طراح وبسایت با در نظر گرفتن حق اولویت‌های مالک پروژه (وبسایت) باید در امر سایتی که میخواهد گسترش دهد، تصمیماتی بگیرد و به سوالاتی پاسخ دهد. به عنوان مثال طراحی وب سایت منحصر عالی هست یا سیستم‌های مدیریت محتوا؟ یا آیا باید از فریمورک‌های توسعه و گسترش فرانت اند و بک اند استفاده کند؟ چه آیتم‌هایی طراحی سایت در مشهد  برای ارتقاء امنیت و سرعت وب سایت دارد؟ آن سوالات بیشتر فنی می‌باشند. اما طراح وب بایستی برای سوال ها دیگری که به صفحه آرایی وب سایت و طراحی UI/UX آن نیز مرتبط است ، پاسخ داشته باشد. کلیه‌ی وب دیزاینرها در پروژه‌های والا کار نمیکنند که تجربه کاربر و رابط کاربر جنس را تیم طراحی محصول مهیا کرده باشند و فقط پیاده‌سازی و اجرای طراحی صفحه با برنامه‌نویس/ توسعه و گسترش دهنده سایت باشد. گاهی وب دیزاینر می باشد که باید در باب طراحی رابط و تجربیات استفاده کننده تارنما تصمیم بگیرد. پس، لازم هست که بداند بهترین شیوه برای طراحی بخش‌های اساسی متاع کدام هست . یکی‌از آن بخش‌ها سوشال پروف در فرآورده هست . تایید اجتماعی انواع مختلفی دارااست. و میگردد هر نوع را به شیوه‌های مختلف طراحی صفحه و به کاربر عرضه کرد. سوشال پروف برای مارکتینگ محصول دیجیتال بسیار اصلی هست . حیث و تجربیات‌ی دیگر افراد از تعامل با کالا در اعتبار بخشیدن به استحصال‌وکار و برند گزینش‌کننده می‌باشد . در بازار پر از رقابت، برندی به یادماندنی می باشد که بتواند مشتریان (کاربران) دارای مسئولیت داشته باشد. هرچه وفاداری به برند بیشتر باشد، مشتریان بیشتری یک برند خاص را بر برندهای دیگر ترجیح میدهند و به سایر افراد معرفی می‌کنند. من و شما هم هنگامی می‌خواهیم برای اولین‌ بار محصولی را بخریم، ترجیح می دهیم لحاظ دیگرافراد را بدانیم و در باب کیفیت آن پرس‌وجو کنیم. پس، اختصاص دادن یک بخش در وب سایت برای نمایش دادن تایید اجتماعی (دیدگاه ها مثبت مشتریان فعلی استخراج‌وکار) با فروش و سودآوری ارتباط بی واسطه داراست.مهمترین نوع تایید اجتماعی نظرها کاربران/مشتریان (متنی و ویدئویی) می باشد . بی‌تردید این نوع تایید اجتماعی برای وبسایت‌های فروشگاهی موردنیاز و ضروری می باشد . قابلیت ندارد کالایی را در وبسایت آمازون بدون آن ستاره‌های زرد (که امتیاز کاربران به آن فرآورده هست ) پیدا فرمائید. عمل وب دیزاینر این نیست که از دربین انواع مختلف سوشال پروف (از جمله تعداد دنبال‌کنندگان حساب‌های شبکه‌های اجتماعی، نظرات و تاییدات متخصصان و افراد پر اسم و رسم و شناخته ‌شده، مقالاتی که در خبرنامه‌ها و مجلات در زمینه ی حصول‌وکار یا محصولاتش منتشر شده) یک یا چندتا را برای عرضه در وبسایت تعیین کند. کار طراح وب سایت این است که مطمئن شود کاربران خیلی زود و راحت به بخش تایید اجتماعی می‌رسند و آن را می بینند و میخوانند. در صورتی سوشال پروف ویدئویی است ، که عالی است باشد، ویدئو باید سریع و به‌راحتی پخش شود. درصورتی که بخشی از ورقه‌ی اول سایت به تایید اجتماعی اختصاص داده گردیده است، نباید آن بخش آن‌ قدر پایین باشد تا کاربر بدون چاره شود خیلی شیت را اسکرول کند. ممکن می‌باشد نوع وب سایت و تولید ها و خدماتی که استخراج‌وکار ارائه می‌دهد، ایجاب کند تا آمار و ارقام (از جمله تعداد شرکت‌کنندگان در بعدازظهر‌های آموزشی یک سایت آموزشی) یا نام و لوگوی برندهای بزرگی که کسب‌وکار با آن ها همکاری می‌کند به عنوان سوشال پروف ذکر گردد. این دو نوع تایید اجتماعی نیز باید طوری در برگه صفحه آرایی شوند که نظر کاربر را جلب کنند و همچنین کاربر ارتباط آن ها را با حصول‌وکار و تارنما به راحتی فهم و شعور کند.