وردپرس به شما عزیزان هستیم ، و در مقالاتی که پلاگین های متعدد را معرفی می کنیم ، ما یحتاج میباشد تا به شیت دانلود پلاگین پیوند داده خواهد شد ، در‌این حالت که تعدد لینک و پیوند ها به یک وبسایت مشخص و معلوم بسیار زیاد می شود ، میتوان فقط یکبار لینک و پیوند های فرنگی از باطن یک کدام از مقاله‌ها را از نوع فالو تهیه و تنظیم کرده و مابقی را نوفالو کرد . به عنوان مثال فکر کنید که ما سه نوشته‌ی‌علمی داریم و در باطن هرمقاله ، یک پلاگین را از مخزن وردپرس معرفی نموده و به برگه به عبارتی پلاگین پیوند داده‌ایم . خب فعلا نیازی وجود ندارد تا همه لینک و پیوند هایی که از مقاله‌ها ما به وب سایت وردپرس ارائه گردیده است تمامی از نوع فالو باشند ، بلکه میتوان یک کدام از این پیوند ها که به نسبت سایر ، در نوشته‌ی علمی اساسی تری باطن وب سایت ما تاسیس شده است ، از نوع فالو باشد و مابقی پیوند هایی که از دیگر مقاله ها به سمت وبسایت وردپرس داده میگردند را از نوع نوفالو تهیه کنیم . در‌این حالت میتوان اعتبار لینک و پیوند سازی فرنگی را ارتقاء داده و اعتبار فعلی وب سایت خودمان را نگهداری کنیم . برای ارتقا علم بهینه سازی خودتان می توانید از عصر بدون‌پول نخبه seo در وب سایت به کار گیری نمایید .
 

مدت زمان طراحی سایت چقدر است

یکی‌از مقاله‌ها بسیار با ارزش که داده ها قابل قبولی را در چنگ شما قرار خواهد بخشید نوشته‌ی علمی ” برهه زمانی فرصت ساخت وب سایت ” میباشد . اینکه اگاهی داشته باشیم برای ساخت وب سایت‌های گوناگون با موضوعاتی معین ، چقدر مجال نیاز میباشد و چه مدتی می بایست بردبار باشیم ؟! ولی پیش از اینکه بازه فرصت طراحی سایت در مشهد اجرای وب سایت‌های گوناگون را تحقیق کنیم ، اشاره بدین نکته ما یحتاج میباشد که زمان فرصت طراحی وب در کمپانی‌های متفاوت با دقت به وسعت کاری آن‌ها متغیر میباشد و دسته‌ای که ذمه ‌دار مسئولیت پیاده سازی و نرم‌افزار نویسی وبسایت شما شود باتوجه به وسعت کاری خویش ، پروژه شمارا جهت پیاده سازی و تحویل مجال بندی می‌نماید . ولی معمولا سعی در این میباشد که سایت شما بزودی مهیا گردیده و در اختیارتان قرار گیرد تاهم شما کسبوکار خودتان را در کوتاه‌ترین بازه راه اندازی نمائید و هم اینکه کمپانی اجرا کننده در کوتاه‌ترین مجال ، حقوق خویش را اخذ نموده و بسراغ بقیه پروژه‌ها برود !!
همانطورکه استحضار دارید وبسایت‌ها گونه های مختلفی دارا هستند و برهه زمانی فرصت پیاده سازی هرسایتی با دقت به مسئله کاری و امکاناتی که در باطن آنان نرم‌افزار نویسی شود در یک وضعیت استیبل سرویس شما اعلام گردد لذا در‌پی این برگه ، یکسری گروه متعدد از تارنما‌ها را پژوهش نموده و بازه مجال تحویل آن ها را در شرایط استیبل تشریح خوا هیم کرد .
مقطع مجال ساخت سایت‌های وردپرسی
وبسایت‌های وردپرسی فعلا 45% از آحاد سایت‌های جهان را تشکیل داده‌اند و به صورت معدل روزمره بیش تر از 500 الی 2000 وبسایت نو درسراسر عالم به یاری این سیستم رئیس محتوا پیاده سازی گردیده و در بستر وب فعال سازی میشوند . سایت‌های وردپرسی گونه های مختلفی دارا‌هستند که شناخته گردیده ترین آنان ، وب سایت فروشگاهی بر محور ووکامرس و وب سایت‌های شرکتی می‌باشند .
اما برای ساخت وب سایت های وردپرسی 3 شرایط وجود دارااست : شرایط اولیه استعمال از پوسته‌های فراهم ، شرایط دوم به کارگیری از پلاگین‌هایی همانند المنتور و ساخت وب سایت فارغ از کدنویسی و نهایتا وضعیت سوم پیاده سازی و اپلیکیشن نویسی صفرتاصد وب سایت بصورت مخصوص و به شکلی بسیار استاندارد
اپ نویسی بروی سیستم وردپرس معمولی وجود ندارد و نیازمند داشتن علم صحیح و مورد نیاز جهت کدنویسی مطلوب یک قالب استاندارد میباشد .
بازه مجال طراحی وب فروشگاهی با وردپرس
سیستم‌های فروشگاهی وردپرس وقتی که به صورت منحصربه‌فرد پیاده سازی و کدنویسی میگردند نیازمند پیاده سازی پوسته از صفر ، نرم افزار نویسی اساس پوسته وردپرس و همینطور همگام‌سازی مغازه ساز ووکامرس روی قالب میباشد . زمان فرصت معدل برای پیاده سازی و نرم افزار نویسی یک مغازه مخصوص بر اساس سیستم مدیر محتوای وردپرس ( درشرایطی که گفته شد ) حدود 25 تا 60 روز کاری بسته به مشقت UI و UX قالب و همینطور تجهیزات شالوده + تجهیزات جانبی بیشتر میباشد .
چنانچه تارنما شما به وسیله پوسته فراهم به عنوان مثال پوسته Woodmart پیاده سازی خواهد شد ، نیازی به کدنویسی و پیاده سازی وجود ندارد و آحاد هسته پوسته + دموهای آن از قبلی مهیا گردیده‌است و شما بایستی تصمیم بگیرید که از کدام دمو و کدام تجهیزات به کارگیری نمائید . معمولا درصورتی که این عمل به وسیله یک فرد مسلط به وردپرس صورت پذیرد ، درصورت مهیا بودن هاست و دامنه ، ممکن میباشد وب سایت شما در کمتر از 3 ساعت فراهم باشد . درصورت بیشتر بودن قابلیت و اما جاری ساختن برخی فردی سازی ها باطن پوسته وب سایت ، در بدترین شرایط ، وبسایت شما در 3 الی 7 روزکاری مهیا تحویل خواهد بود .
همینطور سفارش می کنیم بخوانید : درآمد ساخت وب سایت
در حالتی‌که طراحی وب سایت شما بوسیله ورقه‌ساز هایی مثل المنتور به صورت ویژوال بروی قالب هایی همانند Hello Elementor پیاده سازی خواهد شد ، بسته به توان طراح و زمانبندی برای پروژه ، و نهایتا مشقت طرح ، ممکن میباشد دربین 10 تا 30 روز کاری مجال نیاز باشد . تحویل این نوع پروژه‌ها بسیار سریع‌خیس میباشد به دلیل آنکه در‌این‌صورت‌ معمولا کدنویسی اعمال نمیشود و در صورتیکه طراح ناچار به قراردادن قطعه کدهای خاصی نیز باشد ، شاید کمتر از 5 درصد نیاز به کدنویسی باشد و بخش بک‌اند پروژه به طور کامل مهیا میباشد و طراح فقط مکان‌گذاری المان‌ها باطن کاغذ و تهیه و تنظیم اکران صحیح آنان را ذمه ‌دار شود . در‌حالتی که مستلزم یک پروژه منحصر به فرد ، با ذوق وسلیقه و بسیار استاندارد میباشید ، بهتراست مقداری هزنیه کرده و بصورت منحصر و به صورت کدنویسی پروژه خودتان را راه‌اندازی فرمایید .
مقطع مجال مورد نیاز جهت ساخت وب سایت های شرکتی با وردپرس
برای پیاده سازی یک وب سایت شرکتی به وسیله WordPress نیز دقیقا همچون طراحی وب های فروشگاهی ، 3 طریق کلی وجود داراست که فعال‌ساز‌ی با پوسته مهیا ، پیاده سازی با المنتور و نهایتا پیاده سازی و کدنویسی مخصوص میباشد .
وبسایت‌های شرکتی که در بستر وردپرس به صورت مخصوص نرم افزار نویسی می شوند نیز نیازمند پیاده سازی UI پوسته از صفر و بعد اپلیکیشن نویسی منحصر به فرد بخش‌هایی همانند مثال امور و … روی تارنما میباشد . مقطع فرصت معدل برای پیاده سازی و جاری ساختن در‌این‌صورت ، میان 20 تا 40 روزکاری میباشد که با دقت به تجهیزات وب سایت تغییر و تحول خواهد کرد . فعال سازی وب سایت شرکتی به وسیله پوسته‌های فراهم ممکن میباشد فی مابین 3 تا 7 روز به ارتفاع انجامد ( بسته به فعال‌سازی مطلوب وبسایت دقیقا همچون دمو ) و نهایتا پیاده سازی پوسته با المنتور معمولا هنگامی در میان 10 تا 20 روز کاری را مستلزم میباشد .
 

