3. ساخت سایت فروش کتاب الکترونیکی یپشرفت تکنولوژی منجر شد تا بازار طراحی سایت در مشهد کتاب های کاغذی هم پاره ای افت نماید. به دلیل آنکه کتاب های الکترونیکی به بازار آمدند و در بازه هنگامی کوتاه هواداران متعددی پیدا کردند. مزایایی که‌این کتب دارا‌هستند بسیار زیاد میباشد. بزرگترین مزیت آنها نگهداری دور و بر زیست میباشد چرا‌که مصرف برگه را به صورت کبیر ای کاهش میدهند. همینطور مکان فیزیکی را اشغال نمی‌کنند. شما میتوانید به آسانی آن‌ها را در موبایل هوشمند یا این که هر دیوایسی که میخواهید دانلود نمائید. پس در کلیه جا در دسترس شما می باشند. از طرفی بها معدود تری نسبت به ورژن های کاغذی دارا‌هستند. فروش اینگونه کتاب هایی قادر است درآمد خیلی خیر برای وب سایت شما به ارمغان آورد.

4. ساخت سایت برای فروش عصر های آموزشی
فراگیری مدام سوژه مهمی بوده میباشد و همگی به آن عنایت می‌دهند. شما می‌توانید یک تارنما پیاده سازی فرمائید. در هر حوزه ای که تخصص دارید، فراگیری های ویدیویی تنظیم نمائید و آن‌ها را در وبسایت قرار دهید. برخی از آنان را به طور مجانی و بعضا را به طور مبلغی یا این که اشتراکی به یوزرها بفروشید. این شغل یکی‌از پولساز ترین نظرها برای طراحی وب سایت در سال های اخیر به‌حساب می‌آید. اینک اشخاص اکثری بدور های آموزشی برای بورس، اپلیکیشن نویسی، طراحی وب سایت، کانال، ورزش و… را در تارنما های خویش به فروش می‌رسانند. طبق بیان ها و شواهد نیز درآمد این اشخاص بسیار عالی و قابل قبول میباشد. پس در حالتی که در حوزه ای تخصص دارید و بضاعت و توان یادگرفتن را دارید اصلا این ایده پولساز را فراموش نکنید.
5. ساخت سایت سرویس ها ترجمه
تحت عنوان واپسین ایده پولساز بایستی بگوییم که مطلقا بایستی لهجه های فرنگی را به نیکی بلد باشید. به این دلیل که یکی‌از روش های پولساز در دستیابی و شغل های اینترنتی سرویس ها ترجمه میباشد. اکثری از اشخاص به جهت عدم احاطه بر لهجه فرنگی مستلزم میباشند تا مدارک و یا این که مقاله‌ها درسی خویش را به زبانی ترجمه نمایند. شما می‌توانید سایتی در‌این خصوص پیاده سازی فرمائید و با قبول توصیه، ترجمه مشتریان خویش را اعمال دهید. به گذر زمان و با رونق استحصال و کارتان میتوانید دایره گویش هایی که ترجمه میکنید را با جذب نیرو کبیر خیس فرمائید. به همین آسانی میتوانید یک شروع آپ قادر در حوزه سرویس ها ترجمه فعال سازی و درآمد دستیابی نمایید.