شایسته ترین طرز تبلیغات اینترنتی که قصد طراحی سایت در مشهد  داریم شما‌را با آن آشنا کنیم، تبلیغات در گوگل ادوردز میباشد. مطمعنا اسم این پلتفرم تبلیغاتی بارها به گوشتان خورده میباشد البته تا به امروز دقیقا با معنی و مضمون‌ آن شناخت نداشته‌اید. همان گونه که اشاره کردیم گوگل ادوردز یک پلتفرم تبلیغاتی میباشد ولی همان گونه که از نامش پیداست به وسیله شرکت گوگل با مقصود تبلیغات صاحبین حصول‌و‌شغل های گوناگون در آن پیاده سازی و انجام شد‌ه‌است. 


شرکت گوگل با پیاده سازی و ایفا پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادوردز، این قابلیت و امکان را برای صاحبین اینترنت‌ وبسایت‌ها و همینطور حصول‌و‌شغل های گوناگون آماده نموده است تا آن ها بتوانند تبلیغات تولیدها و خدماتی که ارائه می دهند را به گوش میلیون‌ها، میلیون یوزرها گوگل برسانند و از این شیوه علاوه‌بر ارتقا سکو تارنما خویش بتوانند با ارتقا فروش محصولاتی که دارا هستند استحصال‌و‌فعالیت خویش را به صورت ویژه‌ای توسعه و گسترش بدهند. 
مبنی بر همگی پژوهش ها و نظارت‌هایی که بر روی یوزرها گوگل ادوردز انجام یافته میباشد، استحصال‌وکارهای بزرگی در‌این پلتفرم تبلیغاتی دارنده چنیدن کمپین تبلیغاتی می‌باشند که با به کار گیری از آنها توانسته‌اند در دنیای وب در میان بقیه برندها و شرکت‌های دارای اسم و رسم چشم شوند و به آوازه برسند از این‌رو توانسته‌اند با ارتقا یوزرها وبسایت خویش، فروش محصولاتشان را به نحوه دیده‌گیری ارتقا داده و به گذر زمان مجال توسعه و گسترش پیدا نمایند. 

ولی پرسش مهمی که در این مورد ساخت‌و‌ساز میگردد این میباشد که چرا استحصال‌و‌شغل های متعددی در حالا به کار گیری از این نحوه تبلیغات اینترنتی می باشند؟ و اینکه چرا خیلی از سایت‌های فروشگاهی توانسته‌اند با به کارگیری از تبلیغات در گوگل ادوردز بسط نمایند و فروش بالایی داشته باشند؟ درواقع یکی نادر شیوه‌های تبلیغات اینترنتی که به جهت مزایا و آپشن‌های متعددی که داراست شایسته ترین موقعیت را برای پرورش یک استخراج‌و‌فعالیت آماده می‌نماید و از همگی واحد سنجش سرمایه‌ای که برای تبلیغات در آن تخصیص داده‌اید را به شما بازمی‌گرداند، گوگل ادوردز میباشد. از این‌رو کاربرانی که از این طرز برای تبلیغات تولیدات و یا این که استخراج‌و‌فعالیت خویش در فضای وب استعمال می‌نمایند یقین دارا هستند که هزینه‌ای که در عوض تبلیغات در آن پرداخت می‌نمایند به آنها بازگردانده میشود. بدین ترتیب اشکار میباشد که خیلی از یوزرها و همینطور برندهای تعالی از این شیوه برای تبلیغات در گوگل به کار گیری نمایند.