آشنایی با مزایا و معایب فریمورک Tailwind CSS

 Tailwind یک فریمورک CSS مبنی بر ایده utility-first میباشد که در طراحی سایت در مشهد دوران کوتاهی توانسته دوستداران بسیار متعددی را پیدا کرده و محبوبیت بالایی را دستیابی نماید. دادن امکان توسعه و گسترش سریع به اشخاص برای پیاده سازی و بسط رابط کاربری یکی‌از دلایل بالا رفتن این معیار محبوبیت گردیده است.

 
ولی از کجا می بایست متوجه شویم که‌این فریمورک یک فریمورک ایده‌آل برای کارهایی‌ست که قصد اعمال دادن‌شان را داریم؟ در‌این مقاله از تارنما راکت قصد داریم در ارتباط با خصوصیت‌ها، عیب‌ها و تفاوت‌هایی حرف کنیم که Tailwind را در مقابل دیگر فریمورک‌های CSSای مانند بوت‌استرپ قرار می دهد.
 
در انتها این مقاله انتظار می‌رود که شما بتوانید با یک روئت کرد جامع و صحیح تصمیم بگیرید که آیا از Tailwind برای پروژه‌های خویش به کارگیری نمائید یا این که نه!
 
Tailwind CSS چیست؟
Tailwind یک فریمورک CSS میباشد که برای نخسین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. اکنون (سال ۲۰۲۱) ورژن ۲.۲ این فریمورک منتشر گردیده و بنابر آماری که خویش Tailwind CSS ارائه میدهد بیش تر از ۲۶۰ هزار توسعه و گسترش‌دهنده از این فریمورک به کار گیری می‌نمایند. وصال به اینگونه نقطه‌ای در کمتر از دو سال بسیار دستور اصلی و قابل توجهی‌ست. یکی دلایل مهم این فرمان خصوصیت‌های متعددی میباشد که فریمورک ارائه کرده و آن را برای پروژه‌های متفاوت ایده‌آل ساخته میباشد.
 
یکی‌از تفاوت‌های اساسی Tailwind CSS با دیگر فریمورک‌ها دادن قابلیت و امکان در اختیار گرفتن بی نقص روی المان‌‌ها و خودداری از ساخت استایل‌های تکراری میباشد.
 
هم اکنون که تا حدی با این فریمورک شناخت پیدا کردیم بیایید با مزایا و معایب مهم این فریمورک آشنا شویم.
 
