صفحه آرایی اولیه وبسایت مانند ویترین یک مغازه در جذب مشتری بسیار مؤثر میباشد و ناکامی میل کردن آن به معنای باخت تناول کردن استحصال و کارتان میباشد. اشخاص ماهر کلیه نکات این قسمت را رعایت می نمایند طراحی سایت در مشهد تا بیشترین ترازو نرخ تبدیل را داشته باشند و این فعالیت وقتی میسر می‌گردد که رابط کاربری (UI) و تجارب کاربری (UX) خیر در به عبارتی شیت اولیه (Home Page) رقم بزنید.
تاثیرات روانشناختی شیت اولیه تارنما بر روی استفاده کننده
یک استفاده کننده یا این که استفاده کننده وب سایت هنگامی که برای نخستین دفعه وارد شیت اولیه وبسایت شما می‌گردد بیشترین تاثیرات منفی و مثبت را از دید روانشناختی اخذ می نماید. این تاثیرات اجرا گردیده بر روی مخاطب سبب ساز ساخت‌و‌ساز یک‌سری رفتارها از سوی وی می‌شود. این رفتارها به طور سیگنال های مثبت و منفی به سیستم های هوشمند گوگل جابجایی پیدا میکند که در غایت سبب به افزایش یا این که نزول بهینه سازی وبسایت شما می‌شود.
فرق نمی کند که سایت شما تا چقدر لبریز توشه و دارنده محتوای بی سابقه میباشد چرا‌که تک تک ذهنیت استفاده کننده در به عبارتی عکس العمل نخستین با چارچوب سایت شما رقم می‌خورد. در شرایطی که مخاطب با قرار به دست آوردن در کاغذ اولیه وب سایت یا این که به عبارتی homepage در گیر سردرگمی خواهد شد و یک بی نظمی بالایی را در دکوراسیون محتوا ها و همینطور پوسته کلی تارنما حس نماید بی‌شک، وقت و انرژی خویش را برای برآورده کردن مراد خویش از سرویس ها وب سایت شما صرف نمی‌نماید. در سود به سایت حریف شما مراجعه خواهد کرد.
این مورد از حیث روانشناختی مانند عکس العمل اولیه در میان دو نفر میباشد. در صورتی‌که این واکنش جنبه های مثبتی را در ذهن شخص مقابل ساخت و ساز نماید بقیه عیوب و نقایص شما چشم نمی‌شود و یااینکه اصلی نخواهد بود. حالا آنکه در حالتی‌که این عکس العمل نخستین دسته ای از سیگنال های منفی را در ذهن ساخت و ساز نماید در‌حالتی که بی نقص ترین آدم روی زمین هم باشید گشوده هم اهمیتی ندارد.
 
بدین ترتیب کل انرژی و تمرکز خویش را برای ساخت‌و‌ساز یک هوم پیج ایده آل و کاربرپسند صرف فرمائید. کوشش فرمائید کاربر را در به عبارتی ورود نخستین به خویش جذب نمایید. تردید نکنید که‌این مبادرت مدبرانه شما منجر استوار نگه داشتن یوزرها گردد. مجموعه بندی محتواها به صورت منظم، حذف محتواهای غیر ضرور به خواسته خودداری از هیاهو شیت نخستین، ناوبری های تکنیکال، قرار دادن نصیب سرچ توشه جهت صرفه جویی در وقت مخاطب، پرهیز از انبوه سازی بی آیتم محتوا در کاغذ نخستین و مواقعی از این قبیل کلیه از عواملی می باشند که منجر می‌شود مخاطب تجارب مسرت بخشی را از به کارگیری از تارنما شما داشته باشد.
 
چرا بایستی در صفحه آرایی اولیه تارنما (Homepage) آلرژی به خرج اعطا کرد؟
صفحه آرایی اولیه وب سایت (Homepage) یکی‌از مهم‌ترین جنبه های ساخت وب سایت میباشد. ورقه نخستین وب سایت جایی میباشد که بازدید کننده یا این که استفاده کننده به محض ورود با آن روبرو گردیده و تأثیر نخستین ای از آن میگیرد که در‌حالتی که منفی باشد، احتمال اینکه تارنما شما‌را سوراخ نماید زیاد می‌شود و برعکس.
 
از جمله در شرایطی‌که کاغذ اولیه تارنما را مثل ویترین یک فروشگاه یا این که مغازه در حیث بگیریم، با نگاه به ویترین یک دکان متوجه می‌شوید که چه تولیدات و خدماتی ارائه می گردند، چگونگی شغل چقدر میباشد، پیاده سازی و صفحه آرایی چقدر متخصص است و مخاطبین خاص آن چه عده ای می‌باشند. در واقع با ویترین دکان خویش کارایی می‌کنید مشتری را به باطن دکان بکشانید و شانس فروش خویش را بالا ببرید.
 
ساخت وب سایت پزشکیحتما بخوانید!
برگه مهم وب سایت یا این که Home Page هم دقیقا همین نقش را داراست با این تفاوت که برای بهبود پیاده سازی برگه نخستین تارنما هزینه متعددی پرداخت نمیکنید مخصوصا زمانیکه تجارت کوچکی داشته باشید. درین مقاله قصد داریم به نکات صفحه آرایی نخستین یا این که ورقه مهم وب سایت بپردازیم که رعایت آن‌ها امداد متعددی به ارتقاء نرخ تبدیل و همینطور ارتقاء فروش و کسب درآمد خواهد کرد.
 
 
 
پیاده سازی ماهر شیت نخستین وبسایت سبب ساز بهبود تجارب کاربری و رابط کاربری و در سود واحد سنجش درآمد میگردد
مهم‌ترین نکات دیزاین اولیه تارنما با ضمانت ارتقا نرخ تبدیل
نکات طلایی و بسیار مهمی که بایستی در دیزاین اولیه یا این که اساسی وبسایت رعایت نمایید مشتمل بر مورد ها ذیل میباشند:
 
لوگو و برندینگ : نسبتاً هر اینترنت سایتی که مشاهده میکنید یک لوگو دارااست که به برندینگ آن یاری متعددی می نماید و سبب می‌گردد مشتریان آن را به خیال بسپارند. در وب سایت های فارسی گویش در بخش سمت راست کناره بالای کاغذ اولیه وبسایت قرار میگیرد و در وبسایت های انگلیسی گویش برعکس میباشد زیرا اولی جایی که دیده بازدید کننده به آن معطوف می گردد همین نصیب میباشد. ولی می‌توانید لوگوی مارک خویش را در باطن منوهای وبسایت هم بگذارید. در هر شکل هر جایی که تعیین می‌کنید بایستی خیلی ریلکس چشم گردد و به اندازه کافی سایز آن گران قدر باشد.