تفاوت سایت شرکتی و سایت فروشگاهی
تفاوت وبسایت شرکتی و تارنما فروشگاهی
در دنیای دیجیتال امروزه، وجود وبسایتها برای هر نوع دستیابی و کاری اساسی طراحی سایت در مشهد و ضروری میباشد. تارنماها تحت عنوان وسیلهای برای رابطه با مشتریان، ارائه تولیدها یا این که سرویس ها و تبلیغ بیزنس به صورت آنلاین شغل مینمایند. اگرچه هر دو نوع وب سایت شرکتی و وبسایت فروشگاهی از مداقه بخش اعظمی برخوردارند، البته هریک دارنده خصوصیتها و هدف ها خاص خویش می باشند. دراین نوشته ی علمی، به معرفی و توضیح تفاوت تارنما شرکتی و تارنما فروشگاهی می پردازیم.
سایت شرکتی چیست؟
سایت شرکتی یک برگه اینترنت یا این که گروهای از صفحه ها اینترنت میباشد که به وسیله یک کمپانی یا این که سازمان ساختوساز گردیده و به خواسته رابطه با مشتریان و مخاطبان پیاده سازی گردیدهاست. این تارنماها معمولاً دربردارنده اطلاعاتی درباره تاریخچه کمپانی، ماموریت و هدف ها، تولید ها و سرویس ها ارائه گردیده، داده ها تماس، خبر ها و مقالهها مربوط به حوزه شغل کمپانی، و داده ها دیگر مربوط به عملهای کمپانی می باشند.
سایت فروشگاهی چیست؟
وب سایت فروشگاهی یک وب سایت میباشد که به حصول و امور قابلیت فروش محصول ها و سرویس ها خویش به مشتریان از روش وب را آماده مینماید. این نوع تارنماها معمولاً دارنده فهرستی از تولیدها یا این که سرویس ها میباشند که مشتریان می توانند آنهارا مشاهده نمایند، به سبد خرید خویش اضافه نمایند و آنگاه خرید نمایند. وب سایتهای فروشگاهی معمولاً از ابزارهای بیزنس الکترونیکی برای رئیس سفارشات، پرداختها و حمل و نقل استعمال مینمایند.
مزایای تارنما شرکتی
عالی میباشد اولیه از هر چیزی مزایای وب سایت شرکتی را بدانیم و آنگاه به سراغ تفاوت وب سایت شرکتی و وب سایت فروشگاهی برویم.
مزیت وب سایت شرکتی
معرفی و اکران کمپانی: وب سایت شرکتی تحت عنوان یک نمایشگاه آنلاین از کمپانی شغل مینماید. اینجا شما می توانید به صورت جامع و جذابیت تاریخچه کمپانی، فلسفه کاری، خصوصیتها و مزایای مخصوص کمپانی خویش را اکران دهید.
تولید متکی بودن به مارک: یک تارنما شرکتی، به مشتریان و مخاطبان شما اتکا به مارک شمارا افزایش میدهد. با ارائه داده ها ظریف و کامل درباره عملها، تولید ها و سرویس ها شما، مشتریان می توانند به شما متکی بودن نمایند و شم امنیت نمایند.
رابطه با مشتریان: تارنما شرکتی به شما قابلیت رابطه بی واسطه با مشتریان را می دهد. از روش هیبتهای تماس، پست الکترونیکی و یا این که چت آنلاین، مشتریان می توانند با شما دربارهی باشند و سوال های و نیازهای خویش را افزایش دهند.
تبلیغ و بازاریابی: سایت شرکتی به شما قابلیت و امکان تبلیغ و بازاریابی محصول ها و سرویس ها خویش را به صورت آنلاین میدهد. شما می توانید به راحتی داده ها درباره تخفیفها، پیشنهادات و محصول ها نو را بر روی سایت منتشر فرمایید و مشتریان خویش را به خرید ترغیب فرمایید.
داده ها بهروز و دور اندیشی از رقبا: سایت شرکتی به شما این قابلیت را می دهد که داده ها خویش را بهروز نگه دارید و دوراندیشی از رقبا و تغییرات در بازار داشته باشید. میتوانید خبرها و مقالهها مربوط به حوزه شغل خویش را منتشر کرده و به مشتریان خویش داده ها اثر گذار ارائه دهید.
دسترسی سهل و 24/7: تارنما شرکتی به مشتریان قابلیت دسترسی به داده ها شما در هر مجال و در هر نقطه ای که دسترسی به وب داشته باشند را می دهد. این معنای این دارااست که شما میتوانید به مخاطبان خویش سرویس ها ارائه دهید و داده ها مفصلی را به آنها ارائه نمایید.
کاهش هزینههای تبلیغاتی: سایت شرکتی معمولاً هزینه برای تبلیغات و بازاریابی را کاهش می دهد. به مکان انفاق برای تبلیغات در رسانههای سنتی مانند تلویزیون و رادیو، می توانید با سرمایهگذاری در گسترش و بهروزرسانی سایت خویش، به مخاطبان خویش دسترسی داشته باشید.
پیشرفت بازار: وب سایت شرکتی به شما قابلیت توسعه بازار خویش به حدود جهانی را می دهد. شما می توانید تولید ها و سرویس ها خویش را به مشتریان در سرتاسر دنیا ارائه دهید و بازارهای نو را تجزیه و بررسی نمائید.
اندازهگیری کارایی: تارنما شرکتی به شما این قابلیت و امکان را می دهد که تلاش و ترافیک سایت خویش را اندازهگیری فرمائید. با به کار گیری از ابزارهای تجزیه و چک تارنما، میتوانید معیار بازدیدکنندگان، نرخ تبدیل (تراکنشهای توفیقآمیز)، منابع ترافیک و بقیه مورد ها را پژوهش نمایید و استراتژیهای بازاریابی خویش را بهبود ببخشید.