تعداد عده ای که به دلایل گوناگون تمایلی به شغل مجموع وقت و حاضر شدن در دفتر کار ندارند، روز آپدیت بیشتر می شود. از سوی دیگر کارفرماها هم از این مراحل استقبال می‌نمایند و ترجیح می دهند جای اینکه یک کارمند آحاد وقت با کل حقوق و دستمزد و مزایا داشته باشند، از تخصص و مهارت فیرلنسرها استعمال نمایند. ولی صاحبکار و فریلنسر چطور می توانند همدیگر را پیدا نمایند؟ این شغل را وبسایت‌های واسطه شغل یابی و فریلنسری اجرا میدهند. درین نوشته ی علمی میخواهیم مزایا و معایب پروژه دریافت کردن از روش وب سایت‌های شغل یابی را مرور کنیم و ببینیم فریلنسرها چطور می توانند از روش این تارنما‌ها پروژه بگیرند.

چجوری پروژه فریلنسری بگیریم؟
همانگونه که گفتیم، برای تصاحب کردن پروژه‌های فریلنسری میتوانید به طور جداگانه شغل فرمائید یا این که از روش وب سایت‌های شغل یابی پروژه بگیرید. برای کار جداگانه، می توانید در کانال‌های اجتماعی ساخت محتوا نمایید و از روش فراگیری نکات اثرگذار، یوزرها را جلب نمائید و سطح مهارت و تخقق خودتان را به آن ها نماد بدهید. ولی با دقت به مزایای وب سایت‌های فریلنسری که گفتیم، سفارش ما این میباشد که با نام نویسی درین وبسایت‌ها، شانس اخذ پروژه را تا حد چشمگیری ارتقا دهید و با ارائه مثال‌شغل های چیره و همینطور اخذ پذیرش از کارفرمایان قبل، در رقابت با دیگرافراد برنده‌خیس فعالیت فرمائید. یکی این تارنما‌های شغل یابی تارنما پارسکدرز میباشد که به دنبال معرفی می کنیم.
 
 
وب سایت پارسکدرز
 
وب سایت پارسکدرز با بیشتراز 14 سال سوابق عمل در قضیه شغل یابی، برون سپاری و فریلنسری، برای 371340 دارای تخصص در بیشتراز 600 تخصص ایجاد شغل کرده است؛ از تایپ و ترجمه گرفته تا پیاده سازی گرافیکی، نرم افزار‌نویسی و پیاده‌سازی سیستم‌های تعالی. در تارنما پارسکدرز تا به امروز 114373 پروژه برنده صورت گرفته و 74342 صاحبکار در آن سرگرم به شغل می باشند. پارسکدرز ضمن داشتن آرم پشت گرمی دو ستاره با به کار گیری از سیستم مالی گروگذاری وجه، امنیت مالی طرفین را ضمانت می‌نماید. این به‌این معنا میباشد که صاحبکار وجه اعمال پروژه را نزد پارسکدرز به سپرده می گذارد و بعداز تحویل پروژه، وجه آزاد می شود. بنابراین قابلیت و امکان عدم پرداخت حق الزجمه شما حدوداً صفر خواهد بود. نام نویسی درین تارنما چه تحت عنوان فریلنسر و چه تحت عنوان صاحب کار مجانی میباشد.