میلیون‌ها وبسایت طراحی سایت در مشهد  در اینترنت فارسی وجود دارااست که همگی آنان همت می‌نمایند تا به مرتبه یک گوگل دست پیدا نمایند. قرار به چنگ آوردن در بالا حاصل جست‌وجو سبب ساز می گردد که بیشترین کلیک را از جست‌وجوها اخذ کرده و برندتان را به مخاطبان معرفی فرمائید. آمارها نماد می دهد که ۹۰ درصد از یوزرها هیچ‌گاه به برگه دوم گوگل نمی‌مراحل و صرفا در بین پیوند‌های برگه نخستین درپی جواب نیازشان می‌باشند.

 
بااین‌تفاسیر به طبع می پرسید‌: چه طور در برگه نخستین گوگل باشیم؟ در‌این نوشته ی علمی به تحقیق طرق کاربردی و تضمینی وصال به ورقه نخستین گوگل می پردازیم. در انتهای این نوشته‌علمی نیز یک توصیه ویژه برای حصول سریع‌خیس بدین مقصود برایتان داریم.
 
چرا حضور در کاغذ نخستین گوگل اساسی میباشد؟
هرروزه میلیون‌ها جست‌وجو در موتورهای جست‌وجو به وسیله یوزرها ایفا می گردد که بیش تر از ۷۰ درصد آن ها به گوگل وابستگی داراست. از طرفی آمارها علامت می دهد که ۹۰ درصد یوزرها چهت نیل به جواب سوالشان صرفا از پیوند‌های کاغذ اولیه گوگل بازدید می‌نمایند و ابدا وارد صفحه ها آینده نمی شوند. ازهمین‌رو برگه دوم گوگل به گورستان تارنما‌ها مشهور میباشد؛ براین اساس حضور وبسایت در جایی غیر از کاغذ نخستین، حتی شیت دوم گوگل، را می توانیم به منزله باخت شما در بهینه سازی بدانیم.
 
از در بین پیوند‌های برگه اولیه گوگل، لینک و پیوند نخستین حدود ۳۶.۴ درصد داده های عددی کلیک را به خویش تخصیص میدهد. پیوند‌های دوم و سوم به‌ترتیب ۱۲.۵ درصد و ۹.۵ درصد کلیک‌ها را اخذ می‌نمایند. این مقدار با هر کاهش مرتبه کمتر و کمتر می گردد. ازهمین‌رو پیشنهاد میکنیم هدفتان در بهینه سازی را تنها روی لینک و پیوند‌های نخستین تا سوم SERP قرار دهید.