استراتژی ساخت سایت مینیمال، استراتژی میباشد که به‌دنبال بی آلایش سازی طراحی سایت در مشهد روابط با حذف موادتشکیل دهنده غیر ضروری یا این که محتوایی میباشد که چندان کاربردی و ضروری وجود ندارد. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی توضیح میدهیم که چرا پیاده سازی مینیمال داشته باشید و نکات اصلی در ساخت وب سایت مینیمال چیست.
 
چرا ساخت وب سایت مینیمال؟ چون در تارنما های مینیمالیستی به جهت رابط کاربری بی آلایش و ازبین رفتن کارداران پرت کننده حواس، جابجایی داده ها به مخاطب راحتتر شکل میگیرد. دسترسی به بخش های متعدد معمولی میباشد، تمامی ی این کارداران به علاوه ی پیاده سازی خوشگل و بی آلایش، مخاطبان بیشتری را به تارنما شما جذب می نماید.
 
درابتدا شما نیاز به یک چارچوب اول و یا این که وایفریم دارید. در وایفریم موادسازنده اساسی وب سایت مانند اجزایی مورد نیاز و ضروری و آن هایی که می بایست حذف شوند مشخص و معلوم میشود. به مکان صرف کردن سا‌عتها وقت برای توضیح دادن طرحتان به مشتری می‌توانید توسط وایفریم آن را به طور بی آلایش به مشتری توضیح دهید.
 
 
مزایای پیاده سازی وب سایت مینیمال
طراحی وب سایت به طور مینیمال مزیت های متعددی دارااست که تعدادی مثال از آن‌ها را در تحت ذکر می‌کنیم:
 
هدایت دقت مخاطب به المان های اساسی
ساخت ظواهر امروزی و خاص در سایت
راحتی استعمال و دسترسی ریلکس به قسمت های متعدد تارنما
ارتقاء سرعت بارگذاری وب سایت
کاهش هزینه محافظت و توسعه و گسترش وب سایت
آپ تو دیت و بازنویسی شل خیس وب سایت
خلا المان های جزئی و کاهش حواسپرتی مخاطب
القای احساس ماهر بودن
پیمایش شل تارنما با پیاده سازی مینیمال
ساخت سایت مینیمالیم برگزیدگان میل پیاده سازی
بدین تصور کنید که  روی یک سایت کلیک می‌کنید و با وسعت بیشتراز حد متن و تصاویر مواجه میشوید. شما حتی نمی دانید برای خریداری نمودن اطلاعاتی که نیاز دارید، به کجا نگاه نمایید یا این که کجا کلیک نمایید. در مقابل، یک پیاده سازی پاک و مینیمالیستی تعداد عنصرها را در یک ورقه اینترنت کاهش می‌دهد و ناوبری را بسیار معمولی خیس می نماید. طراحی وب سایت مینیمالیسم بین برگزیدگان میل های ساخت سایت قراردارد.
 
پیاده سازی مینیمال در صفحه های لندینگ یا این که فرود
پیاده سازی مینیمال برای صفحه های فرود بسیار پر استفاده میباشد. زمانی هیچ نقطه تمرکز واحدی برای جلب دقت بیننده نیست، ورقه مانند ترکیبی از ارکان سرگردان کننده به لحاظ می‌رسد. داشتن یک نقطه کانونی واحد، پاک البته تاثیرگذار، برای مثال، یک لوگو یا این که یک شعار با تایپوگرافی معمولی و جسورانه، ضریب اثر سایت و کاغذ فرود شما‌را بهبود میبخشد.
 
 تارنما های مینیمالیستی در موبایل
سئو  تارنما های مینیمالیستی برای دستگاه های گوشی سهل و آسان خیس میباشد. در کل هر چه تارنما شما بی آلایش خیس باشد، سئو آن برای گوشی سهل خیس می‌شود. با خلاص شدن از شر ارکان مازاد یا این که غیر ضروری، واحد سنجش سئو ما یحتاج خویش را کاهش می دهید. اینترنت‌تارنما‌های مینیمالیستی روی گوشی نیز به خیر و خوبی فعالیت می‌نمایند، چون کاغذ‌های نامرتب به راحتی در شیت تلفن همراه شما بهم ریخته میگردد.
 
 
نکات اساسی در طراحی وب مینیمال
1 . عناصرغیرضروری را حذف فرمایید
همانگونه که در ابتدا توضیح دادیم در طراحی وب مینیمال، بخش های غیر ضروری را حذف فرمایید و آیکون های مازاد را پنهان فرمایید. اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که باحذف یا این که مخفی کردن محتوای ما یحتاج یوزرها، وظایف مهم آنها را دشوارتر نمیکنید. محتوا و متن را تا میتوانید معمولی البته کاربردی بنویسید و از تصاویر پرزرق و برق دوری کنید.
 
2 . از فضای منفی استعمال نمایید
حذف ارکان از یک ورقه لزوما خلأ باقی می‌گذارد که به آن فضای منفی( فضای سپید) می‌گویند. پیش از به کار گیری از فضای منفی در ساخت وب سایت مینیمال، غرض مهم خویش را معین فرمائید و براساس آن از این دور و بر به صحت به کارگیری نمائید. از این دور و اطراف می‌توانید برای جلب اعتنا یا این که ادراک راحتتر محتوا برای یوزرها استعمال نمایید. تحت عنوان برخی از وب سایت هایی که به طور درست از فضای منفی استعمال کرده اند می شود به اپل و گوگل اشاره نمود.
 
 
 
3 . از رنگ های مطلوب استعمال فرمائید
از رنگ های پر‌نور استعمال فرمایید، ولی اجرای آنها در مینیمالیسم قادر است مشقت بار باشد. دور‌نما های زنده دقت استفاده کننده را جلب می نماید البته رنگ زیاد آزار دهنده میباشد، بیشتر از سه رنگ هم‌زمان استعمال نکنید چون سبب ساز عدم وضوح در پیاده سازی و غربت از اصل آسانی می‌گردد.
 
 
 
4 . تایپوگرافی فاکتور اساسی در طراحی وب مینیمال
به جهت محصور بودن به کارگیری از تصاویر در ساخت وب سایت تایپوگرافی قادر است بسیار اساسی باشد و جلوه های بصری متعددی ساخت نماید. در تایپوگرافی خوانا بودن از مداقه متعددی برخوردار‌است چون در قضیه آگهی به فعالیت می رود.