۶- تعیین رنگ صحیح
از سایر نکات اساسی در صفحه ارایی نخستین وبسایت می‌قدرت به گزینش طراحی سایت در مشهد رنگ اشاره نمود. رنگی که در ورقه اساسی تارنما استعمال می شود، به طور چیره مجموعاَ فضای آن گزینه به کارگیری قرار میگیرد. پس به طبع بایستی پیش از تعیین هر رنگی، روانشناسی آن و تناسب رنگ را با برندتان در لحاظ داشته باشید. از سوی دیگر می بایست توجه نمائید که‌این رنگ‌ها بر روی احساسات و تجارب کاربری هم تاثیرگذار می‌باشند و بایستی به طبع طوری گزینش شوند که خوانایی محتواها مراقبت گردد.
 
 
 
۷- تعیین فونت دیدنی
یک کدام از اصول دیزاین اولیه وبسایت این میباشد که فونت صحت را گزینش نمایید. این فونت بایستی در هر سایزی خوانایی خویش را نگهداری نماید. از سوی دیگر یکی خطاها رایج در پیاده سازی رابط کاربری و تجربیات کاربری این میباشد که اشخاص ادغام یک‌سری فونت را در شیت اساسی به عمل میگیرند. این عمل هم کاربر را سرگردان می‌نماید و هم اینکه سبب میشود که کاغذ حالتی نامنظم به خویش بگیرد. برای تعیین شایسته ترین فونت و ساخت شایسته ترین تجربیات کاربری، سفارش میدهیم نوشته‌ی علمی مشکلات رایج در پیاده سازی UI و UX را پژوهش فرمایید.
 
۸- اکران نظرها و لوگوهای مشتریان در کاغذ مهم تارنما
یک ایده برای صفحه ارایی مهم وبسایت شرکتی یا این که دیگر سایت‌هایی که مشتریان مشخص و معلوم دارا هستند، این میباشد که لوگوی آنها را تحت عنوان مثال فعالیت در شیت اساسی خویش بزنید. به علاوه می توانید از آن ها بخواهید که لحاظ خویش را درباره سرویس ها شما با بقیه افراد به اشتراک بگذارند و این ایده ها را در وب سایت خودتان منتشر فرمائید.
 
۹- قرار دادن مهم‌ترین سرویس ها در نصیب فوتر
به عبارتی‌قدر که بخش هدر وب سایت عنایت دارااست، بخش فوتر هم در صفحه ارایی اولیه حائز اهمیت میباشد. شما می توانید داده ها تماس یا این که لینک و پیوند کانال‌های اجتماعی خویش را در‌این نصیب وارد فرمایید. به علاوه مهم‌ترین مواقعی را که در منو وجود دارا‌هستند، تحت عنوان دسترسی سریع، وارد Footer نمائید. توصیه دیگر این میباشد که لینک و پیوند‌های فرنگی مفیدی را که استفاده کننده میتواند از آن ها به کار گیری نماید، در فوتر قرار دهید. برای مثال درصورتی که یک وب سایت تاکسی مسافرتی را پیاده سازی کرده‌اید، میتوانید لینک و پیوند سایت ارثیه فرهنگی را درین بخش وارد فرمائید.
 
 
 
۱۰- وجود نوار کاوش
از سایر نکات اساسی در صفحه ارایی نخستین تارنما می‌قدرت به وجود نوار کاوش اشاره نمود. یوزرها دوست دارا‌هستند که خیلی سریع به سرویس متبوع خویش در تارنما دست پیدا نمایند. به همین ادله اکثری از آنها ابدا به سراغ رسیدگی منو نمی‌فرآیند و مستقیما مال یا این که سرویس متبوع خویش را در‌این نوار سرچ می‌نمایند تا به کلیه صفحه های مرتبط دسترسی داشته باشند. این نوار کاوش معمولا در نصیب هدر قرار میگیرند تا هر کاربری بتواند به محض ورود به کاغذ اولیه وب سایت از آن به کارگیری نماید.
 
۱۱- محتوای متنی مطلوب
معمولا کاغذ اولیه جایی وجود ندارد که بخواهید محتواهای وقتگیر بنویسید و یااینکه سرویس ها خویش را به صورت کامل به یوزرها معرفی فرمایید. به این ترتیب تنها نادر‌گویی و گزیده گویی را پیش بگیرید و تلاش نمائید به مختصرترین شرایط ممکن، محتوای متنی را در کاغذ اساسی تارنما قرار دهید. برای این فعالیت میتوانید بلوکه‌ای مختلفی را در‌این ورقه ساخت فرمائید که هر مورد مرتبط با بخشی از سرویس ها مهم شما میباشد. هم اکنون در هر بلوک تولیدها یا این که خدماتتان را معرفی کرده و آنگاه به شیت متبوع برای هریک لینک و پیوند بدهید.