گر قصد دارید تجارت آنلاین طرز بیندازید و یا این که بیزنس خویش را وارد فضای آنلاین نمایید، باید بدانید که چطور آنلاین بنویسید. عبارت \\\"محتوا، سلطان میباشد\\\" در طراحی وب را اکثر اشخاص شنیده اند و ممکن می باشد امروز پاره ای کلیشه ای به نظر بیاید، ولی اهمیت چگونگی محتوای یک تارنما، هنوز به قوت طراحی سایت در مشهد  پیشین باقی میباشد و این عبارت همچون قبل که برای تعریف اهمیت محتوای سایت به کار برده میشد، معنی دار و اصلی میباشد. اهمیت محتوای کیفیت خوب در طراحی وب سایت محتوای کیفیت بالا، استدلال کلیدی در طراحی وب سایت برای ایجاد تعامل و برقرای رابطه با بازدیدکنندگان وب سایت میباشد. همین ایجاد کرد تعامل ذره ذره به اعمال عملیات های اصلی خیس، مثل انجام خرید و ... منتهی می‌شود و یوزرها را به مبادرت فرا می خواند. در تحت به مواقعی اشاره می کنیم که به شما کمک می نماید برای محتوای سایت خویش، استراتژی بچینید و محتوای مطلوب تشکیل داد نمایید. پژوهش ها در خصوص مطالب مربوط به آیتم کاری با تارنما هایی که محتوای مربوط به گزینه کاری شما منتشر می نمایند، رابطه داشته باشید. از واپسین خبر ها و معضل های مربوط به مورد شغل خویش باخبر باشید. تفحص زیاد شما را وادار می نماید تا پرسش بپرسید، ایده های خویش را تفحص کرده، آن‌ها را پیشرفت دهید، دیدنی ترین آنان را برگزینید و در وب سایت خویش قرار دهید. مخاطبان هدف خویش را بشناسید شما به خیر با خبر میباشید که چطور بایستی با یک کودک 5 ساله یا این که شایسته ترین دوست خویش و یا این که یک رئیس مقام بالا، به صورت مختلف سخن بگویید. در واقع شما میدانید که چطور سخنان خویش را با مخاطبانتان تطبیق دهید تا برای آن ها قابل ادراک و درک باشد. این مهم در ایجاد محتوا هم راست گو می باشد. به عبارت کلی بایستی فهم عمیقی از منظور های بازار مقصود خویش داشته باشید. ساخت سایت صرفا پیاده سازی گرافیکی را دربرگیرنده نمی‌شود. بلکه پیاده سازی بقیه المان های وب سایت هم جزو نکات بسیار اساسی طراحی وب است. پس می بایست بدانید که آنان مایلند چه مطالبی را تفحص نمایند و تمرکز و عملکرد خویش را بر روی آن نوع مطالب بگذارید تا بهره مطلوبی اخذ فرمایید. کوشش نمائید محتوای غامض ایجاد کرد نکنید. محتوای شما، کاملاً بستگی به منظور های بازار هدفتان دارااست. مقصود گیری برای مبادرت ممکن میباشد محتوای شما جذاب و اثر گذار باشد، البته بهره ای که مد حیث دارید را اخذ نکنید. چرا؟ چون محتوای سایت شما خواننده گان و بازدیدکنندگان وبسایت را تشویق به ایفا کار نمی نماید و آن ها را برای مبادرت فرا نمی خواند. شما می بایست محتوایی ساخت فرمائید که خوا‌نندگان را برای اقدامی خاص فراخواند و آن‌ها‌را به ساخت تعامل با تارنما تشویق نماید. ایفا کارهایی مثل نام نویسی در بخش ارسال خبر ها تازه به پست الکترونیک، خرید فرآورده، کمپانی در رویدادهای شما و یا این که Follow کردن ورقه فیسبوک. نکته دیگر: از جمله‌ها مجهول استفاده نکنید. \\\" معاش شما با تولیدات ما بهتر می شود\\\" به مکان گزاره بالا از این جلمه استعمال کنید: \\\"تولیدها ما معاش شمارا عالی می نماید\\\" یا این که حتی عبارتی بهتر، بدون واسطه و قاطعانه که یوزرها را به مبادرت تشویق می نماید: \\\"معاش خویش را با تولیدات ما عالی نمائید\\\" مختصر و موءثر اگر می‌خواهید محتوای آنلاین بنویسید، با تمرکز و بدیهی این عمل را اعمال دهید. از بکارگیری متن‌ها وقت گیر و جملات مازاد بپرهیزید و حد امکان، محتوای وب سایت را مختصر و موءثر ایجاد کرد فرمائید تا از روش کمترین کلمات، بیشترین پیغام و داده ها را منتقل نمائید. یوزرها متن های کوتاه خیس را شل و ول خیس میخوانند و در صورتیکه با کلمه ها مطلوب و پیام های مرتبط به صورت صحیح مالامال گردیده باشد، شایسته ترین اثر را نسبت به متن های وقت گیر با توضیحات فراوان دارد.