این ابزارها وبسایت شما‌را به طور 24 ساعته رسیدگی می نمایند طراحی سایت در مشهد و گزارش های دقیقی درخصوص سطح ها تلاش و فرصت های به روز ارائه می‌دهند. آنگاه می اقتدار از این اطلاعات برای جاری ساختن هرگونه پیکربندی ما یحتاج برای اعتقادوباور از اینکه تارنما شما مدام فعال میباشد استفاده نمود.

 
2. پیکربندی رسیدگی را تنظیمات فرمائید.
بعد از نام نویسی، بایستی پیکربندی خویش را تنظیمات فرمائید. نشانی اینترنت سایتی را که می‌خواهید پژوهش فرمائید وارد فرمائید و تعداد دفعات تحقیق را تهیه فرمایید. همینطور میتوانید نوع نظارت‌هایی را که میخواهید جاری ساختن دهید، مانند HTTP، HTTPS و مفاد دیگر، تنظیمات نمائید.
 
3. هشدارها را تهیه نمایید.
ابزار مانیتورینگ شما بایستی اعلان‌های بی‌پندار مرتبط با فساد‌های اینترنت‌تارنما را ارائه دهد. آن‌گاه می‌توانید کوشش وبسایت را پایین لحاظ داشته باشید و اقدامات اصلاحی را سریع جاری ساختن دهید.
 
هشدارها را بر پایه ی ترجیحات خویش تهیه و تنظیم نمائید. میتوانید از روش نشانی اینترنتی، پیامک، اعلان‌های فشاری و مفاد دیگر هشدار درخواست فرمایید.
 
4. تحقیق را آغاز فرمایید.
بعداز کامل شدن تنظیمات، تحقیق بر تارنما را استارت فرمایید. اکثر سرویس ها بررسی بر وبسایت، داشبوردی را ارائه می‌دهند که می‌توانید فرصت های آپ تو دیت و مجال پاسخگویی را ملاحظه کنید.
 
5. گزارش ها را تجزیه و ارزیابی فرمایید.
پژوهش بر uptime سرور وب سایت کفایت نمیکند. شما بایستی گزارش ها را تجزیه و محاسبه فرمائید تا انگیزه مهم فساد را بیابید. این گزارش ها را به صورت منظم رسیدگی فرمائید و اقدامات موردنیاز را برای دوری از فساد در بعدی اعمال دهید.
 
4- ابزارهای بررسی بر فرصت uptime تارنما شما
تحقیق بر uptime سرور تارنما شما برای باور از تجارب کاربری خوب ضروری میباشد. با امداد این ابزارها می‌توانید تلاش وبسایت را در طی حقیقی ردیابی فرمایید. بیاید آغاز کنیم.
 
1. رسیدگی بر uptime سرور تارنما بوسیله Uptrends
 
 
Uptrends از فناوری رسیدگی بر مرورگر حقیقی و واقعی به کارگیری می نماید، که قابلیت بررسی تلاش تارنما را از نگرش مخاطب آخری آماده می نماید. پژوهش حقیقی و واقعی مرورگر می‌تواند به شناسایی خطاها مرتبط با مجال رندر کاغذ یاری دهد. خصوصیت های اساسی عبارتند از:
 
تحقیق به طور همزمان وبسایت در تعدادی مرورگر مانند کروم، فایرفاکس و وب اکسپلورر.
تجزیه و آنالیز انگیزه ریشه ای که به شما قابلیت میدهد انگیزه فساد سایت را شناسایی فرمایید.
آنچه ما دوست داریم: صفحه ها حالت همگانی Uptrends به شما قابلیت و امکان میدهد حالت وبسایت را با یوزرها خویش بین بگذارید.
 
شایسته ترین برای: کمپانی هایی که به یک چاره جامع برای رسیدگی بر کوشش سایت نیاز دارا هستند.
 
2. StatusCake
 
 
StatusCake گزارش های ظریف و اعلان های بلادرنگ از فساد تارنما را ارائه می‌دهد. همینطور به شما این قابلیت را می دهد که فرصت شغل را از یک سری جای ، داده‌های فرصت جواب‌دهی، و در شکل بایستگی اقدامات اصلاحی را پژوهش نمائید. خصوصیت های مهم عبارتند از:
 
کانال جهانی بیشتراز 100 جای بررسی در بیش تر از 45 میهن.
تحقیق بر سند SSL این خصوصیت هرگونه اختلال در گواهینامه های SSL را شناسایی می نماید و پیش از نامعتبر شدن آن ها به شما هشدار میدهد.
آنچه ما دوست داریم: خصوصیت بازیابی فاجعه StatusCake به شما امداد می نماید تا نظارت فرمائید که آیا سیستم های حمایت کننده شما شغل می نمایند یا این که نه. این خصوصیت ضمانت می‌نماید که اینترنت‌وبسایت شما می تواند تخت‌گاز از هر سیرتکامل انقطاع یا این که اضطراری بازیابی گردد.
 
شایسته ترین برای: کمپانی هایی که نیاز به پژوهش بر uptime سرور تارنما قابل پشت گرمی با اعلان های مجال حقیقی وواقعی دارا هستند.