نقاط قوت و مزایای Taiwind CSS
۱. در اختیار گرفتن روی استایل‌دهی به المان‌ها
 زمانی دعوا بدین میرسد که به چه شکل المان‌ها را استایل‌دهی کنیم بایستی بیان‌کنم که Tailwind یک روش مخصوص را به ما ارائه میدهد. Tailwind یک استایل پیشفرض برای المان‌ها نداشته و شباهتی دراین مورد با بوت‌استرپ یا این که دیگر فریمورک‌ها ندارد. به همین برهان شما میتوانید در دست گرفتن بدون نقص روی ظواهر المان‌ها داشته باشید.
 
از جمله شما می توانید برای هر پروژه از ظواهر متفاوتی به کار گیری فرمائید بدین ترتیب Tailwind استایل‌های مرتبط با خویش را زور نمی‌نماید.
 
۲. روند استایل‌دهی سریع‌خیس
زمانیکه گفت و گو به استایل‌دهی به المان‌های HTML میرسد هیچ فریمورکی نمی‌تواند به‌سرعت Tailwind این شغل را برای شما ایفا دهد. فیض این زمینه خروجی تصاحب کردن سریع شما از المان‌های HTML می گردد. Tailwind از صدها استایل‌دهی فراهم داخلی به کارگیری می‌نماید که مجموع عمل شما انجام کردن آنها روی خواص class برای المان‌های HTML میباشد.
 
۳. رسپانسیو بودن و امنیت بالا در طی جاری ساختن
تک تک المان‌ها و استایل‌های مرتبط با Tailwind بصورت رسپانسیو گردیده به شما ارائه میشود به همین ادله این فریمورک از ترازو رسپانسیو و Mobile first بودن بالایی برخوردار‌است.
 
از حیث امنیت می بایست بیان کنم که Tailwind نسبت به رقبا در حین اعمال، از خطاها کمتری بهره مند بوده و استایل‌های تعجب آور و غریب ایفا نخواهد شد.
 
۴. خصوصیت‌های مازاد
Tailwind بعنوان فریمورکی به حساب میآید که در نصیب فرانت-اند تارنما‌ها جاری ساختن میشود. به همین استدلال گسترش‌دهندگان می بایست انتظارات حداکثری از این فریمورک داشته باشند. Tailwind نیز این انتظارات را به مکان خواهد آورد به دلیل آن که پیشرفت‌دهندگان این فریمورک با دیگر فریمورک‌های پیش از اتوماتیک کرده و میدانند که چه مشکلاتی را برای بسط‌دهندگان تولید می‌کردند و هم اکنون آنان‌را رفع نموده‌اند. شما در Tailwind میتوانید با استعمال از PurgeCSS کلاس‌هایی که در پروژه خویش گزینه استعمال قرار نداده‌اید را به آسانی حذف کرده و توشه سایت‌تان را نادر دهید.
 
نقاط ضعف Tailwind CSS
‍۱. مخلوط HTML و استایل‌دهی
در شرایطی که به تکنیک «جداسازی استایل و HTML» نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اکثر اوقات فریمورک‌ها مارا از ایفا اینگونه کاری گشوده می‌دارا‌هستند و نمی‌گذارند با خاطر ریلکس این فعالیت را ایفا دهیم. هم اکنون Tailwind این فعالیت را به نسبت دیگر فریمورک‌ها با شدت بسیار بیشتری جاری ساختن می دهد. به همین ادله مقداری سندهای HTMLتان بغرنج‌خیس خواهند شد.
 
۲. مجال زیاد برای یادگیری
کلاس‌های داخلی Tailwind بسیار زیاد میباشد و این زیاد بودن در غایت باعث بدین می شود که مراحل یادگیری آن فرصت زیادتری نسبت به سایر فریمورک‌ها بطلبد. البته این مورد را نیز در حیث بگیرید که با یادگیری اینگونه فریمورکی میتوانید در غایت سرعت استایل‌ها و مفاد لازم خودتان را به راحتی پیاده‌سازی نمایید.
 

اهمیت سرعت سایت

 همان گونه که اشاره کردیم، سرعت بار گذاری شدن وبسایت میتواند با گاز طراحی سایت در مشهد گزینش نماید که آیا استفاده کننده در سایت شما باقی میماند یا این که نه. البته در واقع این موضع حتی مهمتر از این پاراگراف میباشد. البته پیش از مخاطب، تاین گوگل میباشد که با پژوهش سرعت صفحه های وب سایت نسبت به مرتبه بندی آن ها تصمیم گیری می نماید.

 
موتورهای کاوش، به ویژه گوگل، هنگام انتخاب اینکه کدام وبسایت ها در بالای ورقه نتیجه ها موتور کاوش (SERP) اکران داده شوند، مداقه متعددی به‌سرعت وب سایت می‌دهند. (برای آن که متوجه گردید چطور از مرتبه وبسایت خویش و رقبا در لغات گوناگون اگاهی یابید نوشته‌علمی نظارت درجه تارنما را پژوهش فرمایید.)
 
متأسفانه البته در صورتی‌که وب سایت شما خیلی نماید صفحه های را بارگذاری نماید نمی توانید شماره یک در گوگل باشید! با صرفه‌سازی سرعت اینترنت‌وب سایت به ارتقا با صرفه‌سازی موتور کاوش یا این که بهینه سازی یاری می‌نماید براین اساس این قضیه بالا بردن سرعت وبسایت نباید نادیده گرفته خواهد شد.
 
یک کدام از مواقعی که باعث می شود درجه تارنما افت داشته باشد بک لینک و پیوند های غلط است. در صورتیکه می‌خواهید بک پیوند های وبسایت خویش و رقبا را نظارت فرمائید و برای بهبود سئوی خارجی خویش از آنها به کار گیری فرمایید می‌توانید نوشته‌ی‌علمی پژوهش بک پیوند های تارنما را استیناف فرمایید.
 
نحوه های بهبود سرعت وبسایت
وقتی که سرعت وبسایت خویش را برای دسکتاپ و گوشی در ابزار های آزمایش سرعت وبسایت مشاهده کردید، احتمالاً متعجب خواهید شد که چه‌طور وب سایت خویش را سریعتر و کارآمدتر نمائید.
 
