قبل از ایفا هرگونه مبادرت در راستای طراحی وب پوشاک آغاز بایستی لهجه اپلیکیشن نویسی طراحی سایت در مشهد تارنما را تعیین فرمایید تا از روش تیم‌ای از کدگذاری‌ها و نماد‌ گذاری‌ها بتوانید صفحه های متفاوت سایت خویش را پیاده سازی کرده و آن‌ها را متناسب با نیاز یوزرها بسط دهید. برای ساخت سایت مغازه پوشاک و یا این که هر نوع وبسایت دیگری، لهجه‌های نرم افزار نویسی مختلفی وجود دارااست که با استعمال از آن ها می توانید سایت خویش را پیاده سازی فرمائید. این گویش‌های نرم افزار نویسی هر یک دارنده مزایا و معایبی می باشند که پیرو به نظارت آن ها می پردازیم.

ساخت سایت مغازه جامه با html
Html یک لهجه نماد گذاری مبنا و مهم برای پیاده سازی صفحه ها وبسایت میباشد. از html برای قرار دادن اجزای گوناگون یک کاغذ همانند عنا وین، متن ها، تصاویر و غیره در تارنما استعمال میگردد. ولی این گویش نشان گذاری هیچگونه استایل و یا این که امکان خاص جهت دستکاری ارکان جانور در یک ورقه نداشته و به همین برهان برای طراحی وب پوشاک با html می بایست از لهجه css استعمال فرمائید؛ چون این لهجه به خیر از html پناه کرده و در واقع تکمیل کننده آن محسوب میشود. ساخت سایت پوشاک با html و css به شما قابلیت می دهد تا بتوانید صفحه ها فروشگاه اینترنتی خرقه خویش را به طور استاندارد پیاده سازی کرده و آنان را مبنی بر ذوق وسلیقه خویش نیز تغییر تحول دهید. html ساختار کلی وب سایت را پیاده سازی می‌نماید و css نیز ساختار ظاهری آن همانند رنگ، فونت، تصاویر دورنما و غیره را از موقعیت پیش فرض به وضعیت موردنظر شما تغییر‌و تحول می دهد.
طراحی وب سایت مغازه جامه اینترنتی با php
php مخفف عبارت Hypertext Preprocessor (پیش پردازنده‌های ابرمتن) میباشد که یک لهجه نرم افزار نویسی یا این که اسکریپت نویسی متن گشوده و سمت سرور بوده و قسمت عمده کارکرد و شغل آن در نصیب پردازشی و بک اند تارنما میباشد. php در نصیب ارائه داده ها گوناگون به مقر داده‌های وبسایت (Database) عمل می‌نماید و برای راه‌اندازی و تولید صفحه ها متفاوت تارنما گزینه به کارگیری قرار میگیرد. php یکی‌از دوست داستنی‌ترین لهجه‌های نرم افزار نویسی جهان میباشد که حدودا 82 درصد از سایت‌های پیاده سازی گردیده در فضای اینترنت با استعمال از این گویش پیاده سازی و بسط داده گردیده‌اند. از مزایا طراحی وب سایت مغازه جامه با php خواهیم توانست به مورد ها ذیل اشاره کنیم:
سرعت و امنیت بالا
انعطاف پذیری بالا جهت بازنویسی کدهای درج شده
امکان سفارشی سازی وبسایت
ارائه ابزارهای توسعه یافته و کاربردی
قابلیت و امکان مخلوط با پلتفرم‌های گوناگون
این گویش اپلیکیشن نویسی برای ساخت وب سایت پوشاک آیتم بسیار قابل قبولی میباشد که به طور متن گشوده و مجانی در مشت شما جای‌دارد.
طراحی وب سایت وبسایت پوشاک با پایتون
پایتون (Python) نیز یک کدام از دیگر از لهجه‌های اپ پرطرفدار برای ساخت سایت میباشد که تحت عنوان یکی گویش‌های دوست داستنی میان برنامه نویس ها مبتدی و تازه کار تا حرفه ای شناخته می شود. پایتون در عین آسانی تجهیزات کاربردی بخش اعظمی را برای طراحی وب سایت پوشاک در دست شما قرار می دهد و دارنده کادر ورک‌های کاربردی همانند جنگو و فلسک میباشد که با یاری آن‌ها میتوانید زیرلایه‌های تخصصی وب سایت خویش پیاده سازی نمائید. برخی از مهم‌ترین مزایای طراحی وب سایت پوشاک با پایتون مشمول:
سهولت طراحی و ایفا
پیاده سازی انعطاف پذیر
فهم و شعور سهل وآسان‌خیس کدها و کدنویسی معمولی‌
دارا بودن ابزارهای توسعه یافته جهت عیب یابی وبسایت
ارائه ابزارهای کاربردی
اکثری از توسعه و گسترش دهندگان در هنگام تعیین گویش نرم افزار نویسی برای ساخت وب سایت پوشاک در میان php و پایتون مردد میشوند. هر مورد از این دو لهجه اپ نویسی دارنده مزایا و معایب خاص خویش می‌باشند و می توانند سایت شمارا به طور حرفه ای پیاده سازی و فعال‌سازی نمایند. البته پایتون نسبت به php یک گویش اپلیکیشن نویسی جدیدتر و توسعه یافته‌تری میباشد که تجهیزات بیشتری را برای ساخت وب سایت در دست شما قرار می دهد و اینک از محبوبیت بالاتری شامل است. البته با این اکنون php نیز تحت عنوان یک لهجه نرم افزار نویسی دیرین، امن و کیفیت خوب شناخته میشود که در طراحی وب‌های بی شماری آیتم استعمال قرار گرفته میباشد.