طی کردن فرایند بیان شده در مرحله قبلی شاید برای همگی قابلیت طراحی سایت در مشهد و امکان پذیر نباشد و یا این که خیلی ارتفاع بکشد، به همین برهان اکثر یوزرها در‌پی شیوه هایی بی آلایش خیس دراین باره می‌باشند. خوشبختانه سایت کلاود فلر یک راه‌حل در این مورد به ما ارائه داده میباشد تا خاطر راحتی از بابت سود گیری از امنیت سیستم https  داشته باشیم.

شاید بپرسید که با اعتنا به تفاوت http و https سیستم کلاود فلر چه گونه به ما امداد می نماید؟ می بایست ذکر کرد که به مراد به کارگیری از این سیستم صرفا کافی میباشد که وبسایت خویش را وبسایت کلاود فلر تصویب نمائید. پروتکل های مرتبط با سایت کلاود فلر به طوری ترافیک شمارا جابجایی خواهند اعطا کرد که هم در سمت شما و هم در سمت شخصی که از اینترنت سایتتان استعمال می نماید، پروتکل https فعال خواهد شد.
منفعت گیری از سیستم کلاود فلر به شما این قابلیت و امکان را ارائه می نماید تا بتوانید از رمزگذاری بسیار توسعه یافته و خاصی به اسم TLS استعمال نمایید. از آنجایی که‌این رمزگذاری یک کدام از مهمترین ابزارهای مرتبط با ایمنی اشخاص در وب به حساب آورده می شود، خوب میباشد هرچه سریع خیس نسبت به نام نویسی سایت خویش در کلاود فلر مبادرت فرمایید. رمزگذاری TLS هر روزه از میلیون ها مخاطب فعال در وب به طور بی نقص مراقبت می کند و به همین عامل آیتم دقت یوزرها بسیار متعددی قرار گرفته میباشد.
به این ترتیب، در حالتی‌که قصد دارید خیلی ریلکس https را بر روی وبسایت خویش فعال نمائید، می بایست به سراغ فایده گیری از سیستم کلاود فلر بروید. شایان بیان میباشد که‌این سیستم محدودیت خاصی ندارد و اکثر تارنما ها فارغ از نگرانی خاصی می‌توانند به راحتی از آن منتفع شوند.
تأثیرات https بر روی seo تارنما
در موضوع شناخت با تفاوت http و https بایستی به یک گزینه دیگر نیز اشاره کنیم و آن تأثیر بسیار زیاد به کارگیری از پروتکل https بر روی seo وبسایت شما به حساب آورده می شود. مجموعاَ می قدرت خاطرنشان کرد که برای همه موتورهای کاوش برای مثال گوگل، سود گیری از پروتکل https عنایت بالایی داراست. این عنایت به حدی میباشد که وب سایت های دارنده پروتکل https به انگیزه امنیت خوب خویش در درجه های بالاتری قرار می‌گیرند و به همین ادله این سایت ها می‌توانند یوزرها بیشتری را به سمت خویش جلب نمایند.
در‌حالتی که شما هم هنوز از پروتکل http منفعت میبیرید و شاهد ریزش تعداد بالایی از یوزرها خویش می‌باشید، خوب میباشد همین الان پروتکل خویش را تغییر‌و تحول داده و به سراغ پروتکل https بروید تا هم از امنیت بسیار بالای این پروتکل غایت به کارگیری را ببرید و هم خیال و خاطر راحتی از بابت بالا بردن جايگاه خویش در حاصل جستجوی گوگل داشته باشید. متأسفانه اکثری از تارنما های اهل ایران به انگیزه عدم آشنایی همین دستور بی آلایش نمی توانند در ورقه نتیجه ها گوگل درجه نیکی به دست بیاورند و علی رغم محتوای مطلوب، مبتلا ریزش یوزرها می‌شوند.
امروزه در دنیای وب از دو پروتکل خاص با اسم های http و https به کار گیری می‌گردد. این دو پروتکل به مراد جابجایی اشکال اطلاعات از نوع صدا، تصویر، متن و ... آیتم بهره‌برداری قرار می‌گیرند. پروتکل های http و https یک تفاوت مهم دارا هستند و آن تفاوت، امنیت هرمورد از این موردها به حساب می آید. این تفاوت http و https از التفات بالایی برخوردار‌است.
به اعتنا به موردها نقل شده در متن می قدرت ذکر داشت که پروتکل https به جهت وجود یک لایه امنیتی خاص از تمامی داده ها رد و بدل گردیده در میان وبسایت و استفاده کننده نگهداری می نماید. هنگام سود گیری از این پروتکل، مواقعی همانند تاریخچه جستجوی شما و همینطور پسوردهایتان اصلا، نزد ارائه دهندگان وب تصویب نخواهد شد. این دستور به خودی خویش قادر است سبب ساز به خودداری از کسب بقیه افراد و هکرها به اکانت های مالی و فردی شما در فضای وب خواهد شد. امید‌داریم با پژوهش این متن داده ها قابل قبولی را دراین باره به دست آورده باشید.