این مراحل باصرفه‌سازی اینترنت‌تارنما میباشد که میتواند به ارتقا مرتبه شما در SERP، مراقبت مخاطبان برای بازه وقت گیر‌خیس و حتی ارتقا فروش یاری دهد.
 
شما می بایست از به عبارتی اولِ طراحی وب سایت با اجرای تکنیک های بهینه سازی تکنیکال یا این که seo فنی ساختار مورد نیاز را برای بهبود سرعت وبسایت آماده فرمایید.
 
 
وبسایت های آزمایش سرعت وبسایت
وبسایت ‌های آزمایش سرعت تارنما برای وبمستران بسیار موءثر میباشند. با به کار گیری از این تارنما‌ ها یوزرها می‌ توانند سرعت دامنه خویش را اندازه‌گیری نمایند. مشهورترین این تارنما ها آزمایش سرعت وب سایت با گوگل میباشد چون از سیستم light house خویش گوگل به کارگیری می نماید. تارنما ‌های آزمایش سرعت وب سایت معمولاً به طور آنلاین و بدون‌پول در دسترس میباشند و به یوزرها قابلیت می‌ دهند تا برای مثال مجال لود صفحه های، اندازه فولدر‌ ها، تعداد درخواست‌ های کانال (Requests) و مورد ها دیگر را اندازه‌ گیری نمایند. با استعمال از این داده ها گرانبها، وبمستران می‌توانند باصرفه‌ سازی‌ های ما یحتاج را اجرا داده و سرعت لود تارنما خویش را ارتقاء دهند. به عنوان مثال تارنما‌ های دارای شهرت برای آزمایش سرعت بار گذاری تارنما می‌ اقتدار به موردها ذیل اشاره نمود:
 
Google Page Speed Insights
GTmetrix
Pingdom
WebPageTest
Sematext
Uptrends
DareBoost
آزمایش سرعت بار گذاری شدن وب سایت با استعمال از این وب سایت ها فاکتورهای مختلفی را اندازه گرفته و در چنگ وبمستران قرار میدهد. بهبود این فاکتورها می‌تواند تخت گاز بارگذاری پایانی وب سایت یاری متعددی نماید. این تارنما ها و طرز کوشش آنان‌را به صورت دقیقتر توضیح می‌دهیم.
 
Google PageSpeed ​​Insights ابزار آزمایش سرعت وبسایت
Google PageSpeed ​​Insights یک ابزار آزمایش سرعت تارنما دوستداشتنی و کاربردی میباشد که سرعت وبسایت شما‌را از ۰ تا ۱۰۰ نمره می‌دهد. هر چه امتیاز فراتر باشد، سایت شما سعی بهتری دارااست.
 
برای به حساب آوردن ترافیک گوشی شما، Google PageSpeed ​​Insights می تواند تست‌هایی را برای اینترنت‌تارنما دسکتاپ و گوشی شما ساخت‌و‌ساز نماید. شایسته ترین قسمت این میباشد که امتیاز شما با پیشنهادهایی برای بالا بردن سرعت وب سایت شما دنبال می‌شود، که بعضی از آنها‌را می‌توانید فورا در وب سایت طراحی نمائید.
 
در غایت، PageSpeed ​​Insights وبسایت شما‌را در قبال موردها حیاتی اینترنت مهم گوگل تست می نماید و دوران هنگامی که وبسایت شما چهت نیل به هر مرحله از فرایند لود برگه ارتفاع میکشد را تجزیه و چک می نماید. موردها حیاتی اینترنت مهم اذن میدهد تا شعور ظریف تری از شیوه بار گذاری شیت شما و تأثیر آن بر تجربیات استفاده کننده داشته باشید.
 
آنچه ما دوست داریم: Google PageSpeed ​​Insights بصری میباشد، امتیاز منصفانه (یار و همدم با توضیحاتی برای آن امتیاز) میدهد و قدم های عملی را برای پیشرفت در عملکرد تارنما ارائه میدهد.
 
 
GTMetrix ابزار آزمایش سرعت تارنما
GTMetrix یکی از دیگر از ابزار آزمایش سرعت تارنما آنلاین بدون‌پول میباشد که برای مبتدیان ایده‌آل میباشد.
 
وقتی که امتحان آزمایش سرعت سایت شما بی نقص شد، دو امتیاز مهم اخذ خواهید کرد: کارایی، که GTMetrix ذکر می‌نماید که در اصلً نمره تلاش Google Lighthouse شما همپا با برخی از آنالیز‌های سفارشی آن یک‌سری میباشد و طرح‌بندی، که سکو‌بندی چگونگی ورقه شما برای کارایی را آرم میدهد.
 
GTMetrix همینطور حاصل را به یک سری طریق دیگر تجزیه می نماید، مثلا تجسم سرعت که لود کاغذ شمارا تحت عنوان جدول هنگامی از اسکرین شات ها در هر اینترنت مهم حیاتی آرم میدهد، بررسی ساختار که نشانه می‌دهد کدام بخش برگه خویش را باصرفه نمائید و نمودار آبشاری که مجال لود هریک را به ثبت می رساند.
 
در شرایطی‌که میخواهید چند ارزیابی سرعت وبسایت را در مرورگرها، جای ‌ها و اتصالات متعدد ایفا دهید، وارد حساب خویش در‌این وبسایت گردید و اکانت بدون‌پول شما ۲۰ تست گذشته و داده‌های مرتبط را ذخیره می‌نماید. اطلاعات را در محاسبه سرعت وبسایت های متعدد مقایسه فرمایید و نمودارهای آبشار ساخت گردیده را دانلود فرمایید تا به شما یاری دهد هر چیزی را که سرعت سایت شما‌را نماید می نماید پیدا نمایید.
 
مانند Google PageSpeed ​​Insights، آزمایش سرعت شیت Pingdom سرعت وبسایت شمارا از ۰ تا ۱۰۰ درجه بندی می نماید، البته این ابزار برای پیمایش سهل وآسان خیس و برای مبتدیان خوب شناخته گردیده‌است.
 

