چرا به کال تو اکشن CTA نیاز دارید؟ طراحی سایت در مشهد هم وب سایت ها و هم پست الکترونیک ها از یک کال تو اکشن call to action مطلوب برای ذیل اثر قرار دادن و انگیزش یوزرها سود میبرند.

اصلی وجود ندارد مال یا این که سرویس ها شما تا چه اندازه بهتر میباشد، این تولیدها یا این که سرویس ها به خودی خویش تقاضا ساخت و ساز نمیکنند. از یک کال تو اکشن توانا، چه به صورت دکمه، بنر، پاپ آپ یا این که هر چیز دیگری استعمال فرمائید.
ایده اساسی تبدیل یوزرها به مشتریان و ساخت و ساز ترافیک بیشتر میباشد. شما به CTAها برای تبدیل ترافیک سایت به مشتریان و ارتقا درآمد از کمپین های بازاریابی ایمیلی نیاز دارید.
ایده مهم این میباشد که یوزرها را مجاب نمایید تا روی سفارش بیزنس شما کلیک کرده و از آن به کارگیری نمایند. کال تو اکشن برای ساخت علت در مخاطبان بایستی قانع کننده باشد.
چه گونه یک کال تو اکشن دیدنی بنویسید؟
متاع یا این که خدمتی که میخواهید تبلیغ فرمایید را تعیین فرمائید.
هدف ها را گزینش فرمایید.
راجع‌به نوع کال تو اکشن تصمیم بگیرید.
محل درج CTA را معلوم نمائید.
اقتدار یک کال تو اکشن عالی در ارتقا سودآوری بیزنس خویش را هیچوقت دستکم نگیرید. مکتب بازاریابی اینترنتی دهلی آمارهای ارزشمندی را در امر معیار اثربخشی CTA به اشتراک گذاشت که میان آن می‌توانید متوجه گردید که 70% از حصول و شغل های خرد کال تو اکشن حاذق را حذف می نمایند و CTAهای فردی سازی گردیده نسبت به CTAهای بی آلایش 42% بازدیدکنندگان بیشتری را به لید تبدیل می نمایند.
 
فکر کنید که دست مخاطب را گرفته اید و اورا به سمت پروسه خرید هدایت میکنید. در اینجا یک راهنمای مختصر برای ساخت یک CTA حاذق مرحله به مرحله نقل شده میباشد:
 
متاع یا این که خدمتی که می‌خواهید تبلیغ نمائید را تعیین فرمایید. برخی از اشخاص کارایی می نمایند یک کال تو اکشن شبیه را برای محصول ها یا این که سرویس ها متعدد همزمان به کار گیری نمایند. بسیار اساسی میباشد که کاربر خویش را به صدق غرض قرار دهید. یک منش متنوع برای صفحه های لندینگ متفاوت خویش ساخت‌و‌ساز نمایید. یک کال تو اکشن برای تمامی راه‌حل ها پاسخ نمی دهد. در شرایطی‌که تولیدات مختلفی می فروشید، CTAهای مختلفی برای هر مورد از صفحه های لندینگ ساخت‌و‌ساز نمائید. بدین ترتیب،‌ میتوانید به صدق به هر مشتری مجاورت گردید.
هدف ها را انتخاب نمایید. به هدف ها نخستین بیزنس خویش که میخواهید ازطریق کال تو اکشن به آنها دست یابید، تصور کنید و فهرستی با حق تقدم بندی هدف ها تنظیم نمایید. مثلا، در شرایطی‌که میخواهید یک ارتباط تجاری تولید نمایید، ایده نیکی میباشد که از کال تو اکشنی مانند «داده ها را برای اینجانب ارسال فرمایید»، به کارگیری نمایید. دکمه های دانلود برای ایجاد لید کارایی خیلی خیر دارا هستند چون علت ای را برای یوزرها مهیا می نمایند.
در زمینه‌ی نوع کال تو اکشن تصمیم بگیرید. مرسوم ترین گونه های CTAها عبارتند از دکمه های خرید، هیبت های گردآوری داده ها، نام نویسی در اشتراک، دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، یاری و لغات خاص مانند بیشتر بخوانید یا این که همین هم اکنون آزمون فرمائید. تعیین شما به ورقه ای که کال تو اکشن را در آن درج می‌کنید و نیز مرحله چرخه قدمت مشتری بستگی دارااست. برای لیدها و مشتریان دارای مسئولیت پیشنهادهای مختلفی را بر پایه ی با نیازهایشان ساخت فرمایید. از جمله، یک استفاده کننده نو پیش از پرداخت به داده ها بیشتری درباره ی مارک شما نیاز دارااست.
محل درج CTA را مشخص و معلوم فرمائید. محل درج CTA معلوم می نماید که چه مقدار ترافیک می‌تواند جذب نماید. جای های رایج برای درج کال تو اکشن بر روی یک وب سایت دربرگیرنده آغاز برگه، پس از یک پست وبلاگی، در یک آدرس اینترنتی، در محل خوشامدگویی و در نوار کناری میباشد. یکبار دیگر، ایده خیر و خوبی میباشد که آزمایش نمائید کدام محل بیشترین ساخت و ساز لید را خواهد داشت. برای هرکدام از این جای ها یک کال تو اکشن ساخت‌و‌ساز نمایید و ارزیابی های خویش را با تمرکز ذیل لحاظ داشته باشید.