در اینجا به شما آرم خوا‌هیم بخشید چه طور میتوانید با استعمال از پلاگین‌ی المنتور، تجربیات‌ی خرید آنلاین را برای مشتریانتان بهبود داد و به فروش خویش سرعت دهید. با تشکیل داد ورقه طراحی سایت در مشهد فرآورده سفارشی در وردپرس و ووکامرس با به کار گیری از المنتور.

 
با استعمال از المنتور، میتوانید صفحه های جنس خویش را با جلب اعتنا‌های بیشتری پیاده سازی فرمائید. از بلاک‌ها و المان‌های متفاوت المنتور برای تولید قسمت‌های متنوعی مانند توضیحات مال، خصوصیت‌ها، ایده ها مشتریان و تصاویر تعالی استعمال نمایید تا تجارب‌ی مشتری بهبود یابد.
 
مزایای به کار گیری از المنتور برای تشکیل داد کاغذ مال
با به کارگیری از المنتور، میتوانید بنرهای تبلیغاتی دیده‌گیر برای اعلان تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه ساخت نمائید. با افزودن برنامه کودکان‌ها و جلب دقت بازدیدکنندگان، ارتقا درصد تبدیل مشتریان را خواهید داشت.
 
امروزه، بیشتر عموم از گوشی خویش برای خرید آنلاین استعمال می‌نمایند. با المنتور، می توانید صفحه های اینترنت‌وب سایت خویش را به صورت منحصربه‌فرد برای تجربیات‌ی تلفن همراه باصرفه‌سازی فرمائید تا مشتریان به راحتی بتوانند تولیدات شما‌را ببینند و خرید نمایند.
 
سرعت بار گذاری صفحه ها اینترنت برای تجربیات‌ی مشتریان بسیار اساسی میباشد. با استعمال از المنتور و پیکربندی باصرفه، میتوانید سرعت بار گذاری صفحه ها اینترنت‌تارنما خویش را ارتقاء داده و از حیف کردن مشتریان به جهت بار گذاری وقت گیر دوری فرمایید.
 
فراگیری تشکیل داد کاغذ متاع با المنتور
آغاز می بایست پلاگین المنتور را به اینترنت‌تارنما وردپرسی خویش اضافه نمائید. برای این شغل، وارد داشبورد وردپرس گردید، به بخش “پلاگین‌ها” بروید و “اضافه کردن نو” را تعیین نمایید. آن‌گاه در بخش کاوش، “المنتور” را کاوش و پلاگین را پیدا کرده و نصب نمایید. بعداز نصب، پلاگین را فعال فرمائید.
 
با راه‌اندازی المنتور، به صورت اتومات یک آیتم‌ی نو با اسم “المنتور” به منوی وردپرس اضافه میگردد. برای استارت، وارد این مورد گردید و یک برگه‌ی تازه ساخت‌و‌ساز فرمایید.
 
وقت آن رسیده که با به کارگیری از المنتور، شیت‌ی کالا خویش را پیاده سازی فرمائید. المنتور با رابط کاربری بی آلایش‌ای که داراست، به شما قابلیت میدهد از بلاک‌ها و المان‌های متفاوت برای ساخت و ساز شیت استعمال نمایید. برای مثال بلاک‌های متنی، تصویری، ویدئویی، هیبت‌ها، دکمه‌ها و …
 
چنانچه میخواهید از المنتور برای بهبود محصول ها ووکامرس خویش به کارگیری فرمایید، میتوانید تصاویر، توضیحات، خصوصیت‌ها و بقیه داده ها مربوط به متاع را به برگه‌ی المنتور اضافه نمائید. برای این شغل، از بلاک‌های مطلوب به کارگیری نمائید و محتوای خویش را به صورت دیدنی و مختصر ارائه دهید.