درک اصول اولیه پایتون

فعال سازی گوشه و کنار
قدم اولیه برای یادگیری پایتون، راه اندازی اطراف گسترش‌ی شماست. نصب پایتون بر روی کامپیوتر شما فرآیندی بی آلایش میباشد. به اینترنت‌وب سایت قانونی پایتون مراجعه‌نمایید و واپسین ورژن را برای طراحی سایت در مشهد سیستم ادله خویش دانلود و نصب فرمائید. راهنمای نصب شمارا از روش روند هدایت خواهد کرد تا فعال سازی به سرعت صورت پذیرد.
پیشگفتار‌ای در زمینه ی پایتون
زمانی که دور و بر شما مهیا میباشد، مجال شناخت با مفاهیم مهم پایتون میباشد. وارد عالم متغیرها، اشکال داده‌ها و عملگرهای مهم پایتون گردید. مفاهیم آفریننده نرم‌افزار‌نویسی پایتون را فهم و شعور فرمایید، برای مثال اعداد درست، اعشاری، فن‌ها، لیست‌ها، تاپل‌ها و دیکشنری‌ها. با عملیات ورودی/خروجی اساسی پایتون آشنا گردید و محور‌ای‌ترین ابزارهای اپ نویسی پایتون را متوجه گردید.
جریان در دست گرفتن
مسلط شدن بر جریان در دست گرفتن برای تایپ کردن کدهای کارآمد در پایتون ضروری میباشد. خاطر بگیرید چه طور از اوامر if برای تصمیم‌گیری به کار گیری فرمائید؛ با رینگ‌های for توالی‌ها را پیمایش فرمایید و با رینگ‌های while بلوک‌های کد را به صورت تکراری اعمال نمائید. معنی جریان در اختیار گرفتن به شما قابلیت میدهد کدی روشن، مختصر و ساختارمند بنویسید که به حالت متعدد به صورت روشن جواب می دهد.
 
توابع
توابع تحت عنوان سازوکارهای ساختاری و قابل استعمال دوباره در پایتون شغل می‌نمایند. مفاهیم تعریف و تمجید و فراخوانی توابع را ادراک نمایید، پارامترها را به توابع منتقل کرده و مقادیر را از توابع بازگردانی فرمایید. از توابع بی آلایش تا الگوریتم‌های غامض، کیفیت به کارگیری از توابع را برای کدنویسی پایتون برایتان گشوده نمایید.
 
ماژول‌ها و بسته‌ها
جامعه بزرگ پایتون بر روی ماژول‌ها و پکیج‌ها سازه گردیده است. با معنا ماژول‌ها و روش وارد کردن آنان به پروژه‌های خویش آشنا گردید و به کتابخانه استاندارد پایتون بپیوندید که تنوعی از ماژول‌های گذشته را آماده می‌نماید. با بسته‌های third party آشنا گردید تا توانگری‌های پایتون خویش را بسط دهید و مراحل پیشرفت خویش را با صرفه‌سازی نمائید.
 
اصول کاربردی پایتون
مدیر پوشه
رئیس فولدر‌ها یکی شغل های متداول در پیشرفت اپ میباشد. حافظه بگیرید چه‌طور از پایتون برای تلاوت از و تایپ کردن به پوشه‌ها به کار گیری فرمایید. تکنیک‌های رئیس فولدر را برای فعالیت با پوشه‌های متنی، فولدر‌های دودویی و شغل با شی ها فولدر به صورت کارآمدی بیاموزید. از توان رئیس فولدر برای پردازش داده‌ها، ذخیره داده ها و تعامل با منابع فرنگی به صورت بی‌دردسر استعمال نمایید.
 
مدیر شرط‌ها
مدیر استثناء توانمند برای تایپ کردن کد پایتون قابل پشت گرمی یک خصوصیت مهم میباشد. شعور روش مدیر ایرادات و استثناءها به صورت بدون نقص از روش بلوک‌های try، except، else و finally ضروری میباشد. موقعیت غیرمنتظره را با فرمت مدیر فرمایید تا اپلیکیشن‌های شما حتی‌در مواجهه با اشتباهات، به همت خویش ادامه دهند.
 
نرم افزار‌نویسی شی‌گرا (OOP)
پناه پایتون از اپلیکیشن‌نویسی شی‌گرا (OOP) به شما اذن می دهد تا کد خویش را به صورت مؤثر سازماندهی و ساختاردهی نمایید. ادراک مفاهیم OOP مانند کلاس‌ها، اشیا، ارث‌بری، چندگانگی و فشرده‌سازی اینجا بسیار اصلی میباشد. با مسلط شدن بر روی پیاده سازی سیستم‌های شی‌گرا انعطاف‌پذیر و قابل حفظ با استعمال از اصول شی‌گرایی، همت و ساختار نرم‌افزار‌های بر مبنای پایتون خویش را به صورت هدفمند‌تری ارائه و جاری ساختن نمایید.
 
لغات باقاعده
لغت ها باقاعده امکان‌های قدرتمندی را برای تطبیق سر مشق در پایتون مهیا می‌نمایند. خاطر بگیرید که چه طور از طرز نرم لغت ها باقاعده برای پردازش و تطبیق الگوها در متن به کار گیری نمائید. با ماژول re در پایتون آشنا گردید و تکنیک‌هایی را برای کاوش، تطبیق و استحصال الگوها از داده‌های متنی بیاموزید. توان بی نقص کلمه ها باقاعده را برای رویارویی با وظایف بغرنج پردازش متن با اعتقادوباور بیشتر به دست آورید.
 
فعالیت با داده
رئیس داده در راس بخش اعظمی از اپلیکیشن‌های پایتون قراردارد. کتابخانه‌های دوست داستنی مانند NumPy و Pandas را برای مدیر و تجزیه و محاسبه داده به صورت کارآمد تحقیق فرمائید. حافظه بگیرید چه‌طور با آرایه‌های چندبعدی عمل نمائید، عملیات ریاضی اجرا دهید و ساختارهای داده جدولی را به صورت آسوده رئیس فرمائید. از اقتدار تحلیلی پایتون برای خریداری نمودن طریقه‌ها از داده و تصمیم‌گیری‌های آگاهانه به کارگیری نمائید.
 

