انتخاب عکس مناسب برای محصول
از آنجایی که در خرید اینترنتی، مشتریان قابلیت لمس تولیدها را از مجاورت ندارند، تصاویر تولیدها می بایست بگونه ای باشد، که مشتری شم نماید به طور حضوری خرید میکند. طراحی سایت در مشهد مسلما دکان هایی را چشم اید که از یک جنس، چند عکس قرار داده اند. یک سری تصویر از زوایای گوناگون، این قابلیت را به مشتری میدهد، تا متاع را به خیر و خوبی تحقیق کند و گزینش صدق داشته باشد. تصاویر محصول ها را میتوان به دو گروه تقسیم کرد:
تصویر مهم متاع: این نوع تصاویر، عموما دورنما سپید داشته و فقط تصویر جنس در آن نشانه داده گردیده است، فارغ از اینکه از آن جنس در مکانی مستعمل باشد یا این که شم هیجان، شعف و یا این که لذت خرید را به مخاطب القا نماید.
تصاویر مدل معاش: این نوع از تصاویر کاربرد مال متبوع را نیز نشانه می دهند. به عنوان مثال، در صورتیکه دکان شما یک دکان پوشاک میباشد، ضمن اکران تصویر جنس، تصویر جامه را در تن یک سبک نیز علامت دهید، تا مشتری بتواند تماما از تعیین مال مطمئن خواهد شد. این آیتم در تصویر پیشین هم اشاره شد.
بیشتر بخوانید: عکس برای وبسایت فروشگاهی
3. امکان غلو تصاویر
در حالتیکه به فروشگاه آنلاین دیجی فرآورده راز زده باشید، متوجه خواهید شد که تصاویر تولیدات، قابلیت و امکان غلو یا این که اصطلاحا زوم ذره بینی دارااست. این امکان به استفاده کننده این قابلیت را میدهد، تا بتواند در توان قابلیت از متاع، بافت و جزئیات کالا آگاه خواهد شد. مثلا قابلیت و امکان غلو برای تولید ها آرایشی یا این که پوشاک، خرید مطمئن تری را برای مشتریان مهیا خواهد کرد. این قابلیت یکیاز مهم ترین اصول ساخت و ساز یک کاغذ مال حرفهای در دکان های اینترنتی به شمار میرود.
4. توضیحات دیدنی و بی نقص
تصاویر به تنهایی گویای تک تک مزایا و خصوصیت های کالا نیستند. نصیب توضیحات کالا، این قابلیت را به شما میدهد تا در حالتی که با امداد تصویر مشتری را جذب نکرده اید، بابیان خصوصیت های پر رنگ فرآورده متبوع، مشتری را جذب فرمائید.
نکته مهمی که می بایست به آن دقت فرمائید، نوع جمله ها به عمل رفته در توضیحات میباشد. از وضعیت کلیشه ای و سابق بیرون گردید. مثلا، چنانچه میخواهید خصوصیت های یک دستمال مرطوب منحصر به فرد خردسالان را مطرح نمایید، به مکان "توضیح در زمینهی ساختارکالا، ضد آلرژی بودن، نوع مواد به عمل رفته در آن " از " این دستمال، پوست بچه دلبند شمارا قابل انعطاف و لطیف کرده و از التهاب پوست حساس آنها خودداری میکند." به کارگیری فرمائید.
در واقع چیزی را در توضیحات مطرح نمائید، که استفاده کننده میخواهد بشنود و به وی حس خوشایند می دهد. آنطور بنویسید که شم لذت خرید آن مال را در دل استفاده کننده بوجود بیاورید. همان طور که گفتیم توضیحات مال در جذب مشتری نقش موثری دارااست به همین ادله محتوای " فراگیری تایپ کردن توضیحات مال " را مطلقا تحقیق نمائید.
5. نرخگذاري اصولی تولیدها
بعد از تصاویر و توضیحات یک مال، سومی موردی که برای استفاده کننده التفات دارااست، بها آن میباشد. ارزش کالا می بایست همیشه آپ دیت گردیده و برای هر فرآورده به طور روشن بیان گردد. درصورتیکه بها جنس، متناسب با تغییر تحول بعضا مشخصات، مانند رنگ یا این که وزن، عوض میشود، آن را برای مخاطب معلوم فرمایید. در تارنما فروشگاهی خویش، بها ثانویه نیز تمجید نمائید و گاهی با گذاشتن تخفیف، مال را به آن ارزش بفروشید. این شغل سبب ساز ساختوساز شم چیره بودن به استفاده کننده میدهد و خرسند میباشد که فرآورده را با قیمتی زیر از بها حقیقی و واقعی تهیه و تنظیم کرده است.
6. قابلیت و امکان اضافه کردن به سبد خرید
دکمه اضافه کردن به سبد خرید را در شایسته ترین جای از ورقه قرار دهید. بهاین نوع از دکمه ها اصطلاحا call to action میگویند. بهاین مضمون که مخاطب را دعوت به عملی میکند. این دکمه می بایست به اندازه کافی جلب دقت نماید، پس در رنگ و سایز مطلوب قرار دهید. از طرفی چگونگی سبد خرید، در فروش شما و رضایت مشتری نقش مهمی دارااست. مشتری بایستی بتواند، پس از گزینش تولیدات و تعیین دکمه سبد خرید، در شکل نیاز توشه دیگر توصیه خویش را را به سادگی بازنویسی نماید. درصورتی که شما قصد دارید، یک فروشگاه آنلاین، با شایسته ترین تجهیزات تنظیم فرمائید، بدین خصوصیت مغازه نیز اعتنا نمایید. هر فرصت بتوانید برای مخاطب فروشگاه آنلاین خویش تجربیات کاربری راحت به وجود بیاورید به احتمال زیاد آن مخاطب به یک مشتری دارای تعهد تبدیل میشود و برای خرید های دیگر نیز ترجیح میدهد از فروشگاه آنلاین شما خرید نماید.