بررسی یکپارچگی فایل وردپرس

 در اینجا، شما بایستی مشاهده کنید که آیا پرونده های اساسی وردپرس اصلاح گردیده اند یا این که نه. برای اعمال این عمل، بایستی یکپارچگی را در سه فایل اساسی، wp-include ،wp-admin  و فایل های ریشه طراحی سایت در مشهد ایفا دهید. می‌توانید برای ایفا یک تحقیق یکپارچگی هسته، پلاگین هایی را نصب نمائید. هر توشه که داشبورد این افزونه ها را گشوده می‌کنید، پوشه های مهم وردپرس را نسخه برداری می نماید. در شکل مشاهده هرگونه تغییر و تحول، پرونده های آلوده و کثیف را با شرایط آن‌ها لیست می نماید. در مورد “گزینش مبادرت”، می‌توانید پوشه را بازیابی کرده و یا این که آن را حذف فرمائید.
وردفنس همینطور در زمینه ی شناسایی و تحقیق یکپارچگی فولدر مهم وردپرس بسیار بهتر میباشد. در حالتی که به هر دلیلی توانا به مفتوح کردن داشبورد وردپرس نیستید، برای رسیدگی یکپارچگی هسته می بایست از ترمینال استعمال فرمایید. شایسته ترین رویکرد برای اعمال این شغل میباشد که به کار گیری از ترمینال برای اتصال به سرور و آنگاه با به کارگیری از امر تفاوت برای نظارت تفاوت در بین فولدر های وردپرس و پوشه های هسته وردپرس اساسی است.
نکته حائض اهمیت درین بخش از نوشته ی علمی رفع هک وردپرس تحقیق تغییرات فایلی میباشد. در حالتی‌که هیچ نوع تغییری وجود نداشته باشد، پرونده های اساسی تارنما شما منزه میباشد و شما بایستی در مکان دیگری در پی آلودگی باشید.
غیروابسته از پرونده های اساسی وردپرس، بایستی تم ها و یا این که افزونه های اصلاح گردیده ای را که در تارنما خویش دارید نیز پژوهش فرمایید. همینطور ممکن میباشد بخواهید پرونده های آپلود گردیده و یا این که پرونده هایی را که به هرگونه اصلاح گردیده اند را پژوهش نمائید. برای اجرا این فعالیت، می‌توانید به طور دستی با استعمال از فرمان Secure Shell (SSH) فولدر های اصلاح گردیده را رسیدگی فرمائید یا این که از فرمان terminal در Linux استعمال فرمائید.
 
آغاز می بایست با به کار گیری از ترمینال SSH یا این که خدمت گیرنده FTP به سرور خویش وارد گردید. بعد از نقطه پایان عمل، برای تحقیق پرونده های اصلاح گردیده در 21 دیروز، بایستی از فرمان ذیل به کارگیری فرمائید.
 
1
$ find ./ -type f -mtime -21
همینطور برای به کار گیری از ترمینال لینوکس شما بایستی از فرمان ذیل در ترمینال خویش به کارگیری نمایید.
 
1
$ find /etc -type f -printf ‘%TY-%Tm-%Td %TT %p\n’ | sort -r.
در صورتیکه که می‌خواهید پرونده های فهرست را پژوهش نمایید، می بایست از یک دستوری که یه خرده اصلاح گردیده‌است به کار گیری نمایید.
 
1
$ find /etc -printf ‘%TY-%Tm-%Td %TT %p\n’ | sort -r.
بعداز استحضار از پرونده های اصلاح گردیده، به آسانی ورژن های نو آن را جایگزین فرمایید.
 
2. نظافت کردن هک
در حال حاضر که وب سایت را کاملا از حیث تغییرات، اصلاحات و اشکالات پژوهش کردیم، اینک فرصت نظافت کردن و تطهیر وب سایت فرا رسیده میباشد.
 
از میان بردن دستی آلودگی بدافزار
برای حذف دستی آلودگی به بدافزار، بایستی پرونده های آلوده و کثیف را با ورژن های تازه آن‌ها جایگزین نمایید. در شکل اصلاح و یا این که کثیف شدن پرونده های اساسی وردپرس، میتوانید آنها را به طور دستی جایگزین نمائید. برای اعمال این عمل، شما می بایست از یک خدمت گیرنده FTP استعمال فرمائید و به راحتی پوشه های نو را بر روی پرونده های جانور دستکاری نمائید. ما شغل با FileZilla را توصیه میکنیم. (یک کلاینت FTP راحت برای به کارگیری و رابط کاربری بهتر.)
 
رابط Filezilla
پیش از استارت به جایگزینی پرونده های اساسی، مطمئن گردید که فولدر wp-content و پرونده wp-config.php را ننوشته اید. برای پرونده های سفارشی، بایستی از ورژن های پشتوانه اخیر خویش تحت عنوان منبع به کارگیری نمائید. در شرایطی که ورژن حمایت کننده ندارید، بایستی فولدر های سفارشی را با به کارگیری از اسکنر بدافزار تنظیم گردیده بوسیله WordFence کپی نمائید. آخر و عاقبت، شما بایستی پرونده های مشکوک را حذف نمائید.
 
نکته : در حالتی که به کاری که ایفا می دهید اعتقادوباور ندارید، مدام عالی میباشد این شغل را به متخصصان بسپارید و در ادامه سرویس ها آنان باشید.
 
نظافت کردن جداول مقر داده هک گردیده
درین مرحله، شما بایستی به طور دستی آلودگی مشکوک به بدافزار را از جداول مقر داده خویش حذف فرمایید. عده ای که جدید وارد وردپرس گردیده اند میتوانند از داده ها اسکنر بدافزار برای نظافت کردن جداول مقر داده به کارگیری نمایند. بدین ترتیب، در حالتی که اسکنر بدافزار آلودگی را در جدول خاصی نماد می‌دهد، بایستی آن را تمیز فرمایید. برای این مراد شما بایستی به پنل رئیس مقر داده دسترسی داشته باشید.
 
همینطور بایستی خودتان داده ها مشکوک را کاوش فرمایید و آنان‌را به طور دستی حذف نمائید. برای سهولت پروسه تطهیر جداول مقر داده هک گردیده، میتوانید از ابزارهایی مانند Adminer یا این که Search-Replace-DB به کار گیری فرمائید.
 

یک مرز مشخص میان فرانت-اند و طراحی وب وجود دارد!

 بایستی بیان کنیم که فرانت-اند و طراحی وب سایت به‌هیچ‌وجه یکسان نیستند. معمولاً عموم این دو را به یک معنا می دانند، ولی مرز مشخصی وجود دارااست که فرصت دعوا کردن درمورد این دو بایستی طراحی سایت در مشهد درنظر گرفته‌خواهد شد. چه‌طور؟ بیایید ببینیم.

با این‌که گسترش‌ی فرانت-اند تعامل با جنبه‌های بصری هر وب سایت دانسته می‌شود، البته با ساخت وب سایت یکسان وجود ندارد. بدین تصور کنید که در شرایطی که این دو درواقع یک معنی باشند پس چرا می بایست در بازار به متخصصینی از هردو حرفه‌ی گسترش‌ی فرانت-اند و طراحی سایت نیاز داشته‌باشند؟
یک طراح اینترنت (UI Designer) کسی میباشد که لایه‌ها و ظواهر سایت را پیاده سازی می‌نماید و تصمیم میگیرد که با چه چینشی به استفاده کننده اکران داده‌شوند. درحالی‌که پیشرفت‌دهنده‌ی فرانت-اند بدین طرح‌ها جان میبخشد و با به کار گیری از تکنولوژی‌های ذکرشده، تارنما را تبدیل به وبسایتی فعال می‌نماید.
بک-اند چیست؟
برای درک این اصطلاح بیایید مجدد به نمونه وب سایت تجاری رستورانتان بازگردیم. شما برای تبلیغ کسب و کار خویش وبسایتی را پیاده سازی کردید، حالا فرض کنیم میخواهید عملکردی به آن اضافه فرمائید که مشتریان شما بتوانند غذای خویش را آنلاین توصیه دهند. 
برای استحصال به اینگونه امکانی بایستی وبسایت خویش را به سیرتکامل‌ای پیاده سازی نمائید که کارکشته به ذخیره‌ی داده ها وارداتی بوسیله مشتریان باشد و به‌ همین ‌وسیله با آن ها رابطه برقرار نماید. این‌جاست که توسعه و گسترش‌ی بک-اند، که پاسخی برای تک تک نیازهای شما در ایجاد کرد یک وب سایت فعال هست، وارد فعالیت خواهد‌شد.
معمولاً سایت‌هایی که در ایجاد کرد آنان از بک-اند به کارگیری نشده‌میباشد، تارنما‌های ایستا نامیده میشوند که صرفا ویترینی برای تجارت شما می‌باشند؛‌ هنگامی‌که بخواهید وبسایتتان را تبدیل به یک وب سایت پویا فرمایید،‌ به بک-اند نیاز پیدا خواهیدکرد. 
یک مقر‌داده (دیتابیس)، که مسئول ذخیره و بازیابی داده‌ها – طبق درخواست و برحسب نیاز مخاطب – میباشد در پشت‌صحنه قرارداده می گردد. بک-اند، صحیح به‌اندازه‌ی فرانت-اند در تلاش یک وب سایت پویا تأثیرگذار میباشد.
بک-اند که به آن «سمت سرور» نیز گفته می شود، بخشی از یک سایت فعال میباشد که برای مخاطب،‌ یا این که «سمت استفاده کننده» قابل مشاهده وجود ندارد. به عبارتی‌طور که گفته‌شد، بک-اند وظیفه‌ی بازیابی و ذخیره داده‌ها، و نگهبانی از فرانت-اند یا این که «سمت استفاده کننده»، برای داشتن سعی خوب را داراست. 
در یک سایت فعال، زمانی مخاطب داده‌ای را ذخیره کرده یا این که فرمی را لبریز می‌نماید مرورگر درخواستی برای سرور ارسال می‌نماید تا داده ها لازم را اخذ نماید، در جواب، مرورگر اطلاعاتی که به‌ترتیب بالا از سرور اخذ نموده است را تعبیر کرده و آن گاه به وسیله فرانت-اند به استفاده کننده اکران میدهد. 
پس وبسایتی که تغییرات خاصی نداشته و تنها برای دکورا سیون یکسری داده ها به‌عمل می رود، نیازی به استعمال از بک-اند ندارد؛ از طرف دیگر وبسایتی که فعال میباشد و محتوای خویش را مبنی بر با مقر‌داده‌ها تغییر و تحول میدهد برای این‌که عمل نماید به بک-اند نیاز دارااست.

چگونه لندینگ پیج مناسب طراحی کنیم؟

 یک کدام از مهم ترین عنصرها در ساخت وب سایت ، به ویژه سایت‌هایی که در ارتباط فروش و بیزنس سرگرم می باشند، برگه فرود ، لندینگ پیج یا این که شیت لندینگ اسم دارااست. در صورتی در طراحی سایت در مشهد دنیای دیجیتال فعال باشید احتمالا این اسم را شنیده‌اید و با صفحه ها گوناگونی از دست مواجه گردیده‌اید. صفحاتی که می توانند منجر توفیق کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ شوند یا این که آنها را نابود نمایند! درین نوشته‌علمی اینجانب به پژوهش این عنصر اساسی میپردازم و در غایت راهکارهایی برای ارتقا نرخ تبدیل از روش کاغذ فرود مطرح خواهم کرد.

کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج چیست؟
گفت و گو‌های متعددی دراین باره می گردد و ایده ها مختلف میباشند ولی با گردآوری‌بندی همه گفته‌ها به دو فاکتور اصلی واکنش میکنیم:
این ورقه با غرض بازاریابی پیاده سازی می شود.
کمپین‌های تبلیغاتی، بنرها، رپورتاژها و …، مخاطبان را به‌این برگه منتقل می‌نمایند.
به بنرهای تبلیغاتی که در سایت‌های متعدد میبینید تصور کنید. تعدادشان بسیار بالا میباشد! روی هرکدام از آن ها که کلیک فرمائید به کاغذ‌ای هدایت می شوید که ورقه فرود یا این که لندینگ پیج اسم داراست. این شیت اصولا پیاده سازی گردیده است تا شما‌را به فراهم کردن کالا یا این که اخذ خدمتی ترغیب نماید. موقعیت دیگری هم میباشد که در آن ورقه، خویش به خویش چیزی ارائه نمی‌نماید و هدفش این میباشد که کاربر را تشویق نماید به بازدید صفحه های متعدد تارنما برود. اعتنا داشته باشید تمرکز صاحبان وبسایت صرفا روی تبلیغ وجود ندارد. آن‌‌ها با پیوند‌‌سازی و دیگر ترفندهای seo ، همت می‌‌نمایند اقتدار برگه لندینگ را بالا ببرند و آن را به درجه‌‌های اولیه حاصل موتورهای جست‌‌وجو برسانند.
 
بیشتر بخوانید :  تکنیک های بهینه سازی
گونه های لندینگ پیج
با کلیک روی بنرهای تبلیغاتی متفاوت، متوجه می‌شویم که صفحه های فرود با هم مختلف می باشند. برخی تبلیغ‌ها مارا به کاغذ مهم سایت میبرند و برخی دیگر به یک کاغذ خاص هدایت‌مان می‌نمایند. در برخی از موردها برای خرید فرآورده یا این که اخذ داده ها دیگر، می بایست روی پیوند‌هایی کلیک کنیم و وارد صفحه ها دیگری شویم و در برخی از آن ها با نوعی هیبت مواجه می‌شویم که اطلاعاتی را از ما میخواهد. هر کدام از این صفحه ها نوعی از لندینگ میباشند که در‌پی آن‌ها‌را معرفی میکنیم.
 
 
 
ورقه لندینگ Click Through
این نوع ورقه فرود، با دکمه‌های Call to Action، بازدید کننده را به صفحه های دیگر هدایت می‌نماید. در واقعیت صاحبان وبسایت یک فانل بازاریابی در حیث گرفته‌اند و همت می‌نمایند کاربر را وارد روند گزینه نظرشان بکنند. این برگه که عمدتا جنس یا این که خدمتی را ارائه می‌نماید، می بایست قانع‌کننده باشد و سرعت تصمیم‌گیری بازدیدکننده را بالا برنده شود.
 
فکر کنید در یک سایت دیکشنری پیرو معنای کلمه‌ای میگردید. در فضا بنرهای تبلیغاتی را می بینید که یکی‌از آنان اعتنا‌تان را به خویش جلب می‌نماید. تبلیغ یک نوع رژ لب که با کلیک روی آن وارد وبسایت یکی‌از برندهای پر اسم و رسم میشوید. در‌این کاغذ توضیحاتی در باب متاع مشاهده میکنید و به مغازه تارنما هدایت می شوید. در‌حالتی که با دقت به‌این شیت و توضیحات آن، تصمیم بگیرید که‌این کالا را خریداری نمائید، لندینگ پیج به یک توفیق دست یافته میباشد.
 
در مواقعی هم ممکن میباشد مقصود تنها خریداری نمودن یک جنس نباشد. در به عبارتی نمونه گذشته، ممکن میباشد ورقه مشتمل بر نوشته ی علمی‌ای در زمینه ی اشکال رژ لب باشد و توضیحاتی راجع‌به طریق به کار گیری از آنها و خصوصیت‌ها و مختصات هر مورد. دراین‌صورت، غرض طراحان شیت این میباشد که شما‌را با وبلاگ خویش آشنا نمایند و در همین حین، تولیدات‌شان را نیز در معرض دیدتان بگذارند. در صورتی مطالب این ورقه برای‌تان دیدنی باشد، احتمالا خصوصی به مقاله ها دیگر وب لاگ هم می‌زنید و شاید به استفاده کننده دایم‌شان تبدیل گردید. در عین اکنون، تولیدها آرایشی متفاوت را نیز مشاهده کرده‌اید و احتمالا برای خرید بعضا از آنان ترغیب گردیده‌اید. این تارنما میخواهد آغاز تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار در موضوع مقاله ها آرایشی و بهداشتی تبدیل گردد، رده مارک خویش را در ذهن استفاده کننده تصویب نماید و از این نحوه محصولاتش را به فروش برساند.
 
بیشتر بخوانید :  تجارب کاربری یا این که UX چیست ؟
کاغذ لندینگ Lead Generation
این سبک کمتر به عمل می‌رود. در‌این نوع از شیت فرود، یک هیبت مشاهده میگردد که از مخاطبان می خواهد اطلاعاتی را از قبیل اسم، نشانی پست الکترونیک، شماره تماس یا این که … وارد نمایند. بعد از کامل شدن داده ها اشخاص روی یک دکمه کلیک می‌نمایند و به شیت‌ای هدایت می گردند یا این که پیام تشکری را مشاهده می‌نمایند.
 
کمپانی‌ها و وبسایت‌ها معمولا این داده ها را توده‌آوری می‌نمایند تا بتوانند در بعدی تحت عنوان پتانسیل‌های فروش از آنان به کار گیری نمایند. داده ها دریافتی با دقت به غرض کمپین متبوع گوناگون میباشد. نکته حائض اهمیت در این مکان بضاعت اقناع استفاده کننده میباشد. بایستی بتوانید با‌گاز مخاطبان را قانع نمائید که ارائه این داده ها به عایدی‌شان میباشد. در غیر این شکل تخت گاز از کاغذ بیرون می شوند!
 
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 صفحه بعد